sprintrace is al geweest. maar de hoofdrace begint om 15:00 pasquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat begint het feest?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH

Ze vermoeden dat het team te laat klaar was met prepareren op de grid.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:04 schreef rene29 het volgende:
Bij de live-timing staat trouwens dat team france under investigation is.
Weet iemand waarom?

Jawel, maar Nieuw-Zeeland had een hele snelle stop, want Reid pakte in de pits gewoon 3 of 4 teams.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:25 schreef rene29 het volgende:
Pit ging goed?

Lijkt me niet. Hij rijdt nog altijd na Reid de snelste tijden op de baan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:26 schreef sanger het volgende:
Zou Bleek een slecht setje banden hebben?

Omdat ze graag wereldwijde dekking willenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:35 schreef WEST het volgende:
waarom hebben ze überhaupt pakistan in deze serie toegelaten![]()

Jup, 3 ronden te vroeg, dus volgens mij MOET hij dalijk gewoon nog een mandatory stop makenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:38 schreef rene29 het volgende:
Robbie Kerr 2e keer gepit?

JAAAA BIERRRR!!!!!!!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)

Ik had al zo'n idee dat t te vroeg was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef NED het volgende:
[..]
Jup, 3 ronden te vroeg, dus volgens mij MOET hij dalijk gewoon nog een mandatory stop maken

en dat moet die sowieso houdenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:39 schreef sanger het volgende:
Nederland heeft wel 3 powerboosts meer dan NZ

Ja indd. Dat kan hij beter verdedigen en eventueel de koppositie terugpakken.quote:

De normale stream is met het Engelse commentaar bij elke race, als ze dat nou op 'internet-tv' doen, ben ik meteen overquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:40 schreef Droopie het volgende:
Fantastisch gevecht maar we moeten toch naar de reclame...kut tv...
En maar janken over 5 jaar als iedereen op internet-tv over gaat

Behalve als je bij Trulli aan boord bent die weer eens een kleurloze wedstrijd helemaal in zn uppie rijdtquote:Zo gaaf is dat om t vanuit de cockpit allemaal te volgen.

ik heb die aap al nooit gemogenquote:

Ja net, maar nu.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:57 schreef sanger het volgende:
Bleek heeft 3 powerboostst meer dan Nieuw Zeeland

Alleen als ze een snellere stop hebben dan de snelle stop die NL had.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:58 schreef TheArt het volgende:
Ik zie het somber in. Reid komt er wel voor na die pitsstop.

Dat weet ik niet hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:04 schreef sanger het volgende:
Tactisch dus weer slecht van Team NL......

laat hem gewoon in de indiaanse clio race plaats nemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:03 schreef NED het volgende:
Dat is dus gewoon Narain zn schuld![]()
Ik gun hem nu al geen stoeltje in de F1 meer

Het is fout van het team dat hij achter Narain terechkwam.....quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:06 schreef NED het volgende:
[..]
Dat weet ik niet hoor.
Zn banden waren gewoon gaar, dus dan moet je zo snel mogelijk naar binnen.
Het is eerder de schuld van die klojo van een narain

Ja wat moet je dan? Met gare banden doorrijden en je plek op zeker verliezen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is fout van het team dat hij achter Narain terechkwam.....
En zo heb ik Team NL wel meer fouten zien maken wat punten gekost heeft.

In ronde doorrijden had geen plaatsverlies opgeleverd denk ik. Dan hadden ze ook niet achter Narain gezeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:10 schreef NED het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan? Met gare banden doorrijden en je plek op zeker verliezen?

Dat is onzin! Ze hebben genoeg tijd om minuuuuuten lang reclame uit te zenden er tussen door, dus ze hadden ook best het podium uit kunnen zenden en direct overschakelen naar de DTMquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:20 schreef sanger het volgende:
Volgens mij ook NED, en geen podiumceremonie omdat nu DTM uitgezonden wordt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |