Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Rumille het volgende:
Laten we eerst eens afwachten tot de winterstop en dan een conclusie trekken over de spelers.
Wie weet speelt Urby straks de sterren van de hemel en zorgt Stam ervoor dat Ajax een onneembare vesting is.
Maar Davids komt snel terug!quote:Op maandag 24 september 2007 08:44 schreef Sethje het volgende:
Mooie dag gister. Maar de blessures beginnen alweer de spuigaten uit te lopen
Op de plek van Rennis.quote:Op maandag 24 september 2007 08:46 schreef Suijk het volgende:
Als Leonardo straks terug is, waar zetten we die dan neer?
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.quote:Op maandag 24 september 2007 09:13 schreef HeatWave het volgende:
He, de f'noorders nog niet gezien.
Mwoa. Zal nog blijken. Ik denk dat Jaap ook nog steeds flink ondersteboven is van de uitschakeling in de Champions League. Hij had daar zó graag willen spelen in het laatste jaar van zijn loopbaan.quote:Op maandag 24 september 2007 08:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind hem aardig fragiel worden, volgens mij is hij een jaar te lang door gegaan.
LEUKquote:Op maandag 24 september 2007 09:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ga zo op m'n werk even een bakje koffie brengen naar een hardcore f'noorder en dan ff over voetbal praten.,
,
!
Ik ook, hoop ik.quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
Wat een heerlijke actie!quote:Op maandag 24 september 2007 08:45 schreef BoNi het volgende:
Wat een schitterende beweging van Urby trouwens bij de cornervlag in de tweede helft..!
Kwam bij RTL als voorstukje ook nog even terug..!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |