Wat stond er in dan?quote:
Hè? Maar die staat er toch gewoon nog?quote:
^^^^ Die?quote:Leuk, hopelijk kom je ook snachts langs op het welbekende forum
boris | 25/09/07 18:34
Ik kan mijn eigen manier niet zienquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hè? Maar die staat er toch gewoon nog?
[..]
^^^^ Die?
Echt niet.quote:
een F5je doet wonderenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Echt niet.
boris ja Leuk, hopelijk kom je ook s... ja 25 september 2007 18:34 bewerken
Ik vond die oude beterquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:46 schreef Sirolf het volgende:
Hee, nieuwe MetMichielIsHetElkeDagFeest-jingle!
Ik vond het oude bedje inderdaad ook wel 'feestelijker'. De jingle zelf heb ik weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vond die oude beterEn dan ook het oude deuntje.
Sorry Maricha..
En hij had het niet eens over 'Mein Kampf'...!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:49 schreef IedeK. het volgende:
Michiel in het Deutsch!
Jawohl. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef cosmick het volgende:
Jazeker, erg leuke plaat!!! *Stemt*.
Ik denk dat Maricha een beetje hees was, en de polka mag terug hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vond het oude bedje inderdaad ook wel 'feestelijker'. De jingle zelf heb ik weinig over te zeggen.
* Verbeterd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Tokio Hotel
TokioHotel is in het algemeen al vrij triest trouwens
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ok, dan weet ik iig dat ik de Dam moet gaan mijden komend weekend...
A.s. zaterdag staat daar een groep Tokio HoWalg-groupies...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?
TokioHotelquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou doe ik dat meestal, maar wat is speciale reden nu?
Dat krijg je met die faxen hè? Altijd die vertraging...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Late zwaai!
* Glacier zwaait terug met zijn vlaggetjequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:43 schreef MichielV het volgende:
Late zwaai!
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Volk !!!![]()
Zojuist stoere 5.1 set gekregen van een collega dus die heb ik direct aangesloten en het klinkt f*cking goed (heerlijke bass ook!) !! Ik had dus zo'n saaie std. FPS 1000 set van Cambridge (simpel surround setje). Zometeen even testen hoe het klinkt als ik er een DVD ingooi!![]()
Heb de playlist van MoveYourAss net ook even snel bekeken en dat gaat een groot feest worden, zeker met deze set.
* -Hans- is dus wel blij.![]()
Gelukkig wel een vrijstaand en goed geïsoleerd huis dus dat zal niet heel snel gebeuren, maar wel luchtverwarming dus het hele huis kan straks gaan meegenietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus zometeen staat er een politiewagen voor je deur vanwege meldingen van geluidsoverlast...?![]()
Die van mij helaas (nog?) niet. Maar misschien staat die ook nog wel niet in de computer (nieuwe single van Jack Peñate) en dan wordt het natuurlijk lastig.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
edit: Reverend And The Makers - He Said He Loved Me klinkt nu helemaal GEWELDIG
Dank! Dank!quote:
Da's een lekker Feelingquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dank! Dank!![]()
![]()
Ben ik heel blij mee....nu ook vakantieherinneringen aan het liedje (155 over de snelweg in Duitsland en dit nr keihard zingen)
Echt wel!quote:
Thanks! het is echt zo'n heerlijke doffe bass die zelfs op de laagste stand al heftig is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef cosmick het volgende:. Gefeliciteerd ook met je booming bass
.
Justice - We are your friendsquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Wat was die plaat van net? iets met you are my friend ofzo.. Klonk best wel OK !
[..]
Qua beats zit het inderdaad best goed in elkaar. Het refrein vern***t alleen de hele plaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef cosmick het volgende:
Opzich vind ik die beats en gebruikte (redelijk) bekende sample wel goed. Maar sjah, dat "refrein" man.
Thanks! die schrijf ik direct even op.quote:
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sjezus, Arbeidsvitaminen, Coen en Sander Show en Huis van de Heer zijn genomineerd voor slechtste radioprogramma!
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
Je was me voor... verschrikkelijk inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Die reclame van Funda is trouwens IR-RI-TANT!
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen en Huis van de Heer horen daar niet tussen te staan nee... maar wat zou het heerlijk zijn als C& S winnen
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!
Dat zou de ultieme natte droom zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, is de hoofdprijs dat ze het veld moeten ruimen?
Yup! IJzersterke band.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef -Hans- het volgende:
cosmick wat zijn ze goed he, de Editors.![]()
Het nummer heeft wel een aardig hoog meezing gehalte en daar ben ik best wel gevoelig voor. Maar goed, het klinkt verder ook best wel leuk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
Vind het wel wat simpel, maar die Hard-Fi is toch ook wel leuk hoor.
Heb ik nog niet gehoord.quote:Zelf heb ik vandaag de nieuwe The Donnas ontdekt. Helaas steeds meer mainstream, maar het rockt nog redelijk wel.
Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam Arbeidsvitaminen? Dat begrijp ik echt niet. Zo gezellig!!!! Zullen het de oude grappen van Ekdom zijn?
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja zeker kan er zelf echt moeilijk naar luisteren elke keer weer die opgezette stem en flauwe woordgrapjes.
Huis van de Heer is me echt totaal onduidlijk waarom dat is genomineerd. Het heeft veruit de beste vormgeving(jingles) van alle 3FM programma's
quote:All my life I've been searching for something
Something never comes never leads to nothing
Nothing satisfies but I'm getting close
Closer to the prize at the end of the rope
All night long I dream of the day
When it comes around then it's taken away
Leaves me with the feeling that I feel the most
The feeling comes to life when I see your ghost
Daar heb je gelijk aan, wie dat ooit heeft bedachtquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien vonden ze het klusjesman-typetje irritant?
Nou ja, al zou je de tijd ervoor hebben, ik denk niet dat er veel mensen zijn die het lezenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
sorry gasten, 't is net wat te hectisch in de studio om veel te posten
Ze heeft ook iets uitgetrokkenquote:Op woensdag 26 september 2007 07:57 schreef Broekie het volgende:
Wat hoorde ik nou net over 1000 smsjes en kleren die uit zouden gaan?
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze heeft ook iets uitgetrokken.
Een truitjequote:Op woensdag 26 september 2007 08:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een jasje zeker, want ze ziet er nog gewoon gekleed uit...
En nu moet ik naar m'n werk waar ik pas rond 9h aan kom, dan is ze vast al weg.
Zeg, als er nou nog meer uit gaat moet er wel iemand caps maken hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |