Zo herkenbaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
ik vul ook op de meest vreemde plekken mn naam in op de verjaardags kalender...quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
Anale activiteit is geen vereistequote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ik schijt altijd in 30 seconden, helaas, want ik wil graag lezen tijdens het schijten
Heel herkenbaar. Vroeger las ik altijd de Mijn Geheim op de plee, kun je ook heerlijk van schijten. Tegenwoordig meestal een of ander roddelblad uit de leesmap (2 maanden oud dus totaal niet meer relevant, maar ach....)quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
Een woord : verwarming ! En als je plee gaat tochten, dan is er ook iets niet goed denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Noem me vreemd, maar persoonlijk zit ik het liefste zo kort mogelijk met mijn blote billen op een koud stuk plastic boven een tochtige echoënde keramieken poepdoos. Dat er mensen bestaan die van dergelijk zitcomfort genieten en dit ritueel zo lang mogelijk proberen te rekken door een boekje te lezen heb ik daarom nooit begrepen.
Het is volgens mij ook niet erg gezond om langer dan noodzakelijk zo te zitten. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Noem me vreemd, maar persoonlijk zit ik het liefste zo kort mogelijk met mijn blote billen op een koud stuk plastic boven een tochtige echoënde keramieken poepdoos. Dat er mensen bestaan die van dergelijk zitcomfort genieten en dit ritueel zo lang mogelijk proberen te rekken door een boekje te lezen heb ik daarom nooit begrepen.
quote:
SMS'en kan wel, maar ik heb wel eens iemand gebeld die op dat moment op de plee zat. En dan ook nog gewoon opnemen zodat je elk geluid mee krijgtquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef ForumGek het volgende:
Fokke & Sukke scheurkalender natuurlijk !
En natuurlijk sms-en, muziek luisteren, folders doornemen, post, eigenlijk vanalles
Ik twijfel ook elke keer of ik nou ewl of niet op moet nemen, meestal zeg ik dat ik zo terug belquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
SMS'en kan wel, maar ik heb wel eens iemand gebeld die op dat moment op de plee zat. En dan ook nog gewoon opnemen zodat je elk geluid mee krijgt![]()
Je usernamequote:
Als ik op de plee zit en mijn telefoon gaat dan neem ik dus niet op. Als het belangrijk is bellen ze wel terug en anders bel ik wel terug als ik klaar ben.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik twijfel ook elke keer of ik nou ewl of niet op moet nemen, meestal zeg ik dat ik zo terug bel![]()
Ai, alleen naar dat omslag kan ik al uren kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft dit op het wasmasjien liggen :
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 22:49 schreef Bjoro het volgende:
sportweek....doe meestal precies een week over 1 editie
quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoe weet je dat nou? Van de roze anus!quote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de quest is ideaal, staat heel veel in, je steekt er wat van op en van het glossy papier krijg je een mooie roze anus!
Dat plastic is snel genoeg opgewarmd en met een goede stankafsluiter heb je geen last van de tocht. Dat wordt anders als je je wc op een beerput hebt. Dat is wel koud! En als het huisje dan buiten staat, dan lees ik niet veel.quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Dat doet toch iedereen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Ik kijk altijd of de drol er gezond uitziet.Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Ik heb een vriend met een hoge dwarslaesie, die met een tillift boven de pot gehangen moet worden. Die vindt schijten het intiemste van een mens, nog intiemer dan neuken, want dat doe je met minstens twee. Die wil wel altijd even naar zijn drol kijken. Zich realiserend, dat dat vor de hulpverlener erg belastend is. Maar hij wil gewoon zijn drol zien.
Kan me goed voorstellen. Als je al heel erg afhankelijk bent van hulp en weinig privacy meer hebt laat staan gemeenschap met iemand....quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Ik heb een vriend met een hoge dwarslaesie, die met een tillift boven de pot gehangen moet worden. Die vindt schijten het intiemste van een mens, nog intiemer dan neuken, want dat doe je met minstens twee. Die wil wel altijd even naar zijn drol kijken. Zich realiserend, dat dat vor de hulpverlener erg belastend is. Maar hij wil gewoon zijn drol zien.
Zal ik....? Nee voor mij zijn er ook grenzenquote:Op dinsdag 25 september 2007 02:11 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Iedereen doet het en geen topic hier daarover?![]()
Volgens mij heb ik daar wel es een discussie over gelezen hier op Fok. Maar waar? Geen idee. Ik doe het ook, even kijken of alles nog naar behoren werkt daarbinnen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:11 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Iedereen doet het en geen topic hier daarover?![]()
Even kijken of het 't nog allemaal goed werkt is nix mis mee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel es een discussie over gelezen hier op Fok. Maar waar? Geen idee. Ik doe het ook, even kijken of alles nog naar behoren werkt daarbinnen.
Je kijkt ook op het papiertje of het nog leesbaar is ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:33 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Even kijken of het 't nog allemaal goed werkt is nix mis mee.![]()
IKKE!!! ik heb sinds juni een eigen wc, met afzuiging, en vloerbedekkingquote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Al Bundy neemt de krant mee als ie zich terugtrekt.
Tong heeft dit op het wasmasjien liggen :
[afbeelding]
Bij de eerste grote boodschap nadat de nieuwe gids binnen is gekomen pluis ik hem lekker door.
De rest van de week lees ik per dag. Ik ga er zelfs zittend voor plassen.
Meer WC-lezers ?
Ik moest echt hardop lachen!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
'En Henk, is het een mooie of niet ?'
Dat kun je helemaal niet zien in die kutwc's hierquote:Op dinsdag 25 september 2007 04:33 schreef compier het volgende:
[..](ik kijk trouwens ook altijd of ik een mooie gedraaid heb
Da's een eigen topic waard toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:33 schreef compier het volgende:
ik kijk trouwens ook altijd of ik een mooie gedraaid heb
Zo'n boekje hebben wij ook staan, maar dat zijn echt van die moppen met een baard van hier tot aan de overkant en meestal te flauw voor woorden.quote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef sararaats het volgende:
ik lees wel eens "Deltas Grootste moppenboek voor het kleinste kamertje"
S.
idd ken hetquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
Nope kan ook alleen bij NL potten.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles.
eg wel!! (wel moeilijker, en letterpoepen lukt niet meer, het is altijd een l of een i) het kost wel moeite, aangezien je drol onderwater ligt maar het kan wel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet zien in die kutwc's hier![]()
Dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mij hier altijd over verwonderd. Het lijkt mij niet prettig om langer dan strikt noodzakelijk in mijn eigen stank te verkeren.
ik heb afzuiging op mn persoonlijke pleequote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet
Ben ook een WC lezer, er ligt altijd een boek waarin ik bezig ben op de WC (ook heb ik een boek in de kamer, in de keuken en op mijn nachtkastje, ik ben dan ook altijd in 4 boeken aan het lezen) en als ik dan heb gepoept en het hoofdstuk is net spannend, dan trek ik gewoon door terwijl ik lekker blijf zitten tot het hoofdstuk uit is.
Het komt regelmatig voor dat ik een minuut of 20 op de doos blijf zitten en dan heb ik weer een paar hoofdstukken achter de kiezen.
Wij hebben geen afzonderlijke WC's, maar 4 badkamers met op elke badkamer een WC. En daar zit ook wel afzuiging op, maar die doen we eigenlijk altijd alleen maar aan als er gedouched wordt.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:16 schreef compier het volgende:
[..]
ik heb afzuiging op mn persoonlijke plee![]()
Dude...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Axelino het volgende:
Meestal gaat de krant mee. Verder tel ik regelmatig de verschillende letters op de wc-eend, luchtverfrisser e.d. (hangt er vanaf waar ik zit). Eerst probeer ik te schatten hoeveel a's er bijvoorbeeld op de fles zullen staan...... Tenslotte kijk ik niet allen naar mijn drol, maar ik wil hem ook wel eens tussen twee papiertjes wat fijn drukken om de precieze substantie te kunnen bestuderen. Zeer leerzaam. Vooral als je zoiets al mais hebt gegeten.
Geeft nix hoor... ik heb psies hetzelfde! Vroeger als ik s'nachts niet kon slapen en naar het toilet moest, bleef ik soms een uur zitten en ging ik de etiketten van de wasmiddelen lezen... en was ik daar door heen ging ik ook de buitenlandse uitleg lezen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
dat dus, anders ben ik zo snel mogelijk klaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
Mijn vader zei altijd al: "Poep je niet, dan rust je toch." Kortom, ontspanning ten top!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat dus, anders ben ik zo snel mogelijk klaar
hoezo zou je er langer op zitten dan nodig is
Ik heb Tetris op mijn mobiel.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:39 schreef compier het volgende:
sms-en op de wc is ook wel te doen trouwens
doe ik afgelopen tijd ook veel iddquote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb Tetris op mijn mobiel.
Ben er nu wel een beetje op uitgekeken maar dat is verslavend...
Ook op de plee..
[afbeelding]
wcBRILjant!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Dat WC-lezen doe ik overigens al van jongs af aan; op een zeepverpakking die naast ons toilet stond had de producent van "Witte Reus" gezet dat je "GROOTSE prijzen" kon winnen met één of andere slagzin. Ik vond dat er "Gróte prijzen" waren of desnoods "de Grootste prijzen". Van "grootse prijzen" was een 7 jarige Conleche echter niet gediend. Na het toiletbezoek wastte ik mijn handjes, vroeg aan mijn moeder pen, papier en postzegel en heb de "Witte Reus" op hun "fout" gewezen middels een ongetwijfeld zeer pedante brief. Nooit een antwoord gehad![]()
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smerigerquote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Spacehamster het volgende:
Zielig hoor, al die mensen met verstoppingen hier.
En lezen doe ik liever ergens waar het hygienischer is. Dat scheelt bacterien en stank.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een woord : verwarming ! En als je plee gaat tochten, dan is er ook iets niet goed denk ik.
Onwetende, hamsterhokken zijn pas vies......quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Spacehamster het volgende:
Zielig hoor, al die mensen met verstoppingen hier.
En lezen doe ik liever ergens waar het hygienischer is. Dat scheelt bacterien en stank.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Onwetende, hamsterhokken zijn pas vies......
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smeriger![]()
Wil ik ook! ergens gratis gevonden of heb je moeten dokken? PM me evenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb Tetris op mijn mobiel.
Ben er nu wel een beetje op uitgekeken maar dat is verslavend...
Ook op de plee..
[afbeelding]
Wat een verspilling van tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef Bolster het volgende:
Ik zit soms wel een uur op de wcDe 'daad' zelf duurt hooguit een minuutje maar ik moet gewoon even bijkomen zegmaar. Als ik meteen opsta, krijg ik het gevoel dat ik nog steeds moet gaan en dus lees ik gewoon een tijdschriftje ofzo totdat het weer goed voelt
![]()
Ik denk dat mijn keyboard vele malen schoner is dan die van mensen die na het wc bezoek hun handen niet wassen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smeriger![]()
Dream on....quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn keyboard vele malen schoner is dan die van mensen die na het wc bezoek hun handen niet wassen.
Nee ze zitten hier op de muur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Shoombak het volgende:
ik ga altijd tegeltjes op de vloer tellen, meer mensen hier last van?
Hebben jullie geen gewoon WC-papierquote:
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Axia het volgende:
Ben namelijk ook een dwangmatische lezer op de wc. Bij anderen ga ik zelfs de etiket van de toilet-verfrisser lezen.
PWNTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezen![]()
Heeft uiteindelijk niet geholpen, 4 maanden later werd ze toch ongewenst zwanger
Hoe lullig het ook is...ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezen![]()
Heeft uiteindelijk niet geholpen, 4 maanden later werd ze toch ongewenst zwanger
Mooie UIquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik neem vaak de laptop mee, gewoon lekker FOK!ken tijdens het poepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |