abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 20:49:57 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53442904
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je hebt 2 soorten schulden die van leen en die van je hyphotheek.
bij die van leen staat er eigenlijk niets van waarde tegenover.
bij die van je hyphotheek je huis waar je na je dood toch geen zak meer aan hebt.
Dus probeer je een ander met jouw probleem op te zadelen
quote:
schulden zijn niet overerfbaar

Die banken moeten toch hun kosten dekken
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, want heel veel mensen denken dat het tegenwoordig normaal is om te lenen voor een nieuwe TV / vakantie etc. Terwijl hier vroeger meestal eerst voor gespaard werd. Maar tegen woordig dumpen ze het ene gat met een andere lening

welke 'ze' zijn dat precies?
  maandag 24 september 2007 @ 20:51:03 #152
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53442956
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw benul waar je het over hebt!
Ik ken er plenty die echt niet meer kunnen rondkomen van het magere loon dat velen hebben tegenwoordig.
In verhouding met de vaste lasten en de boodschappen hou je echt weinig over!
Denk hierbij ook aan ouderen aub!
Ook zij worden hierbij getroffen, en nee dat is niet goed te praten met allerlei zg statistieken online, die men maar bij elkaar gesprokkelt heeft als informatiebronnen.
Het echte leven laat andere verhalen zien.
Ik hoop niet dat je ooit in zo'n soort situatie terecht komt, en dat een ander dan snerend zegt, ach je zult wel teveel geleend hebben, of ach jij kunt niet met geld omgaan want zo werkt dat natuurlijk niet.
Dit gaat om gezinnen!
Met kinderen, kinderen die gezond moeten kunnen leven en opgroeien!
Voeding e.d sporten, leuke dingen moeten kunnen doen.
Maar die hele kuteuro maakt alles kapot in dit land.
En het enige wat je dan leest zijn die betweters aan de kant die nog van toeten nog blazen weten.
Die nooit stilstaan bij de ellende van anderen!
Nou wees er trots op zeg!
Ik blijf erbij dat met de lonen en sociale voorzieningen in dit land mensen niet al te gauw reden tot niet rondkomen hebben - tenzij ze te duur wonen, veel geld lenen of simpelweg teveel uitgeven. Ik stem links en ben er zeker voor om minima te steunen, maar ik ontken ook niet dat veel mensen simpelweg niet capabel zijn om goed met geld om te gaan.

En de euro de schuld geven is ook volgens de statistieken absoluut de grootste onzin die er is.
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, want heel veel mensen denken dat het tegenwoordig normaal is om te lenen voor een nieuwe TV / vakantie etc. Terwijl hier vroeger meestal eerst voor gespaard werd. Maar tegen woordig dumpen ze het ene gat met een andere lening
Dat dus.

Martijn_77, we zijn het een keer eens!
  maandag 24 september 2007 @ 20:52:02 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53442991
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen die in de reclames van Leen etc trappen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 20:52:52 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53443023
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:52 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Mensen die in de reclames van Leen etc trappen

AL die mensen stoppen het ene gat met het ander volgens jou. Heb je daar ook een onderbouwing bij, behalve je eigen interpretatie?
  maandag 24 september 2007 @ 20:54:36 #155
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53443073
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

[..]

Bron

Komt het dus misschien niet eerder door dat mensen de euro als gulden zijn blijven uitgeven?
Ook. Maar de tendens van tegenwoordig is dat iedereen "alles" wil hebben, veel goederen duurder zijn geworden en er meer luxe te koop is. Daarbij komt dat het stukje over inflatie totaal niet klopt met de werkelijkheid.

Ik ben jaren geleden al gestopt met het aannemen van uitspraken die het CBS doet. Ze proberen gewoonweg de mensen simpel te houden zodat ze zich dood blijven consumeren... De inflatie is zeker 3,5 a 4% gestegen ( verborgen).
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 20:54:40 #156
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53443074
En daarnaast, de OP spreekt over mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen. Niet over mensen die specifiek in de schuldsanering terecht komen. Wat hebben de leenbanken er eigenlijk mee te maken? Of is dat puur een veronderstelling dat al die mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen wel schulden MOETEN hebben?
pi_53443128
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Lekkere adviezen geef jij, dwaas.

Vond sommige opmerkingen van je doortastend, maar bovenstaande quote vind ik serieus treurig.

Denk jij dat je op je 65-ste wanneer je hypotheek afloopt en je niks hebt afgelost ff een tweede hypotheek kan aanvragen? Zie het helemaal voor me.. " Eh, meneer hoe oud bent u eigenllijk?".. " Tot ziens meneer"...

Om nog maar te zwijgen wat de aanbiedingen dan zijn op de arbeidsmarkt ivm je "leeftijd" tegen die tijd.

Andere mensen hebben tegen die tijd hun huis "vrij" en ontvangen en mits goed belegd / verzekerd een stukje pensioen erbij. Of denk je dat ze je dat laten houden? Oh, je gelooft dat de AOW het wel haalt en jou ook even gaat voorzien?
ten eerste waarom zou je een 2de hyphotheek willen.
ten 2de kopen mensen meerdere huizen in hun leven en die wordt steeds weer opnieuw gefinancierd met een nieuwe (duurdere) hyphotheek zodat ook iemand die een aflossingshypotheek heeft hem feitelijk nooit afbetaald en de bank eigenaar van het huis blijft.
quote:
Jouw tekst spreekt zoals een struisvogel blaft. Kop in het zand, weg problemen.

Lijkt me echt vervelend, met al je spulletjes op straat gezet worden omdat de bank je huis in de verkoop gooit. Heb je als enige oplossing op je 65-ste acute huurwoning betrekken en verplicht tot je dood werken, prettig vooruitzicht! Oh, nee vergissing van mij, je hebt gepland op je 65-ste dood te gaan...
Zie hierboven.
en ook als je je huis afgelost hebt zul je moeten blijven werken, dat hele pensioen gebeuren klapt over een jaar of 10-20
quote:
Ik ben wel nog benieuwd naar 1 ding? Jij steekt dus liever je geld niet in je aflossing maar in "iets anders"? Zoals wat dan? Aandelen en obligaties zijn verleden tijd, je kunt alleen nog geld verdienen met Valuta trading, heb je die kennis in huis? Vastgoed is ook voorbij, je enige kans is een stuk grond kopen mijn inziens, heb je een tonnetje liggen? Ben benieuwd naar je antwoord.
als academicus kun je met een beginnend bedrijf zo een ton lenen. Het moeilijke is wel er een bouwbestemming op te krijgen.
Overigens dat het momenteel met de beurs slecht gaat wil niet zeggen dat dat zo blijft, anders waren we er na 1929 wel me gekapt.
quote:
En wat praat je nou raar met zogenaamde vastgoed trading? Vastgoed is al 3 jaar voorbij. Ik word al zo'n 12 jaar opgeleid door één van de meest succesvolle beleggers van Nederland, een man die voor de rijkste families in Nederland belegd en met groot succes, weet je hoe moeilijk dat tegenwoordig is? Je praat over een rendement van 10%, geloof je het zelf? Deze man haalt 35% voor zijn klanten jaar in jaar uit. Voor zichzelf haalt hij soms 50%, ik heb hem meerdere malen miljoenen zien verplaatsen, kom jij aan met je "vastgoed trading".... Ja, vastgoed gaat het helemaal worden in Nederland, de panden kunnen makkelijk nog 2x keer over de kop..
[..]

Dat ook nog.
10% is een standaart rendement misschien 8% nog maar daaronder beginnen ze er al niet meer aan.
En zolang de overheid niet meer bouwgrond vrijgeeft zal de prijs blijven stijgen, overigens heb ik niet gezegd dat je in NL moet blijven.

overigens wie is dat
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 24 september 2007 @ 20:58:45 #158
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53443229
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarnaast, de OP spreekt over mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen. Niet over mensen die specifiek in de schuldsanering terecht komen. Wat hebben de leenbanken er eigenlijk mee te maken? Of is dat puur een veronderstelling dat al die mensen die hun rekeningen niet meer kunnen betalen wel schulden MOETEN hebben?
Er wordt in de tweede zin al wel over schulden gesproken.
pi_53443297
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus probeer je een ander met jouw probleem op te zadelen
[..]

Die banken moeten toch hun kosten dekken
[..]

Het is ook niet moralistisch het is alleen economisch gezien verstandiger
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:00:37 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53443308
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef TNA het volgende:

[..]

Er wordt in de tweede zin al wel over schulden gesproken.

Ja, oplopende schulden omdat ze hun rekeningen niet kunnen betalen. Als ik mijn huur niet betaal bouw ik een schuld op. Dat is wat anders dan doelbewust lenen.
  maandag 24 september 2007 @ 21:03:27 #161
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53443420
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, oplopende schulden omdat ze hun rekeningen niet kunnen betalen. Als ik mijn huur niet betaal bouw ik een schuld op. Dat is wat anders dan doelbewust lenen.
Je weet niet hoe het zit (het is maar net wat je als eerst aflost, je lening of je aankoop met afbetalingstermijn), maar ik ga ervan uit dat mensen voor een groot deel zelf verantwoordelijk zijn en echt niet per definitie moeite hoeven te hebben met het betalen van hun rekeningen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:08:02 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53443572
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:03 schreef TNA het volgende:

[..]

Je weet niet hoe het zit

Precies. Nogal stuitend dat iedereen er hier maar direct vanuit gaat dat mensen die in de problemen komen een soort Tokkies zijn zonder enig verantwoordelijkheids gevoel , die van lening naar afbetalingsregeling hoppen.
  maandag 24 september 2007 @ 21:09:49 #163
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53443627
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies. Nogal stuitend dat iedereen er hier maar direct vanuit gaat dat mensen die in de problemen komen een soort Tokkies zijn zonder enig verantwoordelijkheids gevoel , die van lening naar afbetalingsregeling hoppen.
Gezien de statistieken over de hoeveelheid mensen die onverantwoord leent lijkt me dat nog niet eens zo'n gekke aanname.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:11:13 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53443673
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:09 schreef TNA het volgende:

[..]

Gezien de statistieken over de hoeveelheid mensen die onverantwoord leent lijkt me dat nog niet eens zo'n gekke aanname.

Nou... verbaas me met die statistieken....
  maandag 24 september 2007 @ 21:13:12 #165
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53443727
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou... verbaas me met die statistieken....
Het heeft een paar maanden geleden uitgebreid in de krant gestaan, zal kijken of ik het nog terug kan vinden.
  maandag 24 september 2007 @ 21:14:01 #166
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53443758
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ten eerste waarom zou je een 2de hyphotheek willen.
Lees terug, of wil je je huis uitgezet worden op je 65-ste?

ten 2de kopen mensen meerdere huizen in hun leven en die wordt steeds weer opnieuw gefinancierd met een nieuwe (duurdere) hyphotheek zodat ook iemand die een aflossingshypotheek heeft hem feitelijk nooit afbetaald en de bank eigenaar van het huis blijft.
Onzin, aflossen = huis in bezit krijgen.

Lees terug. Natuurlijk sluiten mensen nieuwe hypotheken af, maar niet meer op hun 65-ste, vat je hem nu?
[..]

en ook als je je huis afgelost hebt zul je moeten blijven werken, dat hele pensioen gebeuren klapt over een jaar of 10-20
Kul, alleen voor debielen die een hypotheekvorm hebben met een beleggingsfonds en de resultaten niet in de gaten houden. Pensioen = pensioen, tenzij in jouw geval je op je 65-ste je huis uitgezet wordt.
[..]

als academicus kun je met een beginnend bedrijf zo een ton lenen. Het moeilijke is wel er een bouwbestemming op te krijgen.
Dus jij gaat als academicus een ton lenen voor "een bedrijf" en dat dan in een stuk grond investeren... tuurlijk joh, de bank geeft je zo je geld in een tas.
Overigens dat het momenteel met de beurs slecht gaat wil niet zeggen dat dat zo blijft, anders waren we er na 1929 wel me gekapt.
Correct, over 25 jaar zullen we weer in opgaande conjunctuur zitten.
[..]

10% is een standaart rendement misschien 8% nog maar daaronder beginnen ze er al niet meer aan.
En zolang de overheid niet meer bouwgrond vrijgeeft zal de prijs blijven stijgen, overigens heb ik niet gezegd dat je in NL moet blijven.
Als jij het zo makkelijk vindt om een 8% rendement te halen, waarom doet heel Nederland dat dan niet? Stukken beter dan de spaarrente bij de bank, lijkt me! Nou, kom op met die "gouden tip". Wat was dat bekende zinnetje ook alweer? "Behaalde rendement, biedt geen garanties voor in de toekomst behaalde resultaten" toch?... Inderdaad! GEEN garantie dus. Of denk jij omdat je het op TV gezien hebt dat het waarheid is?

Ik hoop dat je ouders het wat slimmer aanpakken dan hoe jij je toekomst schetst, hou je misschien "hun" huis over, heb je staks na je 65-ste toch nog een plekje.
  maandag 24 september 2007 @ 21:18:17 #167
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53443883
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef TNA het volgende:

[..]

Het heeft een paar maanden geleden uitgebreid in de krant gestaan, zal kijken of ik het nog terug kan vinden.
Dat artikel niet meer, wel dit (van de Frontpage, bron ANP):
quote:
Het aantal gezinnen dat bij de Nederlandse Vereniging voor Volkskrediet (NVVK) aanklopt met problematische schulden, is de afgelopen vijf jaar verdubbeld tot 46.000. Dat zei voorzitter Ger Jaarsma van de NVVK maandag.

Volgens Jaarsma houdt een steeds grotere groep mensen na het betalen van de huur en de elektriciteitsrekening nauwelijks geld over om leuke dingen te doen. ''Terwijl dat juist wel wordt gestimuleerd, onder meer door reclame voor kredietverstrekkers.''

De stijging van het aantal schuldhulpaanvragen is in 2006 met 6 procent gestegen ten opzichte van 2005. De jaren daarvoor was die stijging nog 12 procent. Het gemiddelde schuldbedrag is de laatste jaren gestegen, van 16.000 euro in 2004 tot 22.000 euro vorig jaar, aldus Jaarsma.

De voorzitter wijst er op dat in Nederland waarschijnlijk ruim een half miljoen huishoudens schulden hebben. ''Degenen die bij ons aankloppen, vormen slechts het topje van de ijsberg en zijn degenen die er zonder hulp echt niet meer uitkomen.''

Jaarsma wijt de stijging van het gemiddelde schuldbedrag aan het sneeuwbaleffect. ''Als je een keer je huur niet betaalt, moet je volgende maand dubbel enzovoort.''

Mensen maken vaak verkeerde keuzes als ze geld uitgeven, aldus Jaarsma. ''We zijn de laatste twintig jaar een consumentenmaatschappij. Niemand wil onderdoen voor de buurman en dan kopen mensen dingen die ze eigenlijk niet kunnen betalen.''
  maandag 24 september 2007 @ 21:22:02 #168
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53444009
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat artikel niet meer, wel dit (van de Frontpage, bron ANP):
[..]
Ik geloof dit en zie het ook om me heen gebeuren.

Sparen is uit, lenen is in.... helaas.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:23:33 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53444065
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef DaantjeF het volgende:

[..]

Ik geloof dit en zie het ook om me heen gebeuren.

Sparen is uit, lenen is in.... helaas.

Ik zie dat in mijn omgeving dus totaal niet.
Maar nogmaals, mbt dit topic is het slechts een aanname.
  maandag 24 september 2007 @ 21:23:58 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53444072
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:51 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat met de lonen en sociale voorzieningen in dit land mensen niet al te gauw reden tot niet rondkomen hebben - tenzij ze te duur wonen, veel geld lenen of simpelweg teveel uitgeven. Ik stem links en ben er zeker voor om minima te steunen, maar ik ontken ook niet dat veel mensen simpelweg niet capabel zijn om goed met geld om te gaan.

En de euro de schuld geven is ook volgens de statistieken absoluut de grootste onzin die er is.
[..]

Dat dus.

Martijn_77, we zijn het een keer eens!
tenzij ze te duur wonen zegt ie dan. Enig idee wat de gemiddelde huurprijs is tegenwoordig? en wat je per maand aan hypotheek kwijt bent? Voor een klein 2 kamerflatje betaal je tegenwoordig al snel 400 tot 500 euro en voor iets groter 7 a 800 euro per maand. Moet ik nog vertellen dat het minimumloon in dit land 1050 euro netto is. Kan je rekenen hoeveel je dan nog overhoudt voor je energienota, je waterschapsrekeningen, je riool en afvalheffing, je boodschappen, je verzekeringen, je ziektekosten ed.
en kan je dan ook nog bedenken dat wanneer je schoolgaande kinderen hebt het helemaal onbetaalbaar wordt?

Heb je in mijn post ook maar ergens ueb berhaupt een auto, plasma scherm of leen van frisia spul gezien? precies. Zelfs al leef je sober, zelfs al geef je niet extreem veel geld uit en woon je goedkoop dan NOG is het lastig rondkomen, zeker als je nog kinderen hebt ook.
en ga nou alsjeblieft niet uit van die achterlijk hoge salarissen die je hier op fok af en toe voorbij ziet komen. De meeste mensen vallen in de klasse jan modaal met een jan modaal inkomen van 1500 euro per maand en een jan modaal gezin van 2 kinderen die gewoon nauwelijks meer rondkomen.

rekent u even mee, uitgaande van een gezin met vrouw, man en 2 kiddos

ziektekosten: 4x 100 euro = 400 euro
huur van een 4 kamer flatje = 600-700 euro
boodschappen (laten we eens goedkoop doen voor 4 personen) = 250 euro
verzekeringen, gemeentelijke belastingen ed = toch snel 50 euro per maand
energienota: 85 - 100 euro

zit ik al aan de 1500 euro. En dan heb ik nog geen eens schoolgeld betaald, heb ik geen auto en kan ik 0 euro per maand uitgeven of sparen.

ZO DUUR IS ALLES TEGENWOORDIG JA

dus niet zo snel gillen dat het mensen dr eigen schuld is als ze niet rond kunnen komen, dat is echt niet altijd het geval!
tuurlijk zitten die er ook tussen maar ik geloof meer dat de buiten proportionele stijging van ziektenkosten, energiekosten en woonlasten er veel meer mee te maken heeft.

Ohja over die aflossingsvrije hypotheek: die gaat niet eens zozeer uit van een stijging van de waarde van de woning maar ook voor een groot deel van de inflatie. Een huis wat nu een ton waard is is dat over 30 jaar nog steeds omdat jij dat er toen voor gegeven hebt. Alleen is een ton over 30 jaar een heel stuk minder waard dan nu.

Mooi voorbeeld is het huis van mijn oma, dat kostte destijds 20.000 GULDEN. En dat was toen ook een enoooooorme berg geld (net zoiets als nu 2 ton in euro s zeg maar ) Nu pies je in je broek van het lachen. Zo weinig ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 21:29:01 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53444230
Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd voor ziektekosten Metro

Maar daarentegen red je het niet met 250 euro voor boodschappen per maand. Tenminste... niet als je gezond wil eten.
  maandag 24 september 2007 @ 21:33:25 #172
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_53444359
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd voor ziektekosten Metro

Maar daarentegen red je het niet met 250 euro voor boodschappen per maand. Tenminste... niet als je gezond wil eten.
Okee dat wist ik niet. heb zelf geen kinderen. Maar als ik naar mijn eigen situatie kijk, ik ben voor 1 persoon al bijna 900 euro in de maand kwijt en dan doe ik echt heel erg zuinig aan. Als je daar dan nog kinderen bij rekent en even de hypotheekrente van dit moment pakt ipv wat ik ervoor betaald heb dan zou ik het bv al niet eens redden van mijn salaris en om nou te zeggen dat mijn huis vol met plasma tv's staat .... verre van.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53444635
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

[..]

Bron

Komt het dus misschien niet eerder door dat mensen de euro als gulden zijn blijven uitgeven?
Komt het niet omdat de gulden de euro werd?
Doen jullie wel eens boodschappen?
En voor jouw gapie heb ik er tien meer
slaap lekker verder
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 24 september 2007 @ 21:43:49 #174
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53444691
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zie dat in mijn omgeving dus totaal niet.
Maar nogmaals, mbt dit topic is het slechts een aanname.
Wordt het al minder aanname i.c.m. met de bron waar je om vroeg?
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Metro2005 het volgende:

<knip>
Uitgaande van het minimumloon heb je het niet breed (en kom je idd maar net rond), maar slechts 4% van de werknemers verdient het minimum(jeugd)loon, waar ook nog eens veel jongeren tussenzitten, waarvan een deel nog thuiswoont (bron). In combinatie met mijn eerder geposte verhaal en de eerdere berichtgeving in de krant denk ik dus echt dat veel mensen slecht met hun geld omgaan.
  maandag 24 september 2007 @ 21:45:15 #175
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53444743
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Komt het niet omdat de gulden de euro werd?
Doen jullie wel eens boodschappen?
En voor jouw gapie heb ik er tien meer
slaap lekker verder
De euro heeft helemaal niets veranderd, de inflatie is zoals alle jaren geweest. Toegegeven, de prijzen in de horeca stegen na de invoering sterker dan de inflatie, maar alle praatjes over dat de euro alles duurder heeft gemaakt zijn onzin. Ja, onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')