Ik heb het toch verdomme niet voor niets afgespotenquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Rutger_83 het volgende:
Het ding op die foto is ook veel te schoon. Iets wat onder je auto heeft gezeten ziet er niet zo mooi glimmend uit
quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Pendri het volgende:
Je gaat vreemd en je vriendin volgt je?
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttapequote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef Quint24 het volgende:
Ooit eens gedacht dat het misschien je snelheids sensor kan zijn of een sensor van je ABS systeem.
Het 'dopje' kan er niet af.quote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef roykejanssen het volgende:
draai dat dopje op de achterkant er eens vanaf en maak er een foto van en post dit hier!!
Zolang de voorraad strekt.quote:Op maandag 24 september 2007 19:42 schreef Omniej het volgende:
Hoe lang blijf je nou nog doorgaan met die semi-serieuze reacties?
Kan zijn dat misschien zijn bevestigings punt kapot kan zijn en daarom met ducktape vast zatquote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef Calibrero het volgende:
[..]
Nee dat is het waarschijnlijk niet. Die zou wel wat beter vastzitten als met een stukkie ducttape
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |