abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54525481
De twee kandidaten voor het hoofdsponsorschap van volgend jaar zijn reeds ook bekend:

Lotto, ga toch krassen. Dan win je ook eens wat!

en anders wordt het:

Douwe Egberts, want daar krijg je gratis punten bij!

Eerlijk gejat van tilbo
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_54540237
of Prozac, al dat gezever van het bestuur dat we positief moeten zijn en dat toch echt moeilijk gaat met dit voetbal.
  maandag 12 november 2007 @ 00:01:54 #128
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54540607
Even iets heel anders, wat me positief opviel was de opzweping van het publiek voor de wedstrijd. Hoewel ik me als Utregger niet kan voorstellen dat er een 020 liedje gedraaid zou worden (bloed, zweet en goale) vond ik vooral het stuk erna erg sterk. Het terugtellen en knallen met een lekkere beat.

Toen ze zoiets bij ons probeerden mislukte het faliekant, het was zonder aankondiging en er zat geen power in. Wij zitten met het "afgezaagde" Eye of a Tiger wat op wel meer plekken gebruikt wordt.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54541147
Bloed Zweet en Goaleh is al jaren een Tilburgs liedje.. De joden (en bijna elke andere club) hebben het gekopieerd... Het is wel ontstaan vanuit Willem II - Ajax (halve beker finale paar jaar terug), toen het bestuur het idee kreeg om allemaal slagers ed. te draaien om "sfeer" te creeeren.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 12 november 2007 @ 00:50:15 #130
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_54541386
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:35 schreef existenz het volgende:
Bloed Zweet en Goaleh is al jaren een Tilburgs liedje.. De joden (en bijna elke andere club) hebben het gekopieerd... Het is wel ontstaan vanuit Willem II - Ajax (halve beker finale paar jaar terug), toen het bestuur het idee kreeg om allemaal slagers ed. te draaien om "sfeer" te creeeren.
Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongen Of is het opnieuw ingezongen door Guusje ofzo?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_54544167
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:01 schreef thaduck het volgende:
Even iets heel anders, wat me positief opviel was de opzweping van het publiek voor de wedstrijd. Hoewel ik me als Utregger niet kan voorstellen dat er een 020 liedje gedraaid zou worden (bloed, zweet en goale) vond ik vooral het stuk erna erg sterk. Het terugtellen en knallen met een lekkere beat.
De muziek is bij Willem II altijd erg sterk. Toen ik bij Nederland - Bulgarije zat werd er voor de wedstrijd 3 keer André Hazes gedraaid en daar bleef het bij. Ook best leuk hoor, maar spanning opbouwen doet het niet, terwijl ik dat gevoel toch altijd wel heb bij wedstrijden van Willem II.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  maandag 12 november 2007 @ 09:51:04 #132
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_54544407
Smaken verschillen zullen we maar zeggen .

Muziek bij opkomst/doelpunt zijn voor mij echt een no-go.

Voor de rest kan ik ook niet zo goed tegen van die plate stamphouse die ze nog wel eens willen draaien.

Maargoed, ben al sinds Willem II - Excelsior van vorig seizoen niet meer geweest, dus ik moet maar mn mond dichthouden
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_54550799
1 2 CD
pi_54560636
Een jaartje of 5/6 geleden was het helemaal erg. De hele tijd dat lied "he hallo mooie meid, waar heb ik jou toch eerder gezien".

Vreselijk dat hoeft van mij dus echt niet, het verband met voetbal ontgaat me dan ook...
pi_54561375
quote:
Op maandag 12 november 2007 00:50 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongen Of is het opnieuw ingezongen door Guusje ofzo?
Guusje is pisveer.. Het is geloof ik 1 of andere volkszanger.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 november 2007 @ 23:30:17 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54563910
Willem 2 hoolies

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54564848
quote:
Op maandag 12 november 2007 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Willem 2 hoolies

[ afbeelding ]
En daar nog op reageren ook ....
pi_54575763
Geweldig dat ventje
op die onderste foto hadden ze de gezichten wel een beetje mogen bewerken.
pi_54581292
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef toma het volgende:
Geweldig dat ventje
op die onderste foto hadden ze de gezichten wel een beetje mogen bewerken.
Nah, dat zijn ook maar wannabees... Die lopen te janken zodra ze een stadionverbod krijgen .
pi_54584205
quote:
Van Gaal denkt mee over nieuwe Willem II-trainer

Willem II heeft Louis van Gaal om advies gevraagd over de opvolging van de ontslagen coach Dennis van Wijk. De AZ-oefenmeester is een persoonlijke vriend van Andries Jonker, de technisch directeur die moment als interim-trainer actief is bij de Tilburgers. Bij Barcelona was Jonker in het verleden de rechterhand van Van Gaal.

"Ik heb nog geen gesprekken gevoerd met kandidaten", aldus Jonker in het AD. "Wel hebben we als club bepaald welk type trainer we zoeken. Vervolgens kijk ik naar tips en via mijn netwerk naar eventuele namen. We zullen zeker geen overhaaste beslissing nemen. Liever dat ik een dagje langer aanblijf, dan dat we de verkeerde man binnenhalen."
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54584340
Krijgen we eindelijk eens wat terug uit Alkmaar... Krijgen we de volgende wedstrijd ook punten van jullie?
pi_54584566
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
Krijgen we eindelijk eens wat terug uit Alkmaar... Krijgen we de volgende wedstrijd ook punten van jullie?
hahaha...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54587656
Je kunt van van Gaal vinden wat je wilt, de man heeft een goede kijk op het voetbal. Ben benieuwd wat er uitkomt.
pi_54756904
Booy, Pijpers en Snoei worden genoemd door de Telegraaf als eventuele trainers.
pi_54757044
Dan zou ik voor Booy gaan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54757392
Neeeee, geen Snoei
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 21 november 2007 @ 12:38:14 #147
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54758198
Booy is een goeie voor willem2
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54789709
Maar mag helaas niet weg van de Arabische "vrinden" Pijpers lijkt het nu te worden.
pi_54812127
Aerts is back
pi_54843488
Gelijk twee blunders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')