ik heb die aap al nooit gemogenquote:
Ja net, maar nu.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:57 schreef sanger het volgende:
Bleek heeft 3 powerboostst meer dan Nieuw Zeeland
Alleen als ze een snellere stop hebben dan de snelle stop die NL had.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:58 schreef TheArt het volgende:
Ik zie het somber in. Reid komt er wel voor na die pitsstop.
Dat weet ik niet hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:04 schreef sanger het volgende:
Tactisch dus weer slecht van Team NL......
laat hem gewoon in de indiaanse clio race plaats nemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:03 schreef NED het volgende:
Dat is dus gewoon Narain zn schuld![]()
Ik gun hem nu al geen stoeltje in de F1 meer
Het is fout van het team dat hij achter Narain terechkwam.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef NED het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor.
Zn banden waren gewoon gaar, dus dan moet je zo snel mogelijk naar binnen.
Het is eerder de schuld van die klojo van een narain
Ja wat moet je dan? Met gare banden doorrijden en je plek op zeker verliezen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is fout van het team dat hij achter Narain terechkwam.....
En zo heb ik Team NL wel meer fouten zien maken wat punten gekost heeft.
In ronde doorrijden had geen plaatsverlies opgeleverd denk ik. Dan hadden ze ook niet achter Narain gezeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:10 schreef NED het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan? Met gare banden doorrijden en je plek op zeker verliezen?
Dat is onzin! Ze hebben genoeg tijd om minuuuuuten lang reclame uit te zenden er tussen door, dus ze hadden ook best het podium uit kunnen zenden en direct overschakelen naar de DTMquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:20 schreef sanger het volgende:
Volgens mij ook NED, en geen podiumceremonie omdat nu DTM uitgezonden wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |