quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:20 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Freemasons Feat. Amanda Wilson - Watchin'
Niemand het tweede nummer?quote:Op zondag 30 september 2007 12:06 schreef koenie84 het volgende:
Ik ben opzoek naar 2 nummers:
Van de eerste heb ik een kleine SAMPLE
De tweede wordt veel in diskotheken gedraait en is een remix, van snoopdog of Dr dre, en dan op; gegeven moment de tekst erdoor: Get Your Ass Up And Lets Get ill.
Iemand??? Thanks!!
P. diddy ft. Kelis - Let's get illquote:
Nope.. Helaas, tis echt met sample van Dr. Dre & Snoop - the next episodequote:
Krijgen we nog aanwijzingen, of hoe zit dat? Volgende gok: Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Subtiele schopquote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk heet wat in deze uitzending op 30:00 gedraaid wordt?
quote:Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Dreaming with a broken heartquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:41 schreef Pro_Shifty het volgende:
hey nieuwste liedje van john mayor??
bvd
Ida Cor vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
Alvast bedankt
And I say what about breakfast at Tiffany's?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
2. Populair electronic house nummer met zo'n hindi deuntje op de achtergrond wat volgens mij al vaker in dit forum voorbij is gekomen en je ook vaak op de radio hoort.
Alvast bedankt
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef DABAMaster het volgende:
hier
Je moet het voorstellen als saxofoon solo... iemand?
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Fok-R het volgende:
hey, ik zat laatst in de sportschool en ik hoorde een nummer. hij staat op sneakers 4 gemixt hoorde ik. Het is een house nummer en er zit wel tekst doorheen. Dit ongeveer .. I was born in my ??sissy?? zo klinkt het ongeveer...
alvast bedankt
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's
Moet jij nog kolen in je zoekmachine doen?
Samim - Heater?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..
Nog een keer:
Vrolijk bekend electonichouse/dance achtig nummer met van die hindimuziek op de achergrond..
Nee dat is hem niet.. Er is van die hindi-achtige zang tussendoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Samim - Heater?
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord en dat wil ik graag zo houden.
danku that's itquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)
Misschien een tip voor de volgende OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Ofwel alsnog een warez-request... daaaaaaaaaagggquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
Nipeng welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |