abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53487829
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef desiredbard het volgende:
Even wat kernzinnen
[..]
gaaf; "ik doen een zinnige bijdrage aan het debat door middel van het nogmaals posten van de op"?

als je niks te melden hebt, ga dan toch gewoon weg.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_53487863
A..
pi_53487960
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:51 schreef simmu het volgende:

[..]

gaaf; "ik doen een zinnige bijdrage aan het debat door middel van het nogmaals posten van de op"?

als je niks te melden hebt, ga dan toch gewoon weg.
Zie het als een samenvattende TVP
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_53488260
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:56 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zie het als een samenvattende TVP
misschien moest je dan eens de moeite nemen om het hele topic door te lezen. of ga anders naar onz.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:49:11 #205
3542 Gia
User under construction
pi_53490705
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:59 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

In Helmond? Nooit van een groep Marokanen aldaar gehoord. Maar liefkozend klinkt schattig .
Er wonen er toch best veel, hoor. Ken er ook enkele persoonlijk.
pi_53492436
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:38 schreef Varr het volgende:
sorry hoor, maar *anker marokkanen
Uhuh, maar anderzijds weten Nederlandse ouders ook wel de perfecte watjes van hun kindekes te maken. 't Slaat nog geen deuk in een pakkie boter zo'n Jan-Jan-Diederikje in z'n leuke corduroytje.

Hetgeen niet wegneemt dat in een dergelijke overtal situatie het bij voorbaat kansloos was.

Maar wat had 'de politiek' moeten doen dan? Dat vraag ik me dan af.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_53492672
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 26-09-2007 20:08:19 ]
pi_53510546
Belachelijk dat de school niet heeft opgetreden tegen de veroorzakers van de ellende. Blijkbaar zijn er in elk geval vier duidelijk aan te merken als "dader", durf als school een voorbeeld te stellen dat dergelijk gedrag niet getolereerd kan worden en zorg op zijn minst voor een flinke schorsing. Het is waarschijnlijk dat Cyril dan ook van de school gegaan zou zijn, ik denk dat de situatie zo geescaleerd is dat er eigenlijk geen andere mogelijkheid was, maardit geeft een compleet verwrongen beeld naar buiten toe. Ik zou mijn kinderen (als ik ze al had, en als ik er inde buurt zou wonen) niet op deze school doen, en dan niet omdat het een "zwarte" school is, maar vanwege dit wanbeleid van het bestuur.

Nu nog aftellen tot de kamervragen van Wilders (of heb ik die alweer gemist).
pi_53510701
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef DivineJester het volgende:

Nu nog aftellen tot de kamervragen van Wilders (of heb ik die alweer gemist).
zijn naar ik meen al gesteld :
quote:
Pispaal omdat je geen moslim bent - Kamervragen PDF Afdrukken E-mail
woensdag 26 september 2007
Vragen van het lid Bosma (PVV) aan staatssecretaris Dijksma van OCW over het bericht (*) Pispaal omdat je geen moslim bent.

1.)
Bent u bekend met het bericht (*) Pispaal omdat je geen moslim bent?
2.)
Deelt u de mening dat het absoluut onacceptabel is dat een Nederlands 9-jarig jongetje door Marokkaanse klasgenootjes zo wordt getreiterd en gediscrimineerd dat de schoolleiding de ouders heeft geadviseerd naar een andere school te gaan? Zo neen, waarom niet?
3.)
Deelt u de mening dat de schoolleiding schromelijk tekort geschoten is bij de bescherming van dit jongetje; de pesters zijn ondanks hun schoppen, slaan, bedreigen, intimideren en iemand buitensluiten op school gebleven, terwijl het ‘slachtoffer’ wordt geadviseerd naar een andere school te gaan? Zo neen, waarom niet?
4.)
Deelt u de mening dat er geen tafelgesprekken met zulke pesters moeten worden gehouden, maar dat hier alleen een keiharde aanpak geldt; verwijdering van school, strafrechtelijke vervolging van de ouders en een verplichte heropvoeding? Zo neen, waarom niet?
5.)
Wat bent u voornemens te gaan doen om zulke excessen in de toekomst te voorkomen en dat de veiligheid van ieder kind op school gewaarborgd is?

(*) AD, Pispaal omdat je geen moslim bent, 24 september 2007
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1204&Itemid=1

Toch fijn dat Wilders het opneemt voor gepeste jongetjes (en hopelijk ook meisjes) op basisscholen.... ik verwacht nog binnen dit jaar 1865 kamervragen van de PVV over gepeste kindertjes.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53510717
Het boeit ook totaal niet of het nu een zwarte school was waar een blanke werd gepest of andersom. Het zijn verdorie kinderen en die hoor je te beschermen als schoolleiding.Denkt die leiding nu heus dat het pesten op zal houden? Er is altijd wel weer een slachtoffer te vinden. Wanneer er een enkele Marokkaan op de school zit en de groep is Turks ( geef maar een voorbeeld) is de Marokkaan de pineut, want de groep pesters zijn immers toegejuicht in hun pesten door de schoolleiding!. Wat een idioterie ook weer.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53510810
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef paddy het volgende:
Het boeit ook totaal niet of het nu een zwarte school was waar een blanke werd gepest of andersom. Het zijn verdorie kinderen en die hoor je te beschermen als schoolleiding.Denkt die leiding nu heus dat het pesten op zal houden? Er is altijd wel weer een slachtoffer te vinden. Wanneer er een enkele Marokkaan op de school zit en de groep is Turks ( geef maar een voorbeeld) is de Marokkaan de pineut, want de groep pesters zijn immers toegejuicht in hun pesten door de schoolleiding!. Wat een idioterie ook weer.
Juist, er had gewoon opgetreden moeten worden, nu is het signaal uitgegaan dat je alles kunt maken en je gwoon misdragen zonder consequenties. Ik ben bang dat de school voorlopig niet van dit negatieve imago af zal komen.
pi_53512233
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:59 schreef Keiichi het volgende:

[..]

99% van de leerlingen wegsturen. Whehehe,
Die verlaten de verdere scholen toch wel zonder diploma.

-edit-

Ow fok, zitten we al op pagina 5. o.O
pi_53514156
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:37 schreef paddy het volgende:
Wat wel boeit dat het andersom heel anders belicht wordt... asocialen londsdalejongeren etc...
En er heel anders mee omgegaan wordt.

Maar dit is natuurlijk politiek correct....
GVD een end hout
  donderdag 27 september 2007 @ 13:34:26 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53514201
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wat wel boeit dat het andersom heel anders belicht wordt... asocialen londsdalejongeren etc...
En er heel anders mee omgegaan wordt.

Maar dit is natuurlijk politiek correct....
GVD een end hout
Waarom? Die lonsdalejongeren worden ook niet van school getrapt, hoor.
pi_53514307
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom? Die lonsdalejongeren worden ook niet van school getrapt, hoor.
Maar "Lonsdalejongeren" worden als racisten afgeschilderd, terwijl deze pestkoppen als pestkoppen worden neergezet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53514346
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar "Lonsdalejongeren" worden als racisten afgeschilderd, terwijl deze pestkoppen als pestkoppen worden neergezet.
lonsdalejongeren zijn meestal ook wel wat ouder dan 9.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:39:45 #217
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53514358
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als racisten? Hangt er van af wat ze doen. Eerder als *trommelgeroffel* intolerante ettertjes. Dat hebben ze dan wel weer gemeen.
pi_53514475
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Als racisten? Hangt er van af wat ze doen. Eerder als *trommelgeroffel* intolerante ettertjes. Dat hebben ze dan wel weer gemeen.
Het punt is dat er altijd met twee maten wordt gemeten door de persmuskieten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53514512
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, daarom kennen we vrije pers in Nederland.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:49:46 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53514659
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een HP/de Tijd en een Elsevier en een Telegraaf doen altijd meer met kleine buitenlandertjes dan met kleine nazi'tjes.
pi_53514688
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat een onzin. Een HP/de Tijd en een Elsevier en een Telegraaf doen altijd meer met kleine buitenlandertjes dan met kleine nazi'tjes.
Wat een foute post; Héél fout.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:52:28 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53514750
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een foute post; Héél fout.
Huh? Hoezo?
pi_53514869
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Huh? Hoezo?
Je hebt het opeens over "kleine nazi'tjes", terwijl ik het net over Lonsdale-jongeren had. Het is veelzeggend dat jij het dan opeens over "kleine nazi'tjes" hebt. Blijkbaar zie jij de staatspers als autoriteit. En dat je beweert dat de HP en Elsevier meer aandacht aan "buitenlander-incidenten" besteden dan aan "kleine nazi'tjes" vind ik ook geen frisse uitspraak. Naar mijn weten (ik ben HP-abonnee) houdt enkel De Telegraaf zich daar mee bezig.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:00:29 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53514993
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt het opeens over "kleine nazi'tjes", terwijl ik het net over Lonsdale-jongeren had. Het is veelzeggend dat jij het dan opeens over "kleine nazi'tjes" hebt. Blijkbaar zie jij de staatspers als autoriteit. En dat je beweert dat de HP en Elsevier meer aandacht aan "buitenlander-incidenten" besteden dan aan "kleine nazi'tjes" vind ik ook geen frisse uitspraak. Naar mijn weten (ik ben HP-abonnee) houdt enkel De Telegraaf zich daar mee bezig.
Wat is er niet fris aan? Ik lees die media ook, hoor, en problemen met moslims worden breder uitgemeten dan problemen met extreem-rechtse jongeren. Dat mogen ze van mij, maar kom dan niet aan met "persmuskietjes".
En Lonsdalejongeren zijn kleine nazi'tjes, wat zijn het anders? dit is hun forum.
pi_53515003
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

ook op de telegraaf is dat niet volledig waar maar de Telegraaf is daarmee de complete oposite van kranten als NRC etc.

HP en Elsevier worden echter omdat ze het lef hebben deze incidenten OOK te melden met onterecht over dezelfde qualiteits en literaire kam geschoren.
pi_53515125
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:00 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat is er niet fris aan? Ik lees die media ook, hoor, en problemen met moslims worden breder uitgemeten dan problemen met extreem-rechtse jongeren. Dat mogen ze van mij, maar kom dan niet aan met "persmuskietjes".
En Lonsdalejongeren zijn kleine nazi'tjes, wat zijn het anders? dit is hun forum.
Nu kom je met een vergelijking tussen "problemen met moslims" en "extreem-rechtse jongeren". Net had je het nog over "kleine buitenlanders" en "kleine nazi'tjes". Je vergelijkingen zijn echt bizar.

En de "Lonsdalejongere" is een bedenksel van de media: Je hebt veel jongeren die in Lonsdale lopen, zonder dat ze een hekel aan kleurlingen hebben. Je hebt ook een hele kleine groep Lonsdale-dragers die wél een hekel aan kleurlingen hebben en inderdaad op obscure fora als Holland Hardcore (en ook Stormfront) posten.

Dat jij klakkeloos de staatspers kopieert, zegt veel over jouw manier van denken. Je hebt m.i. een weinig kritische kijk op de staatspers.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:07:34 #227
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53515169
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nu kom je met een vergelijking tussen "problemen met moslims" en "extreem-rechtse jongeren". Net had je het nog over "kleine buitenlanders" en "kleine nazi'tjes". Je vergelijkingen zijn echt bizar.
Ja, nou? Dat is toch allemaal één pot nat?
quote:
En de "Lonsdalejongere" is een bedenksel van de media: Je hebt veel jongeren die in Lonsdale lopen, zonder dat ze een hekel aan kleurlingen hebben. Je hebt ook een hele kleine groep Lonsdale-dragers die wél een hekel aan kleurlingen hebben en inderdaad op obscure fora als Holland Hardcore (en ook Stormfront) posten.
We hebben het niet over krista van Velzen die in Lonsdale loopt. "Lonsdalejongeren" is een term die wordt gebruikt voor jongeren met nazi-sympathieen.
quote:
Dat jij klakkeloos de staatspers kopieert, zegt veel over jouw manier van denken. Je hebt m.i. een weinig kritische kijk op de staatspers.
Staatspers
pi_53515294
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Floripas het volgende:

We hebben het niet over krista van Velzen die in Lonsdale loopt. "Lonsdalejongeren" is een term die wordt gebruikt voor jongeren met nazi-sympathieen.
Dus lonsdale Jongeren is niet van toepassing op iedereen die lonsdale draagt?
net zoals...
ka..moslim danwel k@tmarrokaan niet van toepassing zijn op iedere moslim danwel marokkaan ?

Beetje lullig als je gewoon graag een Lonsdale jas aanhebt
  donderdag 27 september 2007 @ 14:15:36 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53515396
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dus lonsdale Jongeren is niet van toepassing op iedereen die lonsdale draagt?
net zoals...
ka..moslim danwel k@tmarrokaan niet van toepassing zijn op iedere moslim danwel marokkaan ?

Beetje lullig als je gewoon graag een Lonsdale jas aanhebt
Je bent geen Lonsdalejongere wegens domweg een bepaalde jas aan.
pi_53515706
spuit elf geeft gas:

1) je zou om te beginnen nooit zomaar klasseloos iets over moeten nemen van welke media dan ook
2) we hebben het hier over kinderen van 9 jaar die een klasgenoot wegjennen. dat komt overal voor, daar moet je altijd iets aan doen!

en edit
3) een lonsdale jas kan je kiezen om aan te doen, he afkomst/huidskleur kan je niet kiezen.

lijkt mij een typisch gevalletje van "opblazen in de media, want we hebben weer een xenosatiebericht!"
pi_53515836
quote:

[..]

[..]

[..]

Staatspers
Je valt echt keihard door de mand nu.
pi_53516041
weet geweldige argumenten, cult..
pi_53516080
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:38 schreef Xith het volgende:
weet geweldige argumenten, cult..
Gelukkig zit jouw reactie vol met goed onderbouwde argumenten.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:40:15 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53516084
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je valt echt keihard door de mand nu.
Door welke mand?
En kun jij even gewoon discussieren met me op basis van argumenten?
pi_53516133
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Door welke mand?
En kun jij even gewoon discussieren met me op basis van argumenten?
Jij beweert dat lonsdalejongeren per definitie ordinaire nazi's zijn. Dat is al erg genoeg. Rechtstreeks van de NOS gekopieerd .
  donderdag 27 september 2007 @ 14:44:33 #236
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53516209
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij beweert dat lonsdalejongeren per definitie ordinaire nazi's zijn. Dat is al erg genoeg. Rechtstreeks van de NOS gekopieerd .
Lonsdale sprak bepaalde groepen aan omdat je, met een bomber ervoerheen, de letters NSDA kreeg. Metr de P erbij krijg je dus NSDAP, de partij van Hitler.
pi_53516253
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lonsdale sprak bepaalde groepen aan omdat je, met een bomber ervoerheen, de letters NSDA kreeg. Metr de P erbij krijg je dus NSDAP, de partij van Hitler.
Is Floripas soms Roemeens voor drogreden?
  donderdag 27 september 2007 @ 14:52:37 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53516481
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is Floripas soms Roemeens voor drogreden?
Je kunt me ook gewoon uitleggen wast hier een drogreden aan is.
pi_53516569
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je kunt me ook gewoon uitleggen wast hier een drogreden aan is.
Jouw reactie was geen antwoord op mijn vraag.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:57:12 #240
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53516626
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jouw reactie was geen antwoord op mijn vraag.
Oh, in dat geval: nee, Floripas is een strijdbare prinses, de dochter van de islamitische sultan van babylon, die van geloof verandert op het moment dat het haar uitkomt (om booty te krijgen).
pi_53516761
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, in dat geval: nee, Floripas is een strijdbare prinses, de dochter van de islamitische sultan van babylon, die van geloof verandert op het moment dat het haar uitkomt (om booty te krijgen).
Die andere vraag . Je hebt me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom "de Lonsdale-jongere" een gore nazi zou zijn. Jij maakt je in dit geval schuldig aan wat jij anderen vaak verwijt: Generaliseren. Lees het AIVD-onderzoek er nog maar eens op na: Slechts een verwaarloosbaar percentage Lonsdale-jongeren is daadwerkelijk rechts-extreem.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:05:48 #242
3542 Gia
User under construction
pi_53516872
quote:

[..]

Net zoals de islam en terrorisme één pot nat is?
pi_53516943
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Flori is door de mand gevallen .
  donderdag 27 september 2007 @ 15:16:41 #244
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53517196
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die andere vraag . Je hebt me nog steeds niet uit kunnen leggen waarom "de Lonsdale-jongere" een gore nazi zou zijn. Jij maakt je in dit geval schuldig aan wat jij anderen vaak verwijt: Generaliseren. Lees het AIVD-onderzoek er nog maar eens op na: Slechts een verwaarloosbaar percentage Lonsdale-jongeren is daadwerkelijk rechts-extreem.
Wat zijn die andere "Lonsdale-jongeren" dan?
En geef mij maar even een link naar dat rapport.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:17:27 #245
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53517221
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het dragen van shirts met opdruk "NSDA(P)" gelijk aan het aanhangen van een wereldreligie?
  donderdag 27 september 2007 @ 15:20:41 #246
3542 Gia
User under construction
pi_53517318
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het dragen van shirts met opdruk "NSDA(P)" gelijk aan het aanhangen van een wereldreligie?
Waar kun je zo'n shirt kopen?

Als iemand een lonsdale shirt koopt is het niet meteen een rechtsextremistische nazi, net zomin als iemand die de Islam aanhangt ineens een terrorist is.

Dat een groep extremisten voor bepaalde kleding kiest, wil niet zeggen dat iedereen die die kleding draagt, dus extremistisch is.

Stel dat alle hoeren van Nederland ineens besluiten om een hoofddoek te dragen, puur voor het gemak en hygiëne. Is dan iedereen die een hoofddoekje draagt dan ineens een hoer?
  donderdag 27 september 2007 @ 15:22:26 #247
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53517383
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

de enige 'lonsdale jongeren' die ik ken zijn goede boksers en ook niet meer echt een jongere, vaak ook wat bruinig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 27 september 2007 @ 15:23:17 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53517398
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar kun je zo'n shirt kopen?

Als iemand een lonsdale shirt koopt is het niet meteen een rechtsextremistische nazi, net zomin als iemand die de Islam aanhangt ineens een terrorist is.

Dat een groep extremisten voor bepaalde kleding kiest, wil niet zeggen dat iedereen die die kleding draagt, dus extremistisch is.
Nee. Maar de mensen die worden aangeduid als "Lonsdalejongeren" zijn de jongeren die bewust zo'n shirt kopen omdat er NSDA op staat. Wat is daar niet nationaal-socialistisch aan?
pi_53517429
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lonsdale-dragers. En wat ze verder zijn, is natuurlijk erg uiteenlopend. Zo heb je ook Prada-dragers die rechts en links stemmen.

http://www.planet.nl/plan(...)tid=597959/sc=95408c

http://www.aivd.nl/conten(...)onsdale-jongeren.pdf
  donderdag 27 september 2007 @ 15:25:27 #250
3542 Gia
User under construction
pi_53517474
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee. Maar de mensen die worden aangeduid als "Lonsdalejongeren" zijn de jongeren die bewust zo'n shirt kopen omdat er NSDA op staat. Wat is daar niet nationaal-socialistisch aan?
Je blijft generaliseren! Niet iedereen die een Lonsdaleshirt koopt doet dat omdat er NSDA staat, maar gewoon omdat het lekker kleding is om te dragen.
Lonsdale is een sportmerk. Gewoon prettige kleding.

Als je een NIKE shirt koopt met een jas erover, zie je alleen maar IK staan. Hoor je dan bij de groep egoïsten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')