abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53482657
Jeetje Faja, je krijgt toch wel wat vergoed door je verzekering???

Wat een geld!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53482722
Tuurlijk krijg ik een bedrag vergoed, ik kan geloof ik tot 2000 euro declareren per jaar aan tandartskosten, heb de duurste tandartsverzekering die er is. Maar evengoed een hoop geld voor een neptand.
pi_53482753
faja wat een geld zeg
hmmz als we hier toch kleding gaan ruilen enzo..ik heb een positiespijkerrok van H&M, die pastte me wel maar is nu ietswat te groot Tis een L en wie hem wil mag hem van me overnemen voor 20 euro. Ik heb hem slechts 2 keer gedragen..
Saartje
pi_53482769
Oja en ik mag straks om half 4 naar de verloskundige. Ik krijg nu eindelijk na 3 jaar weer eens die meid te zien die mijn dochter op de wereld heeft geholpen. Leuke meid en inmiddels zelf moeder.
pi_53483489
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik weet welke broek je bedoelt, ik heb hem in het zwart.
Die strepen in de stof zullen wel mee kleuren hoor, er is idd alleen een kans dat de naden wit blijven omdat ze daar heel ander garen voor gebruiken.
Ik wil em ook in het zwart (of donkerblauw), maar ik vind het ook zo zonde om nu nog een broek aan te gaan schaffen eigenlijk...
Fake it till you make it...
pi_53483576
Nijna, er was net iemand die nog een spijkerbroek had.
pi_53483680
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Nijna, er was net iemand die nog een spijkerbroek had.
Ik zag een maat 46 voorbij komen, maar dat is te groot...
pi_53483756
Ach nijna, je bent bijna uitgerekend... nog heel even... Ik zou ook geen broek meer kopen voor 1,5 week..
pi_53483836
Was ik ook eigenlijk niet van plan . Ik heb ook nog wel zo'n trainingsbroek liggen, maar die vind ik dan eigenlijk meer geschikt voor in huis... Ach ja, we rekken het nog wel eventjes op de een of andere manier, komt vast goed. En we eten vanavond pannenkoeken, dusse... .
Over een half uurtje mag ik weer op controle.
pi_53483848
Faja, wat duur ...
  woensdag 26 september 2007 @ 12:30:03 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53483908
Nijna, zo'n laatste week kijkt niemand meer raar op als je in een trainingbroek buiten loopt hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 september 2007 @ 12:30:17 #162
3011 E.T.
pi_53483914
Faja
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53484326
Jeetje wat duur Faja! Dan zit je meteen aan je max kwa declareren voor dit jaar dus?

En nijna, ik heb ook een witte broek, maar ik ga het er toch maar op wagen... Ga hem wel soort van turkoise verven, dus niet zo heel donker... Ik heb het geluk dat er bij de mijne alleen naden zichtbaar zijn aan de onderkant van de pijpen, niet aan de zijkant van de broek, daar zitten ze binnenin... Mocht het aan de onderkant nou echt niet mooi zijn na het verven, dan haal ik die naden los en stik ze zelf opnieuw vast met gekleurde garen...

(Bij het zwart verven heb ik de naden die ongeverfd bleven wel eens gewoon met een watervaste stift zwart gemaakt dat was geen witte stof trouwens, weet niet of dat wel zo mooi wordt... zal wel grijzig blijven misschien?)
pi_53484426
Nijna, gewoon maling hebben aan de rest van de wereld als jij lekker rond wilt lopen in je joggingbroek die laatste we(e)k(en) gewoon doen hoor. Voor die ene week niks meer aanschaffen. Ik heb gisteren een nieuwe jurk gekocht voor 35 euro en ik hoef nog maar 10 weken dus ik zat ook al zal ik wel of zal ik niet. Maar een avondje theater vond ik een goed excuse om nog even wat moois te kopen.
pi_53484457
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef DeLiedje het volgende:
Jeetje wat duur Faja! Dan zit je meteen aan je max kwa declareren voor dit jaar dus?
Als ze me dit jaar nog kunnen helpen wel, anders misschien verdeeld over dit jaar en volgend jaar. Ga er wel van uit dat ik zelf ook een x bedrag neer moet tellen buiten de verzekering om. Ben al 3 of 4 keer dit jaar bij de tandarts geweest voor die stomme kroon. En nu ligt ie in de prullenbak.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:22:11 #166
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53485148
Faja, dank voor je uitleg over het vruchtwater drinken en misselijk worden. Dit kindje mocht gewoon thuis, maar daarom niet van hand tot hand.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53485932
Faja, 29 november trouwens? Is dat niet erg dicht op je uitgerekende datum? Zul je net zien dat je dan net bent bevallen en pas in t nieuwe jaar kan komen!
pi_53486060
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef DeLiedje het volgende:
Faja, 29 november trouwens? Is dat niet erg dicht op je uitgerekende datum? Zul je net zien dat je dan net bent bevallen en pas in t nieuwe jaar kan komen!
Mooi toch? Dan kan ze de volledige 2000 euro declareren.
pi_53486136
Dat is waar (maar zo'n gat in je mond lijkt me erg vervelend!)
pi_53486211
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef DeLiedje het volgende:
(noodkroon)
pi_53486501
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef DeLiedje het volgende:
Ik mis al sinds mijn wisseltijd 2 kiezen. Aan elke kant 1. Is niet raar hoor.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53486605
Kan je je laten testen op het koortslipvirus??

Ik ben er bijna zeker van dat ik het niet heb, maar ik ben iemand die altijd velletjes van mn lip afbijt. Soms ga ik daar wel eens tever mee, met als resultaat zo'n prachtig wondje op je lip...

Ik wil eigenlijk gewoon zeker weten dat het geen koortslip is.

Het is niet iets dat steeds terugkeert... Maar goed kan dat?
  woensdag 26 september 2007 @ 14:16:53 #173
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53486809
Ik had vorige week van die pijnlijke, jeukende blaasjes op mijn tong, en dacht herpes te hebben.
Moest toevallig toch naar de vk, en die heeft mijn bloed laten testen op herpes, aangezien ik het nog nooit eerder had gehad.
Volgens mij is een koortslip ook herpes, dus je kunt het laten testen
Maar als je zelf bijt, en je krijgt een korst op je lip, heb je toch geen koortslip volgens mij
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_53486843
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:57 schreef Ticootje het volgende:

[..]

(noodkroon)
Was het maar waar. Ik heb nu een stuk klei op het gat zitten maar er komt geen noodkroon. Er is niks meer op dat op vast te bouwen zeg maar. Ze moeten het laatste restantje uit mijn kaak boren/snijden straks voor er een implantaat in kan. Plus ik heb een metaal allergie en een nood kroon is metaal. Ach ja het is tijdelijk. Het zit gelukkig niet zo aan de voorkant, dat als ik lach ik op amy winehouse lijk qua gebit. Maar het feit dat ik weet dat er een gat zit, dat hoort er niet te zitten.

29 november is een week voor mijn uitgerekende datum. Volgens mij is het de bedoeling dat er dan alleen wordt gekeken en een plan van aanpak. Dus wie is degene die het restant weg moet halen, de implantoloog, de kaakchirurg of misschien wel gewoon mijn tandarts. Doet de implantoloog het dan heb je grote kans dat ze misschien gelijk na het uitboren de implantaat er in gooien. Doet een ander het dan moet het eerst herstellen, wat ongeveer een half jaar gaat duren voor ik dan de implantaat krijg.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:19:16 #175
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53486885
Oh ja, een vriendin van mij moest haar bloed laten testen in haar 1e trimester, en de dokter kon er zo uithalen dat ze weleens een koortslip heeft gehad.
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
  woensdag 26 september 2007 @ 14:19:22 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53486887
Koortslip is herpes is een SOA en kan je je idd volgens mij wel op laten testen.
pi_53487524
In dat geval ga ik de volgende keer even laten testen. Gewoon voor de zekerheid.
pi_53488507
ET, misschien kijkt men er inderdaad niet raar van op, het is ook meer mn eigen gevoel ofzo. Eigenlijk moet ik er gewoon schijt aan hebben en dan ook lekker mn crocs eronder (hoef ik ook niet meer te bukken voor dat stomme klitteband ).

DeLiedje, misschien ga ik het toch ook maar proberen, ik had ook al aan een ander kleurtje zitten denken. Maar qua shirts is blauw of zwart toch het handigst. Watervaste stift is ook nog wel een idee... Morgen maar eens even naar de drogist (als de pannenkoeken nou helpen vanavond dan hoef ik niet meer... ).

Je kan het in elk geval even aankaarten Ticootje. Vragen staat vrij, toch?!

Net bij de VK geweest, goedgekeurd . Maandag mag ik weer, als beeb dan nog binnen zit. De VK zei: ik hoop dat je eerder bevalt. Ik vrees dat ze me maandag gewoon weer ziet . Hahaha. Die kleine wil gewoon net als mams in oktober komen of het is een financieel wondertje en komt op 5 oktober omdat we dat gegokt hebben voor op t kaartje (en dan zijn de kaartjes voor niks...). Hahaha.
En nu ga ik even de kraamzorg bellen, bevestigingsbrief gehad (zat nog een foldertje bij van moeders voor moeders... ). Maar mn uitgerekende datum klopt niet en ik wil even weten of ik nog een intake krijg of niet. Anders wil ik van hen even de telefoonnummers hebben die ik nodig heb op het moment dat het feest begint .
pi_53489679
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:17 schreef Nijna het volgende:
of het is een financieel wondertje en komt op 5 oktober omdat we dat gegokt hebben voor op t kaartje (en dan zijn de kaartjes voor niks...). Hahaha.
Wat een leuke aktie!
pi_53489756
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef DeLiedje het volgende:

[..]

Wat een leuke aktie!
Helemaal als we goed gegokt hebben, hahaha...
  woensdag 26 september 2007 @ 16:16:13 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53489913
Dat zou idd wel leuk zijn!

Jullie hebben me weer herinnerd aan het verven van die broek. Ik heb nl. ook nog een witte linnen broek liggen. En aangezien ik van de week uit mijn zwarte scheurde... Ik wilde op staan van de bank en hij scheurde zo af bij de naad. Helemaal versleten.
pi_53491487
Ik kwam net een lijstje tegen met allerlei verklaringen die je kan vinden op je zwangerschapskaart. Aangezien ik op zoek was naar de betekenis van de afkorting CIBI.

BE is het misschien handig om dit linkje in de OP mee te nemen?

http://www.verloskundigenviandenstraat.nl/kaart.html
pi_53491869
Net nog even bij de drogist geweest, maar in die broek van mij zit behalve katoen ook een of ander kunststofje wat volgens de verpakking van de verf niet geschikt is om te verfen... dilemma, dilemma...(70% katoen, 25% polyamide en 5% elasthan)... dus het spul maar in de winkel gelaten haha.
  woensdag 26 september 2007 @ 17:59:01 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53492398
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kwam net een lijstje tegen met allerlei verklaringen die je kan vinden op je zwangerschapskaart. Aangezien ik op zoek was naar de betekenis van de afkorting CIBI.

BE is het misschien handig om dit linkje in de OP mee te nemen?

http://www.verloskundigenviandenstraat.nl/kaart.html
Hmmm... mjamjamja... het is wel een handig linkje, maar we hebben wel vaker dit soort verzoekjes gehad, ook over de lijstjes die je in huis moet hebben etc. en we vonden de OP eigenlijk al wel lang zat zo. Dit soort dingen is toch wel makkelijk te vinden met google ook...
pi_53493173
Geen man overboord toch. Ik dacht ik opper het, misschien is er interesse. Zo niet pech gehad.
pi_53495001
Pannenkoeken gegeten . Behalve een hele volle buik nu nog niks aan de hand, hehe...
Ze waren overigens wel lekker .
Ben een beetje moe, heb mn middagslaapje overgeslagen vanmiddag en ik had al niet zo'n fantastische nacht. Komende nacht ga ik vast weer slapen als een roosje
pi_53495780
Nou, een stresspunt minder: mijn contract is inderdaad niet verlengd. In de maand tijd dat ik niets gehoord heb van mijn werk is zelfs al een gedeelte van de afdeling ge-outsourced, terwijl dit een maand geleden dus nog niet officieel bekend was
Maarja, op een of andere manier maakt het dat wel minder erg, het ligt in ieder geval niet aan mijn werk ofzo, mijn andere collega's moeten ook het veld ruimen.

Leuk is wel anders, maar toch.
  woensdag 26 september 2007 @ 20:46:24 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53496761
Balen Pruk... maar idd wel fijn te weten dat het idd niet aan jou ligt...

Net mijn eerste pufles gehad!
Leuk klein groepje, er waren er 6 (van de 8). Allemaal redelijk bij elkaar in de buurt uitgerekend.
Wel even schrikken, er zit er eentje die zwanger is van een 2-ling en die een kleine 2 weken op me voor loopt, maar ik win qua buik!
pi_53497146
Pruk, wat vervelend voor je, maar fijn dat je zekerheid hebt.

Be, je hebt inderdaad een mooi buikje hoor!! Je loopt maar 5 weken voor op mij, Sjeen vind mij een beginnersbuikje hebben... (ben toch ook al op de helft)
pi_53507064
Pruk, wat vervelend voor je. Wel op zich fijn dat het niet aan jou ligt. Kop op he?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_53507089
Oh ja nog even een vraagje: mag je als je zwanger bent geen mascarpone, creme fraiche en gorgonzola meer eten? Omdat het op basis van rauwe melk zou zijn?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:16:40 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53507254
Ehm ik hoop het toch niet, want ik eet vaak genoeg creme fraiche iig.

Volgens mij kan dat hier in NL geen kwaad omdat alles tijdens het productieproces wel verhit is hier. Je moet even op de verpakking kijken, het moet er namelijk op staan als het met rauwemelkse kaas gemaakt is. Dat wat je gewoon uit een fabrieksverpakking haalt kan bijna niet mis zijn hoor.
pi_53507284
Wat is rauwe melk eigenlijk. Gewoon melk uit de koe, zonder te verhitten??

edit antwoord gevonden: Ja dus...
  donderdag 27 september 2007 @ 09:20:33 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53507320
Jup.
Dus... in principe... als je de boel zou gaan verhitten voor je het op eet kan het sowieso geen kwaad.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:23:51 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53507387
Zit trouwens net helemaal te emo-en en te smilen hier. Had zelf een ontwerpje gemaakt voor het geboortekaartje en dat aan mijn ontwerp-vriendinnetje gegeven en die heeft het wat gepimpt. Zo leuk! En zo echt!
pi_53507498
Ik heb gister heel even gekeken naar geboorte kaartjes. Ik weet alleen echt nog niet wat ik wil.

Ik vind disney kaartjes zo lief. Maar goed Lief moet het er ook mee eens zijn.

Zijn jullie al helemaal uit de naam?? Hier hebben we 1 naam waar we het over eens zijn.. Maar ik vind het niet zo'n leuke roepnaam.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:30:44 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53507515
Ja, die naam die hadden wel al voordat ik zwanger raakte. Sterker nog, voordat we iets met elkaar kregen.
Alleen de 2e naam hebben we er later bijgezocht nog.
pi_53507592
Haha, BE!! Dat maakt het wel makkelijk!

Ik vind het echt heel moeilijk!
pi_53507943
Balen Pruk, maar idd wel fijn om te weten dat het niet aan jou ligt!

Flower, als een product "rauwe melk" bevat dan moet dat op de verpakking staan hier in NL volgens mij. Over het algemeen kan je hier veruit het meeste gewoon gebruiken, wat ze in de supermarkt verkopen is over het algemeen van gepasteuriseerde of gesteriliseerde melk gemaakt.

Nu het toch over melk gaat, gisteren op een of ander nieuws iets (zal wel op rtl 4 of sbs 6 zijn geweest) vertelden ze dat sommige kinderen echt niet weten dat melk uit een koe komt . Dat kan ik me nou eigenlijk niet echt voorstellen... Mn bekkie viel open!

Crea-BEa . Leuk je eigen kaartje ontwerpen!

Tico, de ene naam waren we al uit voordat we zwanger waren, de andere hebben we behoorlijk wat over moeten "onderhandelen" .

Edit: En natuurlijk weer even voldoen aan mn meldplicht, bij deze. Nog altijd met beeb in buik (klinkt als soep in zak, maar dan leuker ). Ik ben geloof ik een beetje stuiterig.
Ik ga zo even kijken wat ik heb aan babykleertjes in de kast en dan ga ik toch echt even naar de stad .
  donderdag 27 september 2007 @ 10:02:16 #200
3011 E.T.
pi_53508233
Nijna, er zijn ook meer dan genoeg kinderen die niet weten dat fruit aan een boom groeit, en groente ook gewoon in aarde.
Wij hebben een grote bramenstruik in de tuin en heb hier wel eens kindjes over de vloer gehad die dat dus echt niet wilden eten want 'fruit komt uit de winkel en niet van een boom'

voorverpakte (fabrieks-) macarpone, creme fraiche en gorgonzola is geen probleem trouwens.

BE, wat leuk .. het kaartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')