Ja, dat laatstequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat jij ook zoiets zei BE, alweer een hele tijd terug!
Dat je zo'n kleintje dan gewoon altijd mag vast houden bijvoorbeeld en uit de box mag pakken wanneer jij dat wilt... Niet aan de vader of moeder hoeft te vragen of het mag...![]()
Een baby slikt tijdens de zwangerschap gewoon vruchtwater door en plast dat weer uit. Iets scheidt de longen van de rest van het lichaam (een klepje ofzo) want ademen kunnen ze niet in je buik. Op het moment dat de baby wordt geboren worden die klepjes getriggerd of in ieder geval die klepjes gaan open waardoor de baby voor het eerst zuurstof binnen krijgt/ademen gaat. Op het moment dat dat dus gebeurd is vruchtwater door slikken niet gezond want dat komt in de longen terecht. En dan hoeft er geen eens ontlasting in het vruchtwater te zitten. Morgaine had gewoon helder vruchtwater door geslikt en had daarna verhoging wat volgens de arts kon duiden op een evt ontsteking/infectie. Koorts zakte en morgaine mocht naar huis.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Icicle!Dat is een betrokken papa!
Overigens een stomme vraag, pas hoorde ik een verhaal van een baby die misselijk was door het binnenkrijgen van vruchtwater bij de bevalling, maar dat lijkt me zo vreemd, de baby krijgt toch immers al die tijd al vruchtwater binnen?
Logisch toch dat je dat herkentquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik herkende het idd ook van mezelf DeLiedje, maar dat wilde ik niet bij elke post van miss_sly gaan zeggen!![]()
Ik herken namelijk zoveel!
![]()
En dat gevoel heb ik nog steeds zo sterk idd over straks... helemaal van ons!![]()
En btw miss_sly.... Zie je wel dat die wolk bij vlagen echt wel langs komt.Geniet ervan als het zo is, dan kan je daar namelijk ook weer even aan terug denken als die wolk iets lager hangt.
![]()
Ja, en bij een gewone ligging sluit het hoofdje af, in dit geval ging dat nieuwe vruchtwater ook meteen weer naar buiten. Zelfs als die vrouw op bed lag en plat bleef liggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Pruk er wordt ook nieuw vruchtwater aangemaakt![]()
Wij zijn allebei negatief.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef Droeke het volgende:
Mijn man heeft ook geen zin om mee te gaan naar de partneravond... Maar hij zal toch moeten!!!Ik vind dat toch wel een beetje het minste dat die mannen voor 'ons vrouwen' over moeten hebben hoor! Ik moet al heel vaak alleen naar VK en gisteren de Rhesus-prik ook in mijn eentje doorstaan (manlief wil wel mee; maar krijgt geen vrij op werk daarvoor)... Zijn er trouwens meer zwangeren hier die Rhesus-negatief zijn???
Roze momentenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die roze wolkHet is geen constante, maar het is wel een regelmatig terugkerend gevoel, een realisatie, een gedachte, een flits, een droom....heerlijk
Ik geniet er van
Ik dacht wat moet je nou met je kat bij de DA (drogist)quote:Op woensdag 26 september 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
...
vanmiddag even met de kat naar de da en dan rustig aan doen verder.
Mooi is dat!quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef DeLiedje het volgende:
En wat is iedereen hier toch heerlijk vrolijk zwanger! Zo fijn om steeds te lezen over de echo's, schopjes, roze wolken e.d.
Die schopjes zijn hier de laatste tijd erg aanwezig... Het zijn hele aardverschuivingen vaak, die van de buitenkant ook echt heel goed te voelen en te zien zijn... voelt heel gek, en ik ben er zo verliefd op
Kat plast de laatste tijd in huis, ik dacht dat hji gewoon vervelend was, maar ik kreeg de tip eens langs te gaan want het kunnen ook blaasproblemen zijn. En dat bevestigde de DA toen ik belde. Dus vandaar even op controle, niks ernstigs verder.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef klein_spookje het volgende:
O wat heerlijk als je je kind voor het eerst voelt.
Be succes met je buik misschien toch ook een beetje ziekjes aan het worden? Met de kat alles goed gewoon voor de controle met het beestje naar de da.
*knip*
Zo ook met mijn benen en bikinilijn scheren ja dat probeer ik bij te houden pff dat valt nog niet mee zeg hoe doen de overige dames dat?
Ik weet welke broek je bedoelt, ik heb hem in het zwart.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, hmmz als de naden wit blijven weet ik niet of het handig is... Het is een broek met lengte strepen die zeg maar een beetje op de stof liggen (weet niet hoe ik het moet omschrijven), ze hebben em bij miss etam, ook in t bruin zag ik laatst. Maar misschien blijven die strepen dan ook wel wit... Kan natuurlijk ook nog wel een grappig effect geven, maar zo niet dan heb ik die broek verdingest en kan ik er misschien helemaal niet meer in lopen...
Zijn er nog andere ideeën?
BE, hier ook gewriemel onderin, moeten haast wel de handjes zijn. Frummel ligt met koppie naar beneden. En bovenin vooral geschuif met billen en af en toe een voetje wat uitsteekt.
Lief_spookje, dat klinkt echt lieeeeef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |