Niet 26 paar toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
besides heb ik al teveel schoenen.
Zoiets, misschien iets minder, misschien iets meerquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zoiets, misschien iets minder, misschien iets meer
En dan ook nog me zusjes en moeders schoenenhandig, dezelfde maat hebben
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
We willen je niet eens mee![]()
Die kuthondquote:
Of je gaat mee?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:36 schreef Bond het volgende:
TvpEcht deel 1 was al leuk, maar bij deel 2 moet er dan even een tvp in.
Ik ben benieuwd naar de foto's enzo![]()
Jeweet tog, die tjap is baws.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef dubidub het volgende:
Gódverdomme, wat een monk.
Mongool, in de loop der jaren bij mij erin gesleten, wil er nog wel 'es uitspatten als ik me aan iemand erger. Het is iig niet positief.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jeweet tog, die tjap is baws.
wtf is monk?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Mongool, in de loop der jaren bij mij erin gesleten, wil er nog wel 'es uitspatten als ik me aan iemand erger. Het is iig niet positief.
wat is baws?
Oh, schrijf je dat zo... Ik ben dan ook niet 'van de straat', bedantk voor dit inzicht in andermans wereld!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Straat manier zeggen dat iemand de man is. Hij is de baas. Nadruk op de laaste a en s zetten. En je spreekt het uit als: Hij is baws.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus het lijstje:
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC
- Autoreply
- oshiro
- Bravebart
kan er niet nog een meisje mee?![]()
en Sm0keZ mee?![]()
Als je je appel maar thuis laat.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:26 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga ook wel mee, mits bier
[..]
Ja meneer! Stel dat die gozer ermee vandoor gaatquote:Op woensdag 26 september 2007 01:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je je appel maar thuis laat.
Ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:58 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wie van ons heeft dat wel dan. Beetje geld kan toch wel.![]()
Sorry... Had érg graag meegewild, maar ik mag zondag weer werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus het lijstje:
- Hoi_Piepeloi
- Loveless85
- Paramnesia
- mcDavid
- EggsTC
- Autoreply
- oshiro
kan er niet nog een meisje mee?![]()
en Sm0keZ mee?![]()
Nee!!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:14 schreef VlaDje het volgende:
even met de vriendelijke masseur bellen
Dan ga je toch mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef VlaDje het volgende:
Hoezo? moet ik jullie maar voor laten gaan en alle lol gunnen?
Je had niet alles hoeven te verwijderen hoor, gewoon zijn 3 emailadressen en gsm nr. was volgende..quote:Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef remlof het volgende:
-dat doen we dus niet, ook al is het een viezerik-
Vanuit Arnhem in mijn eentje naar Zuid-Holland gaan om iemand uit te lachen, klinkt verleidelijk maar denk niet dat ik komquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je mag trouwens wel mee hoor Klaagbak![]()
Ja maar op die sites staan al z'n persoonlijke gegevens. En die heeft ie daar niet neer gezet om op het drukstbezochte forum van Nederland te plempen. Hoe fout en ziek ik deze figuur ook vind, we staan niet toe dat van wie dan ook de persoonlijke gegevens hier worden gepost of heel erg toegankelijk worden gemaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:07 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Je had niet alles hoeven te verwijderen hoor, gewoon zijn 3 emailadressen en gsm nr. was volgende..![]()
Nouja hij heet dus niet Peter maar Michael de G. en heeft een BDSM website.
Hij was op minstens 10 verschillende sites bezig met advertenties, met een beetje googlen vind je dus alles bij elkaar.
En z'n foto mag dan wel in de OP zekerquote:Op woensdag 26 september 2007 22:13 schreef remlof het volgende:
Ja maar op die sites staan al z'n persoonlijke gegevens. En die heeft ie daar niet neer gezet om op het drukstbezochte forum van Nederland te plempen. Hoe fout en ziek ik deze figuur ook vind, we staan niet toe dat van wie dan ook de persoonlijke gegevens hier worden gepost of heel erg toegankelijk worden gemaakt.
Vandaar dus dat ik alles heb weggehaald.
Dus het lijstje:quote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef Pwn_zoon het volgende:
Volgens zijn site is hij trouwens 1m90 enzo, dus diegenen wat klappen willen gaan geven... ik zou minstens met z'n 5en gaan toch of een spuitbus meenemen
Daarom zeg ik ook; lijkt me geinig. Niet dat ik weet hoe ik eraan zou moeten komen/het daadwerkelijk zou gebruikenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef devvertje het volgende:
"Maar pepperspray lijkt me toch wel geinig"
Mij ook, maar dan bega je gelijk een misdrijf als je dat bij iemand doet..
Dat zou je niet leuk vindenquote:wel lekker rustig zo op fok straks dan als jullie allemaal in de bak zitten
quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef SlimShady het volgende:
wat zijn jullie überhaupt van plan met een groepje?
leuker zou zijn als je er een candid camera scene van maakt.
dat je zo kletst, toespelingen, grapjes maakt en opneemt. heb je er later veel meer aan.
Nee ok, duidelijk - maaruh - tis zeg maar net als een bus AXE,, je drukt gewoon op het knopje :' )quote:Op donderdag 27 september 2007 10:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook; lijkt me geinig. Niet dat ik weet hoe ik eraan zou moeten komen/het daadwerkelijk zou gebruiken![]()
[..]
quote:Dat zou je niet leuk vinden![]()
En je hebt geenszins het idee dat je best wel eens de 11e spuit zou kunnen zijn wat dit betreft?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:21 schreef SlimShady het volgende:
wat zijn jullie überhaupt van plan met een groepje?
leuker zou zijn als je er een candid camera scene van maakt.
dat je zo kletst, toespelingen, grapjes maakt en opneemt. heb je er later veel meer aan.
even terug naar dit, waarom spreken we niet s'middags af met die gast, ik ga er echt de wekker nie vor zettenquote:Op woensdag 26 september 2007 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet alleen wel serieus wat later afspreken
Er moet vrijdagavond nog bier gedronken worden en 09u op het station staan is errug vroeg hur
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:15 schreef Paramnesia het volgende:
Heren, het groepje is zoals het is. In onderlinge kring is er al wat afgesproken. Verdere afspraken vinden plaats via msn. Je kan me een PM sturen voor mijn msn-adres. Morgen om 19.30 staat een final meeting gepland om de details door te spreken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |