Zo herkenbaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
ik vul ook op de meest vreemde plekken mn naam in op de verjaardags kalender...quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
Anale activiteit is geen vereistequote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef RacerDKB het volgende:
Ik schijt altijd in 30 seconden, helaas, want ik wil graag lezen tijdens het schijten
Heel herkenbaar. Vroeger las ik altijd de Mijn Geheim op de plee, kun je ook heerlijk van schijten. Tegenwoordig meestal een of ander roddelblad uit de leesmap (2 maanden oud dus totaal niet meer relevant, maar ach....)quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
Een woord : verwarming ! En als je plee gaat tochten, dan is er ook iets niet goed denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Noem me vreemd, maar persoonlijk zit ik het liefste zo kort mogelijk met mijn blote billen op een koud stuk plastic boven een tochtige echoënde keramieken poepdoos. Dat er mensen bestaan die van dergelijk zitcomfort genieten en dit ritueel zo lang mogelijk proberen te rekken door een boekje te lezen heb ik daarom nooit begrepen.
Het is volgens mij ook niet erg gezond om langer dan noodzakelijk zo te zitten. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Noem me vreemd, maar persoonlijk zit ik het liefste zo kort mogelijk met mijn blote billen op een koud stuk plastic boven een tochtige echoënde keramieken poepdoos. Dat er mensen bestaan die van dergelijk zitcomfort genieten en dit ritueel zo lang mogelijk proberen te rekken door een boekje te lezen heb ik daarom nooit begrepen.
quote:
SMS'en kan wel, maar ik heb wel eens iemand gebeld die op dat moment op de plee zat. En dan ook nog gewoon opnemen zodat je elk geluid mee krijgtquote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef ForumGek het volgende:
Fokke & Sukke scheurkalender natuurlijk !
En natuurlijk sms-en, muziek luisteren, folders doornemen, post, eigenlijk vanalles
Ik twijfel ook elke keer of ik nou ewl of niet op moet nemen, meestal zeg ik dat ik zo terug belquote:Op maandag 24 september 2007 23:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
SMS'en kan wel, maar ik heb wel eens iemand gebeld die op dat moment op de plee zat. En dan ook nog gewoon opnemen zodat je elk geluid mee krijgt![]()
Je usernamequote:
Als ik op de plee zit en mijn telefoon gaat dan neem ik dus niet op. Als het belangrijk is bellen ze wel terug en anders bel ik wel terug als ik klaar ben.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik twijfel ook elke keer of ik nou ewl of niet op moet nemen, meestal zeg ik dat ik zo terug bel![]()
Ai, alleen naar dat omslag kan ik al uren kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft dit op het wasmasjien liggen :
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 september 2007 22:49 schreef Bjoro het volgende:
sportweek....doe meestal precies een week over 1 editie
quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Hoe weet je dat nou? Van de roze anus!quote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de quest is ideaal, staat heel veel in, je steekt er wat van op en van het glossy papier krijg je een mooie roze anus!
Dat plastic is snel genoeg opgewarmd en met een goede stankafsluiter heb je geen last van de tocht. Dat wordt anders als je je wc op een beerput hebt. Dat is wel koud! En als het huisje dan buiten staat, dan lees ik niet veel.quote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Dat doet toch iedereen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Ik kijk altijd of de drol er gezond uitziet.Telt dat ook?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 02:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat doet toch iedereen?
Ik heb een vriend met een hoge dwarslaesie, die met een tillift boven de pot gehangen moet worden. Die vindt schijten het intiemste van een mens, nog intiemer dan neuken, want dat doe je met minstens twee. Die wil wel altijd even naar zijn drol kijken. Zich realiserend, dat dat vor de hulpverlener erg belastend is. Maar hij wil gewoon zijn drol zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |