abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54390837
quote:
Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]

sinds dat hij weg is gaan we alleen maar berg afwaards
Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).
pi_54391659
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef BobbySixkiller het volgende:

[..]

Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).
Zowel sportief als financieel is het de laatste jaren tijdens zijn bewind fout gegaan.
Financieel is Willem II er nu bovenop (door Dembele, El Hamdoui en straks Kargbo).
Sportief is het nog steeds dramatisch, daarom is het volledig terecht dat Van Wijk ontslagen.
Er zit al anderhalf jaar geen lijn in het spel, op 2 wedstrijden na (vorig jaar tegen Sparta en Groningen thuis).
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:46:47 #103
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_54399869
quote:
Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Arrogantie? Joh, wat is er mis met een kritische blik op de wereld? Juist je argument dat Koeman het aardig deed met weinig middelen bij RKC zou je verwachten dat hij het met een matig Feyenoord beter zou moeten doen dan die negende plaats. Als je toch zo vast klampt aan het idee van Feyenoord van vorig seizoen en hoe kut dat al niet was kan ik je vertellen dat het er hier 30 keer zo kut aan toe gaat. Alleen worden de dingen bij Feyenoord 30 keer meer uitgemeten omdat het één van de vier clubs is die deze competitie telt.
Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).

[ Bericht 3% gewijzigd door JanVanHalst op 06-11-2007 10:59:02 ]
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54400379
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).
Er gaan sterke geruchten dat het Edward Metgod gaat worden.
pi_54404226
mijn persoonlijke favorieten:

1 Jo Bonfrere ( superveel ervaring en groot internat. netwerk)
2 Erwin Koeman ( rust in de tent, goede coach )
3 Danny Blind (Visie, toptrainer in spé )
4 Die stoere trainer van Kozakken boys .. (niet echt serieus, zou wel een loller-optie zijn .. heeft charisma en heeft een goede aanvallende kijk op voetbal --> Doet alles volgens Ajax '95 )
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54405802
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Daarin geef ik je volledig gelijk. Het is niet dat ik een barricade opwerp tegen Koeman hoor. Enkel op basis van enkele resultaten heb ik bedenkingen.
pi_54407900
Zaterdag 3 punten kado, om de oude traditie van ‘’FC Utrecht helpt graag clubs in nood’’ in stand te houden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_54407964
Daar heeft Willem II doorgaans ook altijd last van. Recent voorbeel is dus VVV....
  dinsdag 6 november 2007 @ 17:00:58 #109
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54408422
Maar nu zijn WIJ de club in nood Herr Munk
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54412047
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:49 schreef Branieschopper het volgende:
mijn persoonlijke favorieten:

4 Die stoere trainer van Kozakken boys .. (niet echt serieus, zou wel een loller-optie zijn .. heeft charisma en heeft een goede aanvallende kijk op voetbal --> Doet alles volgens Ajax '95 )
Ad van Seeters? Da's een NAC-man.

Dat 4-3-3 verhaal van hem is overigens ook redelijk betrekkelijk hoor.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54412237
WillemII moet op de lange termijn weer mee gaan doen met de middenmoot. Ze zullen zich in de toekomst moeten kunnen meten met clubs als Roda, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen en zelfs Nak. In plaats te vechten tegen degradatiekandidaten als Sparta, Heracles, Excelsior, VVV en de Graafschap.

Om dit te kunnen bereiken moet er in spelers geïnvesteerd worden want met de huidige selectie kom je niet ver. We hebben wel een paar leuke spelers maar met alleen Kargbo kun je geen wedstrijden winnen.
pi_54415016
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef toma het volgende:
WillemII moet op de lange termijn weer mee gaan doen met de middenmoot. Ze zullen zich in de toekomst moeten kunnen meten met clubs als Roda, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen en zelfs Nak. In plaats te vechten tegen degradatiekandidaten als Sparta, Heracles, Excelsior, VVV en de Graafschap.

Om dit te kunnen bereiken moet er in spelers geïnvesteerd worden want met de huidige selectie kom je niet ver. We hebben wel een paar leuke spelers maar met alleen Kargbo kun je geen wedstrijden winnen.
idd maarja.. we hebben een bestuur die euro's prefereert boven goede spelers..
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54456099
Om over te gaan op een ander onderwerp. Net een filmpje gezien ( via tilbo.com) over Bombarda en hoe het met hem gaat. Deed me gelijk aan denken wat voor superspits hij was voor Willem II! Ook al hebben we hier toptalenten gehad als Dembele en El Hamdaoui, naar mijn mening is Willem II nog altijd op zoek naar een vervanger van hem. Kontje erin, draaien, schieten!
pi_54465415
quote:
Op donderdag 8 november 2007 14:51 schreef Herr_Munk het volgende:
Om over te gaan op een ander onderwerp. Net een filmpje gezien ( via tilbo.com) over Bombarda en hoe het met hem gaat. Deed me gelijk aan denken wat voor superspits hij was voor Willem II! Ook al hebben we hier toptalenten gehad als Dembele en El Hamdaoui, naar mijn mening is Willem II nog altijd op zoek naar een vervanger van hem. Kontje erin, draaien, schieten!
geweldige speler
hij had bij willemII zn carriere moeten afsluiten ipv bij die kakkerlakken. Dat is toch een zwarte bladzijde in zijn carriere, dat ziet hij waarschijnlijk zelf anders.

ik heb net een filmpje gezien van hoe Sektioui gister scoorde in de CL. Vraag me nog steeds af of hij wel dezelfde Sektioui is

http://nl.youtube.com/watch?v=G24Ka5eoKYE

pi_54503050
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_54504958
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
Mag ik 0-0 kiezen? Dan ben ik al heel blij
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54505525
quote:
Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb net een filmpje gezien van hoe Sektioui gister scoorde in de CL. Vraag me nog steeds af of hij wel dezelfde Sektioui is

http://nl.youtube.com/watch?v=G24Ka5eoKYE

geweldige goal ja.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_54505542
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kop op! Elke wedstrijd is er één op zichzelf.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:31:47 #119
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54505588
Ut wordt 1-4. En ik zal juichen in het Willen 3-1 vak
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54514071
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef thaduck het volgende:
Ut wordt 1-4. En ik zal juichen in het Willen 3-1 vak
En dat was het ook...

Ach, de 0-1 en 0-2 op de inmiddels bekende effectieve speelwijze tegen Willem II gescored (laf countervoetbal), maar ook die tellen. De 1-2 van Poepon heeft hopelijk meer waarde dan alleen de 1-2... En dan alles of niets (eindelijk weer eens de durf daarvoor!). 1-2 is 0 punten en 1-4 is net zo goed 0 punten... Daar kan Van Wijk nog wat van leren. Die had nooit gedurfd om met 4 spitsen te gaan spelen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 10 november 2007 @ 23:56:55 #121
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54516386
En bedankt Willem II

Countervoetbal? Straks ga je net als die verslaggever op de radio zeggen dat het geflatteerd was of net als die interim trainer dat ie het best om aan te zien vond. Willem II is gewoon simpelweg brandhout, al herpakten ze zich bij het begin van de 2e helft enigzins.

Verder was het wel gezellig in Tilboland, lekker Utreg liedjes gezongen in vak L
pi_54516740
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef thaduck het volgende:
En bedankt Willem II

Countervoetbal? Straks ga je net als die verslaggever op de radio zeggen dat het geflatteerd was of net als die interim trainer dat ie het best om aan te zien vond. Willem II is gewoon simpelweg brandhout, al herpakten ze zich bij het begin van de 2e helft enigzins.

Verder was het wel gezellig in Tilboland, lekker Utreg liedjes gezongen in vak L
Er is niets geflatteerds aan. Als je het uberhaubt hebt gelezen wat ik getyped heb... Utrecht speelde net als alle andere clubs gewoon puur op de counter tegen Willem II, want die fout(en) komen er toch wel. Zo heeft tot op heden iedereen bij Willem II gespeeld en eigenlijk allemaal ook gewonnen. Utrecht heeft dus verdiend gewonnen... Eerste 2 doelpunten kwamen voort uit counters en slechte dekking en de laatste twee omdat Willem II alles of niets ging spelen. Nou dan kan ik alleen maar zeggen: Goed afgemaakt door Utrecht.... Jammer voor Willem II, maar we moeten ook niet de illusie hebben dat we Utrecht wel ff gingen inpakken.

Zoals ik vooraf al zei: een 0-0 zou mooi geweest zijn en bij vlagen speelden we Utrecht compleet weg, jammer genoeg was dat bij elkaar opgeteld misschien maximaal 15 minuten vd 90 minuten. En waren we de overige minuten net (niet) gelijkwaardig (en Utrecht gaf niet echt gas naar mijn mening). Utrecht had dus gewoon uiteindelijk een vrij makkelijke avond.
  zondag 11 november 2007 @ 12:26:53 #123
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54522927
Ik vond het wel meevallen met counteren, al was het misschien bij 1e doelpunt wel het geval.

Maar een verslaggever op de radio had het erover dat het geflatteerd was, te bizar voor woorden
pi_54523938
quote:
Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het wel meevallen met counteren, al was het misschien bij 1e doelpunt wel het geval.

Maar een verslaggever op de radio had het erover dat het geflatteerd was, te bizar voor woorden
Je zou het geflatteerd kunnen noemen omdat de 1-3 en 1-4 vielen toen Willem II alles of niets ging spelen, maar het heet dan ook alles of niets. Dus weinig geflatteerd wat mij betreft.
pi_54524127
Utrecht had 6 schoten op doel, waarvan 5 tussen de palen en scoort 4x, heel effectief dus.
Willem II een schot of 5 op doel, waarvan 3 tussen de palen.

Als het dan 1-4 is dat idd geflatteerd, wat niets afdoet aan de verdiende zege van Utrecht maar geflatteerd is het dan wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')