quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:47 schreef Bupatih het volgende:
Mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan wil ik je ook wel inwendig masseren, Hoi_Pipeloi.
Groetjes,
Dokter Bupa.
Zaterdagochtend jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Heb ik nu gemist hoe laat het gaat gebeuren? Als het zaterdagochtend is, doe ik mee, want ik moet dan toch naar Amsterdam via Rotterdam centraal.
Zal ik ook komen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zaterdagochtend jalees even laatste paar pagina's in het oude topic.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:25 schreef oshiro het volgende:
Eigenlijk moet Sunchaser mee.
Hoe meer tie... zielen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Heb wel zin om een woordje te babbelen met hem![]()
Iets meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij woon 2 stations verder toch ?
JA!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Wheheh anders is het idd zielig. Jij als enige.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JA!vrouwelijk gezelschap
Ik smeek het je![]()
Kom maar opquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Paramnesia het volgende:
Wheheh anders is het idd zielig. Jij als enige.
Ik had wel een beetje aangenomen dat je ook zou komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef oshiro het volgende:
Zal ik ook komen?
Edit: ik sta er al tussen
Goed aangenomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje aangenomen dat je ook zou komen![]()
En jij wilde met mij trouwen, en wel een vriendin van mij inwendig masseren, en dan denken dat ik daar niet achter komquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:47 schreef Bupatih het volgende:
Mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan wil ik je ook wel inwendig masseren, Hoi_Pipeloi.
Groetjes,
Dokter Bupa.
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef classpc het volgende:
Zou je misschien niet wat later op de dag met 'm kunnen afspreken? Dan kan ik denk ik wel komen. Anders moet ik om 6 uur al in de trein zitten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten dan
Succes ermee, ik had Hoi_Piepeloi wel willen zien
Wie van ons heeft dat wel dan. Beetje geld kan toch wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten dan
Succes ermee, ik had Hoi_Piepeloi wel willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |