Hoop dat hij FCU-uit ook nog kan meepakken, kunnen hem daar goed gebruiken!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Kan Davids weer een rentree maken tegen feyenoord, net zoals vorig seizoen.
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:29 schreef jna het volgende:
Kan Davids weer een rentree maken tegen feyenoord, net zoals vorig seizoen.
Zou kunnen, maar als ik zag hoe kinderlijk ze door PSV weggezet werden denk ik dat een Ajax dat een beetje in vorm is (en ik hoop dat ze dat na deze week een beetje raken) geen moeite met die ploeg moet hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvakquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders kan dat wel eens de eerste nederlaag sinds jaren worden.
Hij heeft het over feye, niet over FCU.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Hooo wacht even, je had het over kakkerlakken uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sinds jaren valt mee hoor. Twee jaar geleden verloren we daar met 0-1. Toen werd in de laatste minuut nog een doelpunt van ons onterecht afgekeurd. Toen zijn er heel wat stoeltjes gesneuveld in het uitvak
Ik zag het net jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heeft het over feye, niet over FCU.
Sneuvelde er toen ook niet een speler?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Di tomasso overleed toen inderdaad een paar dagen later.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sneuvelde er toen ook niet een speler?
Of was dat al 3 jaar geleden?
Klopt ja. 3-2 voor hun inderdaad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ook dat valt toch wle mee? Anderhalf jaar geleden won Feyenoord voor het laatst thuis.
Gewoon d'rin gooien!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef JohnnyH het volgende:
Moet er nog een dvd grapje gemaakt worden of moet ik het laten rusten?![]()
quote:
bekerwedstrijd tegen VVV?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef F1Bas het volgende:
Heijblok vervangt Stekelenburg in doel Ajax
AMSTERDAM - Erik Heijblok staat vanavond in de goal in de bekerwedstrijd van Ajax tegen VVV Venlo. Maarten Stekelenburg, de vaste doelman, krijgt rust. Heijblok maakt daarmee zijn debuut bij Ajax. Ook voor Ismael Urzaiz is een basisplek ingeruimd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |