De eerste is Fish Go Deep - The Cure & The Cause (Dennis Ferrer Remix)quote:Op zondag 30 september 2007 12:06 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar 2 nummers:
Van de eerste heb ik een kleine SAMPLE
De tweede wordt veel in diskotheken gedraait en is een remix, van snoopdog of Dr dre, en dan op; gegeven moment de tekst erdoor: Get Your Ass Up And Lets Get ill.
Iemand??? Thanks!!
Merci! Hoop dat je nog op die andere komtquote:Op zondag 30 september 2007 12:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
De eerste is Fish Go Deep - The Cure & The Cause (Dennis Ferrer Remix)
Die tweede zou ik moeten weten maar ik kom er ff niet op...
Paul Elstak - Love U Morequote:Op zondag 30 september 2007 14:13 schreef leichje het volgende:
Hoi Hoi ik ben op zoek naar 2 dingen van DJ Paul Elstak,hij is de ex-man van m'n nicht(heb met beide geen contact meer) en samen hebben ze 2 dochters en ik nu ook maar omdat ik van m'n achternichtjes geen foto's heb ben ik voor m'n dochters op zoek naar de clip waar de oudste dochter van Paul inzat je ziet haar het nummer playbacken en op het einde roept ze "klaar".
Ik ben de titel vergeten van dat nummer ik dacht love u more maar die clip kan ik nergens vinden.
En juist omdat m'n achternichtje in dat clipje zit (ze was toen een jaar of 3/4) zou iki het erg leuk vinden om die clip aan m'n kinderen te laten zien.
Van Paul kennen ze de muziek wel en hebben ze foto's gezien en van m'n nicht natuurlijk ook wel ,maar van die kleine hebben ze nog nooit wat gezien dus wie weet welk nummer dat was en
waar ik die clip kan vinden(ongeveer 14/15 jaar oud)
Wat voor soort muziek? Zelfde genre als R. Miles (dreamdance) ?quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tja, waar moet ik beginnen..
Ik zoek voor een vriend van mij een bepaald nummer!
Het enige, wat hij ongeveer weet is het volgende:
Het nummer scheen ongeveer tegelijk binnen te zijn gekomen in de top 40 met Robert Miles zijn nummer Children!
Dit nummer verscheen in 1995 (geen id welke maand).. De clip schijnt nogal chaotisch druk te zijn en er is een vrouw in te zien .. Er wordt niet in gezongen..
Nu is mijn kennis van muziek vrij goed, maar dit weet ik niet.. Omdat ik toen zelf nog maar 7 jaar was !![]()
Wie maakt me blij ?!
Waar ik aan denk is Gigi D'Agostino - Sweetly. Dat kwam in dezelfde week (was wel in februari 1996) binnen als Children en was instrumentaal. Kan alleen herinneren dat er een doorzichtige gitaar in die clip was te zien. Maar dat is me wel altijd bijgebleven dat die twee instrumentale nummers opeens tegelijkertijd binnenkwamen (was voor die tijd redelijk uniek denk ik).quote:Op zondag 30 september 2007 14:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tja, waar moet ik beginnen..
Ik zoek voor een vriend van mij een bepaald nummer!
Het enige, wat hij ongeveer weet is het volgende:
Het nummer scheen ongeveer tegelijk binnen te zijn gekomen in de top 40 met Robert Miles zijn nummer Children!
Dit nummer verscheen in 1995 (geen id welke maand).. De clip schijnt nogal chaotisch druk te zijn en er is een vrouw in te zien .. Er wordt niet in gezongen..
Nu is mijn kennis van muziek vrij goed, maar dit weet ik niet.. Omdat ik toen zelf nog maar 7 jaar was !![]()
Wie maakt me blij ?!
The Freaks - The Creeps was hetquote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat net, om tien over half één op Slam!fm werd gedraaid. Het is een housenummer met een vrouw die als refrein iets zingt met op het eind "Get on the daaaancefloor". Ik weet dat 'ie vaag is, maar hij heeft een heel karakteristiek bassdeuntje...
Anyone?quote:Op woensdag 26 september 2007 22:21 schreef Stefkuh het volgende:
Voor het eerst in mn leven weet ik EN de bandnaam EN de titel, maar valt r niets over te vinden... wie oh wie helpt me verder? Was vorige week op 3FM
Band: De Liefde
Titel: Lopen op de maan (Cover van The Police, Walking on the moon)
Googlen op liefde, maan etc brengt me nergens...
Het nummer begint rond 1minuut15quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:33 schreef Eastman het volgende:
hoe heet het 2de nummer in dit filmpje over brazilie..
dus niet de eerste, dat is mas que nada
http://www.rtl.nl/reizen/(...)brazilie/Tambaba.xml
Snowpatrol - Chasing Carsquote:Op zondag 30 september 2007 18:54 schreef jeoren het volgende:
.........if I lay here............... if I just lay here..........
Hoe heet dat nummer, en evt. : hoe heet de danceversie ervan?
Maar.....dat heeft nooit in de top 40 gestaan (niet eens in de top 100)quote:Op zondag 30 september 2007 16:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het was dus : Orbital - The Box
Maar wel heavy airplay op MTV en TMF.quote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef Laevid het volgende:
[..]
Maar.....dat heeft nooit in de top 40 gestaan (niet eens in de top 100)![]()
Ja dat kan, maar de vraag was o.a.:quote:Op zondag 30 september 2007 21:59 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar wel heavy airplay op MTV en TMF.
Zelf gevonden per toevalquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:43 schreef bear87 het volgende:
Een nummer wat nog niet zo heel oud is, met Engelse zang van een dame, afgewisseld door een Spaanse refrein wat een beetje dance achtig is. Het Spaans klinkt als : Que vio que va na vo sta.
Die zin wordt dan heel vaak herhaald..
Iemand een idee, ondanks dat ie vrij moeilijk is?
is that niet The Freak - Creeps(get on the Dancefloor)quote:Op zondag 30 september 2007 13:18 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje wat net, om tien over half één op Slam!fm werd gedraaid. Het is een housenummer met een vrouw die als refrein iets zingt met op het eind "Get on the daaaancefloor". Ik weet dat 'ie vaag is, maar hij heeft een heel karakteristiek bassdeuntje...
quote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
The Freaks - The Creeps was het.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:12 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
is that niet The Freak - Creeps(get on the Dancefloor)
Freemasons Feat. Amanda Wilson - Watchin'quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:55 schreef Blik het volgende:
Ik zoek een club-nummer. Is volgens mij een vrij bekend nummer, maar kan de goede remix nergens vinden.
het gebruikt de lyrics van Niche - You've been cheating and telling me lies. Maar het is volgens mij niet de originele versie. Het is een hele lekkere club/dance versie.
Hoe heet dit nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |