sorry hij doet het nu wel. Ik was een letter vergeten.quote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef MouzurX het volgende:
link naar foto doet het niet.
Ik zou eens informeren bij de Russchische maffia.quote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef Calibrero het volgende:
Wie weet toevallig wat dit is, of in welke richting ik moet zoeken?
Ik heb een oude Jaguar (verdere type vermelding wil ik liever niet vermelden, als het heel relevant is mag het via PM)quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef Keiichi het volgende:
Wat voor een auto heb je? Toevallig een Opel?
Is dat een serieus antwoord? Want volgens mij 1. mag de FIOD dat helemaal niet en 2. hebben zij geen toegang tot mijn auto, deze staat bijna altijd in m'n garage. Plus daarbij betaal ik altijd netjes m'n belastingcentjes.quote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef patty het volgende:
Dat wordt gebruikt door o.a. de FIOD om mensen te volgen![]()
Voortaan netjes de belasting betalen dan heb je daar geen last van
quote:WEST LOTHIAN COUNCIL MAJOR INCIDENT PLAN
MOTORING ORGANISATIONS
GENERAL
1. Two major national organisations, the Automobile Association and the Royal Automobile Club, provide services for their members in the Borders. Both organisations have agreed to make their personnel, vehicles and radio networks available for support activity in the event of a Major Incident.
Automobile Association (AA).
2. The Headquarters of the Scottish and Northern Ireland Region of the M are at:
AA Scottish Operations Centre
Fanum House
Erskine Harbour
Renfrewshire, PA8 6AT.
Royal Automobile Club (RAC).
3. The Headquarters of the Scottish Region of the RAC are at:
RAC Scotland
200 Finnieston Street
Glasgow, G3 8NZ.
4. 24 hour contact telephone numbers are listed In the Emergency Telephone Directory.
RESOURCES
Vehicles.
5. Both organisations have a range of vehicles including medium recovery vehicles, breakdown cranes, vans and saloons, many of which are radio equipped. These vehicles are stationed throughout the territorial areas. They may be redeployed quickly to undertake support tasks.
Section 5 - 18
May 1998
WEST LOTHIAN COUNCIL MAJOR INCIDENT PLAN
Communications.
6. Both organisations have their own radio networks operating within the VHF Band:
a. AA: 4.025 to 84.525 Mhz (7 channels).
b. RAC: 77.025 to 87.025 Mhz (5 channels).
Miscellaneous.
7. Both organisations maintain stocks of Emergency Diversion Signs and have the capability to produce additional temporary signs. In addition, their patrol vehicles carry first aid equipment.
quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Is dat een serieus antwoord? Want volgens mij 1. mag de FIOD dat helemaal niet
dat zit er dik in ja,als ie in het criminele circuit zat dan had ie ook wel geweten wat dit isquote:
Nee. Ik heb vroeger wel wat dingetjes gedaan die niet mogen, maar dat is al een hele tijd geleden, en eigenlijk ook niet noemenswaardig.quote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef Terpentin07 het volgende:
Dit wil ik even volgen.Zit je in het criminele circuit?
Ik heb geen plantages of zo in ieder geval.quote:Op maandag 24 september 2007 19:02 schreef Kanjer het volgende:
Lijkt mij een zender/tracker, mocht je wat te doen hebben in wietplantages ofzo zou ik sterk aanraden daar voorlopig niet heen te gaan.
Nee niet direct. Zoals ik al zei doe ik geen criminele dingen. Heb wel wat kennissen die hier en daar wat doen, maar die zie ik zelden. Lijkt me geen rede om mijn auto daarvoor te 'gebruiken'..quote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Apart. Enige reden om te vermoeden dat je gevolgd of afgeluisterd wordt?
Dat snoertje zat nergens aan vast. Het was gewoon een stukje zwart plastic wat eruit stak. Een soort dobber of zeg maar, ging voor zover ik weet nergens heen, het lijkt ook niet afgebroken te zijn. Ik zou voor de zekerheid m'n auto een keer op de brug kunnen zetten om te kijken of het misschien ergens vast zat.quote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef MouzurX het volgende:
waar zat dat snoertje aan vast dan?
Inderdaad. (Verkapte TVP)quote:Op maandag 24 september 2007 19:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de originele foto.
In het begin deed hij het nog wel aardig, maar een fatsoenlijk topicmaker had nooit die foto gebruikt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:10 schreef Tism het volgende:
Goh!? Een hoax~! Wat zijn we daar snel achter zeg!![]()
Doe het of goed, of niet!quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Calibrero het volgende:
Godver,_ .
Volgende keer photoshop eroverheen.
Ik heb het toch verdomme niet voor niets afgespotenquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Rutger_83 het volgende:
Het ding op die foto is ook veel te schoon. Iets wat onder je auto heeft gezeten ziet er niet zo mooi glimmend uit
quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Pendri het volgende:
Je gaat vreemd en je vriendin volgt je?
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttapequote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Quint24 het volgende:
Ooit eens gedacht dat het misschien je snelheids sensor kan zijn of een sensor van je ABS systeem.
Het 'dopje' kan er niet af.quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef roykejanssen het volgende:
draai dat dopje op de achterkant er eens vanaf en maak er een foto van en post dit hier!!
Zolang de voorraad strekt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:42 schreef Omniej het volgende:
Hoe lang blijf je nou nog doorgaan met die semi-serieuze reacties?
Kan zijn dat misschien zijn bevestigings punt kapot kan zijn en daarom met ducktape vast zatquote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttape
Goede vraag.quote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef Prowl het volgende:
Heb je wel een vriendin?
dat wou ik net opmerkenquote:Op maandag 24 september 2007 21:54 schreef Oksel het volgende:
Te schoon, jammer joh.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Plaats eens een foto van dat dingetje naast de krant van vandaag of naast je beeldscherm met dit topic op de voorgrond.
Lees anders even wat verder dan de OPquote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef Ruubstar het volgende:
heb je ook nog andere foto's ?? want plaatje 1 en plaatje 2 zijn hetzelfde
Ik heb je toch al maanden niet gezienquote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
'k ben d'r weer ja
ik was op vakantie en had een paar keer een ban
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hertst!
quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je toch al maanden niet gezien![]()
.
Goed idee, ik heb hoge verwachtingenquote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal om het goed te maken vanaf morgen weer keihard aan het baggeren slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Lees anders even wat verder dan de OP![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |