abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:27:22 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53461339
Wat zeg je dat mooi miss_sly!
pi_53461862
Ik kan me nog herinneren dat jij ook zoiets zei BE, alweer een hele tijd terug!

Dat je zo'n kleintje dan gewoon altijd mag vast houden bijvoorbeeld en uit de box mag pakken wanneer jij dat wilt... Niet aan de vader of moeder hoeft te vragen of het mag...
pi_53462072
hallo
das alweer even geleden maar ik heb even een korte winterslaap gehouden.
jeetje zeg ben al moe als ik aan bewegen denk haha.
om even terug te komen op jullie eet onderwerp ik eet alleen maar kaas.
kaas pasta, rijst met kaas,gewoon kaas, kaas chips echt niet gewoon meer.
ow en pizza die vind ik normaal echt zo goor maar ik krijg nu al honger.
en ook veel melk heerlijk oppeens.
en veel fruit met charlie at ik enkelt maar snoep en mac.

en eindelijk volgende week mijn echo ik ben zo benieuwd!!
ik denk dat er stiekum twee wurpies in me groeien
Charlie
Robbin
i might bring u some off my bad luck~>
pi_53462112
pinkelmeisje waarom denk dat het er 2 zijn??

Leuk om te lezen dat iedereen een verslaving erop na houdt tijdens de zwangerschap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53462170
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef DeLiedje het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat jij ook zoiets zei BE, alweer een hele tijd terug!

Dat je zo'n kleintje dan gewoon altijd mag vast houden bijvoorbeeld en uit de box mag pakken wanneer jij dat wilt... Niet aan de vader of moeder hoeft te vragen of het mag...
Ja, dat laatste

Ik weet nog zo goed hoe ik me voelde toen mijn neefje geboren werd. Hij wordt vandaag 3 jaar, maar het lijkt gisteren dat ze ermee thuiskwamen
In het begin was ik zo vaak bij hen, mocht hem ook vasthouden enzo, kon ik zo van genieten. Was voor het eerst dat ik zo'n heel kleintje van zo dichtbij meemaakte. En op een avond ging ik weer naar huis, en keek ik nog een keer om en zag mijn zusje met haar kindje op de bank zitten en toen dacht ik: wat moet dat zalig zijn, degene te zijn die achterblijft

Nou, en als alles goed gaat, word ik ook degene die achterblijft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:05:16 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53462237
Ja, ik herkende het idd ook van mezelf DeLiedje, maar dat wilde ik niet bij elke post van miss_sly gaan zeggen! Ik herken namelijk zoveel!
En dat gevoel heb ik nog steeds zo sterk idd over straks... helemaal van ons!

En btw miss_sly.... Zie je wel dat die wolk bij vlagen echt wel langs komt. Geniet ervan als het zo is, dan kan je daar namelijk ook weer even aan terug denken als die wolk iets lager hangt.
pi_53462269
Ik wordt nu nog zo vaak wakker, nog steeds met het gevoel is het echt waar??? Elke ochtend controleer ik of de buik er nog zit. Ik ben nog steeds bang om wakker te worden.

Het wordt ook zo echt. De kinderkamer wordt nu eindelijk een kinderkamer. We mogen eindelijk spulletjes kopen, zonder dat de mevrouw gaat vragen of het een cadeautje is.

Bij elk schopje voel ik me zo gelukkig...
pi_53464402
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef PM-girl het volgende:
Icicle! Dat is een betrokken papa!

Overigens een stomme vraag, pas hoorde ik een verhaal van een baby die misselijk was door het binnenkrijgen van vruchtwater bij de bevalling, maar dat lijkt me zo vreemd, de baby krijgt toch immers al die tijd al vruchtwater binnen?
Een baby slikt tijdens de zwangerschap gewoon vruchtwater door en plast dat weer uit. Iets scheidt de longen van de rest van het lichaam (een klepje ofzo) want ademen kunnen ze niet in je buik. Op het moment dat de baby wordt geboren worden die klepjes getriggerd of in ieder geval die klepjes gaan open waardoor de baby voor het eerst zuurstof binnen krijgt/ademen gaat. Op het moment dat dat dus gebeurd is vruchtwater door slikken niet gezond want dat komt in de longen terecht. En dan hoeft er geen eens ontlasting in het vruchtwater te zitten. Morgaine had gewoon helder vruchtwater door geslikt en had daarna verhoging wat volgens de arts kon duiden op een evt ontsteking/infectie. Koorts zakte en morgaine mocht naar huis.
pi_53464493
Er wordt goed doorgekwebbeld hier .
Fake it till you make it...
pi_53465680
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik herkende het idd ook van mezelf DeLiedje, maar dat wilde ik niet bij elke post van miss_sly gaan zeggen! Ik herken namelijk zoveel!
En dat gevoel heb ik nog steeds zo sterk idd over straks... helemaal van ons!

En btw miss_sly.... Zie je wel dat die wolk bij vlagen echt wel langs komt. Geniet ervan als het zo is, dan kan je daar namelijk ook weer even aan terug denken als die wolk iets lager hangt.
Logisch toch dat je dat herkent
Dat bij elke post opmerken zou minder zijn, alsof het niet gewoonweg uniek is wat ik nu ervaar

Ja, die roze wolk Het is geen constante, maar het is wel een regelmatig terugkerend gevoel, een realisatie, een gedachte, een flits, een droom....heerlijk Ik geniet er van
pi_53466796
Ik weet dat je tandvlees een stuk gevoeliger is als je zwanger bent, je hebt ook makkelijker een gaatje in je gebit maar wat me nou overkomt. Neem net een snoepje (zo een perzikje) en voila heb vervolgens mijn kroon los in mijn mond. En dat is dus mijn hele kies want ik heb nu een groot gapend gat. Morgen gelijk de tandarts maar bellen.
pi_53467545
AUW! Dat lijkt me niet prettig Faja!
pi_53467584
oei faja dat is balen.

miss sly je klinkt echt verliefd.
mama van 3 kids!
pi_53467624
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Pruk er wordt ook nieuw vruchtwater aangemaakt
Ja, en bij een gewone ligging sluit het hoofdje af, in dit geval ging dat nieuwe vruchtwater ook meteen weer naar buiten. Zelfs als die vrouw op bed lag en plat bleef liggen
pi_53467655
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef Droeke het volgende:
Mijn man heeft ook geen zin om mee te gaan naar de partneravond... Maar hij zal toch moeten!!! Ik vind dat toch wel een beetje het minste dat die mannen voor 'ons vrouwen' over moeten hebben hoor! Ik moet al heel vaak alleen naar VK en gisteren de Rhesus-prik ook in mijn eentje doorstaan (manlief wil wel mee; maar krijgt geen vrij op werk daarvoor)... Zijn er trouwens meer zwangeren hier die Rhesus-negatief zijn???
Wij zijn allebei negatief.
pi_53468129
Balen is het zeker, pijnlijk niet want de zenuwen zijn als het goed is zo goed als dood. Ik praat alleen een beetje raar nu met dat gat in mijn mond, voordeel is dat mijn man avonddienst heeft dus pas rond middernacht thuis is en ik niet hoef te praten.

Miss Sly, magisch he zo een zwangerschapstest. Dat je al onzeker kan worden van zo een teststaafje of juist helemaal in de wolken.
pi_53468324
Ik word net door gebeld: die staat dus bij Bilthoven met een compleet kapotte achterband. Niet volleyballen maar volleybalen dus
pi_53468431
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:26 schreef miss_sly het volgende:

Ja, die roze wolk Het is geen constante, maar het is wel een regelmatig terugkerend gevoel, een realisatie, een gedachte, een flits, een droom....heerlijk Ik geniet er van
Roze momenten
Variety is the spice of life
pi_53474457
Miss_sly, de tranen lopen over mijn wangen als ik je berichtjes lees... Ik me zo goed voorstellen dat het zo moet voelen. Heerlijk voor je!
  woensdag 26 september 2007 @ 00:11:22 #120
145163 Suerte
*O*moeder*O*
pi_53476506
Ik was helemaal vergeten te vertellen dat ik sinds zaterdag de kleine voel
Wat een heerlijk gevoel, die plopjes
Mijn man heeft baby ook al gevoeld met zijn oor tegen mijn buik
Donderdag de 20-weken echo

[ Bericht 4% gewijzigd door Suerte op 26-09-2007 00:17:53 ]
*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
pi_53478882
zo gisteren de echo bij fontys gehad, we hebben wel gelachen, ze moesten de ligging bepalen, hadden ze de ligging net bepaalt, wou de juf het zien was ie weer gedraaid! heeft ie tot 4 keer toe geflikt. Verder was het gewoon erg leuk, vooral om hem te zien bewegen en tegelijk voelen.

@suerte leuk is dat he, om je kleintje zo te voelen!

@faja, lijkt me toch een raar gevoel zo'n gat.

@ miss_sly, heerlijk om zo je berichtjes te lezen
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_53478905
Suerte, wat leuk dat je de kleine gevoeld hebt!

hestria, wat lijkt me dat apart inderdaad om de bewegingen te zien en het tegelijk te voelen. Bijzondere ervaring, lijkt me
pi_53478955
Hestria, de mijne ligt ook nooit stil bij de echo. Lekker draaien, dat maakt het namelijk lekker makkelijk..
  woensdag 26 september 2007 @ 09:11:38 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53479509
Suerte, wat leuk dat je het gevoeld hebt!
  woensdag 26 september 2007 @ 09:36:40 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53479908
Baby voelen is cool
Kan niet wachten tot ik ook weer wat ga voelen

Ik ben trouwens mijn tweede trimester ingegaan
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53479947
ET, dat gaat snel zeg!!! Lekker hoor, je kan weer een beetje onzekerheid achter je laten..
  woensdag 26 september 2007 @ 09:39:28 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53479951
Hey wat goed! Weer een stap verder!

Mijn buik voelt wat raar gespannen vandaag. Niet echt een harde buik, maar gewoon net niet helemaal prettig. Beetje beursig.
Gelukkig hoef ik maar een half dagje te werken en dan vanmiddag even met de kat naar de da en dan rustig aan doen verder.
pi_53480014
Ik voelde me gister echt vreemd. Misselijk, hoofdpijn.. Ik dacht dat ik gevloerd werd door een griepje, maar vanmorgen was alles weer goed....

Ach, het weer doet ook zo raar. Van het weekend was het heerlijk, nu doet het alleen maar regenen.. Niet raar dat mensen ziekjes worden.

BE, doe je wel een beetje rustig??!
  woensdag 26 september 2007 @ 09:43:48 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53480055
Ja hoor.
Ik kan het ook niet zo heel goed uitleggen want ook mijn maag is een beeje raar, mss heeft het daar ook wel mee te maken.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:06:22 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53480532
zijn een hoop mensen ook ziek. De wc's in NL schijnen het druk te hebben met mensen die ervoor zitten

Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer ik de baby ga voelen. Vorige keren had ik de placenta aan de voorkant zitten en was het beide keren rond de 16/17 weken dat ik wat voelde...Nu zit de placenta aan de achterkant en bij een derde zou 't weer sneller te voelen moeten zijn. Ik ben benieuwd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:15:13 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53480699
Dat is dan wel heel spannend, zou het zomaar al wel heel snel kunnen zijn.
pi_53480769
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
...

vanmiddag even met de kat naar de da en dan rustig aan doen verder.
Ik dacht wat moet je nou met je kat bij de DA (drogist) ... Duurde even voor het kwartje viel
pi_53480843
En wat is iedereen hier toch heerlijk vrolijk zwanger! Zo fijn om steeds te lezen over de echo's, schopjes, roze wolken e.d.

Die schopjes zijn hier de laatste tijd erg aanwezig... Het zijn hele aardverschuivingen vaak, die van de buitenkant ook echt heel goed te voelen en te zien zijn... voelt heel gek, en ik ben er zo verliefd op
  woensdag 26 september 2007 @ 10:33:54 #134
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_53481086
O wat heerlijk als je je kind voor het eerst voelt.

Be succes met je buik misschien toch ook een beetje ziekjes aan het worden? Met de kat alles goed gewoon voor de controle met het beestje naar de da.

Et spannend he het wachten op de eerste plopjes. Hier met placenta voor ook met 15 wk. Alleen is het van buiten af wat moeilijker voelbaar.

Ik merk wel duidelijk dat ze nog steeds in stuit ligt en ik hoop zo dat ze draait. De bewegingen worden steeds heftiger en soms ook pijnlijker.

Vanmorgen mara naar de psz gebrachte en daarna thuis de gordijnen op maat geknipt zodat thijs ze kan naaien vanavond. Maar dan merk je wel dat mijn buik nu in de weg gaat zitten.

Zo ook met mijn benen en bikinilijn scheren ja dat probeer ik bij te houden pff dat valt nog niet mee zeg hoe doen de overige dames dat?
  woensdag 26 september 2007 @ 10:36:43 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53481155
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef DeLiedje het volgende:
En wat is iedereen hier toch heerlijk vrolijk zwanger! Zo fijn om steeds te lezen over de echo's, schopjes, roze wolken e.d.

Die schopjes zijn hier de laatste tijd erg aanwezig... Het zijn hele aardverschuivingen vaak, die van de buitenkant ook echt heel goed te voelen en te zien zijn... voelt heel gek, en ik ben er zo verliefd op
Mooi is dat!

Ik ga denk ik bij de volgende controle vragen of ze kindlief niet dan al een zetje kan geven. Ik was namelijk niet verbaasd toen ze vrijdag vertelde dat hij dwars lag want volgens mij ligt hij dat dus al een hele tijd. Ik voel alleen schopjes, maar meer zelfs gewriemel, helemaal onderin mijn buik, net boven mijn schaambot.

En ik zat me dus af te vragen of ze hem dan niet beter nu alvast zou kunnen 'leren' dat hij eigenlijk de anders moet liggen ipv straks als hij nog veel meer klem ligt.
En daarnaast vind ik het nog een soort van zielig ook, want volgens mij ligt hij nu al klem.

Maar ik heb geen idee of ze dat doen hoor, maar ik vind het wel zo frappant (en jammer ) dat ik hem echt eigenlijk alleen nog maar zo laag gevoeld heb.
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:33 schreef klein_spookje het volgende:
O wat heerlijk als je je kind voor het eerst voelt.

Be succes met je buik misschien toch ook een beetje ziekjes aan het worden? Met de kat alles goed gewoon voor de controle met het beestje naar de da.

*knip*

Zo ook met mijn benen en bikinilijn scheren ja dat probeer ik bij te houden pff dat valt nog niet mee zeg hoe doen de overige dames dat?
Kat plast de laatste tijd in huis, ik dacht dat hji gewoon vervelend was, maar ik kreeg de tip eens langs te gaan want het kunnen ook blaasproblemen zijn. En dat bevestigde de DA toen ik belde. Dus vandaar even op controle, niks ernstigs verder.

En dat scheren... Ehm... met moeite, en dus ook zeker niet regelmatig.
Ik sta dan in allerlei bochten gewrongen in bad en krijg er pijn van in mijn rug enzo. En dan dus op de tast.
pi_53481190
Suerte, wat heerlijk dat je je kindje voelt!

Hestria, haha wat grappig dat jullie beeb zo aan het draaien was, haha.

ET, tweede trimester alweer , weer een stapje dichterbij .

BE, niet ziek worden he! Hopelijk voel je je gauw weer beter! Als beeb nog de ruimte heeft lijkt het me ook best voor de hand liggend dat hij weer terugdraaid... Maar je kan het allicht vragen natuurlijk!

Klein spookje, ik kan het zelf niet meer zien, maar met een beetje hulp ziet het er nog redelijk uit (als ik mn wederhelft moet geloven... )

Ik meldt me weer, niet zo lekker geslapen vannacht, het was tegen half 4 dat ik maar weer t bed in klom en eindelijk in slaap viel. Maar goed, je kan ook niet altijd maar lekker slapen blijkbaar.
Heb me vanmorgen weer in mn pasgewassen spijkerbroek weten te wringen, maar als beeb nog lang blijft zitten dan past 'ie echt niet meer . Heb nog wel een witte broek, misschien kan ik die gaan verfen (donkerblauw of zwart), waar kan je dat het beste mee doen?
pi_53481227
Schoppen met een volle blaas is niet tof!!

Ik had het van het weekend. Eigenlijk moest ik, maar ik had niet zo'n zin. De kleine ging toen even lekker tekeer, ik wist niet zo snel ik naar het toilet moet rennen.... Bah wat een maf gevoel..
  woensdag 26 september 2007 @ 10:40:02 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53481246
Dat in die blaas voel ik dus meestal omdat hij dus zo laag en ook nog eens diep ligt zeg maar. Idd een heel naar gevoel!
pi_53481323
Ja, BE jij had het erover. Maar ik had het nog niet ervaren. Tot dit weekend dus...

Als je een volle blaas hebt, neemt dat dan de ruimte in? Dat het misschien daardoor komt dat die kleine er tegen begint te schoppen...
  woensdag 26 september 2007 @ 10:44:56 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53481372
Nou ja, die blaas wordt natuurlijk wel wat groter dus de kans dat ze hem raken is ook groter.

Maar ik heb het dus ook wel als ik net naar het toilet gegaan ben. Gewoon even naar. Meestal is het wel weer weg als ik op sta, dan krijgt hij net even wat meer ruimte weer.
pi_53481421
BE, ik voelde eerst ook bijna altijd alleen schopjes en gefriemel helemaal onderin, maar ons kindje ligt al die tijd juist wel al met t koppie naar beneden?
(Ik dacht ook altijd dat ik 'schopjes' voelde, maar zag op de echos al een paar keer dat het eigenlijk de handjes waren, vlak bij het hoofdje onderin dus, die boksen )

En KleinSpookje, dat scheren valt nog niet mee inderdaad! Benen gaan goed, maar de rest... Een heel karwij!
pi_53481446
Nijna, je hebt textiel verf, maar dat wordt niet heel erg mooi. Vooral de naden, die blijven dan meestal wit. Kruidvat verkoopt die zooi.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:48:48 #143
82727 klein_spookje
pi_53481472
Be onze kater had ook blaasproblemen die niet erkend werden door de vorige eigenaar heel vervelend de gevolgen was een dure operatie waarbij de piemel werd geamputeerd en we een omgebouwde kat hadden. Hij heeft het daar nog heel lang opgedaan. Maar altijd op dieet goed in de gaten houden. SUcces in ieder geval.

Hier sta ik ook in allerlei bochten bij mijn vorige zwangerschap had ik het wel gehad toen was mijn buik ook een stuk groter denk ik. Maar ik wil er nu liever iets bijgeknipt liggen gladde benen en liever geen ontplofte egel. Maar goed. afgelopen weekend leek het wel of de ratten er van gegeten hadden zo happerig vond ik maar volgens manlief viel het best mee maar of die mening ok is.

Dat schoppen in de blaas is soms hier zo pijnlijk of naar dat ik misselijk word of het idee heb dat het zo gaat stromen. En dan hoor ik een piep stemmetje naast me gaat het mama, ja hoor schat mama moet erg plassen en zij dan weer doet de baby dan weer schoppen ja schatje, met een vervolg van haar kan je het nog wel even ophouden dan? ja hoor. goed zo meid krijg ik dan te horen.
En dan niet lachen want dan word het plassen nog erger.

Bij mij is dat ook een teken dat ze nog in stuit ligt en als ze zich dan afzet voel ik onder mijn linker borst net onder de ribben haar hoofdje zooooo lief. Daar kan ik dan echt de contouren van voelen.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:50:46 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53481525
Ondanks dat het ongemakkelijk klinkt klinkt het ook wel heel lief klein_spookje!
pi_53481585
En weten jullie wat straks zo lekker is als je bevallen bent!! DAt je echt moet plassen om het plassen. Niet omdat er een kleintje in ligt te drukken maar gewoon omdat je moet. Niet een paar druppies maar gewoon lekker lang plassen Heerlijk (en pijnlijk maar daar gaat het nu f fniet om ) vond ik dat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 26 september 2007 @ 10:59:04 #146
82727 klein_spookje
pi_53481719
MeNicole,
Dat is helemaal waar. Heerlijk lijkt me dat gewoon plassen en dat er meer dan 5 minuten tussen de plassessies zit.
Maar idd de pijn die je dan even voelt ach gewoon tig keer douchen en plassen tegelijk.
En het fijnste is dat als je in het zh bevalt je naar huis mag na je eerst plas dan begint het ware feest van een gezin in huis zijn.

We hebben er trouwens een (achter)neefje bij.
Ik zal jullie de details van de bevalling bewaren want jullie moeten nog he.
Maar hij en zijn mama maken het nu wel aardig geloof ik. Mogen vandaag bellen.
pi_53482095
Ticootje, hmmz als de naden wit blijven weet ik niet of het handig is... Het is een broek met lengte strepen die zeg maar een beetje op de stof liggen (weet niet hoe ik het moet omschrijven), ze hebben em bij miss etam, ook in t bruin zag ik laatst. Maar misschien blijven die strepen dan ook wel wit... Kan natuurlijk ook nog wel een grappig effect geven, maar zo niet dan heb ik die broek verdingest en kan ik er misschien helemaal niet meer in lopen...
Zijn er nog andere ideeën?

BE, hier ook gewriemel onderin, moeten haast wel de handjes zijn. Frummel ligt met koppie naar beneden. En bovenin vooral geschuif met billen en af en toe een voetje wat uitsteekt.

Lief_spookje, dat klinkt echt lieeeeef!
  woensdag 26 september 2007 @ 11:18:01 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53482158
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef Nijna het volgende:
Ticootje, hmmz als de naden wit blijven weet ik niet of het handig is... Het is een broek met lengte strepen die zeg maar een beetje op de stof liggen (weet niet hoe ik het moet omschrijven), ze hebben em bij miss etam, ook in t bruin zag ik laatst. Maar misschien blijven die strepen dan ook wel wit... Kan natuurlijk ook nog wel een grappig effect geven, maar zo niet dan heb ik die broek verdingest en kan ik er misschien helemaal niet meer in lopen...
Zijn er nog andere ideeën?

BE, hier ook gewriemel onderin, moeten haast wel de handjes zijn. Frummel ligt met koppie naar beneden. En bovenin vooral geschuif met billen en af en toe een voetje wat uitsteekt.

Lief_spookje, dat klinkt echt lieeeeef!
Ik weet welke broek je bedoelt, ik heb hem in het zwart.
Die strepen in de stof zullen wel mee kleuren hoor, er is idd alleen een kans dat de naden wit blijven omdat ze daar heel ander garen voor gebruiken.
  woensdag 26 september 2007 @ 11:21:17 #149
82727 klein_spookje
pi_53482239
Is er iemand die een nieuwe h&m spijkerbroek zoekt in de maat 46 als ik het goed heb.

Of 2 meegroei bh's van de hema zonder beugel zo goed als nieuw denk 2x gedragen.
pi_53482622
Nou kom net bij de tandarts vandaan, valt niks meer te redden aan mijn kroon. Die ligt in de prullenbak en ik heb voor 29 november een afspraak bij de implantoloog. Krijg een implantaat. Nou ja krijgen is het natuurlijk niet, kost 2000 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')