Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongenquote:Op maandag 12 november 2007 00:35 schreef existenz het volgende:
Bloed Zweet en Goaleh is al jaren een Tilburgs liedje.. De joden (en bijna elke andere club) hebben het gekopieerd... Het is wel ontstaan vanuit Willem II - Ajax (halve beker finale paar jaar terug), toen het bestuur het idee kreeg om allemaal slagers ed. te draaien om "sfeer" te creeeren.
De muziek is bij Willem II altijd erg sterk. Toen ik bij Nederland - Bulgarije zat werd er voor de wedstrijd 3 keer André Hazes gedraaid en daar bleef het bij. Ook best leuk hoor, maar spanning opbouwen doet het niet, terwijl ik dat gevoel toch altijd wel heb bij wedstrijden van Willem II.quote:Op maandag 12 november 2007 00:01 schreef thaduck het volgende:
Even iets heel anders, wat me positief opviel was de opzweping van het publiek voor de wedstrijd. Hoewel ik me als Utregger niet kan voorstellen dat er een 020 liedje gedraaid zou worden (bloed, zweet en goale) vond ik vooral het stuk erna erg sterk. Het terugtellen en knallen met een lekkere beat.
Guusje is pisveer.. Het is geloof ik 1 of andere volkszanger.quote:Op maandag 12 november 2007 00:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat het volgens mij een melodie is van een opperneus en daar ook door ingezongenOf is het opnieuw ingezongen door Guusje ofzo?
En daar nog op reageren ookquote:
Nah, dat zijn ook maar wannabees... Die lopen te janken zodra ze een stadionverbod krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef toma het volgende:
Geweldig dat ventje
op die onderste foto hadden ze de gezichten wel een beetje mogen bewerken.
quote:Van Gaal denkt mee over nieuwe Willem II-trainer
Willem II heeft Louis van Gaal om advies gevraagd over de opvolging van de ontslagen coach Dennis van Wijk. De AZ-oefenmeester is een persoonlijke vriend van Andries Jonker, de technisch directeur die moment als interim-trainer actief is bij de Tilburgers. Bij Barcelona was Jonker in het verleden de rechterhand van Van Gaal.
"Ik heb nog geen gesprekken gevoerd met kandidaten", aldus Jonker in het AD. "Wel hebben we als club bepaald welk type trainer we zoeken. Vervolgens kijk ik naar tips en via mijn netwerk naar eventuele namen. We zullen zeker geen overhaaste beslissing nemen. Liever dat ik een dagje langer aanblijf, dan dat we de verkeerde man binnenhalen."
hahaha...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef existenz het volgende:
Krijgen we eindelijk eens wat terug uit Alkmaar... Krijgen we de volgende wedstrijd ook punten van jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |