abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53437365
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Als ik alleen op hem afstap:

Tazz, wat hoor ik dat je wilde doen met mn zusje

Nee maar het beste lijkt me heel serieus vragen te stellen:
Bent u een echte dokter?
Hoe kwam u op het idee?
Kunt u goed masseren?
Vind u dit zelf seksueel opwindend?

Maarja moet je neit ergens afspreken waar hij in z'n auto zit, dan rijdt hij net zo hard weer weg
Dribbel undercover
  maandag 24 september 2007 @ 18:00:23 #52
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53437449
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:

[..]

Maarja moet je neit ergens afspreken waar hij in z'n auto zit, dan rijdt hij net zo hard weer weg
Duh, er moet soieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden. Een plein ofzo. Dan erop af. Iemand filmt van veraf terwijl we hem bestoken met vragen. Als hij vlucht, erachter aan. Camera ook mee.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
  maandag 24 september 2007 @ 18:00:52 #53
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53437468
quote ipv edit
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_53437516
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Duh, er moet soieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden. Een plein ofzo. Dan erop af. Imand filmt van veraf terwijl we hem bestoken met vragen. Als hij vlucht, erachter aan. Camera ook mee.

Kan je niet aan GHB of chloroform of Rohypnol komen om die vent uit te schakelen en dan vast te binden en dan vragen te stellen?
pi_53437524
En als het een hele sterke gozer is die je een rotklap op je bek geeft en je camera jat
Dribbel undercover
pi_53437533
maarja het idee is tof hopen dat het lukt
Dribbel undercover
pi_53437591
ik moet hier toch stiekum een tvp zetten
ben benieuwd hoe het zaterdag afloopt
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 24 september 2007 @ 18:07:25 #58
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53437643
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kan je niet aan GHB of chloroform of Rohypnol komen om die vent uit te schakelen en dan vast te binden en dan vragen te stellen?

1. We doen alles legaal. (Netzo als wat hij doet officeel legaal is)
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Pwny het volgende:
En als het een hele sterke gozer is die je een rotklap op je bek geeft en je camera jat

2. Dan incasseer ik de klap. Risico is er soieso bij dit plan.
3. Als hij mn camera jat, aangifte, we hebben de foto's. En dat is dan een sein dat we fysiek mogen optreden.
pi_53437647
wel die camera gewoon in z'n gezicht drukken he anders horen we het niet
Dribbel undercover
  maandag 24 september 2007 @ 18:08:53 #60
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53437688
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Pwny het volgende:
Microfoon op lijf. Ben part-time muziek producer. Kan wel wat fixen.
pi_53437712
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Pwny het volgende:
roflol
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53437713
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

1. We doen alles legaal. (Netzo als wat hij doet officeel legaal is)
[..]

2. Dan incasseer ik de klap. Risico is er soieso bij dit plan.
3. Als hij mn camera jat, aangifte, we hebben de foto's. En dat is dan een sein dat we fysiek mogen optreden.

Het eerste waar ik naar zou vragen is legitimatie, eigenlijk... Pas doorgaan als dat in orde is en anders verbaast om mij heen kijken...

Of zou die daar niet vragen? .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2007 18:09:53 ]
  maandag 24 september 2007 @ 18:12:16 #63
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_53437781
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Bedankt dat je denkt dat ik maagd ben
Waar zie je mij dat zeggen?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_53438090
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:12 schreef Ladidadida het volgende:
Waar zie je mij dat zeggen?
Nergens, excuses. Heb weer eens nieuwe lenzen nodig enzo

Maar ik zou het wel zeer op prijs stellen
pi_53438271
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_53438325
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Pwny het volgende:
Dan hadtie sowieso al niet zo'n advertentie hoeven plaatsen. .
pi_53438356
Ohja en wie regelt een wielklem?
pi_53438358
Hmm ik zit dan in Delft, kan eventueel ook wel langs lopen om deze smeerkees eens goed ala willibrord aan de tand te voelen

"Zeg smeerlap, vind je dat normaal he?"
"Dat meiske is pas 15 man, he, ja jij, smeerlap"
"Das toch niet normaal man, he, beetje dat meisje voor je eigen genot misbruiken"

Ook een idee:

Gewoon een of andere Undercover Nederland / Willibrord / Ton van Royen / Jamber inschakelen om de boel over te nemen en Hoi_Piepeloi van onder tot boven vol te hangen met mics enzo
pi_53438410
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik zit dan in Delft, kan eventueel ook wel langs lopen om deze smeerkees eens goed ala willibrord aan de tand te voelen

"Das toch niet normaal man, he, beetje dat meisje voor je eigen genot misbruiken"

Ook een idee:

Gewoon een of andere Undercover Nederland / Willibrord / Ton van Royen / Jamber inschakelen om de boel over te nemen en Hoi_Piepeloi van onder tot boven vol te hangen met mics enzo
Reizen we samen?
pi_53438413
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:
Duh, er moet sowieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden.
Ik moet hem nog terugmailen, vraag wel gelijk zijn 06 en vraag wel of hij dan me van de trein afhaalt.. ofzo
pi_53438584
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:32 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Reizen we samen?
Prima, hoe laat gaat het eigenlijk allemaal los, heb ff snel deze twee topics doorgelezen en moet ff snel up-to-date gebracht worden...

Waar kom jij in Delft vandaan McDavid? Ga je met OV?

Nog wat gedachten van mij over het geheel

1) Plek: een plek die wel openbaar is, maar niet te druk, je wil niet het risico lopen om elkaar kwijt te raken, maar ook niet als 'groep' herkent worden... Dus iets van net buiten, of achterkant CS ofzo
2) geen plek waar hij Hoi_Piepeloi zo de auto in kan doen en wegrijden, of er moet iemand van ons met auto komen, dus wat dat betreft is in, of voor CS een ideale lokatie, moeilijk met auto te bereiken en makkelijk om in the crowd op te gaan
3) Politie o.i.d. heeft geen nut, een beetje jurist zal die gast zo weer buiten hebben omdat het hier nogal een beetje om uitlokking gaat, dat zal niet moeilijk te bewijzen zijn... Dus mijn idee is om wat plaatjes te schieten, wellicht een praatje, en heel de mik naar GeenStijl ofzo op te sturen, zo blijf je zelf redelijk anoniem, heb je niet het gedoe met politie, want dat loopt toch op niets uit, maar word onze Dokter toch publiekelijk aan de schandpaal genageld met het risico dat regionale/lokale pers het overneemt
pi_53438603
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Loveless85 het volgende:

Ook een idee:

Hij hield zich toch netjes aan de regels door niet met minderjarig te doen ?
Dribbel undercover
pi_53438702
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Loveless85 het volgende:

3) Politie o.i.d. heeft geen nut, een beetje jurist zal die gast zo weer buiten hebben omdat het hier nogal een beetje om uitlokking gaat, dat zal niet moeilijk te bewijzen zijn... Dus mijn idee is om wat plaatjes te schieten, wellicht een praatje, en heel de mik naar GeenStijl ofzo op te sturen, zo blijf je zelf redelijk anoniem, heb je niet het gedoe met politie, want dat loopt toch op niets uit, maar word onze Dokter toch publiekelijk aan de schandpaal genageld met het risico dat regionale/lokale pers het overneemt

Ja, je blijft redelijk anoniem, hierna.
pi_53438729
Geef haar een taser gun mee. .
pi_53438751
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Pwny het volgende:

[..]

Hij hield zich toch netjes aan de regels door niet met minderjarig te doen ?
Daar hield hij zich bíjna aan ja. Helaas. Voor hem.
pi_53438798
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Daar hield hij zich bíjna aan ja. Helaas. Voor hem.
Ik ga het topic maar eens doorlezen
Dribbel undercover
pi_53438852
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ik ga het topic maar eens doorlezen
"bijna 16" was ook wel goed genoeg
pi_53438867
Prachtig dit Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53438898
TVP
pi_53438904
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:

[..]

"bijna 16" was ook wel goed genoeg
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
pi_53438939
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:48 schreef rena het volgende:
Prachtig dit Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen
zekers teweten
Redacted
pi_53439000
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Even serieus nog mensen die naar rotterdam komen zaterdag?
Ik zit te twijfelen of ik ga lijkt me wel hilarisch
lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het wel
Lambo of Rekt
pi_53439256
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Prima plan! Maar ze moet wel uit de goede trein komen natuurlijk! Ff kijken hoe laat (en óf) die op delft stopt!
pi_53439423
Hoeveel man gaan er mee dan totaal nu
Lambo of Rekt
pi_53439455
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het wel
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het niet
Redacted
pi_53439461
en ....

hij

moet mee, want hij heb allemaal heul stoer sport dingen in zn kamer hangen en is half naakt om zn geweldig gespierde torso aan de wereld te showen.

Oftewel, een must-have voor iedere riot op Rotterdam CS!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2007 19:08:56 (fout in tags) ]
pi_53439486
Godver, over woerden. Dan komt ze uberhaupt niet langs delft
pi_53439536
Ja, dan kom ik ook, schiet ik die kerel door zijn kop en dan zijn jullie allemaal medeplichtig aan moord (bewijs tot beraming, groeperen etc. in dit topic) en ga jullie saampjes met mij de bak in

Of ik kom in vermomming en kom er mee weg en gaan jullie de bak in Leuk he!
pi_53439542
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
en ....

hij
[afbeelding]

moet mee, want hij heb allemaal heul stoer sport dingen in zn kamer hangen en is half naakt om zn geweldig gespierde torso aan de wereld te showen.

Oftewel, een must-have voor iedere riot op Rotterdam CS!
Jawohl.
Lambo of Rekt
pi_53439544
zeg gewoon dat ze van haar tante komt vanuit delft
andere trein
opgelost
Dribbel undercover
pi_53439602
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
Godver, over woerden. Dan komt ze uberhaupt niet langs delft [afbeelding]
Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?

Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
pi_53439669
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?

Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
Je hebt iig smaak voor bier . Maar de trein uit leiden vanaf amsterdam gaat toch niet langs delft? Toch alleen die vanaf denhaag centraal? Anyway, nu weet ik nog steeds niet hoeveel man er mee gaan
Lambo of Rekt
pi_53439790
quote:
12:18 treinstation Centraal leiden, spoor 9, sneltrein ns, richting Dordrecht
12: 50 aankomst Rotterdam Centraal
Die gaat dus wel via Delft
pi_53439827
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

die route is idd 20 minuten korter!

Dat kan ze wel voorstellen dus. Probleem is alleen dat de ic van leiden naar rotterdam niet in Delft stopt. Maar als we elkaar op Rotterdam CS ontmoeten hebben we tijd zat om het plot door te spreken!
pi_53440003
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt iig smaak voor bier . Maar de trein uit leiden vanaf amsterdam gaat toch niet langs delft? Toch alleen die vanaf denhaag centraal? Anyway, nu weet ik nog steeds niet hoeveel man er mee gaan
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC?

Vul aan met je eigen naam
pi_53440062
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden Katwijk? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Mijn idee ik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo stel dat hij er eerder is
pi_53440166
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het niet
Indeed,

PMen dus
pi_53440186
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Mijn idee ik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo stel dat hij er eerder is
Als we nou afspreken dat jij uitstapt bij deur 1 samen met 2 onopvallende FOK!ers, en dat de rest bij de deuren ernaast uitstapt om geen argwaan op te wekken?
pi_53440216
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

precies, dat is sowieso natuurlijk voorwaarde no.1, er moet eigenlijk iemand zijn die gewoon totaal die gast negeert maar zorgt dat hij altijd rond H_P is, en zich niet met die dude bezig houdt...
pi_53440261
Zijn die tijden savonds of sochtends? Ik kom vanuit dordt, dus rdam centraal is niet zo'n probleem verder. Alleen die avond heb ik wel een verjaardag, ik zie wel ff hoe het loopt. Kan ik iig ff 1 van jullie telefoonnummers krijgen? PM me
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')