Ik heb het toch verdomme niet voor niets afgespotenquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Rutger_83 het volgende:
Het ding op die foto is ook veel te schoon. Iets wat onder je auto heeft gezeten ziet er niet zo mooi glimmend uit
quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Pendri het volgende:
Je gaat vreemd en je vriendin volgt je?
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttapequote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Quint24 het volgende:
Ooit eens gedacht dat het misschien je snelheids sensor kan zijn of een sensor van je ABS systeem.
Het 'dopje' kan er niet af.quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef roykejanssen het volgende:
draai dat dopje op de achterkant er eens vanaf en maak er een foto van en post dit hier!!
Zolang de voorraad strekt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:42 schreef Omniej het volgende:
Hoe lang blijf je nou nog doorgaan met die semi-serieuze reacties?
Kan zijn dat misschien zijn bevestigings punt kapot kan zijn en daarom met ducktape vast zatquote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttape
Goede vraag.quote:Op maandag 24 september 2007 19:49 schreef Prowl het volgende:
Heb je wel een vriendin?
dat wou ik net opmerkenquote:Op maandag 24 september 2007 21:54 schreef Oksel het volgende:
Te schoon, jammer joh.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef Cypress_Hill het volgende:
Plaats eens een foto van dat dingetje naast de krant van vandaag of naast je beeldscherm met dit topic op de voorgrond.
Lees anders even wat verder dan de OPquote:Op maandag 24 september 2007 22:36 schreef Ruubstar het volgende:
heb je ook nog andere foto's ?? want plaatje 1 en plaatje 2 zijn hetzelfde
Ik heb je toch al maanden niet gezienquote:Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
'k ben d'r weer ja
ik was op vakantie en had een paar keer een ban
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hertst!
quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb je toch al maanden niet gezien![]()
.
Goed idee, ik heb hoge verwachtingenquote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal om het goed te maken vanaf morgen weer keihard aan het baggeren slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Lees anders even wat verder dan de OP![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |