quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
en ik ben er
Maar ik ben er dus ook bij. Baal ook een beetje van het weer, ondanks dat dat voor de wedstrijd misschien wel leuk is. Maar heb dus zilver tribunekaarten. Dus ook niet overdekt helaas.
Plan was om eerste instantie met de motor te gaan om geen last te hebben van files, maar daar heb ik dan ook weinig trek in
Er is maar één hoofdtribune en die is overdekt. Maar als je op de onderste rijen of helemaal aan de zijkant zit kun je nog steeds nat worden...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef nicomart het volgende:
alleen de hoofdtribunes zijn overdekt. Ik weet niet voor welke tribune je kaarten hebt?
Ik zou er niet op hopen dat het circuit nog verlengd gaat worden, want dan gaan de milieu organisaties weer steigeren. Daar zijn ze erg goed in. En anders gaan de bewoners wel weer klagen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef Cryptodome het volgende:
Het zou leuk zijn als ze er jaarlijks nog 2 grote evenementen bij kunnen/morgen krijgen. Zou ook graag zien dat er een keer een verbouwing komt; oa meer (over)dekte tribunes en een paar honderd meter extra baan, bijv start/finish straigt 100 a 200m langer maken en nog wat modernisatie hier en daar. Maarja dat zal voorlopig wel dromen blijven :-)
Ik zie een gat in de markt voor een parkeergarage aan de rand van het durp en dan met de shuttlebus tegen 5,- per auto vervoer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:23 schreef Tackleberry het volgende:
Het grootse probleem in Zandvoort is de bereikbaarheid. Er zijn maar twee invalswegen naar Zandvoort die ook nog eens veel te weinig capaciteit hebben. Oh en dan moeten al die auto's ook nog ergens parkeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Er was vorig jaar ofzo toch sprake van dat ze ergens in de polder of iets het circuit wilde nabouwen? Dat vond ik wel een goed plan, gewoon Zandvoort compleet en tot in alle details nabouwen op een plek waar niemand er last van heeft en die veel beter te bereiken is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik zou er niet op hopen dat het circuit nog verlengd gaat worden, want dan gaan de milieu organisaties weer steigeren. Daar zijn ze erg goed in. En anders gaan de bewoners wel weer klagen...
Hebben we in Nederland nog zoveel ruimte dan om een circuit te bouwen waar niemand er last van heeft?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:14 schreef NED het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ofzo toch sprake van dat ze ergens in de polder of iets het circuit wilde nabouwen? Dat vond ik wel een goed plan, gewoon Zandvoort compleet en tot in alle details nabouwen op een plek waar niemand er last van heeft en die veel beter te bereiken is.
Heeft ooit iemand daar nog iets van gehoord?![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor een parkeergarage aan de rand van het durp en dan met de shuttlebus tegen 5,- per auto vervoer!
Helaas ben ik zelf dan weer niet zo'n ondernemer, maar degene die mijn idee wil gebruiken gaat zijn gang!Waar dan? In zee of de duinen? Denk dat diezelfde milieukwibussen daar ook wel bezwaar tegen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
Niet van de A1 als het goed is. Geluidsoverlastquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Is er vandaag practice ook? Ik zie wel clojo'tjes rijden op t moment![]()
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Ze rijden niet, alleen het bijprogramma rijdtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:30 schreef nicomart het volgende:
Wel A1GP volgens dit schema: http://www.circuit-zandvoort.nl/info/circuitgebruik/
Misschien rijden ze dan met een demper ofzo, want het is geen ubo dag?
Eh, iets meer het binnenland in, natuurlijk...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Waar dan? In zee of de duinen? Denk dat diezelfde milieukwibussen daar ook wel bezwaar tegen maken
Gewoon grote parkeergarage maken onder het kleverpark in Haarlem, of bij de Extran hal. Daar vandaan dan een gratis (en goede) pendelverbinding naar CPZ.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh, iets meer het binnenland in, natuurlijk...
nou er staat geen tribune op ofzo....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef nicomart het volgende:
alleen de hoofdtribunes zijn overdekt. Ik weet niet voor welke tribune je kaarten hebt?
Ik lees net dat er 18 auto's aan de start zullen verschijnen. Helemaal niet slecht in de korte periode die ze hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |