Ik vind het onvoorstelbaar dat ze dat niet weten... Misschien omdat ik het gewoon logisch vind, maar wellicht is het als je het niet weet net zo logisch om te denken dat het uit de fabriek/winkel komt...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:02 schreef E.T. het volgende:
Nijna, er zijn ook meer dan genoeg kinderen die niet weten dat fruit aan een boom groeit, en groente ook gewoon in aarde.![]()
Wij hebben een grote bramenstruik in de tuin en heb hier wel eens kindjes over de vloer gehad die dat dus echt niet wilden eten want 'fruit komt uit de winkel en niet van een boom'![]()
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:03 schreef k_i_m het volgende:
Hallo, ik ben weer terug! En ik heb geen enge vlekken van de zon gekregen.
Je hebt ook van die verlengers, waardoor je ook wat meer ruimte krijgt...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:21 schreef miss_sly het volgende:
ik vind 10 euro niet duur, eigenlijk. Of is het een tikfout en moet het 100 euro zijn? Dan wordt het een ander verhaal
Hoe doen jullie dat of hebben jullie dat gedaan met je kleding?
De meeste broeken en rokjes zitten nu al net te strak. Op zich gaat het net, maar het zit dan gewoon niet lekker zo'n hele dag.
Ik las ergens dat ze positiebroeken hebben die (mits je niet heel erg veel aankomt) zo ongeveer de hele zwangerschap mee kunnen. Nou weet je natuurlijk nooit hoeveel je aan gaat komen, maar als ik een lekkere spijkerbroek kan kopen die toch iig een paar maanden te dragen is, wil ik dat wel doen, eigenlijk
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:21 schreef miss_sly het volgende:
ik vind 10 euro niet duur, eigenlijk. Of is het een tikfout en moet het 100 euro zijn? Dan wordt het een ander verhaal
Hoe doen jullie dat of hebben jullie dat gedaan met je kleding?
De meeste broeken en rokjes zitten nu al net te strak. Op zich gaat het net, maar het zit dan gewoon niet lekker zo'n hele dag.
Ik las ergens dat ze positiebroeken hebben die (mits je niet heel erg veel aankomt) zo ongeveer de hele zwangerschap mee kunnen. Nou weet je natuurlijk nooit hoeveel je aan gaat komen, maar als ik een lekkere spijkerbroek kan kopen die toch iig een paar maanden te dragen is, wil ik dat wel doen, eigenlijk
Bij de H&M hebben ze echt hele leuke kleding hangen.. (vind ik)quote:Op donderdag 27 september 2007 13:35 schreef miss_sly het volgende:
OK, ga ik toch maar eens kijken binnenkort. Ik mis een lekkere spijkerbroek
De buik is niet (zo) bruin, maar mijn voeten wel! Zien?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
Laat maar zien, die bruine buik dan![]()
Die heb je gewoon niet gewassenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De buik is niet (zo) bruin, maar mijn voeten wel! Zien?.
quote:Op donderdag 27 september 2007 14:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De buik is niet (zo) bruin, maar mijn voeten wel! Zien?.
Jouw uitspraken vind ik soms best ehhhh... apart.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:14 schreef Ticootje het volgende:
En uit de kleinste maatjes zijn ze toch zo uit gegroeit, maat 62 is volgens mij al na 3 maanden aan de orde. Dan zijn babies ook pas leuk vind ik..
Dank je..quote:Op donderdag 27 september 2007 15:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jouw uitspraken vind ik soms best ehhhh... apart.
Jouw kind doet dat nietquote:Op donderdag 27 september 2007 15:37 schreef k_i_m het volgende:.
Ik heb me op de terugweg in het vliegtuig zo groen en geel zitten ergeren aan het kind van iemand anders dat ik heel even een moment van twijfel voelde.
De vakantie was prima! Mooi weer, lekker gegeten, goed geslapen. En het groepje vrienden waar we mee waren haat ik nog niet, dus dat is ook goed gegaan
.
Nijna, voor je het weet is het zover! En er valt niks terug te stoppen.
Ik snap die ouders ook niet. Dat kind bleef maar op dat klaptafeltje rammen en tegen de stoel aan schoppen en alles wat de moeder zei was: Mama wil niet dat je dat doet hoor!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
IIg ben je zo verblind door liefde dat je het iig niet in de gaten hebt.![]()
Pruk!
Terugstoppen...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:37 schreef k_i_m het volgende:
Nijna, voor je het weet is het zover! En er valt niks terug te stoppen.
Tussen de 25 en de 29 graden, met heel veel zonquote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef sjak het volgende:
Ik begreep het wel maar moest toch even zoeken naar waar het vandaan kwam en of het echt bestond. Poenie is dus surinaams, wat een grappig woord zeg
Kim, welkom terug, was het warm in Ibizaof eigenlijk op Ibiza?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |