abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53440227
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Exact, dus hetgeen wat je zei over het mogelijk opblazen van het PVDA kantoor kan heel goed. Het is namelijk een persoonlijke afweging die die mensen maken.
Ik heb nergens gezegd dat een ex-moslim geen terroristische aanslagen kan plegen. Als je eerlijk bent weet jij ook best dat je groter fysiek gevaar loopt als je Mohammed een lul noemt, dan dat je Jami een lul noemt. En dat is heel logisch als je weet welke plek mensen Mohammed geven in hun leven. Mensen die Jami een zelfde plek geven zijn net zo gevaarlijk, maar mensen geven Jami niet zo'n functie. Dat is het verschil en dat maakt dat als je Jami vergelijkt met Osama, je hooguit vreemd wordt aangekeken.
quote:

Dat ben ik dus niet met je eens. Helemaal als blijkt dat bepaalde onderwerpen een enorme stroom van Meki's aantrekken, dan ga je het als persoon liever ergens anders over hebben.
Nee joh. Sinds die mensen er in het publieke debat zijn wordt er alleen maar meer over gesproken .
pi_53440256
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Voor een Autodidact ben je wel laat in het beseffen dat de Koran fundament van de Islamitische ideologie is, semi Autodidact.
Tot zover de Fok!eMam.
pi_53440292
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Tot zover de Fok!eMam.
Oké hoor FOK!atheďst
pi_53440322
quote:

[..]

Ja, wat mensen vinden. Dat is gewoon wat ik zeg dus. Maar het zegt weinig tot niets over de ideologie zelf, je krijgt gewoon een interpretatie mee van die betreffende persoon.
Denk jij dat ik het over de islam als ideologie heb?
pi_53440422
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:29 schreef Autodidact het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat een ex-moslim geen terroristische aanslagen kan plegen. Als je eerlijk bent weet jij ook best dat je groter fysiek gevaar loopt als je Mohammed een lul noemt, dan dat je Jami een lul noemt. En dat is heel logisch als je weet welke plek mensen Mohammed geven in hun leven. Mensen die Jami een zelfde plek geven zijn net zo gevaarlijk, maar mensen geven Jami niet zo'n functie. Dat is het verschil en dat maakt dat als je Jami vergelijkt met Osama, je hooguit vreemd wordt aangekeken.
Nogal wiedes, dat heeft niet alleen met positie te maken, maar ook met aantallen. Hoeveel ex-moslims zijn er en hoeveel moslims?
quote:
Nee joh. Sinds die mensen er in het publieke debat zijn wordt er alleen maar meer over gesproken .
Over Wilders bedoel je en de termen, en de polarisatie. De daadwerkelijke problemen zijn allang naar de achtergrond verschoven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53440449
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:31 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Denk jij dat ik het over de islam als ideologie heb?
Je had het over ideologie dus onder andere de Islam ja.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53440520
Interessant is de vraag of dit ook geld voor PVV'ers. Stel, ik noem PVV'ers dégénérés die het verboden moet worden een openbaar ambt uit te oefenen en ik zeg dat hun vaders varkens zijn, radicaliseren die mensen dan?
pi_53440623
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je had het over ideologie dus onder andere de Islam ja.
Nee, ik heb het dus niet over de islam. "De islam" is een moreel vrij kaal principe ("de islam bestaat niet" )en men kan er verschillende ideologieën op bouwen, die jij "interpretaties" noemt. Politiek islamisme is zo'n ideologie, wat jij interpretatie noemt.

Maar goed, dan praat ik in jouw termen. Het verschaft mij inzicht in wat jij interpretaties noemt (bijvoorbeeld de ideeën de de Mobees van deze wereld hebben), maar eigenlijk vooral in de ideeën die anderen hebben over dit onderwerp. De polarisatie heeft vooral de de ideeën van niet-moslims blootgelegd. Omdat je de posities beter kent kun je er naar mijn mening beter over praten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 24-09-2007 19:54:56 ]
pi_53440634
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:37 schreef Jan237 het volgende:
Interessant is de vraag of dit ook geld voor PVV'ers. Stel, ik noem PVV'ers dégénérés die het verboden moet worden een openbaar ambt uit te oefenen en ik zeg dat hun vaders varkens zijn, radicaliseren die mensen dan?
Nóg radicaler?
pi_53440679
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:37 schreef Jan237 het volgende:
Ja, dat zie je toch al bij Wilders nu. Die wordt met de week radicaler...
pi_53440861
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nogal wiedes, dat heeft niet alleen met positie te maken, maar ook met aantallen. Hoeveel ex-moslims zijn er en hoeveel moslims?
Daar zijn geen goede statistieken over.
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:34 schreef Mutant01 het volgende:

Over Wilders bedoel je en de termen, en de polarisatie. De daadwerkelijke problemen zijn allang naar de achtergrond verschoven.
Dat ben ik niet met je eens. Misschien ligt het aan je eigen rol in dat debat.
pi_53441695
Hoe onfatsoenlijk en provocerend zijn woorden ook mogen zijn, je kunt iemand niet de mond snoeren. Waar trek je dan de grens, en wat is die grens dan nog waard?

Het is aan de ontvangers om te bepalen wat ze met een boodschap doen...
pi_53443833

Trouw.

Beetje rare vraag trouwens, als ze escalatie niet willen voorkomen moeten ze natuurlijk niet hun toon matigen...

[ Bericht 38% gewijzigd door Autodidact op 24-09-2007 21:21:59 ]
pi_53444020
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef Autodidact het volgende:
Daar zijn geen goede statistieken over.
Ik hoef daar geen cijfers over te hebben om dat gewoon te weten hoor.
quote:
Dat ben ik niet met je eens. Misschien ligt het aan je eigen rol in dat debat.
Misschien niet. Maargoed, het is duidelijk dat dit wederom een onderwerp is waar we het niet over eens gaan worden. Steeds vaker he de laatste tijd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444104
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoef daar geen cijfers over te hebben om dat gewoon te weten hoor.
Hoe kom jij aan die kennis dan? Maar jouw stelling is dus dat als er even veel ex-moslims zijn er net zo veel terreurdreiging uit die kant komt? Ik vraag me dan inderdaad ook af of we in dezelfde maatschappij leven...
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:22 schreef Mutant01 het volgende:

Misschien niet. Maargoed, het is duidelijk dat dit wederom een onderwerp is waar we het niet over eens gaan worden. Steeds vaker he de laatste tijd.
Hoezo? We zijn het er toch over eens dat als iemand een ideologie (jij noemt het interpretatie) heeft die de waarde van het leven van de individu lager acht dan de waarde van zijn ideologie een grotere kans heeft op het uitoefenen van geweld als zijn ideologie bedreigd wordt?

[ Bericht 11% gewijzigd door Autodidact op 24-09-2007 21:34:40 ]
pi_53444355
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Autodidact het volgende:
Hoe kom jij aan die kennis dan? Maar jouw stelling is dus dat als er even veel ex-moslims zijn er net zo veel terreurdreiging uit die kant komt? Ik vraag me dan inderdaad ook af of we in dezelfde maatschappij leven...
Logisch nadenken. Zo kom ik aan die "kennis". Mijn stelling is niet dat er net zo veel terreurdreiging van die kant uit zou komen. Mijn stelling is wel dat het zou kunnen, dat is geheel afhankelijk van de individuele ex-moslims zelf en de omstandigheden waarin ze leven. Of wil jij stellen dat er per defenitie niet net zo veel terreurdreiging uit kan komen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444406
reminder: straks een varkentje kopen om uit te kunnen laten, ik hou mn mond wel, stil protest enzo, en dan zullen we eens zien wie er tolerant is..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_53444504
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:25 schreef Autodidact het volgende:
Hoezo? We zijn het er toch over eens dat als iemand een ideologie (jij noemt het interpretatie) heeft die de waarde van het leven van de individu lager acht dan de waarde van zijn ideologie een grotere kans heeft op het uitoefenen van geweld als zijn ideologie bedreigd wordt?
Jazeker, maar je doet alsof dat nooit het geval kan zijn bij ex-moslims, gezien de manier waarop je reageerde. Althans zo komt het heel erg op mij over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444536
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Logisch nadenken. Zo kom ik aan die "kennis".
Wat?! Als ik zeg dat alle moslims gewelddadig zijn en zeg dat ik aan die kennis kom door "logisch nadenken" ben jij overtuigd? Wat een slecht argument.
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Mutant01 het volgende:

Mijn stelling is niet dat er net zo veel terreurdreiging van die kant uit zou komen. Mijn stelling is wel dat het zou kunnen, dat is geheel afhankelijk van de individuele ex-moslims zelf en de omstandigheden waarin ze leven. Of wil jij stellen dat er per defenitie niet net zo veel terreurdreiging uit kan komen?
Indien ze het niet vervangen met een ideologie die de waarde van het leven van de individu ondergeschikt maakt aan de waarde van hun ideologie (bijvoorbeeld: de islam uitroeien) durf ik te stellen dat er per definitie niet zo veel terreurdreiging uit die hoek zal komen.
pi_53444573
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jazeker, maar je doet alsof dat nooit het geval kan zijn bij ex-moslims, gezien de manier waarop je reageerde. Althans zo komt het heel erg op mij over.
Ik kies mijn woorden zorgvuldig en ik meen geenszins dat er nooit een terreurdreiging kan komen vanuit een ex-moslim.
pi_53444622
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef Autodidact het volgende:
Wat?! Als ik zeg dat alle moslims gewelddadig zijn en zeg dat ik aan die kennis kom door "logisch nadenken" ben jij overtuigd? Wat een slecht argument.
Jij denkt dat het mogelijk is dat we hier nu op dit moment meer dan 1 miljoen ex-moslims hebben hier in Nederland? Toe maar.
quote:
Indien ze het niet vervangen met een ideologie die de waarde van het leven van de individu ondergeschikt maakt aan de waarde van hun ideologie (bijvoorbeeld: de islam uitroeien) durf ik te stellen dat er per definitie niet zo veel terreurdreiging uit die hoek zal komen.
Indien ja, maar daar hadden we het niet over. We hadden het niet over indien dat niet het geval zou zijn, dat is namelijk iets wat we niet weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444645
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe onfatsoenlijk en provocerend zijn woorden ook mogen zijn, je kunt iemand niet de mond snoeren. Waar trek je dan de grens, en wat is die grens dan nog waard?

Het is aan de ontvangers om te bepalen wat ze met een boodschap doen...
De ontvangers zijn ook de autochtone nederlanders en dat vergeet Joustra helaas even, het is maar van welke kant je het bekijkt. Persoonlijk ga ik altijd uit van de 1 van de 10 geboden - Gij zult niet doden - deze vat alle normen en waarden wel zo'n beetje samen. Denk dat als dat het uitgangspunt zou worden in hoe de wereldbevolking met elkaar om zou moeten gaan dat we dan een goede stap in de juiste richting doen.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_53444666
Waar is eigenlijk de grens aan 'radicaler worden'???
Die moet er toch wel zijn?
I´m back.
pi_53444687
alsof Wilders toonaangevend zou zijn in het "debat" over de islam. Mensen hebben nu eenmaal oren en ogen, en zien wat de islam in de praktijk is. Daar kunnen geen 100.000 Wildersen tegenop.
pi_53444727
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
alsof Wilders toonaangevend zou zijn in het "debat" over de islam. Mensen hebben nu eenmaal oren en ogen, en zien wat de islam in de praktijk is. Daar kunnen geen 100.000 Wildersen tegenop.
Net als die Wilders stemmers die over het algemeen geen moslim hebben gezien.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444778
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij denkt dat het mogelijk is dat we hier nu op dit moment meer dan 1 miljoen ex-moslims hebben hier in Nederland? Toe maar.
We hebben niet een miljoen moslims. We hebben een miljoen mensen van wie de ouders moslims zijn. Daar is dat getal op gebaseerd, dus ex-moslims zitten in dat getal verwerkt. Daarom zei ik dat we geen goede statistiek hebben.

http://www.trouw.nl/laats(...)elijk_minder_moslims
pi_53444812
Ik ben me er niet van bewust dat je door het leveren van kritiek mensen buiten sluit. Wanneer een persoon als Wilders of Jami de discussie een bepaalde toon geeft, probeer je zijn beweringen te logenstraffen. Er ligt in de discussie dus juist een prikkel om jezelf van de beste kant te laten zien. In die zin zet de toon van Wilders aan tot integratie, in tegenstelling tot het onder het vloerkleed vegen van misstanden, zoals de linkse partijen dat nu eenmaal graag doen.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53444817
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

We hebben niet een miljoen moslims. We hebben een miljoen mensen van wie de ouders moslims zijn. Daar is dat getal op gebaseerd, dus ex-moslims zitten in dat getal verwerkt.

http://www.trouw.nl/laats(...)elijk_minder_moslims
En jij denkt dat het goed mogelijk is dat tenminste de helft daarvan ex-moslim is. Toe maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444838
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Net als die Wilders stemmers die over het algemeen geen moslim hebben gezien.
kom kom, het is islam voor, moslima achter. Er is geen bewoner meer op deze wereld die niet bekend is met het fenomeen moslim, en als ze er al zijn ..... zijn ze lid van Groen Links.
pi_53444853
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

kom kom, het is islam voor, moslima achter. Er is geen bewoner meer op deze wereld die niet bekend is met het fenomeen moslim, en als ze er al zijn ..... zijn ze lid van Groen Links.
Helaas wees onderzoek toch wat anders uit schatje van me. Wildersstemmers zitten in gebieden waar het percentage allochtonen en moslims juist dramatisch laag is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53444871
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Helaas wees onderzoek toch wat anders uit schatje van me.
Partij van de Dieren?
pi_53444919
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En jij denkt dat het goed mogelijk is dat tenminste de helft daarvan ex-moslim is. Toe maar.
Dat is mogelijk ja. Toe maar.
pi_53444929
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. Neem mijn vrouw. Die komt al jaren geen moslim meer tegen, niet in het dorp, niet op haar werk, niet in haar vriendenkring, nergens niet... Zo zijn er velen, alleen mijn vrouw uit zich niet in bijna een ingeboren soort moslimshaat...
I´m back.
pi_53444958
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. ...........
no shit
pi_53444972
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat is mogelijk ja. Toe maar.
Een dergelijke ontkerkelijking in zo'n korte tijd is nooit in die mate in de geschiedenis voorgekomen volgens mij. Maarliefst 1 op de 2 is geloofsafvallig. Tis maar wat je wilt geloven, erg realistisch is het niet in iedergeval.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53445000
Ik kan me overigens wel vreselijk ergeren aan mensen die het over "de moslims" hebben, wanneer ze toevallig een groepje Marokkanen op straat zien lopen. Er zijn (gelukkig) ook seculiere exemplaren.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_53445054
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is ook onzin. Neem mijn vrouw. Die komt al jaren geen moslim meer tegen, niet in het dorp, niet op haar werk, niet in haar vriendenkring, nergens niet... Zo zijn er velen, alleen mijn vrouw uit zich niet in bijna een ingeboren soort moslimshaat...
Jouw vrouw kan moslims detecteren van afstand? Keurig!
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53445091
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hallo, marokkaans tuig is toch synoniem voor het woordje moslim. Of is iedereen nu wel weer dat onderscheid aan het maken. Dat kan natuurlijk niet he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_53445119
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een dergelijke ontkerkelijking is nooit in die mate in de geschiedenis voorgekomen volgens mij. Maarliefst 1 op de 2 is geloofsafvallig. Tis maar wat je wilt geloven, erg realistisch is het niet in iedergeval.
Sinds 1980 is het percentage hervormden, en het percentage gereformeerden in Nederland gehalveerd. Aangezien het aantal moslims slecht geteld wordt weten we dat niet voor de islam. We weten wel dat er geen terreurdreiging uitgaat van de ex-moslims.
pi_53445159
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

no shit
...Sherlock, er zijn nu eenmaal veel moslimshaters vergelijkbaar met users die de McCanns schuldig achten aan het vermoorden van hun kind, omdat de McCanns niet zo goed met hun kinderen om gaan dan zij, terwijl ze dat niet eens zeker weten. Projectie. Stel huilies zijn het.
I´m back.
pi_53445199

dit is dus de man van de marmeren toiletten. Brengt daar zeker een hoop tijd door, de schijtert
pi_53445206
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ze komt ze (net als vele andere Nederlanders) niet tegen zelfs in de Appie niet en laat zich niet gek maken door anderen...
I´m back.
pi_53445277
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef Godslasteraar het volgende:
Deze kerel moet je echt vrezen als terroristzijnde
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53445284
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]

dit is dus de man van de marmeren toiletten. Brengt daar zeker een hoop tijd door, de schijtert
Ietwat zielig aandoende drogredenering... .
Jij hebt wel wat van Alex Jones in je, zonde.
I´m back.
pi_53445325
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze komt ze (net als vele andere Nederlanders) niet tegen zelfs in de Appie niet en laat zich niet gek maken door anderen...
Geweldig, hč, die multiculturele samenleving?
pi_53445346
Je bent redelijk dicht bij de creationist gekomen, GL, hoe komt het?
I´m back.
pi_53445374
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij hebt wel wat van Alex Jones in je, zonde.
eerst moet ik opzoeken wie de mcCains zijn, en nu Alex Jones, hou het wel een beetje binnen de geijkte paden anders volg ik het niet
pi_53445401
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Geweldig, hč, die multiculturele samenleving?
Wij zitten hier in een enigszins arbeideristische monocultuur ŕ la Brabande, joh, dat is ge-wel-dig. .
I´m back.
pi_53445403
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, als ik zo op zijn smoelwerk moet oordelen, dan kan ik niet anders concluderen dat deze man nog nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen, laat staan dat de beste man ooit ergens aan het front heeft gestaan.

Geef die man in Godsnaam ergens een overbetaalde mickeymouse ambtenaarsbaan.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53445434
De toon van fulminerende imams (en andere vooraanstaanden) en haatspuwende islamitische websites zijn die ook bedreigend, volgens Tjibbe Joustra?
pi_53445437
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:05 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

eerst moet ik opzoeken wie de mcCains zijn, en nu Alex Jones, hou het wel een beetje binnen de geijkte paden anders volg ik het niet
Lijkt me ongeveer hetzelfde, dude, is de manier van redeneren, hermetisch... .
I´m back.
pi_53445453
Goh, dit loopt hard. Moet ik een heel topic door.
pi_53445515
Het is, mijn inziens, een beetje koddig hoe een benoemde/aangestelde ambtenaar zijn vingertje heft naar een gekozen volksvertegenwoordiger.
pi_53445580
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:07 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh, dit loopt hard. Moet ik een heel topic door.
Dat hoef je niet. Het komt er kort gezegd op neer dat een man, die nog nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen, laat staan dat de beste man ooit ergens aan het front heeft gestaan, een baantje als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding van zijn politieke vrienden heeft gekregen en wel denkt dat hij weet hoe terroristen ontstaan, denken, doen en laten.
pi_53445692
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat hoef je niet. Het komt er kort gezegd op neer dat een man, die nog nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen, laat staan dat de beste man ooit ergens aan het front heeft gestaan, een baantje als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding van zijn politieke vrienden heeft gekregen en wel denkt dat hij weet hoe terroristen ontstaan, denken, doen en laten.
Ja, de toewijzing van die baan is zo ongeveer de grootste gotspe. Ik stoor mij daar ook geweldig aan. Niettemin ben ik het deze keer wel met zijn boodschap eens. Hij verwoord precies mijn standpunt.
pi_53445862
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ja, de toewijzing van die baan is zo ongeveer de grootste gotspe. Ik stoor mij daar ook geweldig aan.
Zo denken jij en ik, maar velen, waaronder ook genoeg op fok, vinden het wel best dat zo'n blanke nerd die functie heeft.
pi_53446123
islam, het zal wel. Maar die weke vadsige kop van die kerel. Een rasechte kutambtenaar, zo'n echte onvervalste cocksucker. En daar betalen we dan belasting voor.
pi_53446182
Typisch Wilderianen - lekker inhakken op de persoon. Maar wee als hun eigen held eens beschimpt wordt
pi_53446278
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:06 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen, als ik zo op zijn smoelwerk moet oordelen, dan kan ik niet anders concluderen dat deze man nog nooit over een modderige stormbaan heeft gekropen, laat staan dat de beste man ooit ergens aan het front heeft gestaan.

Geef die man in Godsnaam ergens een overbetaalde mickeymouse ambtenaarsbaan.
Lul niet zo slap.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53446297
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Godslasteraar het volgende:
islam, het zal wel. Maar die weke vadsige kop van die kerel. Een rasechte kutambtenaar, zo'n echte onvervalste cocksucker. En daar betalen we dan belasting voor.
Die kerel wil je echt niet als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding hebben. Dan weet je tenminste zeker dat je als Burger helemaal niks van de overheid moet verwachten.
Dat geldt overigens ook voor die kakmadam van binnenlandse zaken.
pi_53446332
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:

[..]

Lul niet zo slap.
Vertel mij dan eens Wiseguy, heeft die kerel ooit over een modderige stormbaan gekropen of ergens aan het front gestaan
pi_53446367
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zo denken jij en ik, maar velen, waaronder ook genoeg op fok, vinden het wel best dat zo'n blanke nerd die functie heeft.
Ja, die hoge heren die elkaar de hand boven het hoofd houden is een gruwel. En dan heb ik het niets eens over die baantjesmachine in de achterkamertjes weer volop draaien...

Die burgermeestersreferendum tussen twee naar voren geschoven PvdA-ers in Utrecht. Soms zou ik willen dat Fortuyn nog leefde. We glijden volgens mij weer terug in de politieke elite.
pi_53446385
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die kerel wil je echt niet als Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding hebben. Dan weet je tenminste zeker dat je als Burger helemaal niks van de overheid moet verwachten.
Dat geldt overigens ook voor die kakmadam van binnenlandse zaken.
helaas worden dit soort mensen meestal weggepromoveerd, en zijn zeer bekwaam in het likken van het management.
pi_53447512
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens Wiseguy, heeft die kerel ooit over een modderige stormbaan gekropen of ergens aan het front gestaan
Is 'ie daarvoor aangesteld?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_53447634
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Apropos het volgende:

[..]

Is 'ie daarvoor aangesteld?
Dat is een functie waar je het klappen van de zweep echt door en door moet kennen, dat is niet 1 of ander standaard politiekspelletje
pi_53447696
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:41 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

helaas worden dit soort mensen meestal weggepromoveerd, en zijn zeer bekwaam in het likken van het management.
Ervaring?
I´m back.
  maandag 24 september 2007 @ 23:34:39 #267
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53447976
Joustra heeft natuurlijk gelijk.

Het zou ook hypocriet van Wilders&co zijn om te veronderstellen dat ze voorspelde escalatie NIET zouden toejuichen. Het is hen immers enkel om het effect van hun woorden te doen.

Ik trek me er eigenlijk niets meer van aan. Leef en werk met zoveel moslims om me heen dat ik mijn eigen kaleidoscopische oordeel wel kan vormen. De rest zal me aan mijn reet roesten.

Je zou je eigen volk nog eens een holocaust toewensen met zoveel gekken in het centrum van de macht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53448080
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:34 schreef Ringo het volgende:
Je zou je eigen volk nog eens een holocaust toewensen met zoveel gekken in het centrum van de macht.
Je hoeft dat in principe niet te wensen, want wanneer er een calamiteit dreigt, laat de incomptente Joustra het van zelf wel op een holocaust uit lopen....
  maandag 24 september 2007 @ 23:50:49 #269
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53448407
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je hoeft dat in principe niet te wensen, want wanneer er een calamiteit uitbreekt, laat de incomptente Joustra het van zelf wel op een holocaust uit lopen....
Paniekkonijn.

Als er één bevolkingsgroep wat te vrezen heeft, dan zijn het die vermaledijde Marokkanen. Waarom denk je anders dat ze en masse huizen laten bouwen in hun geliefde voorvaderland? Heus niet omdat ze zich een glansrijke toekomst toedichten hier.

Wilders zet een nare, rancuneuze, verziekte toon; en die anderhalf miljoen meesmuilende mekkeraars onderschatten de kracht van een kudde 90-procentsmeerderheid.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53448432
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Paniekkonijn.

Als er één bevolkingsgroep wat te vrezen heeft, dan zijn het die vermaledijde Marokkanen. Waarom denk je anders dat ze en masse huizen laten bouwen in hun geliefde voorvaderland? Heus niet omdat ze zich een glansrijke toekomst toedichten hier.

Wilders zet een nare, rancuneuze, verziekte toon; en die anderhalf miljoen meesmuilende mekkeraars onderschatten de kracht van een kudde 90-procentsmeerderheid.
Paniekkonijn.

Marokkanen hebben echt niks te vrezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 24-09-2007 23:59:23 ]
pi_53452346
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:34 schreef Ringo het volgende:

Ik zou maar oppassen als ik jou was. Je kunt Wilderianen nét over het randje naar terreur duwen met dit soort uitspraken.
pi_53490384
Kan me voorstellen de toch al zwakzinnig ingestelde mensen net dat duwtje in de rug krijgen waardoor ze het verkeerde pad gaan bewandelen.

Nuances en kritiek moet samengaan, tegenelkaar opzetten wat Wilders aan het doen is, heeft geen zin. We moeten samen iets van maken.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 27 september 2007 @ 18:51:15 #275
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_53523184
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef samjustme het volgende:
Kan me voorstellen de toch al zwakzinnig ingestelde mensen net dat duwtje in de rug krijgen waardoor ze het verkeerde pad gaan bewandelen.

Nuances en kritiek moet samengaan, tegenelkaar opzetten wat Wilders aan het doen is, heeft geen zin. We moeten samen iets van maken.
Inderdaad. Zelfs als Wilders helemaal gelijk zou hebben...... Z'n strategie is gewoon kansloos. Hij helpt extremisten, weigert met moslims te praten en lost helemaal niets op. Niemand gaat veranderen als je wordt toegesproken op een toon die Wilders gebruikt.
lege ton
pi_53526516
Wilders provoceert enkel. Hij komt enkel met neerbuigende en negatieve kritiek ipv opbouwende en constructieve kritiek. Let wel, ik denk dat de hedendaagse politiek mede verantwoordelijk is voor de opkomst van zo'n Wilders. Doordat bepaalde zaken omtrent bepaalde groeperingen nooit echt is onderkent. Degene die er iets van zei werd gelijk voor een nazi uitgemaakt. Voornamelijk door de politici van de linkerkant. Die groeperingen werden doodgeknuffeld door links, terwijl een groot aantal de regels aan hun laars lapten, slecht integreerde en de cultuur eigenlijk hebben verwerpt. Het mocht nooit genoemd worden en nu zitten we met groeperingen die niet zijn geintegreerd, dit eigenlijk ook niet lijken te willen en inmiddels uitgekotst worden door de autochtone nederlanders. Wellicht dat ik ze teveel over een kam scheer, maar ik weet ook wel dat er gelukkig ook grote groeperingen zijn die wel goed zijn geintegreerd en welwillend zijn.

Mijn stelling: Wilders heeft zijn macht te danken aan de politiek van de laatste 20-25 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')