Dat is net zoiets als tegen iemand, die een kind met syndroom van down heeft, zeggen dat die een mooie baby heeftquote:
Waar lees je het woord "mooi"?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Pwny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als tegen iemand, die een kind met syndroom van down heeft, zeggen dat die een mooie baby heeft
In een vergelijking is het toch niet relevant dat de bepaalde onderdelen uit een vergelijking overeenkomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef mcDavid het volgende:
Jij bent uberhaupt niet relevant.
Heel tof hoor die emancipatie, maar [dat ene] mag híj vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef rompompom het volgende:
Je bent in een gulle bui.
Kuukske, *nu* is je kans om [dat ene] te vragen!
Hij wel?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding] Een meisje bij mijn broer op de kamer!
Aangezien 80% van het vrouwelijk volk dat hier op de bovenste verdieping komt voor mij komt, is dat verbazingwekkend.quote:
Ze kleven altijd aan mn voorbumper en zijn DUS niet tofquote:
Als'ie niet hier is, waarschijnlijk in het printhok.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
Waar is S?
Ziek thuis.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
Waar is S?
Damn.. ik miste je al.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef JDude het volgende:
Smileyposts kunnen écht niet meer, mcD.
Posts editen buiten je eigen subforum ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:05 schreef JDude het volgende:
Smileyposts kunnen écht niet meer, mcD.
I'd rather have a cookie!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Misstique het volgende:
Bite me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |