abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53438798
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Daar hield hij zich bíjna aan ja. Helaas. Voor hem.
Ik ga het topic maar eens doorlezen
Dribbel undercover
pi_53438852
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ik ga het topic maar eens doorlezen
"bijna 16" was ook wel goed genoeg
pi_53438867
Prachtig dit Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_53438898
TVP
pi_53438904
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef mcDavid het volgende:

[..]

"bijna 16" was ook wel goed genoeg
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
pi_53438939
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:48 schreef rena het volgende:
Prachtig dit Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen
zekers teweten
Redacted
pi_53439000
quote:
Op maandag 24 september 2007 15:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Even serieus nog mensen die naar rotterdam komen zaterdag?
Ik zit te twijfelen of ik ga lijkt me wel hilarisch
lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het wel
Lambo of Rekt
pi_53439256
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Prima plan! Maar ze moet wel uit de goede trein komen natuurlijk! Ff kijken hoe laat (en óf) die op delft stopt!
pi_53439423
Hoeveel man gaan er mee dan totaal nu
Lambo of Rekt
pi_53439455
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

lol ik lees dit topic net voor het eerst... als je backup nodig heb in rdam hoor ik het wel
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het niet
Redacted
pi_53439461
en ....

hij

moet mee, want hij heb allemaal heul stoer sport dingen in zn kamer hangen en is half naakt om zn geweldig gespierde torso aan de wereld te showen.

Oftewel, een must-have voor iedere riot op Rotterdam CS!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2007 19:08:56 (fout in tags) ]
pi_53439486
Godver, over woerden. Dan komt ze uberhaupt niet langs delft
pi_53439536
Ja, dan kom ik ook, schiet ik die kerel door zijn kop en dan zijn jullie allemaal medeplichtig aan moord (bewijs tot beraming, groeperen etc. in dit topic) en ga jullie saampjes met mij de bak in

Of ik kom in vermomming en kom er mee weg en gaan jullie de bak in Leuk he!
pi_53439542
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
en ....

hij
[afbeelding]

moet mee, want hij heb allemaal heul stoer sport dingen in zn kamer hangen en is half naakt om zn geweldig gespierde torso aan de wereld te showen.

Oftewel, een must-have voor iedere riot op Rotterdam CS!
Jawohl.
Lambo of Rekt
pi_53439544
zeg gewoon dat ze van haar tante komt vanuit delft
andere trein
opgelost
Dribbel undercover
pi_53439602
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:09 schreef mcDavid het volgende:
Godver, over woerden. Dan komt ze uberhaupt niet langs delft [afbeelding]
Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?

Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
pi_53439669
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Huh? Vanaf Leiden -> Rdam over Woerden, dat lijkt me echt totaal onlogisch, eerst een eind richting utrecht en dan weer terug via Gouda naar Rdam?

Lijkt me Leiden - Den Haag - Delft - Rdam, toch sneller en logischer? Zijn er geen werkzaamheden dat weekend ofzo?
Je hebt iig smaak voor bier . Maar de trein uit leiden vanaf amsterdam gaat toch niet langs delft? Toch alleen die vanaf denhaag centraal? Anyway, nu weet ik nog steeds niet hoeveel man er mee gaan
Lambo of Rekt
pi_53439790
quote:
12:18 treinstation Centraal leiden, spoor 9, sneltrein ns, richting Dordrecht
12: 50 aankomst Rotterdam Centraal
Die gaat dus wel via Delft
pi_53439827
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

die route is idd 20 minuten korter!

Dat kan ze wel voorstellen dus. Probleem is alleen dat de ic van leiden naar rotterdam niet in Delft stopt. Maar als we elkaar op Rotterdam CS ontmoeten hebben we tijd zat om het plot door te spreken!
pi_53440003
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je hebt iig smaak voor bier . Maar de trein uit leiden vanaf amsterdam gaat toch niet langs delft? Toch alleen die vanaf denhaag centraal? Anyway, nu weet ik nog steeds niet hoeveel man er mee gaan
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC?

Vul aan met je eigen naam
pi_53440062
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe ga jij erheen, en H_P komt toch uit Leiden Katwijk? Dan is het wellicht handig om op Delft te verzamelen en ff kennis te maken en de boel door te spreken?
Mijn idee ik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo stel dat hij er eerder is
pi_53440166
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Moet je wel aan hun het telefoon nr geven anders helpt het niet
Indeed,

PMen dus
pi_53440186
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Mijn idee ik wil niet alleen voor die engerd staan ofzo stel dat hij er eerder is
Als we nou afspreken dat jij uitstapt bij deur 1 samen met 2 onopvallende FOK!ers, en dat de rest bij de deuren ernaast uitstapt om geen argwaan op te wekken?
pi_53440216
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

precies, dat is sowieso natuurlijk voorwaarde no.1, er moet eigenlijk iemand zijn die gewoon totaal die gast negeert maar zorgt dat hij altijd rond H_P is, en zich niet met die dude bezig houdt...
pi_53440261
Zijn die tijden savonds of sochtends? Ik kom vanuit dordt, dus rdam centraal is niet zo'n probleem verder. Alleen die avond heb ik wel een verjaardag, ik zie wel ff hoe het loopt. Kan ik iig ff 1 van jullie telefoonnummers krijgen? PM me
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')