Ze gaan allemaal met dezelfde snelheid, dus ik zou gaan voor eentje met koplampen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
Als we toch aan het rekenen zijn, als ik morgen nou die laarzen haal van 350 ¤, hoeveel % zijn die dan?
WAT BEN JIJ DOM!quote:Op zondag 23 september 2007 23:55 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal met de snelheid, dus ik zou gaan voor eentje met koplampen.
's Nachts rijden zonder lichten? Kost veel boete hoor, procentueel gezien in kilometers!quote:Op zondag 23 september 2007 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ DOM!! Die kan je toch niet 's nachts dragen, mafkees!
![]()
.
Ik doe het toch ook niet 's nachts!quote:Op zondag 23 september 2007 23:58 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
's Nachts rijden zonder lichten? Kost veel boete hoor, procentueel gezien in kilometers!
hmm daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 23 september 2007 23:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
die is makkelijker. Overrijpe appels nemen, onrijpe peren (anders zijn ze te zacht) en ze keihard met de punt naar onder toe door de appel rammen. De kans dat je appel dan gedeeld raakt is best groot.
Dat ligt aan het weer. Twee graden celcius staat gelijk aan 3 kilometerprocent. Verder moet de staat van je laars boven 50% van de nieuwe waarde zitten, anders komt er nog 300 minuten bij,quote:Op maandag 24 september 2007 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik doe het toch ook niet 's nachts!
Maar hoeveel kilometer% is zo'n boete dan?
Je vergeet de ZOAB-factor mee te nemen in je formule. Sukkel.quote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Dat ligt aan het weer. Twee graden celcius staat gelijk aan 3 kilometerprocent. Verder moet de staat van je laars boven 50% van de nieuwe waarde zitten, anders komt er nog 300 minuten bij,.
De ZOAB-factor telt alleen voor sandalen, bloedslet.quote:Op maandag 24 september 2007 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vergeet de ZOAB-factor mee te nemen in je formule. Sukkel.
Das waar ook, de tabel daarvan staat ergens in je binas. Daar is TS ook in gaan zoeken voor een antwoord, dus dat is sowieso goed.quote:Op maandag 24 september 2007 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je vergeet de ZOAB-factor mee te nemen in je formule. Sukkel.
O ja, my bad.quote:Op maandag 24 september 2007 00:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
De ZOAB-factor telt alleen voor sandalen, bloedslet.
Verdomme zeg hey, jij pakt mij ook op alles. Hoeveel liter zonnebrandcreme factor 202 moet je daar nou voor consumeren, zodat je fatsige huid geen uv-straling meer doorlaat?quote:Op maandag 24 september 2007 00:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
O ja, my bad.. Maar dan nog ben je de dikte van de ozonlaag vergeten.
.
dan moet er nog steeds een bepaald medium gegeven zijn waarin het licht zich voorplant, dus dan nog ga je met meer gegevens moeten afkomen. De standaard lichtsnelheid die genomen wordt (300.000km/s) is namelijk enkel geldig in het luchtledige. Naargelang je in de stad of op het platteland woont (of zelfs je route) zal je nooit een gelijke lichtsnelheid hebben, in de stad is de samenstelling van de lucht namelijk wat anders dan die op het platteland.quote:Op zondag 23 september 2007 23:40 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De lichtsnelheid koppelt de meter en de seconde op zeer intrigerende wijze. Door c in je berekening op te komen kun je tot goede resultaten komen.
Vadsig! En dat kan ik niet berekenen zonder het zandkorrelpercentage.quote:Op maandag 24 september 2007 00:11 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Verdomme zeg hey, jij pakt mij ook op alles. Hoeveel liter zonnebrandcreme factor 202 moet je daar nou voor consumeren, zodat je fatsige huid geen uv-straling meer doorlaat?
Die staat gelijk aan het aantal nuttige cellen in je lichaam.quote:Op maandag 24 september 2007 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vadsig! En dat kan ik niet berekenen zonder het zandkorrelpercentage..
maar lachen dat het was! o o oquote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef Tarantallegra het volgende:
serieus, hij mag op slot hoor. dat sommigen zelfs na de paint nog serieus blijven reageren had ik ook niet kunnen verwachten.
Om een slotje vragen in het topic van je eigen mislukte grapquote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef Tarantallegra het volgende:
serieus, hij mag op slot hoor. dat sommigen zelfs na de paint nog serieus blijven reageren had ik ook niet kunnen verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |