Maarja moet je neit ergens afspreken waar hij in z'n auto zit, dan rijdt hij net zo hard weer wegquote:Op maandag 24 september 2007 17:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als ik alleen op hem afstap:
Tazz, wat hoor ik dat je wilde doen met mn zusje![]()
Nee maar het beste lijkt me heel serieus vragen te stellen:
Bent u een echte dokter?
Hoe kwam u op het idee?
Kunt u goed masseren?
Vind u dit zelf seksueel opwindend?
![]()
Duh, er moet soieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden. Een plein ofzo. Dan erop af. Iemand filmt van veraf terwijl we hem bestoken met vragen. Als hij vlucht, erachter aan. Camera ook mee.quote:Op maandag 24 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:
[..]
Maarja moet je neit ergens afspreken waar hij in z'n auto zit, dan rijdt hij net zo hard weer weg![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Duh, er moet soieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden. Een plein ofzo. Dan erop af. Imand filmt van veraf terwijl we hem bestoken met vragen. Als hij vlucht, erachter aan. Camera ook mee.![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan je niet aan GHB of chloroform of Rohypnol komen om die vent uit te schakelen en dan vast te binden en dan vragen te stellen?
quote:Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Pwny het volgende:
En als het een hele sterke gozer is die je een rotklap op je bek geeft en je camera jat
Microfoon op lijf. Ben part-time muziek producer. Kan wel wat fixen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Pwny het volgende:
wel die camera gewoon in z'n gezicht drukken heanders horen we het niet
roflolquote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Pwny het volgende:
wel die camera gewoon in z'n gezicht drukken heanders horen we het niet
quote:Op maandag 24 september 2007 18:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
1. We doen alles legaal. (Netzo als wat hij doet officeel legaal is)
[..]
2. Dan incasseer ik de klap. Risico is er soieso bij dit plan.
3. Als hij mn camera jat, aangifte, we hebben de foto's. En dat is dan een sein dat we fysiek mogen optreden.
Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op maandag 24 september 2007 17:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Bedankt dat je denkt dat ik maagd ben![]()
![]()
quote:
Dan hadtie sowieso al niet zo'n advertentie hoeven plaatsen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:03 schreef Pwny het volgende:
En als het een hele sterke gozer is die je een rotklap op je bek geeft en je camera jat
Reizen we samen?quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik zit dan in Delft, kan eventueel ook wel langs lopen om deze smeerkees eens goed ala willibrord aan de tand te voelen
"Zeg smeerlap, vind je dat normaal he?"
"Dat meiske is pas 15 man, he, ja jij, smeerlap"
"Das toch niet normaal man, he, beetje dat meisje voor je eigen genot misbruiken"
Ook een idee:
Gewoon een of andere Undercover Nederland / Willibrord / Ton van Royen / Jamber inschakelen om de boel over te nemen en Hoi_Piepeloi van onder tot boven vol te hangen met mics enzo
Ik moet hem nog terugmailen, vraag wel gelijk zijn 06quote:Op maandag 24 september 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:
Duh, er moet sowieso een dame mee om met hem te telefoneren. Verder moet hij naar een open plek gelokt worden.
Prima, hoe laat gaat het eigenlijk allemaal los, heb ff snel deze twee topics doorgelezen en moet ff snel up-to-date gebracht worden...quote:
Hij hield zich toch netjes aan de regels door niet met minderjarig te doen ?quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik zit dan in Delft, kan eventueel ook wel langs lopen om deze smeerkees eens goed ala willibrord aan de tand te voelen
"Zeg smeerlap, vind je dat normaal he?"
"Dat meiske is pas 15 man, he, ja jij, smeerlap"
"Das toch niet normaal man, he, beetje dat meisje voor je eigen genot misbruiken"
Ook een idee:
Gewoon een of andere Undercover Nederland / Willibrord / Ton van Royen / Jamber inschakelen om de boel over te nemen en Hoi_Piepeloi van onder tot boven vol te hangen met mics enzo
quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
3) Politie o.i.d. heeft geen nut, een beetje jurist zal die gast zo weer buiten hebben omdat het hier nogal een beetje om uitlokking gaat, dat zal niet moeilijk te bewijzen zijn... Dus mijn idee is om wat plaatjes te schieten, wellicht een praatje, en heel de mik naar GeenStijl ofzo op te sturen, zo blijf je zelf redelijk anoniem, heb je niet het gedoe met politie, want dat loopt toch op niets uit, maar word onze Dokter toch publiekelijk aan de schandpaal genageld met het risico dat regionale/lokale pers het overneemt
Daar hield hij zich bíjna aan ja. Helaas. Voor hem.quote:Op maandag 24 september 2007 18:39 schreef Pwny het volgende:
[..]
Hij hield zich toch netjes aan de regels door niet met minderjarig te doen ?
Ik ga het topic maar eens doorlezenquote:Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar hield hij zich bíjna aan ja. Helaas. Voor hem.
"bijna 16" was ook wel goed genoegquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik ga het topic maar eens doorlezen
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"bijna 16" was ook wel goed genoeg
zekers tewetenquote:Op maandag 24 september 2007 18:48 schreef rena het volgende:
Prachtig ditIk ben benieuwd hoe het gaat verlopen
![]()
lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het welquote:Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Even serieusnog mensen die naar rotterdam komen zaterdag?
Ik zit te twijfelen of ik galijkt me wel hilarisch
![]()
Prima plan! Maar ze moet wel uit de goede trein komen natuurlijk! Ff kijken hoe laat (en óf) die op delft stopt!quote:Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het nietquote:Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het wel
quote:Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
en ....
hij
[afbeelding]
moet mee, want hij heb allemaal heul stoer sport dingen in zn kamer hangen en is half naakt om zn geweldig gespierde torso aan de wereld te showen.
Oftewel, een must-have voor iedere riot op Rotterdam CS!
Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?quote:Op maandag 24 september 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
Godver, over woerden. Dan komt ze uberhaupt niet langs delft [afbeelding]
Je hebt iig smaak voor bierquote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?
Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
Die gaat dus wel via Delftquote:12:18 treinstation Centraal leiden, spoor 9, sneltrein ns, richting Dordrecht
12: 50 aankomst Rotterdam Centraal
die route is idd 20 minuten korter!quote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?
Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
- Hoi_Piepeloiquote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt iig smaak voor bier. Maar de trein uit leiden vanaf amsterdam gaat toch niet langs delft? Toch alleen die vanaf denhaag centraal? Anyway, nu weet ik nog steeds niet hoeveel man er mee gaan
Mijn ideequote:Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden Katwijk? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Indeed,quote:Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het niet![]()
Als we nou afspreken dat jij uitstapt bij deur 1 samen met 2 onopvallende FOK!ers, en dat de rest bij de deuren ernaast uitstapt om geen argwaan op te wekken?quote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn ideeik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo
stel dat hij er eerder is
![]()
precies, dat is sowieso natuurlijk voorwaarde no.1, er moet eigenlijk iemand zijn die gewoon totaal die gast negeert maar zorgt dat hij altijd rond H_P is, en zich niet met die dude bezig houdt...quote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn ideeik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo
stel dat hij er eerder is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |