P. diddy ft. Kelis - Let's get illquote:
Nope.. Helaas, tis echt met sample van Dr. Dre & Snoop - the next episodequote:
Krijgen we nog aanwijzingen, of hoe zit dat? Volgende gok: Dada Life - The Great Fashionista Swindle (Laidback Luke Remix)quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Subtiele schopquote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk heet wat in deze uitzending op 30:00 gedraaid wordt?
quote:Hopelijk niet al te vaag, maar ik zoek het volgende: Het is een nummer van (denk ik) Emerson, Lake en Palmer, maar daar ben ik niet zeker van. Het is een vrij bombastisch nummer. Het filmpje erbij (clip? concertregistratie?) is ook bombastisch, met een grote kroonluchter, lichteffecten en vuurwerk enzo. Hoe en wat precies weet ik niet meer. Misschien dat er toch bij iemand een belletje gaat rinkelen?
Dreaming with a broken heartquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:41 schreef Pro_Shifty het volgende:
hey nieuwste liedje van john mayor??
bvd
Ida Cor vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:46 schreef Forumpi het volgende:
Nog eens een schopje, want ik kan het niet uitstaan dat ik nergens kan vinden.
Helaas is dit nog steeds m'n enige aanwijzing:
Iemand enig idee welk nummer wordt gebruikt voor het spotje voor het TMF-programma Re-action?
Samir's Theme en Hot Summer werden geopperd, maar zijn het niet. Iemand?
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany'squote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
Alvast bedankt
And I say what about breakfast at Tiffany's?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:36 schreef Wezzel het volgende:
Hey, ik zoek twee nummers.
1. Heet volgens mij breakfast at tiffany's maar ik kan het niet vinden, het wordt iig vaker gezegd.
2. Populair electronic house nummer met zo'n hindi deuntje op de achtergrond wat volgens mij al vaker in dit forum voorbij is gekomen en je ook vaak op de radio hoort.
Alvast bedankt
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:07 schreef DABAMaster het volgende:
hier
Je moet het voorstellen als saxofoon solo... iemand?
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Fok-R het volgende:
hey, ik zat laatst in de sportschool en ik hoorde een nummer. hij staat op sneakers 4 gemixt hoorde ik. Het is een house nummer en er zit wel tekst doorheen. Dit ongeveer .. I was born in my ??sissy?? zo klinkt het ongeveer...
alvast bedankt
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lijkt me gewoon Baker Street van Gerry Rafferty.
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:57 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany's
Moet jij nog kolen in je zoekmachine doen?
Samim - Heater?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:43 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hehhee, bedankt.. Begrijp idd ook niet hoe ik het niet heb kunnen vinden..
Nog een keer:
Vrolijk bekend electonichouse/dance achtig nummer met van die hindimuziek op de achergrond..
Nee dat is hem niet.. Er is van die hindi-achtige zang tussendoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Samim - Heater?
Ik heb dat hele nummer nog nooit gehoord en dat wil ik graag zo houden.
danku that's itquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Rick L featuring MCK - Born Again (Pasta Boys Remix)
Misschien een tip voor de volgende OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Ofwel alsnog een warez-request... daaaaaaaaaagggquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:54 schreef Imperatore het volgende:
Mag ik hier ook vragen of iemand een bepaald nummer heeft (waarvan ik de naam dus al wel weet)?
Nee zeg je? Nou, ik doe het toch.
Heeft iemand dit nummer: Nathan Johnson - Emily's Theme
Nummer komt van de OST van de film Brick. Prachtig muziekje, maar kan het nergens laagladen.
Edit: aangezien ik geen Warez-request mag doen, wijs ik er stellig op dat ik niet heb gevraagd of iemand dit nummer voor MIJ heeft, slechts of iemand dit nummer heeft of kent. Nieuwsgierigheid dus.![]()
Nipeng welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:30 schreef bartrid het volgende:
Ik had het als grap aangegeven in feedback, maar nipeng heeft het gewoon aangepast
Toch niet Slimme Schemer ft. Tido - Jellequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen
Ik denk dat het liedje 2 à 3 jaar geleden werd gedraaid.
Het was een liedje over een jongen (hij zong het ook) die een meisje had aangereden, en zij overleed. Je ziet dan in de clip hoeveel verdriet dat gezin heeft en hij vertelt in zijn liedje dat hij spijt heeft enzo bla bla. Best een heftige clip, kippenvelmomentjes.
Maar wie was de zanger/band en hoe heette dat liedje?
Hopelijk weet iemand het
Neehoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Toch niet Slimme Schemer ft. Tido - Jelle
Klinkt als Jacques Herb - Manuela maar dan anders...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Het was een liedje over een jongen (hij zong het ook) die een meisje had aangereden, en zij overleed. Je ziet dan in de clip hoeveel verdriet dat gezin heeft en hij vertelt in zijn liedje dat hij spijt heeft enzo bla bla. Best een heftige clip, kippenvelmomentjes.
Hopelijk weet iemand het
Ik denk Hoobastank - The Reason.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef Zens het volgende:
Hopelijk weet iemand het
mario piu - communication ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoorde vandaag tijdens de DDD bij de Bijenkorf een soort dance achter nummer, met zo'n strorings geluidje van een telefoon op een pc (dat geluidje wat je dan hoort) erdoorheen zeg maar/
Weet iemand misschien hoe dit nummer heet?
Deze bedoel ik idd niet, maar is wel een geweldig nummer idd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:52 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik denk Hoobastank - The Reason.
Vind het zelf ook nog steeds een geweldig nummer.
Edit: oh, je hebt het over een gezin. Dan zal mijn guess wel niet kloppen.
quote:Op zondag 30 september 2007 13:24 schreef HenrySpencer het volgende:
Iemand enig idee hoe het muziekstuk heet wat in deze uitzending op 30:00 gedraaid wordt?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net bij Jensen was Valerio te gast, en tijdens het stukje dat hij in de Fata Morgana was hoorde je een deuntje uit een hiphop/r&b nummer. Ik dacht dat het van Timbaland was (want hij draaide het ook in zn set tijdens het Justin-concert), maar weet het niet zeker. Iemand die het wel weet?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:32 schreef VandenBerg het volgende:
Een clip van een aantal jaren terug, een man ( ook de zanger ) fietst met een rare muts op door een erg grote stad. De naam van de zanger is geloof ik .......boy.
Een zielig en toch ook vrolijk nummer. Ik kan me alleen de videoclip nog in mn hoofd halen. Het is geen erg grote hit geweest.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:32 schreef VandenBerg het volgende:
Een clip van een aantal jaren terug, een man ( ook de zanger ) fietst met een rare muts op door een erg grote stad. De naam van de zanger is geloof ik .......boy.
Een zielig en toch ook vrolijk nummer. Ik kan me alleen de videoclip nog in mn hoofd halen. Het is geen erg grote hit geweest.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ida Cor vs. Fedde Le Grand - Let Me Think About It ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:20 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Ik heb het helaas niet gezien, maar deze misschien?
Timbaland - The Way I Are
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, die is het niet, die ken ik wel. Het is echt al een ouder nummer, uit de jaren negentig denk ik. Het klinkt een beetje oosters dat deuntje (ik bedoel niet Bombay of Indian flute). Het kan ook iets van een andere artiest zijn, maar wel geproduceerd door Timbaland.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Misschien One Minute Man of Get Ur Freak On van Missy Elliot?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:31 schreef Aryon het volgende:
Linkje
Weet iemand bij aflevering 7 vanaf minuut 22.57 hoe dat nummer heet? Ben er al heel lang naar op zoek, maar kan niet vinden hoe dat nummer heet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:53 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
4Hero - Les Fleur, ontzettend tof nummer, blijft mooi!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:03 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Eric Sermon & Redman - React? (oosters deuntje, wel n wilde gok)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |