abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54836925
Ja oke... te veel aandacht aan een aantal teams, terwijl andere teams die minder presteren misschien juist interessanter zijn om te volgen.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 25 november 2007 @ 22:43:30 #127
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_54837207
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:36 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja oke... te veel aandacht aan een aantal teams, terwijl andere teams die minder presteren misschien juist interessanter zijn om te volgen.
O.a.
verder "de held van de dag"

het ligt er allemaal net een beetje te dik bovenop dat het gewoon een reclameblok van 3 kwartier is. Maar genoeg, ik loop nu mu al te ergeren en ik moet de eerste beelden nog zien
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_54837561
Nou waarschijnlijk ga ik me ook elke uitzending ergeren hoor... Die Mitsubishi pop-up elke keer vorig jaar, op een gegeven moment kwam t echt je keel uit.

Maarja... Wie van jullie heeft ook de droom om eens aan Dakar mee te doen. Lijkt me echt een ongelooflijke uitdaging wat je de rest van je leven zult onthouden.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_54837659
Meedoen niet. Naar Dakar gaan wel. Vandaag bij een Lada Niva gekeken voor dat doel
  zondag 25 november 2007 @ 23:05:06 #130
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54837851
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Meedoen niet. Naar Dakar gaan wel. Vandaag bij een Lada Niva gekeken voor dat doel
Vertel! Ben benieuwd!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 25 november 2007 @ 23:06:52 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54837894
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Maarja... Wie van jullie heeft ook de droom om eens aan Dakar mee te doen. Lijkt me echt een ongelooflijke uitdaging wat je de rest van je leven zult onthouden.
In de tijd dat ik nog bij Mitsubishi Motors Europe werkte heb ik een keer meegereden in de Dakar Pajero Evo bij Peterhansel. Over een strand in Chiclana de la Frontera in Spanje. Was een echte belevenis en zorgt er zeker voor dat je meer wilt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54838260
De mogelijke monteur van de MAN 631 is natuurlijk Antoon van Genugten eigenaar van Tridec en de (mede) bouwer van de MAN trucks ben alleen bang dat hij het te druk heeft met zijn bedrijf.

Eerst begonnen aan de Dakar met zijn eigen Tridec Team, we zijn toen mee geweest naar de start in 2004 in het besneeuwde Clermont-Ferrand, helaas lag hij er dat jaar al vroeg in de race uit.
De afgelopen jaren regelmatig naar de presentatie van het Team in Son geweest en ook dit jaar gaan we weer alles op de voet volgen.
Ik hoop dat Antoon nog 1x de reis wil wagen want als er familie mee doet is het nog leuker om te volgen natuurlijk.
Mama van Isa en Ties
pi_54840625
quote:
Op zondag 25 november 2007 23:22 schreef marlieske het volgende:
De mogelijke monteur van de MAN 631 is natuurlijk Antoon van Genugten eigenaar van Tridec en de (mede) bouwer van de MAN trucks ben alleen bang dat hij het te druk heeft met zijn bedrijf.

Eerst begonnen aan de Dakar met zijn eigen Tridec Team, we zijn toen mee geweest naar de start in 2004 in het besneeuwde Clermont-Ferrand, helaas lag hij er dat jaar al vroeg in de race uit.
De afgelopen jaren regelmatig naar de presentatie van het Team in Son geweest en ook dit jaar gaan we weer alles op de voet volgen.
Ik hoop dat Antoon nog 1x de reis wil wagen want als er familie mee doet is het nog leuker om te volgen natuurlijk.
Dan moet je toch eens meer op familiefeestjes komen.
pi_54840756
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Frans Verhoeven weer in het fabrieksteam van KTM
Vorig jaar deed ie het ook al uitzonderlijk goed, 6e IIRC
pi_54864629
Programma Dakar Pre-Proloog

Het is bijna zo ver: nog zo'n kleine twee weken tot de Dakar Pre-Proloog, die wordt verreden op zaterdag 8 december a.s. op het EuroCircuit in Valkenswaard. Alle Nederlandse Dakar-deelnemers zullen bij dit evenement, waar vorig seizoen bijna tienduizend toeschouwers op af kwamen, aanwezig zijn.

Ondertussen is het programma bekend gemaakt:

09:00 uur Rijdersbriefing
09:30 uur Gezamenlijke verkenning auto's
09:45 uur Autos manche 1
10:15 uur Gezamenlijke verkenning motoren
10:30 uur Motoren manche 1 t/m 3 (in groepen van 9 rijders)
10:50 uur Gezamenlijke verkenning trucks
11:15 uur Autos manche 2
11:45 uur Motoren verliezers manche 1 en 2 (in groepen van 9 rijders)
12:00 uur Pauze + diverse demos
13:00 uur Autos finale
13:15 uur Trucks manche 1
14:00 uur Motoren finale
14:15 uur Trucks manche 2
15:00 uur Trucks finale
15:15 uur Prijsuitreiking

De poorten van het EuroCircuit gaan om 09.00 uur open. Bezoekers van dit unieke Dakar-evenement betalen voor hun entreekaart 12,50 Euro en hebben de hele dag onbeperkt toegang tot zowel de paddock als langs de baan. Genoemde prijzen zijn inclusief parkeergeld. De entreeprijs voor kinderen tot 12 jaar is 5 euro.

De voorverkoop van de kaarten is begonnen: via deze link kunnen kaarten besteld worden.

Het belooft een spectaculair evenement te worden, zowel voor de rijders als voor het publiek!
Je favoriete team in actie zien onder Dakar-waardige omstandigheden? Kom dan op 8 december a.s. naar Valkenswaard.
pi_54870863
quote:
Hans Stacey aanwezig op officiele pre-proloog
--------------------------------------------------------------------------------
26 november 2007In tegenstelling tot de berichtgeving in enkele media zal Hans Stacey met het MAN Dakar Team aan de start verschijnen van de officiële pre-proloog op 8 december in Valkenswaard.

Hans Stacey zal met zijn nieuwe MAN racetruck van 2008 de eerste kilometers in het zand van Valkenswaard gaan maken.

Er wordt uiteraard nog heel hard aan de trucks gewerkt, maar op 8 december zal het volledige MAN Dakar Team, MAN WITH A MISSION 2 zich met trots aan het publiek presenteren.
aldus de website van hans stacey
  dinsdag 27 november 2007 @ 15:36:54 #138
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_54870973
Hij gaat in een witte TGX hoorde ik in de wandelgangen?
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_54873027
Hier een foto van de truck van team de rooy.

http://www.plaatjesupload.nl/img32/1196156297-230.jpg
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 november 2007 @ 17:40:36 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_54873099
Ziet er lekker bruut uit
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_54874323
quote:

Ik heb ook andere verhalen gehoord
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:27:55 #142
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_54875005
Toon van Genugten doet niet mee..
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_54883954
Denk ook niet dat Marlieske erg op de hoogte is van de situatie.
pi_54885377
Ach laat maar er kan hier toch niemand volwassen reageren, daar verdoe ik mijn tijd maar niet meer aan.

[ Bericht 86% gewijzigd door marlieske op 28-11-2007 09:36:53 ]
Mama van Isa en Ties
  woensdag 28 november 2007 @ 09:33:48 #145
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_54885455
Anders gooi je je persoonlijke frustraties over je achterneef ff niet op Fok?
~Autumn, 2002
pi_54886572
quote:
Op woensdag 28 november 2007 09:29 schreef marlieske het volgende:
Ach laat maar er kan hier toch niemand volwassen reageren, daar verdoe ik mijn tijd maar niet meer aan.

Maak eerst je punt eens dan? Hij gaat wel meerijden terwijl verschillende mensen hier uit toch betrouwbare bron weten dat dit niet gaat gebeuren?

Zou interessant zijn als jij die scoop kan posten hier... En anders kan ik niet meer dan concluderen dat je niet zo vaak op familiefeestjes komt. Miszeg ik daar iets mee?
pi_54886727
quote:
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]
Hij gaat wel meerijden terwijl verschillende mensen hier uit toch betrouwbare bron weten dat dit niet gaat gebeuren?

Lees dan is ff goed en waar lees jij dat ik beweer dat hij DE monteur zou zijn, ja mogelijk ja.... er is zoveel mogelijk sneeuw met kerst ook.
En ik kaart al een reden aan waarom hij NIET mee zou gaan, en het dus naar alle ws wel niet zal zijn en dat we dat jammer vinden.
Eerst eens een lesje begrijpend lezen volgen voor jou een idee?
Mama van Isa en Ties
pi_54888390
quote:
Op woensdag 28 november 2007 10:35 schreef marlieske het volgende:

[..]

[..]

Lees dan is ff goed en waar lees jij dat ik beweer dat hij DE monteur zou zijn, ja mogelijk ja.... er is zoveel mogelijk sneeuw met kerst ook.
En ik kaart al een reden aan waarom hij NIET mee zou gaan, en het dus naar alle ws wel niet zal zijn en dat we dat jammer vinden.
Eerst eens een lesje begrijpend lezen volgen voor jou een idee?
Nou zeg wat heb jij korte tenen. Ik laat alleen blijken dat ik wel weet hoe de vork in de steel zit en daarbij concludeer ik dat je hoop vergeefs is. Aangezien je jezelf voordoet als familie maakt het een pikant verhaal waarbij je topch zou moeten weten wat er scheelt.

Je schrijft mogelijke monteur inderdaad maar je doet je voor als 'insider' terwijl je verhaal gewoon niet correct is. Hij doet niet 'niet mee' vanwege drukte op bedrijf maar om andere redenen en als je echt hier meer vanaf weet dan hoef ik je niet te vertellen hoe de vork in de steel steekt.

Je noemt Tridec ook 'medebouwer' waaruit blijkt dat je info redelijk gedateerd is.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:53:37 #149
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_54888588
Zullen we stoppen met dit geneuzel. Ik heb uit de meest betrouwbare bron gehoord dat de her van Genugten niet mneedoet, en derhalve is iedere discussie over hem in een2008 topic verder overbodig.

Kusjes, het @work kloontje van Alexxxxx (ja, die PTA mod ja )

Rekels, mij laten modden op het werk
~Autumn, 2002
  woensdag 28 november 2007 @ 11:53:58 #150
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_54888600
Tridec is wel medebouwer..
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]