abonnement Unibet Coolblue
pi_53437185


Bovenste rij: Ibrahim Kargbo, Jonathan Wilmet, Frank van der Struijk, Mounir El Hamdaoui, Ken van Mierlo, Arjan Swinkels, Jens Jansse, Kristof Imschoot, Rydell Poepon, Ronnie Reniers

Middelste rij: Henri van Amelsfort(verzorger), Andries Jonker (assistent coach), Dennis van Wijk (coach), Thomas Baelum, Frank Demouge, Maikel Aerts, Delano Hill, Niels Vorthoren, Ronald Janssen (keepertrainer), Peter Oomen (materiaalverzorger), Raymond de Jong (fysiotherapeut)

Onderste rij: Bjorn Sengier, Nuelson Wau, Danny Mathijssen, Kevin Bobson, Anouar Hadouir, Said Boutahar, Jose Valencia, Mohamed Messoudi, Steef Nieuwendaal, Kenneth Vermeer

Er staat een uitnodiging open om een leuke OP te maken

[ Bericht 56% gewijzigd door Herr_Munk op 24-09-2007 18:11:06 ]
  maandag 24 september 2007 @ 17:58:33 #2
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53437398
En grabbelen bij Castro!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53437424
En Vermeer weer onder de lat!
pi_53437456

tvp
pi_53437544
Ik mag toch hopen dat mijn TT wa langer van toepassing is

Zoek de verschillen Toma?
pi_53438024
De eerste 3 punten zijn binnen (zeer slechte TVP)
pi_53438383
Die toma-tvp.
That's all folks!
pi_53441201
Zullen we een voorspelling doen wie Kargbo weg kaapt deze winter of zomer.


Ik gok AZ.
pi_53442394
Morgen 2e ronde beker naar Haarlem toe , ben benieuwd
Ik ben er in ieder geval bij
Niet slecht voor een dinsdagavond mannetje of 375 naar de Noord-Hollandse hoofdstad toe.
Tilburg Boven Alles
pi_53444035
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Zullen we een voorspelling doen wie Kargbo weg kaapt deze winter of zomer.


Ik gok AZ.
Zomer... Voor de winter hebben we al genoeg geld. En zijn contract loopt nog niet zo snel af. Bovendien verdient hij ietjes beter dan Hadiour....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53447258
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Zullen we een voorspelling doen wie Kargbo weg kaapt deze winter of zomer.


Ik gok AZ.
nee ik denk niet AZ. Want AZ heeft al een hoop dezelfde soort middenvelders als Schaars, De Zeeuw, Mendes da Silva, Agustien.

Ik gok op Ajax
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:49:21 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53454061
quote:
Hadouir voorspelt leegloop bij Willem II

Anouar Hadouir beleefde zaterdag een weinig vrolijke terugkeer in het Willem II-stadion. De aanvaller van Roda JC verloor er met 1-0 en werd de gehele wedstrijd uitgefloten en uitgescholden door de aanhang van de Tilburgse club. Op zijn beurt is hij weinig positief over De Tricolores.

Hadouir verhuisde afgelopen zomer na lang touwtrekken van Willem II naar Roda JC. De Tilburgse club wilde hem liever niet laten gaan, ook al had Hadouir al aangegeven zijn aflopende contract niet te willen verlengen. Uiteindelijk kwam de transfer net voor het sluiten van de transfermarkt tot stand.

'Het bestuur heeft eieren voor zijn geld gekozen', blikt Hadouir in het Algemeen Dagblad terug op de transfersoap. 'Ik had nooit bijgetekend, voor nog geen miljoen. Ik voelde in de aanbieding niet de waardering die ik zocht. Pas nadat Roda JC zich meldde en een bod deed, wilde Willem II iets verder gaan. Op dat moment had ik mijn keuze al gemaakt.'

Hadouir haalt uit naar de leiding van Willem II. 'Ik heb in Tilburg een leuke tijd gehad. Maar dat was voordat het huidige bestuur aan de macht was. Je mag toch verwachten dat er in de clubleiding mensen met een voetbalvisie zitten? El Hamdaoui wilde ook heel graag weg. Zoals meer jongens liever vertrekken. Ik weet zeker, van de spelers die Willem II nu heeft, zullen er weinig ooit bijtekenen.'

Bron: VI
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53454443
Hadouir doet het puur om het geld.
pi_53462352
Zie je wel... Hadouir luisterd wel naar de Ome Herr_Munk... alleen bestuur noemen! Jammer dat je dat niet eerder gedaan hebt, je hebt als nog de schijn tegen.
pi_53464553
Tja als je het puur voor het geld doet zit je bij WillemII waarschijnlijk niet op de beste plek. Jammer genoeg zijn er maar weinig spelers meer die het woord clubliefde kennen.
pi_53465185
Maar vanavond is Haarlem de oponent dus! Ik denk dat het moeizamer zal gaan dan het lijkt maar we moeten wel met winst weg komen ik denk 0-2
pi_53465840
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:03 schreef Herr_Munk het volgende:
Maar vanavond is Haarlem de oponent dus! Ik denk dat het moeizamer zal gaan dan het lijkt maar we moeten wel met winst weg komen ik denk 0-2
Haarlem heeft vorig jaar goed gepresteerd met Aandewiel als coach. Hopen dat ze t vanavond iets minder doen.
pi_53474521
Daar gaan we weer, stelletje verdomde kut gapers! Wat hebben we nu aan dat geld!?
Weg met het bestuur!
pi_53474832
lekker hoor. Meteen uit de beker tegen gvd Haarlem? Who the fuck is Haarlem????
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:58:23 #20
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_53476193
Zucht...

Er is echt geen enkel excuus om van zo'n pauperclub als Haarlem te verliezen...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_53477700
Vreemde nederlaag. Eerst knap winnen van Roda en dan zo'n wanprestatie.

Vervliegt ook gelijk de enige echte kans op Europees voetbal. Playoffs zie ik Willem II namelijk niet halen, laat staan winnen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 26 september 2007 @ 08:57:31 #22
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53479308
DIt is wel echt slecht. Waren er veel boys uit 013 mee ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 26 september 2007 @ 09:13:17 #23
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53479534
Jammer dat Tilbo down is
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53480393
Waardeloos natuurlijk, maar eigenlijk past het wel in de bekertraditie van Willem II. We zijn regelmatig door clubs uit een lagere divisie (of zelfs amateurs) uitgeschakeld.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:05:42 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53480514
Zo verliezen wij van jullie en wint de club uit de Jup League die ik enigzins volg wel van jullie...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 26 september 2007 @ 10:14:11 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53480678
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:05 schreef Herr_Munk het volgende:
Weg met het bestuur!
Die zijn nog van de Limburgse aardbeienvlaai aan het genieten.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53486119
@Raymania:
Ik geloof ik dat er geen Willem II supporter tussen zit die Europees voetbal verwacht. Ik denk dat velen voor die 13de plaats, die we nu hebben, voor tekenen.

@Sethje: Ik had ergens gelezen dat er 430 man meegingen. Verdraaid goed eigenlijk als je ziet hoe sneu het met de bezoekers aantallen overal gesteld is.

@Darkshine: Ik geef je groot gelijk dat je er om lacht ( doe ik ook om te voorkomen dat ik ga huilen) maar slechts met 0-2 winnen van SVS waarvan één goal in de laatste minuut kan ik die, inmiddels befaamde, twee klassen beter niet halen. Het is dat jullie door zijn anders was het ook een afgang.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:58:27 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53486242
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:54 schreef Herr_Munk het volgende:
@Darkshine: Ik geef je groot gelijk dat je er om lacht ( doe ik ook om te voorkomen dat ik ga huilen) maar slechts met 0-2 winnen van SVS waarvan één goal in de laatste minuut kan ik die, inmiddels befaamde, twee klassen beter niet halen. Het is dat jullie door zijn anders was het ook een afgang.
Tegen dit soort clubs heb je maar 1 opdracht en die is volbracht. Zeker na het Baronie debacle een aantal jaar geleden.

Een club als Spakenburg schat ik, met alle respect, hoger in dan de meeste Jupiler League clubs.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53493185
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef DarkShine het volgende:
Zo verliezen wij van jullie en wint de club uit de Jup League die ik enigzins volg wel van jullie...
Als je de lijn alleen doortrekt is het wel erg slecht gesteld met Roda en Willem II . Laten we die twee slechte wedstrijden (ondanks winst van roda) maar vergeten en kijken wat de competitie brengt...

Willem II gaat ieg niet de penalty bokaal winnen!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53533098
AZ zich nog belachelijker te maken dan wij doen. Ze proberen ook werkelijk ALLES van ons af te pakken
pi_53550195
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Herr_Munk het volgende:
AZ zich nog belachelijker te maken dan wij doen. Ze proberen ook werkelijk ALLES van ons af te pakken
ze proberen ons ook OVERAL in te overtreffen
pi_53595688
Jammer van het verlies. Waar ik nog harder van baal is wat ik net las nu.nl
pi_53595772
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:19 schreef Herr_Munk het volgende:
Jammer van het verlies. Waar ik nog harder van baal is wat ik net las nu.nl
GAE zullen er ook wel bij geweest zijn...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53596498
Is dat zo ik dacht dat ze alleen graag Zwolle op hun donder gaven als wij er tegen moesten.
pi_53596516
Alles in die regio...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53597345
Lekker ja.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_53600734
quote:
Op zondag 30 september 2007 18:22 schreef existenz het volgende:

[..]

GAE zullen er ook wel bij geweest zijn...
Die speelden zelf tegen FC Zwolle, dus ik denk niet dat die erbij waren.
  zondag 30 september 2007 @ 21:30:07 #38
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_53600938
Wel kut van die rel. Kan ik volgend jaar weer lekker eerst naar Tilburg reizen vanuit Nijmegen om met de combi weer naar Nijmegen te gaan. Om na de wedstrijd met de bus naar Tilburg te worden gebracht om vanuit daarweer naar mn woonplaats nijmegen te gaan Zo wordt een fietstocht van 20 minuten naar het stadion een reis van in totaal 6 uur....
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:20:52 #39
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53610755
Dennis van Wijk die vond dat de scheidsrechter tegen zijn club was. Engnek.
pi_53665015
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 00:07 schreef Herr_Munk het volgende:
AZ zich nog belachelijker te maken dan wij doen. Ze proberen ook werkelijk ALLES van ons af te pakken
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_53670783
Zag ik nou goed op TV dat die Swinkels ineens aanvoerder was van het weekend? Dat is toch best opmerkelijk....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:53:26 #42
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53671084
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Zag ik nou goed op TV dat die Swinkels ineens aanvoerder was van het weekend? Dat is toch best opmerkelijk....
het is zowiezo onwerkelijk wie er dit jaar aanvoerder is, vorig jaar nog bankzitter enzo..v wijk is gek
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:53:38 #43
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_53671090
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:30 schreef reem het volgende:
Wel kut van die rel. Kan ik volgend jaar weer lekker eerst naar Tilburg reizen vanuit Nijmegen om met de combi weer naar Nijmegen te gaan. Om na de wedstrijd met de bus naar Tilburg te worden gebracht om vanuit daarweer naar mn woonplaats nijmegen te gaan Zo wordt een fietstocht van 20 minuten naar het stadion een reis van in totaal 6 uur....
was te verwachten, vorig jaar ook al grote groep op de been in nmgn, wees blij met de vrij vervoer wedstrijden die je nog hebt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_53685867
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Zag ik nou goed op TV dat die Swinkels ineens aanvoerder was van het weekend? Dat is toch best opmerkelijk....
Sinds de start van het seizoen al. Niet dat dat de keuze opeens erg logisch maakt
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_53739772
Precies. Dacht dat Delano Hill captain zou worden, maar die speelt dus ook zelden. Niet dat ze veel spelers met ervaring over houden natuurlijk, maar toch, Swinkels...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:39:05 #46
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_53777906
Van Wijk oprotten!

Viva la Revolucion!
  zondag 7 oktober 2007 @ 22:49:15 #47
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_53778288
Schrijf 't dan op z'n minst goed Kingside...

¡Viva la revolución!
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_53966608
Zondag Il Derbi

Heb er zin in!

Zaterdagochtend eerst even nog naar de training de spelers wat moed inspreken zal wel nodig zijn denk ik.
pi_53967552
Niet alleen de spelers hebben moed nodig, ik zie het somber in eerlijk gezegt...
pi_53968215
Ach ja gezellig dagje wordt het toch wel
ben vanaf uurtje of 10 te vinden in het centrum
pi_54031376
Willem II op zoek naar shirtsponsor:

http://www.brabantsdagblad.nl/willem2/article2038014.ece
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54031692
Genoeg grote bedrijven in Tilburg die potentie hebben...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:03:53 #53
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_54068605
Nou vanmiddag Willem II - NAK..

Ik wil wel is zien wat ze ervan bakken, ik ben er iig bij.
  zondag 21 oktober 2007 @ 12:06:22 #54
45083 snarfbreda
Meldingsplicht
pi_54068641
Wij komen straks gewoon ff 3 puntjes halen, niet meer niet minder.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54072554
Oei, Niels Vorthoren had zich onsterfelijk kunnen maken. Kreeg een goede kans.

Weg verhaal in AD / De Dordtenaar op dinsdag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54073002
Ik was er een keer niet bij en we halen zowaar punten . Tegen Venlo ben ik dan ook maar afwezig. Dan hebben we alweer 4 punten erbij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54073239
Overigens: Kijk eens naar de stand! What comes from Tilburg stays with Tilburg meneer Scheringa'!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54076355
Vorthoren komt er nog wel. Geweldige invalbeurt!

ik was er trouwens ook weer eens bij
pi_54091811
Zeker een goede speler en het was best een lastige kans, vond ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54093107
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
Zeker een goede speler en het was best een lastige kans, vond ik.
hij had die aanval ook compleet zelf opgezet, net zoals een paar andere aanvallen. Lijkt me een mooi talentje gezien zn leeftijd.
pi_54317919
quote:
BD: Dennis van Wijk voelt druk niet
vrijdag 02 nov 2007 11:30

Met 'bij vlagen academisch voetbal', zoals coach Dennis van Wijk het omschrijft, heeft Willem II tot nu toe niet bereikt wat het voor ogen had. Dennis van Wijk wil daarom dat zijn ploeg tijdens de wedstrijd moet kunnen overschakelen op directer en simpeler spel.

Dat zou vanavond (20.30 uur) al nodig kunnen in de thuiswedstrijd tegen VVV Venlo, waarin voor de Tilburgers niets anders geldt dan een driepunter.

"Wat is cruciaal?", vraagt Van Wijk zich desgevraagd hardop af. "Er zijn gewoon drie punten te verdienen en bovendien leven we van wedstrijd tot wedstrijd. Nee, binnenskamers is er wat mij betreft geen extra druk voelbaar. Gewoon keihard blijven werken en ook eens een doelpunt maken uiteraard. Op een of andere manier wil de bal er niet in. Kwaliteit? Ook dat misschien. Als je onze wedstrijden tot nu toe in alle rust en redelijkheid analyseert kom je tot de conclusie dat Willem II vier punten meer had moeten hebben. En dan zou je nu niet over het woord cruciaal spreken. Maar daar koop je niets voor, dat weet ik ook wel."

Van Wijk, met zijn linkerarm in het gips vanwege een woensdag opgelopen polsbreuk ('de reden houd ik privé'), kan tegen VVV niet beschikken over Aerts, Baelum, Douglas, Martha en Valencia. Doelman Maikel Aerts heeft de keeperstraining inmiddels hervat, maar zal eerst nog een test bij de beloften moeten doorstaan. Baelum kampt met rugklachten en zijn hersteltijd is ongewis. Douglas zal door een hamstringkwetsuur zeker een paar weken buitenspel staan. De wisselspelers Martha en Valencia haakten inmiddels al aan bij Jong Willem II.

Van Wijk gelooft niet dat VVV zich op Willem II zal instellen. "Dat hebben ze tot op heden in ieder geval nog niet gedaan, ook tegen PSV niet. Maar Willem II moet gewoon van zijn eigen kracht uitgaan. En kunnen overschakelen naar een ander speltype als de omstandigheden daar om vragen. Eerder diepte zoeken bij spits Demouge en dan sneller aansluiten? Zoiets, ja. Tegen Vitesse voetbalden we bijna academisch, maar tot de zestien van de tegenstander. Het veldspel vond ik erg goed, het thuispubliek begon zich zelfs tegen hun eigen ploeg te keren."

Maar de punten bleven in Arnhem. "En dat is wat telt, klopt. Maar laten we het allemaal niet overdrijven en vooral realistisch blijven. Ja, misschien is het verwachtingspatroon wel te hoog. Rust en tijd kan ik niet vragen, want dat is er niet in de voetballerij. Willem II heeft de potentie om aan te haken aan het karretje naar de middenmoot. Daar werken we met zijn allen keihard voor en steunen elkaar daarin."

De coach zegt het niet, maar hij zou willen dat er van buitenaf ook zo gereageerd werd.
quote:
Vijf over twaalf bij Willem II
vrijdag 02 nov 2007 03:41

Willem II supporters hebben in de nacht van donderdag op vrijdag middels een ludieke actie hun ongenoegen geuit over de slechte prestaties van dit seizoen. In de tuinen van bestuursleden Hans Verbunt (voorzitter) en Pieter Jan Wassing (technische zaken) zijn klokken geplaatst met als tijdsaanduiding VIJF OVER TWAALF. Op spandoeken met de tekst ‘5 over 12; de tijd……door wanbeleid’ geven de supporters aan dat er structureel iets goed fout zit bij de club.

Daarmee doelen zij o.a op het niet adequaat reageren na de verkoop van twee bepalende spelers”( alsof ze verrast werden) .Door geen juiste vervangers klaar te hebben staan moet het hondstrouwe Tilburgse publiek nu voor het 3e seizoen achtereenvolgende seizoen zien hoe het elftal zich als een “grijze muis’ in de onderste regionen van de ere-divisie bevindt.

Ook de communicatie over bepaalde gang van zaken, het gebrek aan een lange termijnvisie, en het verdwijnen van echte clubmensen baren de supporters grote zorgen. Ondanks dat het bestuur aan het begin van dit seizoen (wederom) haar vertrouwen in een goed seizoen uit heeft gesproken, laten de resultaten te wensen over. Volgens de supporters is het na een aantal troosteloze jaren nu tijd dat er iets gebeurt zodat Willem II zijn ware gezicht terug krijgt en alle supporters weer met trots en opgeheven hoofd over HUN club kunnen praten………
quote:
Voorzitter Willem II waardeert actie fans niet
van een verslaggever

Vrijdag 2 november 2007 - TILBURG - Supporters van Willem II voerden in de nacht voorafgaande aan de wedstrijd tegen VVV-Venlo acties tegen het bestuur van Willem II. Met borden in de tuinen van voorzitter Hans Verbunt en bestuurslid technische zaken Pieter Jan Wassing maakten zij hun ongenoegen kenbaar over de gang van zaken bij de Tilburgse club.

De fans hingen grote spandoeken neer. Een klok gaf vijf over twaalf aan. ’De tijd door wanbeleid’, zo luidde de begeleidende tekst. Dat Willem II voor het derde seizoen op rij een grijze muis is, is de voornaamste klacht van de supporters. „Er is gebrek aan een langetermijnvisie. De communicatie over bepaalde zaken verloopt niet soepel. Er zijn echte clubmensen verdwenen”, legt Marco Cruijssen, voorzitter van de stichting KingZine uit.

„Dat de bom een keer gaat barsten, staat voor mij vast. Willem II is momenteel een kutclub, maar het is wel mijn club. De supporters willen weer eens met opgeheven hoofd over Willem II kunnen praten.”
Een interview met Toine van Mierlo in Kingzine voedde de toch al ontevreden gevoelens van de supporters. De voormalig cultuurbewaker van de club haalt daarin fel uit naar Wassing. „Mijn mening was hem te lastig. Ik heb een gevecht geleverd en dat uiteindelijk verloren” , aldus Van Mierlo, die zich ernstig zorgen maakt over de toekomst van de club.

Voorzitter Hans Verbunt kan weinig waardering opbrengen voor de actie. „Van wanbeleid bij Willem II is geen sprake. Dat is zichtbaar in de budgetten. En toch ook op het veld. Het zit alleen nog niet mee. Als Vorthoren tegen NAC scoort, hoor je niemand. Het is zo’n dun lijntje.”
pi_54320160
We gaan vanavond weer punten pakken, want ik ben er niet bij. Was met NAC ook al zo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54330217
Hoerenkankerzooi. Kut zakkenvullers. Bah, bah, ik kom nu zo'n 20 jaar bij Willem II en deze wedstrijd komt in de top-3 van slechtste wedstrijden die ik ooit van Willem II heb gezien.
pi_54330284
Vanaf volgend jaar lever ik mijn seizoenskaart in. Dit gaat al jaren nergens meer over...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 3 november 2007 @ 00:42:16 #65
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54330814
Het doet mij pijn om mijn cluppie steeds verder af te zien zakken. Misschien dat River Plate Belluschi ff voor een paar wedstrijdjes wil uitlenen gedurende de zomerstop hier...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54330848
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef existenz het volgende:
Vanaf volgend jaar lever ik mijn seizoenskaart in. Dit gaat al jaren nergens meer over...


Je gaat toch al niet.
  zaterdag 3 november 2007 @ 01:07:17 #67
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54331273

Sorry
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54334624
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:44 schreef Thieske het volgende:

[..]



Je gaat toch al niet.
Ja.... Als ik momenteel moet kiezen tussen mijn huis opknappen, waarbij ik hulp krijg van vrienden die alleen dan kunnen of me al 4 jaar moet zitten ergeren op de tribune, zonder goed toekomstperspectief... Ik heb niets tegen de eerste divisie, normaal gesproken zou ik zelfs dan gewoon mijn seizoenskaart verlengen, maar niet alleen naar buiten toe zijn we een grijze muis geworden, de binding met de supporters is ook helemaal weg...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54336263
Nou, het was weer erg gezellig gisteren

Ik kan me best voorstellen dat je als fan baalt dat de prestaties van Willem II gewoon zeer slecht zijn. Wat ik niet begrijp is dat mensen dan gaan proberen het hoofdgebouw binnen te dringen. Alsof je daar iets mee oplost. Maar goed, het is voetbal en dan zijn dat soort reacties schijnbaar normaal...

Wel een prachtig doelpunt van Kargbo trouwens
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_54337947
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hoerenkankerzooi. Kut zakkenvullers. Bah, bah, ik kom nu zo'n 20 jaar bij Willem II en deze wedstrijd komt in de top-3 van slechtste wedstrijden die ik ooit van Willem II heb gezien.
Inderdaad. Dit was gewoon nog slechter dan een verloren bekerthuiswedstrijd tegen FC Eindhoven een jaar of 8-10 geleden. Echt drama.

Ergens gun je gewoon dat VVV wint!

[ Bericht 2% gewijzigd door BobbySixkiller op 03-11-2007 15:12:34 ]
pi_54341804
Het gerucht gaat dat Wassing op is gestapt. Dit is echter nog niet officieel bevestigd. Ook zou WIllem II de komende dagen niet durven trainen uit angst voor de supporters.. Wanneer snappen ze het nu eens bij Willem II. Het bestuur gaat de fout in, de spelers hebben tot op heden veel inzet getoond (itt vorig jaar)...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54342832
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 00:17 schreef existenz het volgende:
Vanaf volgend jaar lever ik mijn seizoenskaart in. Dit gaat al jaren nergens meer over...
daar ben ik dit seizoen al mee begonnen
pi_54342867
Ach jongens ik blijf toch wel gaan hoe dan ook
Signaal is duidelijk overgekomen bij het bestuur en hopen dat we nu schoon schip kunnen maken.
pi_54343019
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:26 schreef 1896_United het volgende:
Ach jongens ik blijf toch wel gaan hoe dan ook
Signaal is duidelijk overgekomen bij het bestuur en hopen dat we nu schoon schip kunnen maken.
dat helpt allemaal geen flikker joh, dat proberen ze bij Ajax al jaaaaaaaren.
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:53:05 #75
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54345291
Dat ze t relgedeelte van de Kingside lekker opdoeken, wat een kneuzen zijn dat zeg. Nu durft de selectie niet te trainen de komende dagen - Nee, DAT zal de prestaties doen verbeteren... Af en toe blijkt maar weer wat voor pauperstad tilburg is..
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54345446
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef reem het volgende:
Dat ze t relgedeelte van de Kingside lekker opdoeken, wat een kneuzen zijn dat zeg. Nu durft de selectie niet te trainen de komende dagen - Nee, DAT zal de prestaties doen verbeteren... Af en toe blijkt maar weer wat voor pauperstad tilburg is..
Die zitten tegenwoordig op E
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 3 november 2007 @ 20:59:48 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54345477
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef reem het volgende:
Dat ze t relgedeelte van de Kingside lekker opdoeken, wat een kneuzen zijn dat zeg. Nu durft de selectie niet te trainen de komende dagen - Nee, DAT zal de prestaties doen verbeteren... Af en toe blijkt maar weer wat voor pauperstad tilburg is..
Van de transfersommen kunnen ze best een trainingskamp beleggen komende week.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54345566
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:59 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Van de transfersommen kunnen ze best een trainingskamp beleggen komende week.
We hebben volgend jaar ook nog een nieuwe hoofdsponsor nodig. Nu heeft Verbunt goede contacten bij grote bedrijven, maar de vraag blijft wie... In Brabant hoeven ze ieg geen sponsor te zoeken... Daar hebben ze te weinig geld of sponsoren ze andere clubs. Alleen OCE zou kunnen, maar dat is Venlo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:03:04 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54345594
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef existenz het volgende:

[..]

We hebben volgend jaar ook nog een nieuwe hoofdsponsor nodig. Nu heeft Verbunt goede contacten bij grote bedrijven, maar de vraag blijft wie... In Brabant hoeven ze ieg geen sponsor te zoeken... Daar hebben ze te weinig geld of sponsoren ze andere clubs. Alleen OCE zou kunnen, maar dat is Venlo
En is de voorzitter van VVV, Hai Berden, een grote man in het bedrijfsleven in en rondom Venlo...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54345686
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

En is de voorzitter van VVV, Hai Berden, een grote man in het bedrijfsleven in en rondom Venlo...
En dan nog niet hoofdsponsor zijn van VVV... Dan mag je je ook wel afvragen wat je voorzitter nu echt doet..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:17:22 #81
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54346003
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:05 schreef existenz het volgende:

[..]

En dan nog niet hoofdsponsor zijn van VVV... Dan mag je je ook wel afvragen wat je voorzitter nu echt doet..
Zijn eigen bedrijf is hoofdsponsor.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54348978
't maakt me allemaal geen flikker uit wie er op t shirt van WillemII staat. Als ze maar progressie gaan boeken! ipv zich steeds dieper ingraven.
pi_54353057
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:58 schreef existenz het volgende:
Die zitten tegenwoordig op E
Vak E was ook al 10 minuten voor het einde al helemaal leeg
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_54359198
Vanmiddag bij Langs de Lijn werden ze ook nog even "zo'n beetje de minste ploeg van de hele eredivisie" genoemd. Het is toch wel erg aan het worden, vroeger was Willem II toch op zijn minst een gevaarlijke middenmoter....

Kan Van Wijk er veel aan doen vinden jullie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54359304
Hij heeft in ieder geval niets toegevoegd aan het team. Hij heeft Kargbo gehaald, maar die schijnt al verkocht te zijn in de winterstop aan een Engelse club.

Van Wijk zal niet lang meer blijven, en dan denk ik dat Erwin Koeman of Vanenburg het gaat doen.
pi_54359843
Kargbo gaat zeker verkocht worden, als het niet in de winterstop is, dan is het wel daarna. En dat verdient die jongen ook gewoon.... Voor Willem II zou het desastreus zijn..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54369738
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:24 schreef existenz het volgende:
Kargbo gaat zeker verkocht worden, als het niet in de winterstop is, dan is het wel daarna. En dat verdient die jongen ook gewoon.... Voor Willem II zou het desastreus zijn..
Ach, waar heb je zo'n speler voor nodig in de jupiler leauge?
pi_54370304
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Ach, waar heb je zo'n speler voor nodig in de jupiler leauge?
Precies.... Dat is de gedachten. Ik zou solliciteren bij Verbunt.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54370924
quote:
Van Wijk en Wassing stappen op!
maandag 05 nov 2007 00:00


Naar aanleiding van de tegenvallende sportieve prestaties legt Dennis van Wijk, in goed overleg met de club, zijn functie als trainer-coach van Willem II per direct neer. Ook Pieter-Jan Wassing, portefeuillehouder technische zaken van Willem II, heeft besloten zijn verantwoordelijkheid te nemen.

Wassing: ‘Binnen de club heb ik de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd aan het financieel gezond maken van de club en de wijzigingen binnen de technische organisatie. Ondanks aantoonbare verbeteringen, die op de langere termijn zeker zullen bijdragen aan de groei van de club, is niet tegen te spreken dat de huidige sportieve resultaten tegenvallen. Derhalve heb ik als verantwoordelijk portefeuillehouder en Willem II-man besloten mijn bestuursfunctie ter beschikking te stellen. Willem II is een fantastische club met veel goede medewerkers die alle steun van sponsors en supporters verdient. Ik heb met enorm veel plezier en betrokkenheid een bijdrage mogen leveren aan de wederopbouw van onze club. Ik ben er van overtuigd dat de club op de goede weg is en ook dat de huidige organisatie en de nu aanwezige financiële middelen zullen leiden tot betere sportieve resultaten. Ik betreur het echter dat de gewenste prestaties tot op heden nog zijn uitgebleven.’

Technisch manager Andries Jonker neemt voorlopig de taken van Dennis van Wijk over daarbij geassisteerd door Edwin Hermans, momenteel assistent-trainer bij het beloftenteam en trainer van de C2-jeugd. Willem II gaat op zoek naar een vervanger voor Van Wijk.

(bron: www.willem-ii.nl)
pi_54371483
quote:
Op maandag 5 november 2007 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Houdoe en "bedankt" dan maar. Toch wrang dat Verbunt gewoon aanblijft, maar goed (kwestie van 2 andere zwarte pieten offeren denk ik dan). Wel enigszins opmerkelijk dat van Wijk in goed overleg besloten heeft afscheid te nemen, terwijl hij zaterdag nog aangaf absoluut niet uit zich zelf op te willen stappen. Belangrijkste voor hem hierin was dat hij nog niet financieel afhankelijk is. Zal dus wel alsnog knaken meegekregen hebben.
pi_54372060
Maaskant haalde er nog het maximale uit maar jullie verwachten teveel van deze club.
Ze komen meer dan tekort om hogerin mee te doen.
  maandag 5 november 2007 @ 08:14:28 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54373041
Van Wijk zal ongetwijfeld doorbetaald krijgen of een flinke som hebben meegekregen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_54377483
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag bij Langs de Lijn werden ze ook nog even "zo'n beetje de minste ploeg van de hele eredivisie" genoemd. Het is toch wel erg aan het worden, vroeger was Willem II toch op zijn minst een gevaarlijke middenmoter....

Kan Van Wijk er veel aan doen vinden jullie?
Hjij had natuurlijk pech met de verkoop van Hadouir en El Hamdaoui. De wedstrijd tegen Sparta was echt genieten. Voor het eerst in jaren zag ik weer een leuk spelend Willem II. Er werd niet gewonnen, maar ik ging met een tevreden gevoel naar huis. Nadat die gasten weg gingen was het ineens een stuk minder op creatief gebied. Daar kon van Wijk dus niets aan doen. Wat ik hem wel kwalijk neem zijn de wissels die hij doorvoert. Altijd maar verdedigender gaan spelen als we toevallig een keer voor staan. Ik kan me een goede wissel van hem herinneren en dat was tegen Excelsior vorig jaar met kerst. Voor de rest verzwakken de wissels vaak het team. Maar de waardeloze resultaten liggen natuurlijk niet alleen aan de trainer. Het probleem is eigenlijk begonnen met Hulshoff en van die clown zijn we nog steeds aan het herstellen, maar dat mag onderhand ook wel over zijn. Momenteel hebben kunnen we met de El Hamdaoui miljoenen en de verwachtte transfer van Kargbo (naar Sunderland voor om en nabij de 8 miljoen) flink wat kwaliteit gaan kopen. Het technisch directeurschap is dus nog nooit zo belangrijk geweest als nu. Ik ben benieuwd hoe Jonker dat gaat doen, want de scouting ligt momenteel aardig op zijn gat. Het zal puur van hem (en misschien de nieuwe trainer) moeten komen.
pi_54378474
Het wordt nog oppassen voor Willem II. Ik hoop als liefhebber echt dat ze in de Eredivisie blijven, want daar horen ze zeker thuis. Helaas is het spel al tijden erg matig tot zeer slecht.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54379274
Vandaag speculatie in het BD.. Erwin Koemand favoriet om Van Wijk op te volgen
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54381518
Erwin Koeman is een mooie naam natuurlijk. Maar je moet je ook wel redelijker wijs afvragen wat wij met een trainer moeten die met Feyenoord niet verder is gekomen dan de negende plaats. Aan de andere kant kan het hier ook moeilijk slechter gaan.
pi_54383356
Bij RKC deed Koeman het echter alleraardigst. Het kan dus alle kanten op met Erwin.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54384384


sinds dat hij weg is gaan we alleen maar berg afwaards
pi_54384687
Erwin zou gewoon een toptrainer zijn voor WII.. Wat is dat voor misplaatste arrogantie Herr Munk?? Zijn prestaties bij RKC zeker vergeten.. En zijn bagage van zijn PSV en vooral zijn Feyenoord tijd! Met die selectie van Fey zou geenéén trainer het goed doen.. zie Don Leo --> zeker niet de minste
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54388274
Arrogantie? Joh, wat is er mis met een kritische blik op de wereld? Juist je argument dat Koeman het aardig deed met weinig middelen bij RKC zou je verwachten dat hij het met een matig Feyenoord beter zou moeten doen dan die negende plaats. Als je toch zo vast klampt aan het idee van Feyenoord van vorig seizoen en hoe kut dat al niet was kan ik je vertellen dat het er hier 30 keer zo kut aan toe gaat. Alleen worden de dingen bij Feyenoord 30 keer meer uitgemeten omdat het één van de vier clubs is die deze competitie telt.
pi_54390837
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]

sinds dat hij weg is gaan we alleen maar berg afwaards
Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).
pi_54391659
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).
Zowel sportief als financieel is het de laatste jaren tijdens zijn bewind fout gegaan.
Financieel is Willem II er nu bovenop (door Dembele, El Hamdoui en straks Kargbo).
Sportief is het nog steeds dramatisch, daarom is het volledig terecht dat Van Wijk ontslagen.
Er zit al anderhalf jaar geen lijn in het spel, op 2 wedstrijden na (vorig jaar tegen Sparta en Groningen thuis).
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:46:47 #103
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54399869
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Arrogantie? Joh, wat is er mis met een kritische blik op de wereld? Juist je argument dat Koeman het aardig deed met weinig middelen bij RKC zou je verwachten dat hij het met een matig Feyenoord beter zou moeten doen dan die negende plaats. Als je toch zo vast klampt aan het idee van Feyenoord van vorig seizoen en hoe kut dat al niet was kan ik je vertellen dat het er hier 30 keer zo kut aan toe gaat. Alleen worden de dingen bij Feyenoord 30 keer meer uitgemeten omdat het één van de vier clubs is die deze competitie telt.
Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).

[ Bericht 3% gewijzigd door JanVanHalst op 06-11-2007 10:59:02 ]
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54400379
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).
Er gaan sterke geruchten dat het Edward Metgod gaat worden.
pi_54404226
mijn persoonlijke favorieten:

1 Jo Bonfrere ( superveel ervaring en groot internat. netwerk)
2 Erwin Koeman ( rust in de tent, goede coach )
3 Danny Blind (Visie, toptrainer in spé )
4 Die stoere trainer van Kozakken boys .. (niet echt serieus, zou wel een loller-optie zijn .. heeft charisma en heeft een goede aanvallende kijk op voetbal --> Doet alles volgens Ajax '95 )
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54405802
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).
Daarin geef ik je volledig gelijk. Het is niet dat ik een barricade opwerp tegen Koeman hoor. Enkel op basis van enkele resultaten heb ik bedenkingen.
pi_54407900
Zaterdag 3 punten kado, om de oude traditie van ‘’FC Utrecht helpt graag clubs in nood’’ in stand te houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54407964
Daar heeft Willem II doorgaans ook altijd last van. Recent voorbeel is dus VVV....
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:00:58 #109
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54408422
Maar nu zijn WIJ de club in nood Herr Munk
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54412047
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:49 schreef Branieschopper het volgende:
mijn persoonlijke favorieten:

4 Die stoere trainer van Kozakken boys .. (niet echt serieus, zou wel een loller-optie zijn .. heeft charisma en heeft een goede aanvallende kijk op voetbal --> Doet alles volgens Ajax '95 )
Ad van Seeters? Da's een NAC-man.

Dat 4-3-3 verhaal van hem is overigens ook redelijk betrekkelijk hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54412237
WillemII moet op de lange termijn weer mee gaan doen met de middenmoot. Ze zullen zich in de toekomst moeten kunnen meten met clubs als Roda, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen en zelfs Nak. In plaats te vechten tegen degradatiekandidaten als Sparta, Heracles, Excelsior, VVV en de Graafschap.

Om dit te kunnen bereiken moet er in spelers geïnvesteerd worden want met de huidige selectie kom je niet ver. We hebben wel een paar leuke spelers maar met alleen Kargbo kun je geen wedstrijden winnen.
pi_54415016
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef toma het volgende:
WillemII moet op de lange termijn weer mee gaan doen met de middenmoot. Ze zullen zich in de toekomst moeten kunnen meten met clubs als Roda, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen en zelfs Nak. In plaats te vechten tegen degradatiekandidaten als Sparta, Heracles, Excelsior, VVV en de Graafschap.

Om dit te kunnen bereiken moet er in spelers geïnvesteerd worden want met de huidige selectie kom je niet ver. We hebben wel een paar leuke spelers maar met alleen Kargbo kun je geen wedstrijden winnen.
idd maarja.. we hebben een bestuur die euro's prefereert boven goede spelers..
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54456099
Om over te gaan op een ander onderwerp. Net een filmpje gezien ( via tilbo.com) over Bombarda en hoe het met hem gaat. Deed me gelijk aan denken wat voor superspits hij was voor Willem II! Ook al hebben we hier toptalenten gehad als Dembele en El Hamdaoui, naar mijn mening is Willem II nog altijd op zoek naar een vervanger van hem. Kontje erin, draaien, schieten!
pi_54465415
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:51 schreef Herr_Munk het volgende:
Om over te gaan op een ander onderwerp. Net een filmpje gezien ( via tilbo.com) over Bombarda en hoe het met hem gaat. Deed me gelijk aan denken wat voor superspits hij was voor Willem II! Ook al hebben we hier toptalenten gehad als Dembele en El Hamdaoui, naar mijn mening is Willem II nog altijd op zoek naar een vervanger van hem. Kontje erin, draaien, schieten!
geweldige speler
hij had bij willemII zn carriere moeten afsluiten ipv bij die kakkerlakken. Dat is toch een zwarte bladzijde in zijn carriere, dat ziet hij waarschijnlijk zelf anders.

ik heb net een filmpje gezien van hoe Sektioui gister scoorde in de CL. Vraag me nog steeds af of hij wel dezelfde Sektioui is

http://nl.youtube.com/watch?v=G24Ka5eoKYE

pi_54503050
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_54504958
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
Mag ik 0-0 kiezen? Dan ben ik al heel blij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54505525
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb net een filmpje gezien van hoe Sektioui gister scoorde in de CL. Vraag me nog steeds af of hij wel dezelfde Sektioui is

http://nl.youtube.com/watch?v=G24Ka5eoKYE

geweldige goal ja.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54505542
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
Kop op! Elke wedstrijd is er één op zichzelf.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:31:47 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54505588
Ut wordt 1-4. En ik zal juichen in het Willen 3-1 vak
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54514071
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef thaduck het volgende:
Ut wordt 1-4. En ik zal juichen in het Willen 3-1 vak
En dat was het ook...

Ach, de 0-1 en 0-2 op de inmiddels bekende effectieve speelwijze tegen Willem II gescored (laf countervoetbal), maar ook die tellen. De 1-2 van Poepon heeft hopelijk meer waarde dan alleen de 1-2... En dan alles of niets (eindelijk weer eens de durf daarvoor!). 1-2 is 0 punten en 1-4 is net zo goed 0 punten... Daar kan Van Wijk nog wat van leren. Die had nooit gedurfd om met 4 spitsen te gaan spelen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 10 november 2007 @ 23:56:55 #121
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54516386
En bedankt Willem II

Countervoetbal? Straks ga je net als die verslaggever op de radio zeggen dat het geflatteerd was of net als die interim trainer dat ie het best om aan te zien vond. Willem II is gewoon simpelweg brandhout, al herpakten ze zich bij het begin van de 2e helft enigzins.

Verder was het wel gezellig in Tilboland, lekker Utreg liedjes gezongen in vak L
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54516740
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef thaduck het volgende:
En bedankt Willem II

Countervoetbal? Straks ga je net als die verslaggever op de radio zeggen dat het geflatteerd was of net als die interim trainer dat ie het best om aan te zien vond. Willem II is gewoon simpelweg brandhout, al herpakten ze zich bij het begin van de 2e helft enigzins.

Verder was het wel gezellig in Tilboland, lekker Utreg liedjes gezongen in vak L
Er is niets geflatteerds aan. Als je het uberhaubt hebt gelezen wat ik getyped heb... Utrecht speelde net als alle andere clubs gewoon puur op de counter tegen Willem II, want die fout(en) komen er toch wel. Zo heeft tot op heden iedereen bij Willem II gespeeld en eigenlijk allemaal ook gewonnen. Utrecht heeft dus verdiend gewonnen... Eerste 2 doelpunten kwamen voort uit counters en slechte dekking en de laatste twee omdat Willem II alles of niets ging spelen. Nou dan kan ik alleen maar zeggen: Goed afgemaakt door Utrecht.... Jammer voor Willem II, maar we moeten ook niet de illusie hebben dat we Utrecht wel ff gingen inpakken.

Zoals ik vooraf al zei: een 0-0 zou mooi geweest zijn en bij vlagen speelden we Utrecht compleet weg, jammer genoeg was dat bij elkaar opgeteld misschien maximaal 15 minuten vd 90 minuten. En waren we de overige minuten net (niet) gelijkwaardig (en Utrecht gaf niet echt gas naar mijn mening). Utrecht had dus gewoon uiteindelijk een vrij makkelijke avond.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:53 #123
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54522927
Ik vond het wel meevallen met counteren, al was het misschien bij 1e doelpunt wel het geval.

Maar een verslaggever op de radio had het erover dat het geflatteerd was, te bizar voor woorden
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54523938
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het wel meevallen met counteren, al was het misschien bij 1e doelpunt wel het geval.

Maar een verslaggever op de radio had het erover dat het geflatteerd was, te bizar voor woorden
Je zou het geflatteerd kunnen noemen omdat de 1-3 en 1-4 vielen toen Willem II alles of niets ging spelen, maar het heet dan ook alles of niets. Dus weinig geflatteerd wat mij betreft.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54524127
Utrecht had 6 schoten op doel, waarvan 5 tussen de palen en scoort 4x, heel effectief dus.
Willem II een schot of 5 op doel, waarvan 3 tussen de palen.

Als het dan 1-4 is dat idd geflatteerd, wat niets afdoet aan de verdiende zege van Utrecht maar geflatteerd is het dan wel.
pi_54525481
De twee kandidaten voor het hoofdsponsorschap van volgend jaar zijn reeds ook bekend:

Lotto, ga toch krassen. Dan win je ook eens wat!

en anders wordt het:

Douwe Egberts, want daar krijg je gratis punten bij!

Eerlijk gejat van tilbo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54540237
of Prozac, al dat gezever van het bestuur dat we positief moeten zijn en dat toch echt moeilijk gaat met dit voetbal.
  maandag 12 november 2007 @ 00:01:54 #128
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54540607
Even iets heel anders, wat me positief opviel was de opzweping van het publiek voor de wedstrijd. Hoewel ik me als Utregger niet kan voorstellen dat er een 020 liedje gedraaid zou worden (bloed, zweet en goale) vond ik vooral het stuk erna erg sterk. Het terugtellen en knallen met een lekkere beat.

Toen ze zoiets bij ons probeerden mislukte het faliekant, het was zonder aankondiging en er zat geen power in. Wij zitten met het "afgezaagde" Eye of a Tiger wat op wel meer plekken gebruikt wordt.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54541147
Bloed Zweet en Goaleh is al jaren een Tilburgs liedje.. De joden (en bijna elke andere club) hebben het gekopieerd... Het is wel ontstaan vanuit Willem II - Ajax (halve beker finale paar jaar terug), toen het bestuur het idee kreeg om allemaal slagers ed. te draaien om "sfeer" te creeeren.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 12 november 2007 @ 00:50:15 #130
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54541386
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:35 schreef existenz het volgende:
Bloed Zweet en Goaleh is al jaren een Tilburgs liedje.. De joden (en bijna elke andere club) hebben het gekopieerd... Het is wel ontstaan vanuit Willem II - Ajax (halve beker finale paar jaar terug), toen het bestuur het idee kreeg om allemaal slagers ed. te draaien om "sfeer" te creeeren.
Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongen Of is het opnieuw ingezongen door Guusje ofzo?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54544167
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:01 schreef thaduck het volgende:
Even iets heel anders, wat me positief opviel was de opzweping van het publiek voor de wedstrijd. Hoewel ik me als Utregger niet kan voorstellen dat er een 020 liedje gedraaid zou worden (bloed, zweet en goale) vond ik vooral het stuk erna erg sterk. Het terugtellen en knallen met een lekkere beat.
De muziek is bij Willem II altijd erg sterk. Toen ik bij Nederland - Bulgarije zat werd er voor de wedstrijd 3 keer André Hazes gedraaid en daar bleef het bij. Ook best leuk hoor, maar spanning opbouwen doet het niet, terwijl ik dat gevoel toch altijd wel heb bij wedstrijden van Willem II.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  maandag 12 november 2007 @ 09:51:04 #132
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54544407
Smaken verschillen zullen we maar zeggen .

Muziek bij opkomst/doelpunt zijn voor mij echt een no-go.

Voor de rest kan ik ook niet zo goed tegen van die plate stamphouse die ze nog wel eens willen draaien.

Maargoed, ben al sinds Willem II - Excelsior van vorig seizoen niet meer geweest, dus ik moet maar mn mond dichthouden
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54550799
1 2 CD
pi_54560636
Een jaartje of 5/6 geleden was het helemaal erg. De hele tijd dat lied "he hallo mooie meid, waar heb ik jou toch eerder gezien".

Vreselijk dat hoeft van mij dus echt niet, het verband met voetbal ontgaat me dan ook...
pi_54561375
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:50 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongen Of is het opnieuw ingezongen door Guusje ofzo?
Guusje is pisveer.. Het is geloof ik 1 of andere volkszanger.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 november 2007 @ 23:30:17 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54563910
Willem 2 hoolies


GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_54564848
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Willem 2 hoolies

[ afbeelding ]
En daar nog op reageren ook ....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54575763
Geweldig dat ventje
op die onderste foto hadden ze de gezichten wel een beetje mogen bewerken.
pi_54581292
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef toma het volgende:
Geweldig dat ventje
op die onderste foto hadden ze de gezichten wel een beetje mogen bewerken.
Nah, dat zijn ook maar wannabees... Die lopen te janken zodra ze een stadionverbod krijgen .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54584205
quote:
Van Gaal denkt mee over nieuwe Willem II-trainer

Willem II heeft Louis van Gaal om advies gevraagd over de opvolging van de ontslagen coach Dennis van Wijk. De AZ-oefenmeester is een persoonlijke vriend van Andries Jonker, de technisch directeur die moment als interim-trainer actief is bij de Tilburgers. Bij Barcelona was Jonker in het verleden de rechterhand van Van Gaal.

"Ik heb nog geen gesprekken gevoerd met kandidaten", aldus Jonker in het AD. "Wel hebben we als club bepaald welk type trainer we zoeken. Vervolgens kijk ik naar tips en via mijn netwerk naar eventuele namen. We zullen zeker geen overhaaste beslissing nemen. Liever dat ik een dagje langer aanblijf, dan dat we de verkeerde man binnenhalen."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54584340
Krijgen we eindelijk eens wat terug uit Alkmaar... Krijgen we de volgende wedstrijd ook punten van jullie?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54584566
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
Krijgen we eindelijk eens wat terug uit Alkmaar... Krijgen we de volgende wedstrijd ook punten van jullie?
hahaha...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54587656
Je kunt van van Gaal vinden wat je wilt, de man heeft een goede kijk op het voetbal. Ben benieuwd wat er uitkomt.
pi_54756904
Booy, Pijpers en Snoei worden genoemd door de Telegraaf als eventuele trainers.
pi_54757044
Dan zou ik voor Booy gaan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54757392
Neeeee, geen Snoei
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 november 2007 @ 12:38:14 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54758198
Booy is een goeie voor willem2
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_54789709
Maar mag helaas niet weg van de Arabische "vrinden" Pijpers lijkt het nu te worden.
pi_54812127
Aerts is back
pi_54843488
Gelijk twee blunders.
pi_54844690
Troosteloos onderaan. Hopen dat ze snel tot voetballen komen (hoewel ik tegen AZ geen stunt verwachtte), want dit is niet de plaats waar Willem II thuis hoort.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54845677
waarom denkt niemand aan Jo Bonfrere ??
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
  maandag 26 november 2007 @ 13:16:03 #153
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_54845917
Willem II is toch wel heel diep gezonken hoor. Wordt nog lastig zat om 15e te worden als je het mij vraagt.
pi_54854256
quote:
Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelijk twee blunders.
Mwa, de eerste vond ik niet echt een blunder. De tweede goal telde wel voor twee ja .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54854999
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II is toch wel heel diep gezonken hoor. Wordt nog lastig zat om 15e te worden als je het mij vraagt.
3 punten weg valt nog wel mee voor de winterstop. Excelsior is echter een 9 punten wedstrijd.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54855058
lest best.
pi_54864929
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:05 schreef existenz het volgende:

[..]

3 punten weg valt nog wel mee voor de winterstop. Excelsior is echter een 9 punten wedstrijd.
Wanneer spelen ze tegen Excelsior? Aankomend weekend?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54875057
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:59 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Wanneer spelen ze tegen Excelsior? Aankomend weekend?
Yup
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54947317
Jullie moeten kunnen winnen, wij missen 4 van onze beste mensen.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:29:41 #160
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_54947582
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef Mindlight het volgende:
Jullie moeten kunnen winnen, wij missen 4 van onze beste mensen.
Jullie hebben tenminste nog beste mensen.
pi_54947854
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Jullie hebben tenminste nog beste mensen.
Haha nu niet meer, ja Den Ouden steekt er nog wel bovenuit. En Voskamp uiteraard zodra hij invalt

Maar we missen van Dieren, Luijckx, Altheer en Steur. Zwaar zonde.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54968568
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:29 schreef Pool het volgende:

[..]

Jullie hebben tenminste nog beste mensen.
En we staan weer 17de! Ik zeg Sparte bedankt. En als we nu 3 punten pakken zou het helemaal een pak van mijn hart zijn.
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:31:03 #163
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54979821
6
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_54979912
Gefeliciteerd, met 6-0 hebben jullie te weinig gekregen
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zaterdag 1 december 2007 @ 23:48:44 #165
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_54980364
Geweldige avond was het !
pi_54982468
Demouge deed het -afgaande op de samenvatting- wel aardig zag ik. Ballen vasthouden, kaatsen, 2 goals, penalty versierd.
pi_54984056

ik ga nog eens een shirt kopen van vd Struik
pi_54984806
quote:
Op zondag 2 december 2007 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Demouge deed het -afgaande op de samenvatting- wel aardig zag ik. Ballen vasthouden, kaatsen, 2 goals, penalty versierd.
Die krijgt eindelijk het vertrouwen dat ie nodig heeft. En ook Poepon leek op te bloeien bij het samenspel met Demouge.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54984814
Mooie overwinning
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54984837
Volgende week gaan we wel verliezen (Eigenlijk niet meer dan logisch), maar als ze hetzelfde spel vertonen als tegen AZ, dan heb ik daar zeker vrede mee...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54985665
Zo, weet Excelsior ook weer waar het hoort. Maar blijf die Jonker een pauper vinden .
pi_54987013
Voor aanvang van de wedstrijd (na het horen van de uitslag van Sparta) heb ik nog voor de grap gezegd dat het wel eens 7-0 voor Willem II kon worden. Had ik het toch bijna goed
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_54987131
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo, weet Excelsior ook weer waar het hoort. Maar blijf die Jonker een pauper vinden .
Iemand vroeg aan mij wat die hockey coach in het voetbalprogramma van RTL deed
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 2 december 2007 @ 13:37:06 #175
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54988541
De wederopstanding?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 2 december 2007 @ 13:42:04 #176
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54988663
Zo'n zwakke tegenstand als gisteren zal Willem II niet meer tegenkomen dit jaar dus wederopstanding lijkt me nog wat vroeg.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54988698
Wel goed voor het zelfvertrouwen.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zondag 2 december 2007 @ 13:43:54 #178
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_54988716
Dat zeker, vanuit Tilburgs oogpunt kon het niet beter gisteren .
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_54988773
Zo, even lekker uitgehaald.

Gefeliciteerd.
pi_54992342
Zeker een mooi resultaat! hoewel ik liever 6x met 1-0 win dan 1 x met 6-0 maar ik moet ook wat te zeiken hebben hè?
  zondag 2 december 2007 @ 16:31:37 #181
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_54993019
Achja we zijn niet voor niets kruikenzeikers.
  zondag 2 december 2007 @ 16:56:55 #182
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54993603
Ergens een filmpje op internet met de goals? Kan hier geen Nederlands voetbal kijken...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 2 december 2007 @ 17:02:47 #183
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54993736
quote:
Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef thaduck het volgende:
De wederopstanding?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 2 december 2007 @ 17:04:42 #184
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_54993782
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:56 schreef reem het volgende:
Ergens een filmpje op internet met de goals? Kan hier geen Nederlands voetbal kijken...
hee gast...waar ben jij?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_54995005
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:56 schreef reem het volgende:
Ergens een filmpje op internet met de goals? Kan hier geen Nederlands voetbal kijken...
Volgens mij moet dit werken: http://www.tele2.nl/tele2tv/player/tele2-flv/?game=1:1:2007-12-01:Willem%20II&matchid=1165735
  zondag 2 december 2007 @ 23:40:51 #186
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_55004296
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

hee gast...waar ben jij?
Ik woon in Argentinië
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 2 december 2007 @ 23:43:17 #187
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_55004362
quote:
"Hellaas, u kunt de samenvattingen niet zien
Het blijkt dat u niet in Nederland bent. Het is alleen mogelijk om de Tele2 Samenvattingen binnen Nederland"
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_55004626
Ook als je niet bij Tele2 zit werkt dat niet, dus schiet niet erg op.
pi_55004646
Niemand had erop gerekend dat we gingen scoren, dus niemand heeft het gecapped.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55004853
Volgende week ben ik weer van de partij, maar dan als Ajacied.
pi_55004894
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:00 schreef toma het volgende:
Volgende week ben ik weer van de partij, maar dan als Ajacied.
Boeren boeren boeren!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55004969
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Boeren boeren boeren!
!
krijg nog nachtmerries als ik daaraan terug denk. Wat een collectieve wanprestatie van de supporters.
pi_55019646
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:56 schreef reem het volgende:
Ergens een filmpje op internet met de goals? Kan hier geen Nederlands voetbal kijken...
http://willem2.sport2media.com/index.php?item=selection_overview

Klik op samenvatting.
  maandag 3 december 2007 @ 21:45:07 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_55021538
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:15 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

http://willem2.sport2media.com/index.php?item=selection_overview

Klik op samenvatting.
and good at his job
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 3 december 2007 @ 22:59:48 #195
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_55023314
dankjewel bobby6killer
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_55135070
Kutzooi. Dit was dé kans om een keertje van die neuzen te winnen. Erg jammer.
pi_55135223
Ik krijg toch op een of andere manier dat ze hun best deden. Dan kan ik wel met een nederlaag leven.
pi_55136939
goeie wedstrijd van WillemII; heb nog hoop op een opleving na de winterstop.
pi_55138616
Jupiler League dus.
pi_55138827
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:20 schreef Jasza het volgende:
Jupiler League dus.
AFC AJAX
pi_55138829
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kutzooi. Dit was dé kans om een keertje van die neuzen te winnen. Erg jammer.
boefje van de king-side
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_55139283
quote:
Op zondag 9 december 2007 01:39 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

boefje van de king-side
Ojee, daar hebben we de gloryhunter uit de provincie weer
pi_55139413
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:24 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Ojee, daar hebben we de gloryhunter uit de provincie weer
Was er nog maar iets aan glory
AFC AJAX
pi_55139425
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Kutzooi. Dit was dé kans om een keertje van die neuzen te winnen. Erg jammer.


pi_55140840
quote:
Op zondag 9 december 2007 02:41 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Was er nog maar iets aan glory
pi_55143715
Ach het is geen schande om van Ajax te verliezen en de eerste 30 minuten hadden we er gewoon 3 moeten scoren ipv 1. Ajax liep 3 op 5 aan goals, Willem II 2 op 10 misschien, dus Ajax was effectiever en heeft verdiend gewonnen... (Voordat de Ajaxieden weer gaan klagen ). Maar we waren zeker niet minder dan Ajax.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 9 december 2007 @ 14:21:10 #207
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_55144886
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:31 schreef existenz het volgende:
Ach het is geen schande om van Ajax te verliezen en de eerste 30 minuten hadden we er gewoon 3 moeten scoren ipv 1. Ajax liep 3 op 5 aan goals, Willem II 2 op 10 misschien, dus Ajax was effectiever en heeft verdiend gewonnen... (Voordat de Ajaxieden weer gaan klagen ). Maar we waren zeker niet minder dan Ajax.
Schandalig ook dat een club als Ajax blij is met slechts 39% balbezit tegen Willem II.
pi_55145019
quote:
Op zondag 9 december 2007 14:21 schreef Pool het volgende:

[..]

Schandalig ook dat een club als Ajax blij is met slechts 39% balbezit tegen Willem II.
Balbezit zegt natuurlijk niets, maar voor de wedstrijd was het op zich wel tekenend inderdaad.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55253396
quote:
Pijpers verkiest Kazachstan boven Willem II
13/12/2007 16:57

Arno Pijpers heeft zijn contract als bondscoach van Kazachstan met twee jaar verlengd. De 48-jarige oefenmeester zou ook kandidaat zijn geweest voor de vacante trainerspositie bij Willem II.

'De laatste twee jaar heeft ons nationale elftal duidelijk een stap voorwaarts gemaakt', verklaarde Sayan Khamitzhanov, vice-voorzitter van de voetbalbond van Kazachstan. 'Bovendien heeft Pijpers de steun van alle spelers. Die twee factoren speelden een grote rol om te komen tot contractverlenging.'

Pijpers trad in januari 2006 aan als bondscoach. Tijdens de kwalificatiecampagne voor het EK in 2008 behaalde Kazachstan onder zijn leiding tien punten in veertien wedstrijden en bleef het ver weg van een ticket voor de eindronde. De Nederlander heeft nu ook het team onder zijn hoede tijdens de kwalificatieronde voor het WK in 2010.

Vanwege zijn aflopende contract was het niet zeker of Pijpers actief zou blijven in het land waar hij eerder ook enkele clubs onder zijn hoede had. Door zijn eventuele beschikbaarheid zou zijn naam ook op de lijst van Willem II hebben gestaan, dat nog altijd op zoek is naar een opvolger voor de ontslagen Dennis van Wijk.
Typisch vi maar weer. Doen nu gvd alsof Pijpers iets te kiezen terwijl er niets over bekend was.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:35:20 #210
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55255098
Zegt wel wat over je uitstraling, liever voor Kazachtstan kiezen dan voor Willem II...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55257369
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:35 schreef DarkShine het volgende:
Zegt wel wat over je uitstraling, liever voor Kazachtstan kiezen dan voor Willem II...
Geef eens een bron waarin staat dat ze Pijpers ook serieus een aanbod hebben gedaan (Dat wordt lang zoeken).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55257834
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:35 schreef DarkShine het volgende:
Zegt wel wat over je uitstraling, liever voor Kazachtstan kiezen dan voor Willem II...
Daarom zeg ik ook: VI, suggereert met de titel dat dit het geval is maar kunnen geen aantoonbare bewijzen tonen dat Willem II Pijpers überhaupt een bod heeft gedaan.

Er wordt alleen gezegt dat Pijpers vermoedelijk op de lijst stond.
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:21:52 #213
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55261560
Ik reageer op het VI artikel.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55324762
Studio voetbal.
Hugo Borst:"Het zou mij niets verbazen als Sparta deze week met Foeke Booy op de proppen komt."

WAAROM HAALT WILLEMII DIE GOZER NIET !!
pi_55324850
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:22 schreef toma het volgende:
Studio voetbal.
Hugo Borst:"Het zou mij niets verbazen als Sparta deze week met Foeke Booy op de proppen komt."

WAAROM HAALT WILLEMII DIE GOZER NIET !!
Schuld van de VI !
pi_55325292
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Schuld van de VI !
Nee, van het imago dat Willem II nu heeft. Ik weiger te geloven dat het aan al die trainers die we hadden liggen. Er zit structureel wat fout in de mentaliteit van de huidige spelersgroep, dat op iedereen overslaat. Schuldigen kan ik echter niet aanwijzen (helaas).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55325479
Snap ook niet wat een club als Willem II met een trainer als Booy zou moeten. Vind er niet bij passen. Bovendien heeft hij vrij weinig ervaring terwijl hij relatief duur zal zijn.
pi_55332394
Sowieso is Booy maar een kut trainer . Tis jammer dat Pijpers niet is gekomen. Hoewel, Willem 2 in de eerste div is ook wel een keer leuk .
pi_55332469
Het lijkt er anders in alles op dat Jonker gewoon gaat blijven.
pi_55341363
En we doen er een Braziliaan erbij! Leonardo Henrique Veloso. Is volgens Willem II ontzettend getalenteerd en een linkspoot waar Jonker veel behoefte aan heeft.

In het kader van het zeiken om het zeiken moet je je afvragen of ie wel zo "ontzettend"getalenteerd is omdat er zo op het eerste oog geen andere clubs achter hem aan zitten. Maar aan de andere kant kan ik moeilijk over hem oordelen natuurlijk.
pi_55341407
Voor de maatstaven van WillemII zal hij wel heeeeeeel getalenteerd zijn.
  maandag 17 december 2007 @ 20:05:16 #222
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_55344080
Ik zou wel voor een goede argentijse speler zijn met een "over mijn lijk" mentaliteit. Er moeten hier in de tweede divisie genoeg fatsoenlijke spelers rondlopen met een europees paspoort die W2 voor een zacht prijsje kan contracteren.

maar wat samba voetbal is natuurlijk ook leuk
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_55349874
Introduceer jezelf bij Willem II zou ik zeggen
  zaterdag 22 december 2007 @ 11:18:36 #224
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55459697
Demouge, da ge bedankt zet dat witte he!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zaterdag 22 december 2007 @ 12:57:46 #225
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_55461318
Verrekte kneus die Demouge..
pi_55473675
godverdommese tering hond! Demouge opzoutuhh
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
  dinsdag 25 december 2007 @ 02:43:33 #227
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55527916
Volgend jaar weer een ontmoeting tussen ADO en Willem II. En dan precies in de voetbalafdeling waar ze thuis horen.
pi_55585997
gaat nog een lastig seizoen worden zo... De ADO van dit seizoen?
pi_55588163
Wie heeft er een routebeschrijving naar Cambuur, Fortuna en AGOVV voor mij?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55589674
dit seizoen lijkt het dan toch zover. Ik zie WillemII de 2e seizoenshelft niet meer terugkomen
  vrijdag 28 december 2007 @ 08:23:16 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55594791
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef existenz het volgende:
Wie heeft er een routebeschrijving naar Cambuur, Fortuna en AGOVV voor mij?
route.anwb.nl
www.mappy.nl
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 28 december 2007 @ 08:40:53 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_55594879
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef existenz het volgende:
Wie heeft er een routebeschrijving naar Cambuur, Fortuna en AGOVV voor mij?
Wordt lekker druk met Brabantse clubs in de JL. Zitten er nu al 6 in...
  vrijdag 28 december 2007 @ 08:48:34 #234
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55594918
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wordt lekker druk met Brabantse clubs in de JL. Zitten er nu al 6 in...
Is er ook een passe-partout voor alle derby's dan?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55595045
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Is er ook een passe-partout voor alle derby's dan?
Maar serieus. Dit Willem II zit weinig karakter in. Op het spelersfront zitten er best wel bruikbare spelers in, maar dat zijn merendeels geen knokkers. Je zag het aan RKC vorig jaar, dan is er bijna geen houden meer aan.
That's all folks!
pi_55595148
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Maar serieus. Dit Willem II zit weinig karakter in. Op het spelersfront zitten er best wel bruikbare spelers in, maar dat zijn merendeels geen knokkers. Je zag het aan RKC vorig jaar, dan is er bijna geen houden meer aan.
Ik denk zelfs dat de meeste clubs jaloers mogen zijn op de spelers die bij Willem II rond lopen, alleen ontbreekt de groepsmentaliteit, het scorend vermogen en het knokkend vermogen... Er zit gewoon iets goed fout in de groep..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 28 december 2007 @ 09:33:32 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_55595288
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Is er ook een passe-partout voor alle derby's dan?
Meteen voorleggen aan de clubs dit idee!
pi_55595947
Ze hebben wel type spelers die het gif in de ploeg kunnen brengen, bijvoorbeeld Janse, Kargbo, Hill en ook wel Swinkels. Niet dat die kwalitatief erg bijzonder zijn. Op het middenveld en in de aanval (op Demouge na wat mij betreft) is het veel te speels allemaal.
That's all folks!
pi_55597810
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hebben wel type spelers die het gif in de ploeg kunnen brengen, bijvoorbeeld Janse, Kargbo, Hill en ook wel Swinkels. Niet dat die kwalitatief erg bijzonder zijn. Op het middenveld en in de aanval (op Demouge na wat mij betreft) is het veel te speels allemaal.
Imschoot kan dat wel maar die staat er ook nooit in. Boutahar heeft ook wel pit maar die mist fysiek.
pi_55598094
Imschoot is toch weer terug naar België ?
pi_55598310
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Imschoot is toch weer terug naar België ?
oja
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:15:12 #242
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55599082
Imschoot speelt bij de KV.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55613364
En alsof het niet genoeg is heeft Valencia zijn enkelbanden afscheurd en ook nog eens zijn kuitbeen gebroken. Na een jaar revalideren op 1 van zn eerste training gebeurd dit. Hoeveel pech kan iemand hebben.
  vrijdag 28 december 2007 @ 23:48:37 #244
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_55614195
Tja, die kan er ook nog wel bij..
pi_55618392
Tja hill weg, Valencia weg, en wat Cristiano en Douglas betreft.....
Hate to say I told you so! !
pi_55626596
Die Braziliaanse back komt toch in januari? Kan die mooi gelijk aan de bak.

Ze hebben er hoge verwachtingen van geloof ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55637495
Dat lijkt me ook als die kerel 4 ton per jaar moet verdienen en ze dat maar al te graag doen.

Ik heb ergens trouwens geruchten opgevangen dat de Veloso getipt is door Louis van Gaal. Dus het zomaar warempel kunnen dat hij hier gestald is om te rijpen om vervolgens door ome Dirk opgehaald te worden.
pi_55639348
De aanvraag van mijn Brabantse derbies passpartous loopt inmiddels.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 30 december 2007 @ 03:47:03 #249
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_55644575
Misschien was ik iets te optimistisch toen ik zei dat zodra ik terug ben in Nederland ik nog net de nacompetitie mee kan pakken in mei/juni, maar volgens mij zijn we eind april al gewoon rechtstreeks gedegradeerd...
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 30 december 2007 @ 11:15:11 #250
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55646945
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
De aanvraag van mijn Brabantse derbies passpartous loopt inmiddels.

Geniaal!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55646959
Musampa in belangstelling van WillemII
  zondag 30 december 2007 @ 11:17:14 #252
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55646980
Jammer dat Willem II zo ten onder lijkt te gaan. Kom op gasten, even winnen tegen Nec en alles ziet er al weer veel rooskleuriger uit!
pi_55655482
Idd 2 goals voor Willem II en twee rooie prenten voor NEC, daar doen we het voor. Staan we tenminste weer gedeeld laatste

Nu paar leuke aankopen erbij en we kunnen er weer tegenaan.
pi_55655589
kampioenuh!
pi_55655686
Poepon met een hattrick
pi_55655761
Ik moet toch wel zeggen dat Ajax ons een beetje in de steek laat Toma, 3 punten strooien aan Excelsior nu weer een punt aan venlo....
pi_55656010
Poepon is los .
pi_55656318
Iemand enig idee waar die eerste rode kaart vandaan kwam? (Tweede was duidelijk, dat was naschoppen/naslaan...)

[ Bericht 16% gewijzigd door existenz op 30-12-2007 16:42:34 ]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55657121
Hij raakte met zijn hak iemand. Zag het ook niet helemaal goed of het terecht was of niet.
pi_55657346
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hij raakte met zijn hak iemand. Zag het ook niet helemaal goed of het terecht was of niet.
Op de NEC fansites wordt geroepen dat ie terecht was.. (Ging om Vorthoren).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55663290
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:18 schreef existenz het volgende:

[..]

Op de NEC fansites wordt geroepen dat ie terecht was.. (Ging om Vorthoren).
Klopt. Vorthoren had ook iets aan zijn oog. Volgens teletekst was het niet duidelijk of het expres was of niet.
pi_55672532
Overigens gonst het ook van de geruchten dat Kargbo na de wedstrijd via het videoscherm "afscheid" zou hebben genomen van Willem II en dat Man City hem over zou nemen voor 9 á 11 miljoen euro.

Op de supporters website lijkt iedereen dat geaccepteerd te hebben, persoonlijk vraag ik me af waar het bestuur dan het gore lef vandaan haalt om überhaupt te onderhandelen met dit achterlijk elftal in handen.

Nando Rafael en Kiki Musampa schijnen zich aan te sluiten bij Willem II volgend jaar en Mike Snoei is vandaag gesignaleerd bij de wedstrijd dus het zou zomaar kunnen dat hij dezer dagen gepresenteerd wordt als trainer.
  maandag 31 december 2007 @ 02:59:26 #263
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55672561
Kargbo is ook veel te goed voor W2 natuurlijk. De aankopen zijn als ze binnen komen wel naar behoren, maar Snoei is echt nog niet ervaren genoeg..
pi_55672787
Dat kun je wel zeggen maar voorlopig staat hij wel eerste met Go Ahead... Dat vindt ik ook een knappe prestatie, ik zag het iig niet aankomen.
  maandag 31 december 2007 @ 15:57:11 #265
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55684734
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:30 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat kun je wel zeggen maar voorlopig staat hij wel eerste met Go Ahead... Dat vindt ik ook een knappe prestatie, ik zag het iig niet aankomen.
Wisselvalligheid ten top.
pi_55687952
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Poepon is los .
2 van de 3 had jij ook gemaakt.
pi_55687961
quote:
Op maandag 31 december 2007 03:30 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat kun je wel zeggen maar voorlopig staat hij wel eerste met Go Ahead... Dat vindt ik ook een knappe prestatie, ik zag het iig niet aankomen.
Ze staan derde.
pi_55689699
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

2 van de 3 had jij ook gemaakt.
Als je er had gestaan.. En dat laatste is het probleem. Anders kon iedereen spits worden. Ik zeg niet dat Poepon nu ineens een wonderspits is (Dat is ie zeker niet )
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55689758
quote:
Willem II heeft in de afgelopen weken een aantal trainers benaderd om de vacature van trainer-coach bij de Tricolores in te vullen. Om uiteenlopende redenen is de club niet tot overeenstemming gekomen met één van deze trainers. Bestuur en spelers zijn tevreden over de werkwijze van Andries Jonker en hebben er bij hem op aangedrongen de trainersfunctie tot het einde van het lopende seizoen te combineren met de functie van technisch directeur.

Om Andries Jonker te ondersteunen wordt de technische staf op korte termijn versterkt met een hoofd scouting en een assistent voor het 1e elftal. Edwin Hermans, de huidige assistent, functioneert naar tevredenheid maar beschikt nog niet over de vereiste papieren. Hij blijft wel betrokken bij het eerste elftal.

Op 3 januari reist de selectie van Willem II af naar Portugal voor een trainingskamp van zes dagen om zich voor te bereiden op het tweede deel van de competitie. Naast de reeds gecontracteerde Leonardo Veloso, gaan in ieder geval op stage mee de van de Zweedse kampioen IFK Göteborg afkomstige spits, George Mourad (25) en de 24-jarige Hongaarse middenvelder Arpad Majoros, afkomstig van het in de hoogste divisie uitkomende Zalaegerszegi TE
Ik denk dat dit ook wel zo slim is dat Jonker het af maakt. Willem II kan zich momenteel geen trainerswissel veroorloven (qua spel dan, qua geld wel) en dat we dan weer een X aantal wedstrijden moeten leren inspelen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55698582
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

2 van de 3 had jij ook gemaakt.
Met Filipo Inzaghi heb ik dat met alle doelpunten... Kenmerk van een goede spits.
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ze staan derde.
Errare Humanum Est. Kwam er niet lang na mijn post achter maar had geen enkele behoefte om het te editen, met GAE vindt ik het desalnietemin een goede prestatie.
pi_55700549
9 a 11m voor Kargbo . Ach, je zat voorlopig ook fout met Snoei.
pi_55701487
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
9 a 11m voor Kargbo . Ach, je zat voorlopig ook fout met Snoei.
Die jongen is beter dan menig één andere middenvelder in Nederland. Bovendien mijns inziens een echte premier league voetballer, want hij speelt op kracht en vechtvoetbal.

Het is veel ja, maar het kan.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55701532
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 14:20 schreef existenz het volgende:

[..]

Die jongen is beter dan menig één andere middenvelder in Nederland. Bovendien mijns inziens een echte premier league voetballer, want hij speelt op kracht en vechtvoetbal.

Het is veel ja, maar het kan.
7 Milj is reeel 9 tot 11 is wel heel veel voor een jongen van 25.
pi_55701816
We zien wel.... Hij verdient het ook, maar liever aan het eind van het seizoen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55703021
quote:
De selectie van Willem II wordt tijdelijk aangevuld met twee proefspelers. George Mourad en Arpad Majoros gaan met de Tilburgse club mee op trainingskamp in Portugal. De 25-jarige aanvaller Mourad staat onder contract bij IFK Göteborg en stond enkele jaren geleden nog in de belangstelling van Ajax. De één jaar jongere middenvelder Majoros komt uit voor het Hongaarse Zalaegerszegi TE.

Na het trainingskamp zal de technische staf beoordelen of de spelers een versterking zijn voor de huidige selectie.
Ben benieuwd...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:24:57 #276
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_55703631
Die Mourad kan misschien nog iets zijn. Maar die Majoros heeft pas 21 minuten gespeeld dit seizoen.. Hoe komt Willem II hier nou op vraag ik me af, het is dus wel weer te zien dat de scouts van Willem II goed bezig zijn. En wanneer deze nou niet goed worden bevonden, komen er dan nog andere versterkingen?
pi_55703734
Jonker houden lijkt me wel een goede zaak. Echt zo'n typische trainer voor Willem II. Een man met wat nare trekjes naar mijn mening.
That's all folks!
pi_55708191
Jonker heeft een debiele pruik op en achterlijk klote-accent .
pi_55708300
Hij kan de ploeg iig wel motiveren
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:53:58 #280
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_55713419
quote:
Op maandag 31 december 2007 02:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Overigens gonst het ook van de geruchten dat Kargbo na de wedstrijd via het videoscherm "afscheid" zou hebben genomen van Willem II en dat Man City hem over zou nemen voor 9 á 11 miljoen euro.

Op de supporters website lijkt iedereen dat geaccepteerd te hebben, persoonlijk vraag ik me af waar het bestuur dan het gore lef vandaan haalt om überhaupt te onderhandelen met dit achterlijk elftal in handen.

Nando Rafael en Kiki Musampa schijnen zich aan te sluiten bij Willem II volgend jaar en Mike Snoei is vandaag gesignaleerd bij de wedstrijd dus het zou zomaar kunnen dat hij dezer dagen gepresenteerd wordt als trainer.
willem II zwmt onderhand wel in het geld dan straks, of niet?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_55713676
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 13:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
9 a 11m voor Kargbo . Ach, je zat voorlopig ook fout met Snoei.
....Begrijpend lezen.


Overigens gonst het ook van de geruchten dat Kargbo na de wedstrijd via het videoscherm "afscheid" zou hebben genomen van Willem II en dat Man City hem over zou nemen voor 9 á 11 miljoen euro.

Nando Rafael en Kiki Musampa schijnen zich aan te sluiten bij Willem II volgend jaar en Mike Snoei is vandaag gesignaleerd bij de wedstrijd dus het zou zomaar kunnen dat hij dezer dagen gepresenteerd wordt als trainer.

MAW, ik vertel niets als absoluut waar. Ik vertel dingen die ik gehoord heb en post ze hier om ze met andere Willem II supporters en andere geïntresseerden te delen.
pi_55713731
Laat die Hongaar en Zweed overigens lekker thuis! Wat haalt het bestuut nou weer in haar hoofd? Alle andere clubs liggen te slapen en wij hebben een bargain hier?

Er is een zak met geld, doe er iets mee! Er zijn tal van clubs die hebben geen geld en weten nog van alles te kopen en die staan wél in het linker rijtje!
pi_55714016
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 00:06 schreef Herr_Munk het volgende:
Laat die Hongaar en Zweed overigens lekker thuis! Wat haalt het bestuut nou weer in haar hoofd? Alle andere clubs liggen te slapen en wij hebben een bargain hier?

Er is een zak met geld, doe er iets mee! Er zijn tal van clubs die hebben geen geld en weten nog van alles te kopen en die staan wél in het linker rijtje!
Dembele, El Hamadiou waren ook koopjes!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_55714140
Dembele was 18 jaar en El Hamdaoui had nog 1 of 2 miljoen gekost en kwam eigenlijk ook alleen maar dankzij Jonker en v Hanegem.

Het bestuur wil weer eens voor dubbeltje op de eerste rang zitten, daar krijg Kerekezs achtige tafarelen van. ( grappig....een ervan is Hongaar)
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:56:34 #285
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55718065
Jullie willen van Mierlo dus terug?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55724133
Op het bestuur na wilden we hem nooit echt kwijt eigenlijk
pi_55724465
Volgens mij was het vooral Wassing die he m weg wilde hebben. Die is nu pleite, dus hopelijk komt Twanneke terug.
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:51:25 #288
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55724836
Van mij mag die ook zijn huidige functie blijven vervullen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55725483
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:06 schreef Yeahinho het volgende:
Jonker heeft een debiele pruik op en achterlijk klote-accent .
Soort mix van Amsterdams en Katwijks lijkt het wel.


Leuk stukje uit AD / De Dordtenaar over Niels Vorthoren
quote:
Niels Vorthoren geniet van basisplaats bij Willem II
De negentienjarige Werkendammer Niels Vorthoren stond afgelopen zondag voor het eerst in zijn nog jonge voetballeven in de basisopstelling van Willem II tijdens het door de Tilburgers met 3-0 gewonnen degradatieduel tegen NEC.

JAN VOLWERK

WERKENDAM

Vorthoren hield er wel een dik oog aan over, omdat zijn directe tegenstander Jonas Olsson zich in een duel met Vorthoren niet kon beheersen.

,,Na ongeveer een kwartier in de tweede helft kwamen we samen op de grond terecht, waarna hij mij met de hak van zijn schoen in mijn gezicht schopte. Hij schrok er wel van, maar het was wel degelijk een bewuste actie en hij kreeg terecht rood. Ik heb me kunnen beheersen. Ik besefte ook niet direct wat er was gebeurd. Nee, ik heb niets gebroken. Mijn oog is alleen nog erg dik,’’ aldus Vorthoren die de negentig minuten vol maakte.

Vorthoren, die dit seizoen bijna elke wedstrijd mocht invallen, kreeg pas zondagmorgen te horen dat hij die middag vanaf het begin zou spelen. ,,Onze trainer Andries Jonker had de opstelling nog niet vrijgegeven om ons tot het laatste moment scherp te houden. Voor de wedstrijd was ik wel gespannen, maar eenmaal begonnen had ik nergens last van en heb ik alleen maar lopen genieten. Wat voor opdracht ik mee had gekregen? We moesten vroeg druk zetten, ik mocht niet bang zijn en me niet verstoppen. Dat heb ik ook niet gedaan. Ik heb een heerlijke middag gehad.’’

Niels Vorthoren was rond oud en nieuw even vrij, maar moet zich morgen al weer melden in Tilburg. ,,Dat vind ik niet zo heel erg hoor. We gaan op trainingskamp naar Portugal.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55746822
quote:
Zijler trekt definitief en per direct naar Tilburg
03/01/2008 08:12

Willem II heeft opnieuw zaken gedaan op de transfermarkt. Na Leonardo Veloso trekt ook FC Twente-aanvaller Sergio Zijler naar Tilburg.

Zijler maakt met onmiddellijke ingang de overstap van Enschede naar Tilburg. De twintigjarige aanvaller, die op 21 oktober 2006 met FC Twente debuteerde in de Eredivisie, tekent een contract tot medio 2010. Hij moet alleen nog de medische keuring doorstaan.

Zijler was pas anderhalf jaar in Enschede, waar hij nog een verbintenis had voor tweeënhalf jaar. In 2006 was de aanvaller overgekomen van Ajax. Dit seizoen kwam hij alleen tegen De Graafschap het laatste half uur in actie.
Niet op het eerste oog een brok ervaring waar we op wachtte maar wel een talent! Ik geef hem toch de voordeel van mijn twijfel.
pi_55749718
Zijler gaat Bobson uit de basis spelen
pi_55750789
Zijler is toch een rechtsbuiten? Sowieso heb ik hem te weinig zien spelen om nu al een oordeel te kunnen hebben. Die wedstrijd tegen Groningen kan ik me nog wel herinneren en als hij altijd zo speelt hebben we een nieuwe Maradona in huis.
pi_55774509
Volgens mij is het een type Kevin Bobson, maar dan op rechts en minder getalenteerd volgens mij. Ajax heeft hem niet voor niks laten lopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:26:03 #294
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_55776955
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:36 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij is het een type Kevin Bobson, maar dan op rechts en minder getalenteerd volgens mij. Ajax heeft hem niet voor niks laten lopen.
Ajax heeft ook helden als Fred Benson voor niks laten lopen
pi_55777653
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 18:26 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Ajax heeft ook helden als Fred Benson voor niks laten lopen
Die "held" zou nooit bij Ajax in de basis komen te staan.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 01:25:07 #296
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55788437
Als Roda Musampa en Kargbo haalt hebben ze wer een beetje evenwicht in hunselectie qua verhoudingen blank en donker
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55964828
Mourad en Gregoire er dus bij. Ben benieuwd. Gregoire ken ik een beetje uit België, een speler met een goede vorzet. Mourad ken ik alleen van naam, dus daar kan ik nog niets over zeggen.
  zondag 13 januari 2008 @ 12:33:23 #298
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55994454
Respect voor de minuut stilte jongens.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55998302
Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.

Maar een 1-1 dat is nog altijd meer dan ik op gerekend had hoewel jammer dat het ( met een terechte) penalty recht getrokken wordt.

Die Gregoire lijkt zich al onsterfelijk gemaakt te hebben zonder nog een bal aangeraakt te hebben! Gaat naar Willem II voor de speelstijl top!
  zondag 13 januari 2008 @ 16:47:07 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56001950
quote:
Op zondag 13 januari 2008 14:54 schreef Herr_Munk het volgende:
Lijkt me niet meer dan fatsoenlijk.
Zo fatsoenlijk was die van jullie kant niet. Een deel van het uitvak vond dat een mooi moment om provocerend door het stadion te gaan schreeuwen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 13 januari 2008 @ 18:00:57 #301
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_56003743
bedankt voor het punt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')