vroegah af en toe maar ik word een beetje verdrietig van de vragen die sommige mensen stellenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je komt (whehehe) zeker nooit in SEX?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef remlof het volgende:
Posten hier nog wel eens zwarten eigenlijk?
Prachtig inderdaad.quote:
Heb je de caissiere flink ondergehoest?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Blight het volgende:
Dan ga ik nu toch maar eens boodschappen doen.
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je de caissiere flink ondergehoest?
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.
quote:Op donderdag 27 september 2007 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij de Gamma hebben ze kattenbakken (10 euro), reiskooitjes (5 euro) en krabpalen (10 euro) in de aanbieding.
Ik haal wel altijd een handje druiven uit die doosjes op de groentetafel.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .
En vervolgens kan je haar op een kots-date vragen!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat is best een idee voor de volgende keer.
En ik maar groente eten om niet verkouden te worden!quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef RidderBauknecht het volgende:
[..]
Of je kwijlt alle prei eronder en niest op de champignons .
Zolang je maar geen Kaspian C krijgt, kan dat niet zoveel kwaad hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:22 schreef Listo het volgende:
In de categorie exotische SOA's: Guantanamo B.
Bel de buma/stemra/octrooi etc.!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:43 schreef Q. het volgende:
Dat is mijn tekst!
Ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:55 schreef Misstique het volgende:
Toffe kloon weer, c.
En het onze laatste zucht laten zijn?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Mijn tweede date met Kuuks was samen Starwars II kijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:22 schreef Blight het volgende:
Laten we een Star Wars marathon houden. Alle zes films, in één zucht kijken.
Nee, dan kerken bezoekenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Met filmdates beginnen kan écht niet.
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef Listo het volgende:
De vierde heeft ze uit pure verveling haar linkerbeen afgeknaagd?
Ik zeg niks.quote:
God damn, wat een FOK! stelletje.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
En de eerste was in de bios, met op de Frontpage gewonnen tickets notabene. Kan best dus.
Heul wel echt wel!quote:Op donderdag 27 september 2007 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeftquote:Op donderdag 27 september 2007 19:34 schreef Blight het volgende:
Iemand nog interesse in een defecte xbox 360? Ik kan 'm gratis naar Microsoft sturen ter reperatie, maar dat kost moeite. Gevolg: xbox staat hier al een maand of drie stil.
Ja, helemaal als je ook nog eens weet dat de nulde date (toen we nog niet verder kwamen dan elkaar onwennig glimlachend aankijken) een "laten we de oud-en-nieuw-kater-wegdrinken" mini-fok-meet (met veldmuisquote:
Ik? Bonnetjes bewaren?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je de garantiebewijzen mee geeft.
Apparently.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:48 schreef Blight het volgende:
Was dat een dooddoener?
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n filmquote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom weiger ik het woord 'date' in mijn mond te nemen. Ik sprak gewoon wat af. Met een FOKker. BeFfer, zelfs
Ik in eerste instantie niet. Maar toen jij ineens meeging wel.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef JDude het volgende:
Uiteraard ging ik ook geheel zonder enige bijbedoelingen naar d'n film.
Natuurlijk niet. Bier is genezend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:02 schreef Q. het volgende:
Hoi sararaats.
Bier.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:00 schreef Blight het volgende:
Zeg: stel nou hè, je zit al de hele dag ziek thuis maar als de avond valt voel je je al een stuk beter. En dan opeens komt het in je op om een biertje uit de koelkast te pakken.. Zou dat dan slecht zijn? Hypothetisch hè.
Oh oh oh.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoi Q. Ik hou van je Q. Oh Q, ik zou wel met je willen mens-erger-je-nietten. Q. Q. Q. OHHH Q.
Dodend.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Q. het volgende:
Oh oh oh.
Lief hequote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
Die krullen doen 't em.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:35 schreef mcDavid het volgende:
*bedolven wordt met aandacht vanuit breda
Ik ben ze immer dankbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
Bij jou de tieten.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Hoe verzinnen jullie het?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Bij mij nu ook (14)quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven: ze staan naast elkaar in m'n customsmileyvak.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Over alcohol gesproken, dat ga ik eens combineren met nog meer frituur.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik zou best een beste bak friet, met curry mayo en uitjes weg kunnen werken.
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis hetquote:
Je mag niet drinken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis het.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef Misstique het volgende:
Je mag niet drinken?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Note to Litso: album is anders, doch puick ende tof.
Je bent zwanger?quote:
Niet dat ik weetquote:
Ah. Da's minder.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb een hersenschudding gehad 3 maanden terug. En daar heb ik nog steeds last van. Dus ik mag nu geen alcohol, koffie, sport beoefenen, en nog een hele hoop andere meuk.
Dat durfde ik niet toe te voegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bentquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |