Moeten wel eerst ff betere gedetailleerdere plannen gemaakt worden vind ikquote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef mcDavid het volgende:
Als we nou afspreken dat jij uitstapt bij deur 1 samen met 2 onopvallende FOK!ers, en dat de rest bij de deuren ernaast uitstapt om geen argwaan op te wekken?
Iemand moet naast hun(mss niet naast ) te opmerkelijk, in de buurt of achter hun.Een krant of onopgemerkt sigaretje roken.zodat hij lijkt dat hij of zij bezig is, daarnaast muziek op helpt ookquote:Op maandag 24 september 2007 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
precies, dat is sowieso natuurlijk voorwaarde no.1, er moet eigenlijk iemand zijn die gewoon totaal die gast negeert maar zorgt dat hij altijd rond H_P is, en zich niet met die dude bezig houdt...
gewoon oordopjes in van GSM, en dan geen muziek maar gewoon een gesprek over de handsfree, zodat je altijd weet wanneer je moet gaan ingrijpenquote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand moet naast hun(mss niet naast ) te opmerkelijk, in de buurt of achter hun.Een krant of onopgemerkt sigaretje roken.zodat hij lijkt dat hij of zij bezig is, daarnaast muziek op helpt ook,
Was de laatste post op andere page, misschien leest neimand hetquote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef EggsTC het volgende:
Zijn die tijden savonds of sochtends? Ik kom vanuit dordt, dus rdam centraal is niet zo'n probleem verder. Alleen die avond heb ik wel een verjaardag, ik zie wel ff hoe het loopt. Kan ik iig ff 1 van jullie telefoonnummers krijgen?PM me
Jawel, was alleen vergeten te reageren. Is 's ochtendsquote:Op maandag 24 september 2007 19:37 schreef EggsTC het volgende:
Was de laatste post op andere page, misschien leest neimand het
Oh, ik zag het niet eensquote:Op maandag 24 september 2007 19:44 schreef Loveless85 het volgende:
maar als H_P nou ff dr PM leest kunnen we misschien met zn allen ff in een MSN-gesprek het hoe en wat doorspreken
Sounds good, briljant ideequote:Op maandag 24 september 2007 19:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC?
Vul aan met je eigen naam
PM, iig niet hier neerpleuren.quote:Op maandag 24 september 2007 20:11 schreef Paramnesia het volgende:
Hohoho, hoe wisselen we nu telnrs of info uit?
Dat lijkt me logisch.quote:
Helaas is dat me wat te vroeg om in Rotterdam te zijn, anders hadden jullie mij mee mogen rekenen.quote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Even serieusnog mensen die naar rotterdam komen zaterdag?
Ik zit te twijfelen of ik galijkt me wel hilarisch
![]()
We gaan nog overhandelen over de tijd en plaats!quote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas is dat me wat te vroeg om in Rotterdam te zijn, anders hadden jullie mij mee mogen rekenen.
en beeld en geluidsregistratie apparatuur!quote:Op maandag 24 september 2007 20:56 schreef katerwater het volgende:
Nu heb ik weer een half topic gemist.
Jullie gaan toch een fotocamera meenemen he![]()
Anders kunnen wij niet meegenieten![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, het slaan ed gebeurt niet meer?.
Kutmongoolquote:Op maandag 24 september 2007 22:31 schreef Jimbo het volgende:
ja waarom spreken we dan nog afzonder zinloos geweld is t niet leuk natuurlijk he !
quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.Straks krijg je allemaal foute telfoontjes van BaajGuardion om 03.00 s'avonds
jij woon 2 stations verder toch ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef oshiro het volgende:
Lijkt me wel watIk woon toch in de buurt van CS
Geniaal topic dit
Wou het gister nog vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:08 schreef oshiro het volgende:
Lijkt me wel watIk woon toch in de buurt van CS
Geniaal topic dit
Dit wordt dus echt leipquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus het lijstje:
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC
- Autoreply
- oshiro
kan er niet nog een meisje mee?![]()
en Sm0keZ mee?![]()
Forum Opties | |
---|---|