Ik denk dat het nog veel erger is, Gellius, ik denk dat veel mensen het noodzakelijk achten dat een artistiek genie op een ander gebied (ernstig) tekort schiet. Ik geloof daar echter geen bolle reet van.quote:Op maandag 24 september 2007 10:46 schreef Gellius het volgende:
Geloof jij dat een artistiek genie mede gedefinieerd wordt door zijn tekortkomingen op een ander gebied, JAM? Veel mensen geloven dat.
Interessant is de vraag waarom men dat altijd zo op de kunsten betrekt. Ik bedoel, ik heb nog nooit gehoord van een rolstoeltennisser die internationaal geroemd werd om zijn servicetechniek. In ieder geval, ja, Giphardt kan niet schrijven.quote:Op maandag 24 september 2007 10:55 schreef Gellius het volgende:
Dat bedoel ik inderdaad. Ik geloof er ook niets van. Net als dyslectici die hun aandoening als excuus aanvoeren voor hun slechte teksten.
We praten niet. We typen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom praten jullie allebei precies hetzelfde?
Och. Eén, hooguit twee keer. Vroeger vaker hoor, maar je wordt toch wat bezadigder mettertijd. Jij?quote:Op maandag 24 september 2007 11:02 schreef JAM het volgende:
Hoe vaak heb jij dat nu op een dag, Gellius, dat 'OH, JONGENS, MOEDER MARIA DAT KAN JE TOCH NIET MENEN! JESUS CHRISTUS, SCHIET ME DOOD! SCHIET ME DOOD!'-gevoel?
't Zijn epigonen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom praten jullie allebei precies hetzelfde?
En wel zeer verschillend. JAM is van de gauloiseskoffiekutjes. Ik ben van de javaansejongensschubertgymnasiummeisjes. Waarschijnlijk lees jij alles hetzelfde.quote:
't Stramien vertoont welzeker overeenkomsten.quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Gellius het volgende:
[..]
En wel zeer verschillend. JAM is van de gauloiseskoffiekutjes. Ik ben van de javaansejongensschubertgymnasiummeisjes. Waarschijnlijk lees jij alles hetzelfde.
Het is bij mij ook een stuk minder geworden. Ik weet niet waardoor dat is gekomen maar ik denk dat het iets met drank te maken heeft. Vroeger wond ik me nog wel eens op over God of de politiek of vrouwen of weet ik veel wat maar ik heb me daar het laatste half jaar eigenlijk niet meer op kunnen betrappen. Nu heb ik het eigenlijk alleen als ik een boekenwinkel binnenloop en daar Heleen van Rooyen in de top tien zie.quote:Op maandag 24 september 2007 11:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Och. Eén, hooguit twee keer. Vroeger vaker hoor, maar je wordt toch wat bezadigder mettertijd. Jij?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Charles Mingus: OK.
Dali: NOT OK.
Wat kan ik zeggen, Liene. Dalí brengt de JAM in mij boven. Dat is nooit anders geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Stramien vertoont welzeker overeenkomsten.
Juist, een kut is een kut.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Stramien vertoont welzeker overeenkomsten.
Huu-huu, Lien heeft het over natte potten,quote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en gelul over kutten is één pot nat.
Maar jij begint dan wel weer over JAM z'n dingetje.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Gellius het volgende:
Hé, ik heb het nooit over kutten. Dat is JAM z'n dingetje.
En jij begint over dat ik begin over JAM zijn kutjes. Heb jij het nu ook over kutjes?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij begint dan wel weer over JAM z'n dingetje.
Ik moet eerst maar eens zien of ik voor het einde van dit jaar een adres heb waar je je post naar kan sturen, I.R. Dat cafe wat ik in die brief had gezet laat me niet meer naar binnen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, JAM. Maar ik lijd ontzettend, dus ik kan alleen beloven dat je voor het eind van dit jaar antwoord krijgt.
Ik zie nu pas hoe scheef de zin isquote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk, dat gellius, ergens, anders op duidde.
Dude, weet je wel wat zo’n tissue is? Dat is verwerkt houtpulp en om dat te produceren heb je een productieproces nodig dat circa 100m lang is. God had natuurlijk zo’n productieproces in je lichaam kunnen plaatsen, waarom niet, alleen jouw afmetingen zouden dan zodanig zijn dat een fatsoenlijk potje biljarten er niet meer in zit. En het was dus of dát en geen tissues gebruiken of kunnen biljarten, maar dan wel tissues gebruiken… God koos voor het laatste…quote:Op maandag 24 september 2007 11:56 schreef JAM het volgende:
Kijk, dat doe ik nou nooit. Ik denk altijd maar: 'Als de lieve Heer had gewild dat ik tissues zou gebruiken, dan had Hij ze wel uit m'n kont laten groeien.', niet waar, Lien?
Mooi gesprokenquote:Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, weet je wel wat zo’n tissue is? Dat is verwerkt houtpulp en om dat te produceren heb je een productieproces nodig dat circa 100m lang is. God had natuurlijk zo’n productieproces in je lichaam kunnen plaatsen, waarom niet, alleen jouw afmetingen zouden dan zodanig zijn dat een fatsoenlijk potje biljarten er niet meer in zit. En het was dus of dát en geen tissues gebruiken of kunnen biljarten, maar dan wel tissues gebruiken… God koos voor het laatste…
Even de walging op peil houden, mensen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef thaleia het volgende:Dali is voor TTK wat Harry Mulisch voor #filosofie was?
En alles wat niet meeheult met het kliekje wordt gebonjourd.quote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb geen idee wat HM voor #filosofie was,
maar elke negatieve associatie met die deuzige D*** wordt hier iig met open armen ontvangen.
Fok jij nu te weinig, of te veel? That's the question.quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef Stali het volgende:
[..]
En alles wat niet meeheult met het kliekje wordt gebonjourd..
Lekker hautain zooitje zijn jullie toch..
Nee joh, veel te veel eer. 't Zijn domme schapen in een klein weitje.quote:Op maandag 24 september 2007 19:19 schreef Stali het volgende:
Het woord hautain zullen jullie misschien niet begrijpen maar ik bedoel dus: arrogant, hooghartig, aanmatigend, hoogmoedig, neerbuigend, zelfgenoegzaam, verwaand, hovaardig en zelfingenomen. Kortom, hautain..
TTK is vergeleken met #filosofie een oase van rust&tolerantie.quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef Stali het volgende:
[..]
En alles wat niet meeheult met het kliekje wordt gebonjourd..
Lekker hautain zooitje zijn jullie toch..
Ah, joh, veel te weinig.quote:Op maandag 24 september 2007 19:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Fok jij nu te weinig, of te veel? That's the question.
Nu zijn er teveel vrouwen, denk ik.quote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef mane het volgende:
[..]
TTK is vergeleken met #filosofie een oase van rust&tolerantie.
Nog een troost, thaleia.quote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef thaleia het volgende:
want ik heb nog nooit iemand ontmoet die het net als ik niet ziet, van Dali, dus ik verwacht ook hier niet zo iemand te treffen en al zeker niet drie zulke iemanden...
quote:Rotterdam, Hel, Dali. Het zijn ook eigenlijk synoniemen.
Hoezo, 'nu al'? Dat is zo'n beetje altijd aan de orde.quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
God, is daar nu al sprake van, van moeten?
Ah. Dat verklaart dan meteen waarom ik het nooit lang uitgehouden heb.quote:Op maandag 24 september 2007 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoezo, 'nu al'? Dat is zo'n beetje altijd aan de orde.
Die fase heb ik godzijdank overgeslagen.quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Z het volgende:
Dali is toch gewoon een soort van fase, net zoals The Doors of Lenny Kravitz.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah. Dat verklaart dan meteen waarom ik het nooit lang uitgehouden heb.
Nou, door het te mogen, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 september 2007 21:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.. Hoe moet dat, iets niet moeten?
Zal ik jou eens iets heel geks vertellen dan Tha_Erik? Ik heb alle vakken die ik tijdens mijn studie volgde leuk gevonden, zelfs alle verplichte werkcolleges. Misschien vond ik alleen genealogie wat minder. En ik vond het ook helemaal niet erg dat ik bepaalde boeken moest lezen. Want ergens van walgen, is óók fijn (zie Dali). Dat je in de pauzes in de UB bij een kop koffie (en in die tijd nog, ook toegestaan binnen: een sigaret) kon praten over hoe waardeloos je het boek vond.quote:Op maandag 24 september 2007 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik loog niet over het negatieve van hier.
Jij mag je aan de wet houden? Jij mag trouw zijn? Jij mag werken om te overleven?quote:Op maandag 24 september 2007 21:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, door het te mogen, bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |