doe ik afgelopen tijd ook veel iddquote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb Tetris op mijn mobiel.
Ben er nu wel een beetje op uitgekeken maar dat is verslavend...
Ook op de plee..
[afbeelding]
wcBRILjant!!!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:12 schreef conleche het volgende:
Dat WC-lezen doe ik overigens al van jongs af aan; op een zeepverpakking die naast ons toilet stond had de producent van "Witte Reus" gezet dat je "GROOTSE prijzen" kon winnen met één of andere slagzin. Ik vond dat er "Gróte prijzen" waren of desnoods "de Grootste prijzen". Van "grootse prijzen" was een 7 jarige Conleche echter niet gediend. Na het toiletbezoek wastte ik mijn handjes, vroeg aan mijn moeder pen, papier en postzegel en heb de "Witte Reus" op hun "fout" gewezen middels een ongetwijfeld zeer pedante brief. Nooit een antwoord gehad![]()
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smerigerquote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Spacehamster het volgende:
Zielig hoor, al die mensen met verstoppingen hier.
En lezen doe ik liever ergens waar het hygienischer is. Dat scheelt bacterien en stank.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een woord : verwarming ! En als je plee gaat tochten, dan is er ook iets niet goed denk ik.
Onwetende, hamsterhokken zijn pas vies......quote:Op donderdag 27 september 2007 13:53 schreef Spacehamster het volgende:
Zielig hoor, al die mensen met verstoppingen hier.
En lezen doe ik liever ergens waar het hygienischer is. Dat scheelt bacterien en stank.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Onwetende, hamsterhokken zijn pas vies......
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smeriger![]()
Wil ik ook! ergens gratis gevonden of heb je moeten dokken? PM me evenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb Tetris op mijn mobiel.
Ben er nu wel een beetje op uitgekeken maar dat is verslavend...
Ook op de plee..
[afbeelding]
Wat een verspilling van tijd.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef Bolster het volgende:
Ik zit soms wel een uur op de wcDe 'daad' zelf duurt hooguit een minuutje maar ik moet gewoon even bijkomen zegmaar. Als ik meteen opsta, krijg ik het gevoel dat ik nog steeds moet gaan en dus lees ik gewoon een tijdschriftje ofzo totdat het weer goed voelt
![]()
Ik denk dat mijn keyboard vele malen schoner is dan die van mensen die na het wc bezoek hun handen niet wassen.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het grappige is is de wc 1 van de schoonste plekken is in je huis je toetsenbord is 100x smeriger![]()
Dream on....quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:47 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn keyboard vele malen schoner is dan die van mensen die na het wc bezoek hun handen niet wassen.
Nee ze zitten hier op de muur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:17 schreef Shoombak het volgende:
ik ga altijd tegeltjes op de vloer tellen, meer mensen hier last van?
Hebben jullie geen gewoon WC-papierquote:
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef Axia het volgende:
Ben namelijk ook een dwangmatische lezer op de wc. Bij anderen ga ik zelfs de etiket van de toilet-verfrisser lezen.
PWNTquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezen![]()
Heeft uiteindelijk niet geholpen, 4 maanden later werd ze toch ongewenst zwanger
Hoe lullig het ook is...ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb zelfs een keer de bijsluiter van de pil van mijn ex uitgebreid gelezen![]()
Heeft uiteindelijk niet geholpen, 4 maanden later werd ze toch ongewenst zwanger
Mooie UIquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik neem vaak de laptop mee, gewoon lekker FOK!ken tijdens het poepen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |