quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:47 schreef Bupatih het volgende:
Mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan wil ik je ook wel inwendig masseren, Hoi_Pipeloi.
Groetjes,
Dokter Bupa.
Zaterdagochtend jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:43 schreef Hi_flyer het volgende:
Heb ik nu gemist hoe laat het gaat gebeuren? Als het zaterdagochtend is, doe ik mee, want ik moet dan toch naar Amsterdam via Rotterdam centraal.
Zal ik ook komen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zaterdagochtend jalees even laatste paar pagina's in het oude topic.
Eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:25 schreef oshiro het volgende:
Eigenlijk moet Sunchaser mee.
Hoe meer tie... zielen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Heb wel zin om een woordje te babbelen met hem![]()
Iets meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij woon 2 stations verder toch ?
JA!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Wheheh anders is het idd zielig. Jij als enige.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
JA!vrouwelijk gezelschap
Ik smeek het je![]()
Kom maar opquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:29 schreef Elixabete het volgende:
Zal ik meegaan.
Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:37 schreef Paramnesia het volgende:
Wheheh anders is het idd zielig. Jij als enige.
Ik had wel een beetje aangenomen dat je ook zou komenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:15 schreef oshiro het volgende:
Zal ik ook komen?
Edit: ik sta er al tussen
Goed aangenomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik had wel een beetje aangenomen dat je ook zou komen![]()
En jij wilde met mij trouwen, en wel een vriendin van mij inwendig masseren, en dan denken dat ik daar niet achter komquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:47 schreef Bupatih het volgende:
Mocht het onverhoopt niet doorgaan, dan wil ik je ook wel inwendig masseren, Hoi_Pipeloi.
Groetjes,
Dokter Bupa.
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef classpc het volgende:
Zou je misschien niet wat later op de dag met 'm kunnen afspreken? Dan kan ik denk ik wel komen. Anders moet ik om 6 uur al in de trein zitten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten dan
Succes ermee, ik had Hoi_Piepeloi wel willen zien
Wie van ons heeft dat wel dan. Beetje geld kan toch wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik geen weekend ov heb. Laat maar zitten dan
Jij ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:45 schreef KopieerMachine het volgende:
Waarom zo ver weg? Ik was anders zeker wel met een maat gekomen om te checken wat voor kankerviespeuk dat was..
stoerdoenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
noob eerst stoerdoen en dan zeuren over je OV en te lui zijn om geen kaartje te kopen![]()
![]()
Ha-haquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:13 schreef Klaagbak het volgende:
Ja! Betrapt! En jullie maar denken dat ik ook daadwerkelijk hierin ben getrapt, ik ben ook fokker ja!
ahahah, noobs!
Je mist niks hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:52 schreef classpc het volgende:
Eh. wat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Pwny het volgende:
Jullie staan straks trouwens met lege handen aangezien hij waarschijnlijk echt niet komt na dat topic in het feedbackforum waarin verschillende mensen hem dit topic hebben dorogemaild
Ik denk ik meld het alvast even![]()
Ik kan zaterdag welquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:12 schreef mcDavid het volgende:
Wel grappig dat alle mensen die in de buurt wonen nét komende zaterdag niet kunnen, en dat de mensen die verweg wonen allemaal gráág mee waren gegaan als het maar niet zo ver weg was
kut pwnyquote:
Ik woon ook ver wegquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:12 schreef mcDavid het volgende:
Wel grappig dat alle mensen die in de buurt wonen nét komende zaterdag niet kunnen, en dat de mensen die verweg wonen allemaal gráág mee waren gegaan als het maar niet zo ver weg was
We willen je niet eens meequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag wel
maar ik kom gwoon niet![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik woon ook ver wegis me eiglijks toch ook iets te ver.
Regel maar een ander blondje![]()
Nou als ik moest kiezen tussen een nieuw paar schoenen of een middag met mcdavid opgescheept te zitten... ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Al moet ik wel donderdag in Keulen winkelenweet niet of ik genoeg geld over houd
Gezellig bieren met die krullebol?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:16 schreef Pwny het volgende:
Nou als ik moest kiezen tussen een nieuw paar schoenen of een middag met mcdavid opgescheept te zitten... ik zou het wel weten [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |