Hij was echt weer helemaal de weg kwijt. En in de rust psv'f'noord zag je zijn wedstrijd van 2006 tussen die 2 met debiele penalties etc.quote:Op maandag 24 september 2007 10:59 schreef Blight het volgende:
Vink was wel echt dé smet op de wedstrijd inderdaad. Het leek ook op het veld een beetje uit de hand te lopen juist omdat Vink zo met kaarten begon te strooien. Gabri die op de bon ging wegens de grote mond die Heitinga opzette, Urby die geel kreeg omdat hij de lucht tacklede.. Het moet niet gekker worden.
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!quote:
Zelfde tactiek als tegen Dinamo Zagreb en dan moet het lukken. Als we de angel maar uit die dekselse aanval halen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Vorig jaar PSV tot een kwartier voor tijd op 0-0 gehouden, dus kijk uit voor onderschatting..!
Ja!quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: WFT, die vent met dat witte hoedje + bril![]()
Klopt, ik vraag me af of Oga het niveau Ajax wel aankan. En Leo en Davids moeten snel terugkomen idd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
Rommedahl dan zo snel mogelijk vervangen door Leonardo en Emanuelson voor Davids. Dan hebben we alleen Ogararu nog als 'zwakke schakel'. Ik vond hem niet overtuigen gisteren.
Ajax - PSV bekefinale 2006 volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Van welke wedstrijd is die foto eigenlijk?
Ajax - PSV, bekerfinale.quote:Op maandag 24 september 2007 11:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja!
Van welke wedstrijd is die foto eigenlijk?
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Damzkieee het volgende:
Proficiat. We zullen zorgen dat AZ de volgende klap volgende week krijgt, scheelt jullie weer een concurrent
Ron Vlaar staat er ook op, daar een stukje onder de 'S' op dat KAOS doek.quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoeveel uitwedstrijden hebben jullie dit seizoen al in de eredivisie gewonnen?quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
Die staat genoteerd.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dan loop ik met een avatar van Heracles een week rond!
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoeveel uitwedstrijden hebben jullie dit seizoen al in de eredivisie gewonnen?
Als Pelle weer de beste man van het veld is volgens Van Gaal, dan wordt het niets.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.
Wat is daar mee?quote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
huhquote:Op maandag 24 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Ogararu heeft het op dit moment zeker niet en das heel jammer met Urby bij hem in de buurt.
Geloof ook best dat ze het zwaar krijgen daar, want het loopt voor geen meter bij AZ op dit moment.quote:Op maandag 24 september 2007 11:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En PSV en Ajax hadden het ook vrij moeilijk in Almelo. Moet nog maar zien of AZ daar gaat winnen.
Ik bedoel dat dat meteen heel erg opvalt op dit momentquote:
Vreemd he, nadat je de Amstel Cup finale hebt gewonnen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, nogal uit z'n kokosnoot zo te zien.
Nope, erg slecht, gewoon de tribune in rammen, dit was een fikse blunder.quote:Op maandag 24 september 2007 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die vond dat Urby gisteren de 1-2 het stadion uit had moeten rossen ipv zo theatraal te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |