Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).quote:Op maandag 5 november 2007 17:34 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
sinds dat hij weg is gaan we alleen maar berg afwaards
Zowel sportief als financieel is het de laatste jaren tijdens zijn bewind fout gegaan.quote:Op maandag 5 november 2007 22:01 schreef BobbySixkiller het volgende:
[..]
Mwa, het verval heeft zich juist nog onder zijn bewind ingezet (tijdens het eind van zijn bewind).
Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).quote:Op maandag 5 november 2007 20:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Arrogantie? Joh, wat is er mis met een kritische blik op de wereld? Juist je argument dat Koeman het aardig deed met weinig middelen bij RKC zou je verwachten dat hij het met een matig Feyenoord beter zou moeten doen dan die negende plaats. Als je toch zo vast klampt aan het idee van Feyenoord van vorig seizoen en hoe kut dat al niet was kan ik je vertellen dat het er hier 30 keer zo kut aan toe gaat. Alleen worden de dingen bij Feyenoord 30 keer meer uitgemeten omdat het één van de vier clubs is die deze competitie telt.
Er gaan sterke geruchten dat het Edward Metgod gaat worden.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).
Daarin geef ik je volledig gelijk. Het is niet dat ik een barricade opwerp tegen Koeman hoor. Enkel op basis van enkele resultaten heb ik bedenkingen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Maar Erwin Koeman is wel iemand met voetbalvisie, ervaring en bovendien een rustige persoonlijkheid. Ik denk dat je meer hebt aan Erwin Koeman dan aan een nog onervaren trainer (hoewel ik net trouwens lees dat hij bedankt zou hebben).
Ad van Seeters? Da's een NAC-man.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:49 schreef Branieschopper het volgende:
mijn persoonlijke favorieten:
4 Die stoere trainer van Kozakken boys.. (niet echt serieus, zou wel een loller-optie zijn .. heeft charisma en heeft een goede aanvallende kijk op voetbal --> Doet alles volgens Ajax '95 )
idd maarja.. we hebben een bestuur die euro's prefereert boven goede spelers..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef toma het volgende:
WillemII moet op de lange termijn weer mee gaan doen met de middenmoot. Ze zullen zich in de toekomst moeten kunnen meten met clubs als Roda, Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen en zelfs Nak. In plaats te vechten tegen degradatiekandidaten als Sparta, Heracles, Excelsior, VVV en de Graafschap.
Om dit te kunnen bereiken moet er in spelers geïnvesteerd worden want met de huidige selectie kom je niet ver. We hebben wel een paar leuke spelers maar met alleen Kargbo kun je geen wedstrijden winnen.
geweldige spelerquote:Op donderdag 8 november 2007 14:51 schreef Herr_Munk het volgende:
Om over te gaan op een ander onderwerp. Net een filmpje gezien ( via tilbo.com) over Bombarda en hoe het met hem gaat. Deed me gelijk aan denken wat voor superspits hij was voor Willem II! Ook al hebben we hier toptalenten gehad als Dembele en El Hamdaoui, naar mijn mening is Willem II nog altijd op zoek naar een vervanger van hem. Kontje erin, draaien, schieten!
Mag ik 0-0 kiezen? Dan ben ik al heel blijquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
geweldige goal ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb net een filmpje gezien van hoe Sektioui gister scoorde in de CL. Vraag me nog steeds af of hij wel dezelfde Sektioui is
http://nl.youtube.com/watch?v=G24Ka5eoKYE
Kop op! Elke wedstrijd is er één op zichzelf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:14 schreef bladibladibla het volgende:
En hoeveel - 0 zal het vanavond worden?
En dat was het ook...quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef thaduck het volgende:
Ut wordt 1-4. En ik zal juichen in het Willen 3-1 vak
Er is niets geflatteerds aan. Als je het uberhaubt hebt gelezen wat ik getyped heb... Utrecht speelde net als alle andere clubs gewoon puur op de counter tegen Willem II, want die fout(en) komen er toch wel. Zo heeft tot op heden iedereen bij Willem II gespeeld en eigenlijk allemaal ook gewonnen. Utrecht heeft dus verdiend gewonnen... Eerste 2 doelpunten kwamen voort uit counters en slechte dekking en de laatste twee omdat Willem II alles of niets ging spelen. Nou dan kan ik alleen maar zeggen: Goed afgemaakt door Utrecht.... Jammer voor Willem II, maar we moeten ook niet de illusie hebben dat we Utrecht wel ff gingen inpakken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:56 schreef thaduck het volgende:
En bedankt Willem II![]()
Countervoetbal? Straks ga je net als die verslaggever op de radio zeggen dat het geflatteerd was of net als die interim trainer dat ie het best om aan te zien vond. Willem II is gewoon simpelweg brandhout, al herpakten ze zich bij het begin van de 2e helft enigzins.
Verder was het wel gezellig in Tilboland, lekker Utreg liedjes gezongen in vak L
Je zou het geflatteerd kunnen noemen omdat de 1-3 en 1-4 vielen toen Willem II alles of niets ging spelen, maar het heet dan ook alles of niets. Dus weinig geflatteerd wat mij betreft.quote:Op zondag 11 november 2007 12:26 schreef thaduck het volgende:
Ik vond het wel meevallen met counteren, al was het misschien bij 1e doelpunt wel het geval.
Maar een verslaggever op de radio had het erover dat het geflatteerd was, te bizar voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |