Ik wil em ook in het zwart (of donkerblauw), maar ik vind het ook zo zonde om nu nog een broek aan te gaan schaffen eigenlijk...quote:Op woensdag 26 september 2007 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet welke broek je bedoelt, ik heb hem in het zwart.
Die strepen in de stof zullen wel mee kleuren hoor, er is idd alleen een kans dat de naden wit blijven omdat ze daar heel ander garen voor gebruiken.
Ik zag een maat 46 voorbij komen, maar dat is te groot...quote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Nijna, er was net iemand die nog een spijkerbroek had.
Als ze me dit jaar nog kunnen helpen wel, anders misschien verdeeld over dit jaar en volgend jaar. Ga er wel van uit dat ik zelf ook een x bedrag neer moet tellen buiten de verzekering om. Ben al 3 of 4 keer dit jaar bij de tandarts geweest voor die stomme kroon. En nu ligt ie in de prullenbak.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:50 schreef DeLiedje het volgende:
Jeetje wat duur Faja!Dan zit je meteen aan je max kwa declareren voor dit jaar dus?
Mooi toch? Dan kan ze de volledige 2000 euro declareren.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:48 schreef DeLiedje het volgende:
Faja, 29 november trouwens? Is dat niet erg dicht op je uitgerekende datum? Zul je net zien dat je dan net bent bevallen en pas in t nieuwe jaar kan komen!
(noodkroon)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef DeLiedje het volgende:
Dat is waar(maar zo'n gat in je mond lijkt me erg vervelend!)
Ik mis al sinds mijn wisseltijd 2 kiezen. Aan elke kant 1. Is niet raar hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:55 schreef DeLiedje het volgende:
Dat is waar(maar zo'n gat in je mond lijkt me erg vervelend!)
Was het maar waar. Ik heb nu een stuk klei op het gat zitten maar er komt geen noodkroon. Er is niks meer op dat op vast te bouwen zeg maar. Ze moeten het laatste restantje uit mijn kaak boren/snijden straks voor er een implantaat in kan. Plus ik heb een metaal allergie en een nood kroon is metaal. Ach ja het is tijdelijk. Het zit gelukkig niet zo aan de voorkant, dat als ik lach ik op amy winehouse lijk qua gebit. Maar het feit dat ik weet dat er een gat zit, dat hoort er niet te zitten.quote:
Wat een leuke aktie!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:17 schreef Nijna het volgende:
of het is een financieel wondertje en komt op 5 oktober omdat we dat gegokt hebben voor op t kaartje (en dan zijn de kaartjes voor niks...). Hahaha.
Hmmm... mjamjamja... het is wel een handig linkje, maar we hebben wel vaker dit soort verzoekjes gehad, ook over de lijstjes die je in huis moet hebben etc. en we vonden de OP eigenlijk al wel lang zat zo. Dit soort dingen is toch wel makkelijk te vinden met google ook...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik kwam net een lijstje tegen met allerlei verklaringen die je kan vinden op je zwangerschapskaart. Aangezien ik op zoek was naar de betekenis van de afkorting CIBI.
BE is het misschien handig om dit linkje in de OP mee te nemen?
http://www.verloskundigenviandenstraat.nl/kaart.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |