abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62078049
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 14:59 schreef nicomart het volgende:
en ik ben er

Maar ik ben er dus ook bij. Baal ook een beetje van het weer, ondanks dat dat voor de wedstrijd misschien wel leuk is. Maar heb dus zilver tribunekaarten. Dus ook niet overdekt helaas.

Plan was om eerste instantie met de motor te gaan om geen last te hebben van files, maar daar heb ik dan ook weinig trek in

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat je niet overal overdekt kan zitten. Kijk eens wat je voor een kaartje betaald. In het voetbal zien ze dit en zijn bijna alle tribunes inmiddels overdekt. Dit moet op het circuit ook.
pi_62079017
Voor het voetbal hebben ze wekelijk (in ieder geval 2-wekelijks) een groot publiek waarmee ze geld verdienen.

Een circuit als Zandvoort zit hoogstens 4 of 5 keer per seizoen echt goed vol. Dan is de onderhoud voor een overdekte tribune simpelweg te duur.

De rest van de races kunnen ze misschien net de hoofdtribunes mee vullen en daarom zijn die dus wel overdekt.
pi_62079161
Het zou leuk zijn als ze er jaarlijks nog 2 grote evenementen bij kunnen/morgen krijgen. Zou ook graag zien dat er een keer een verbouwing komt; oa meer (over)dekte tribunes en een paar honderd meter extra baan, bijv start/finish straigt 100 a 200m langer maken en nog wat modernisatie hier en daar. Maarja dat zal voorlopig wel dromen blijven :-)
"Man is a pupil, pain is his teacher"
pi_62080512
Tja.. zolang die herriedagen niet worden uitgebreid zal dat er zeker niet inzitten. Daarom vond ik die ideeën voor het verplaatsen van het circuit naar de omgeving Den Helder wel goed, maar geloof dat daar niet meer zoveel schot in zit.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 18:04:01 #230
229073 Crazy-me
Ikke ikke ikke
pi_62082447
Ik ga samen met een vriendin ook zondag naar Zandvoort.

we hebben die zilverkaarten....dus duinterrein en een tribuneplaats op de paddock.
maar zijn die tribunes niet overdekt?? begrijp ik dat nou goed???

Beetje jammer aangezien het echt k*t weer gaat worden

maar....heb er wel zin in
Your lips keep moving...but all I hear is blablablablablablablablabla.....
pi_62082851
alleen de hoofdtribunes zijn overdekt. Ik weet niet voor welke tribune je kaarten hebt?

Ik lees net dat er 18 auto's aan de start zullen verschijnen. Helemaal niet slecht in de korte periode die ze hebben gehad.
pi_62083903
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef nicomart het volgende:
alleen de hoofdtribunes zijn overdekt. Ik weet niet voor welke tribune je kaarten hebt?
Er is maar één hoofdtribune en die is overdekt. Maar als je op de onderste rijen of helemaal aan de zijkant zit kun je nog steeds nat worden...
.
pi_62084011
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:52 schreef Cryptodome het volgende:
Het zou leuk zijn als ze er jaarlijks nog 2 grote evenementen bij kunnen/morgen krijgen. Zou ook graag zien dat er een keer een verbouwing komt; oa meer (over)dekte tribunes en een paar honderd meter extra baan, bijv start/finish straigt 100 a 200m langer maken en nog wat modernisatie hier en daar. Maarja dat zal voorlopig wel dromen blijven :-)
Ik zou er niet op hopen dat het circuit nog verlengd gaat worden, want dan gaan de milieu organisaties weer steigeren. Daar zijn ze erg goed in. En anders gaan de bewoners wel weer klagen...

Eigenlijk had ik wel een keer een vaste tribune verwacht tussen de hoofdtribune en de Tarzanbocht, maar dat stukje duin zal vast wel weer 'intact' moeten blijven. Voor zover je daarover kunt praten als er jaarlijks duizenden mensen overheen denderen...

.
pi_62084663
Ik kan veel symphatie opbrengen voor milieu-organisaties maar er zijn grenzen. Er zitten veel mensen bij die gewoon kicken op het protesteren lijkt wel. Daarbij zijn er genoeg dingen die veel belastender zijn voor het milieu. Daarbij kan in ons land 1 persoon het verpesten voor de overgrote meerderheid, en dan vaak ook nog eens zonder een (bewezen) legitieme reden.

Maarja:) Zou gewoon zo graag zien dat dit soort dingen cq evenementen wat groter zouden worden in ons land. Ik hoop trouwens dat het zondag niet zo hevig gaat regenen dat er dingen uit het programma afgelast gaan worden.
pi_62086769
Het grootse probleem in Zandvoort is de bereikbaarheid. Er zijn maar twee invalswegen naar Zandvoort die ook nog eens veel te weinig capaciteit hebben. Oh en dan moeten al die auto's ook nog ergens parkeren...

.
pi_62089296
ja dat is echt een ramp, daarom was het plan om op de motor te gaan, maar met dat kloteweer is dat ook niet fijn
pi_62089720
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:23 schreef Tackleberry het volgende:
Het grootse probleem in Zandvoort is de bereikbaarheid. Er zijn maar twee invalswegen naar Zandvoort die ook nog eens veel te weinig capaciteit hebben. Oh en dan moeten al die auto's ook nog ergens parkeren...

Ik zie een gat in de markt voor een parkeergarage aan de rand van het durp en dan met de shuttlebus tegen 5,- per auto vervoer!

Helaas ben ik zelf dan weer niet zo'n ondernemer, maar degene die mijn idee wil gebruiken gaat zijn gang!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_62095444
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik zou er niet op hopen dat het circuit nog verlengd gaat worden, want dan gaan de milieu organisaties weer steigeren. Daar zijn ze erg goed in. En anders gaan de bewoners wel weer klagen...
Er was vorig jaar ofzo toch sprake van dat ze ergens in de polder of iets het circuit wilde nabouwen? Dat vond ik wel een goed plan, gewoon Zandvoort compleet en tot in alle details nabouwen op een plek waar niemand er last van heeft en die veel beter te bereiken is.

Heeft ooit iemand daar nog iets van gehoord?
pi_62099417
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:14 schreef NED het volgende:

[..]

Er was vorig jaar ofzo toch sprake van dat ze ergens in de polder of iets het circuit wilde nabouwen? Dat vond ik wel een goed plan, gewoon Zandvoort compleet en tot in alle details nabouwen op een plek waar niemand er last van heeft en die veel beter te bereiken is.

Heeft ooit iemand daar nog iets van gehoord?
Hebben we in Nederland nog zoveel ruimte dan om een circuit te bouwen waar niemand er last van heeft?

Hier een stukje over de verplaatsing van het circuit richting Den Helder uit december vorig jaar: http://www.groenportaal.n(...)en_helder_5139.shtml
pi_62101786
Is er vandaag practice ook? Ik zie wel clojo'tjes rijden op t moment
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:36:39 #241
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_62102034
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:39 schreef Sally het volgende:

[..]

Ik zie een gat in de markt voor een parkeergarage aan de rand van het durp en dan met de shuttlebus tegen 5,- per auto vervoer!

Helaas ben ik zelf dan weer niet zo'n ondernemer, maar degene die mijn idee wil gebruiken gaat zijn gang!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan? In zee of de duinen? Denk dat diezelfde milieukwibussen daar ook wel bezwaar tegen maken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:37:49 #242
65960 sanger
pi_62102064
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:23 schreef Atreidez het volgende:
Is er vandaag practice ook? Ik zie wel clojo'tjes rijden op t moment
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Niet van de A1 als het goed is. Geluidsoverlast
pi_62103078
Wel A1GP volgens dit schema: http://www.circuit-zandvoort.nl/info/circuitgebruik/

Misschien rijden ze dan met een demper ofzo, want het is geen ubo dag?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 12:51:17 #244
65960 sanger
pi_62103481
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 12:30 schreef nicomart het volgende:
Wel A1GP volgens dit schema: http://www.circuit-zandvoort.nl/info/circuitgebruik/

Misschien rijden ze dan met een demper ofzo, want het is geen ubo dag?
Ze rijden niet, alleen het bijprogramma rijdt
pi_62104626
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Waar dan? In zee of de duinen? Denk dat diezelfde milieukwibussen daar ook wel bezwaar tegen maken
Eh, iets meer het binnenland in, natuurlijk...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:02:32 #246
65960 sanger
pi_62105177
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef Sally het volgende:

[..]

Eh, iets meer het binnenland in, natuurlijk...
Gewoon grote parkeergarage maken onder het kleverpark in Haarlem, of bij de Extran hal. Daar vandaan dan een gratis (en goede) pendelverbinding naar CPZ.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:09:11 #247
229073 Crazy-me
Ikke ikke ikke
pi_62105345
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:24 schreef nicomart het volgende:

Ik lees net dat er 18 auto's aan de start zullen verschijnen. Helemaal niet slecht in de korte periode die ze hebben gehad.
nou er staat geen tribune op ofzo....
dit staat op de website:

Zilverkaarten bieden naast toegang tot het duinterrein ook een tribuneplaats op de paddock. De races kunnen gevolgd worden via een groot videoscherm bij de tribune en ook een wandeling langs de raceteams in het rennerskwartier op de Bavaria Paddock bestaat tot de mogelijkheden. In de ZILVER categorie kosten de toegangsbewijzen ¤ 75,00 (zondag 5 oktober) en ¤ 90,00 (hele weekend).

ik snap er niet zo veel van...wat houdt een tribuneplaats op de paddock in
Your lips keep moving...but all I hear is blablablablablablablablabla.....
pi_62105508
dat weet ik ook niet

Ik heb ook zilveren kaarten, maar daar staat gewoon op Tribune: T3
pi_62107537

Dit is de layout en volgens mij kies je net als vorige jaren de tribune uit tijdens het bestellen van je kaarten.

Paddock is het terrein binnen het circuit.
pi_62108714
Klopt het trouwens dat alle duinplekken rond het circuit gewoon vrij te bereiken zijn (met een duinenkaartje weliswaar)? Ik bedoel dat ik gewoon door buitenom de baan te lopen bijv ook de achterkant van het circuit kan bereiken? Ik ben wel al vaker naar het circuit geweest maar dit heb ik nog nooit uitgevogeld :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')