quote:Op zondag 7 oktober 2007 05:10 schreef TheSorrow het volgende:
Net nog langs de Blue gereden (half 4) en toen was t redelijk druk daar.. Veel lamme gasten gezien weer
Blue
quote:
Komt omdat de machinisten hebben gehoord van de voorgestelde verhoging van de OZB om de derving van parkeerinkomsten naar de gemeente te dekken, ze hadden toen maar besloten om zo'n wereldvreemde loser als jij nog even te laten wachten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:29 schreef karr-1 het volgende:
Vanmorgen wilde ik de trein van 07.40 nemen, maar die had eerst een kwartier vertraging en reed vervolgens helemaal niet. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Voor zover ik het op de NS site kan zien rijden ze nog steeds met vertraging.
Ik persoonlijk wel ja, maar politiek gezien is het anders. Ik ben lid van ABZ en die hebben het plan ingediend om de parkeerkosten gratis te maken en het geld uit de OZB te halen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:58 schreef renz0r het volgende:
karr-1 is TEGEN een vehoging lieve schat...
Maar het klopt wel dat ik pertinent tegen een verhoging van de parkeertarieven ben. Ze zijn al duur genoeg en moeten niet nog duurder worden. Goedkoper is beter, maar dan moeten we een alternatieve inkomstenbron hebben. Of dat dan de OZB moet worden is weer een discussie, als er alternatieven zijn hoor ik die ook graag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:58 schreef renz0r het volgende:
Vind ik ook een goede optie, als het eerste uur 1,50 wordt en het 2de uur gratis blijft, dan heb ik er ook weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:03 schreef staticdata het volgende:
of ze het eerste uur parkeren nu 1,- of 1,50 maken zou me echt me reet roesten, die 0,50 kan er ook nog wel bij
Dat was toch ook het voorstel van de alle partijen uitgezonder VVD en ABZ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vind ik ook een goede optie, als het eerste uur 1,50 wordt en het 2de uur gratis blijft, dan heb ik er ook weinig problemen mee.
Het was het voorstel van het CDA inderdaad. Ik zeg niet per definitie dat het een slecht idee is ik denk aallen dat er betere zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat was toch ook het voorstel van de alle partijen uitgezonder VVD en ABZ?
Dat lieve schat mag je van mij weglaten...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:58 schreef renz0r het volgende:
Het volledige document kun je lezen op http://www.abzwijndrecht.nl onder Downloads.quote:Op veel plaatsen binnen de gemeente zijn parkeerproblemen doordat vele bedrijfsauto’s naast de privé-auto’s in de wijken geparkeerd worden. Hierdoor ontstaat op veel plaatsen een onevenwichtige parkeerdruk. In overleg met betrokkenen moet gekeken worden welke oplossingen er voor handen zijn.
Dan bij deze mijn welgemeende excuses.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef karr-1 het volgende:
O and for the record, ik ben geen ambtenaar in Zwijndrecht, ik werk niet eens in Zwijndrecht. Ik ben alleen burgerraadslid voor ABZ en als zodanig betrokken bij de Gemeenteraad.
Acceptedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:52 schreef towncar het volgende:
[..]
Dan bij deze mijn welgemeende excuses.....
Hier in huis toevallig wel. Ale je naast boodschappen doen ook beetje gaat kijken voor kleding, cds etc kan een uur zo voorbij vliegen. Dan is zo 2de uur gratis echt handigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:18 schreef alpeko het volgende:
Vrijwel niemand is gebaat bij een tweede uur gratis. Schrap dat tweede uur gratis gewoon. Afgezien daarvan vind ik het huidige tarief niet echt conform de gangbare tarieven zoals je die elders tegenkomt. Dat het bedrag van 1 euro daarom omhoog kan is evident.
Ik doe geen boodschappen in Walbur, dus na 1 uur heb ik het echt wel gezien. Maar dat is mijn persoonlijke keuze, dat zal voor iedereen anders zijn. Ook ga ik meestal op de fiets naar Walburg toe, dus parkeren maakt mij helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hier in huis toevallig wel. Ale je naast boodschappen doen ook beetje gaat kijken voor kleding, cds etc kan een uur zo voorbij vliegen. Dan is zo 2de uur gratis echt handig
Ook dat is een vreemde oplossing natuurlijk. Dat is ongeveer hetzelfde als denken dat als je het woord allochtonen schrapt dat er dan ook geen problemen met allochtonen meer zijn. Er zijn problemen in omliggende straten dus we schaffen de parkeertarieven maar af? Beetje simplistisch. Volgens mij heeft iedere stad met deze problematiek te maken en die schijnt niet echt onoverkomelijk te zijn aangezien ik maar weinig steden ken waar parkeren in het centrum gratis is. Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan zones enkel voor vergunninghouders?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:36 schreef karr-1 het volgende:
Het enige wat ABZ en de VVD hebben geprobeerd aan te geven is dat het verhogen van parkeertarieven op Walburg niet werkt. Mensen gaan dan verder naar buiten staan om alsnog gratis te kunnen parkeren, zodat de groep mensen die overlast hebben van andere auto's steeds meer toeneemt.
Da's best een eind maar dan heb je wel altijd een ruim en gratis plekje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef methodmich het volgende:
Ik parkeer gewoon bij Alpeko en dan ga ik lopen.
Ik kan me vaag herinneren dat ik iets gehoord heb, maar meestal kun je bij ons een kanon afschieten zonder dat er iemand wakker wordt. Geen verklaring wat er aan de hand is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie afgelopen nacht ook dat alarm gehoord? was volgens mij door een groot gedeelte van Zwijndrecht een kwartier lang te horen...Was een vastgelopen scheepstoeter ofzo maar dan harder...Was tussen kwart voor 2 tot 2 uur.
Was een tyfoon ( hoorn ) van een trein. Ding kwam langs mijn flat gereden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef renz0r het volgende:
Hebben jullie afgelopen nacht ook dat alarm gehoord? was volgens mij door een groot gedeelte van Zwijndrecht een kwartier lang te horen...Was een vastgelopen scheepstoeter ofzo maar dan harder...Was tussen kwart voor 2 tot 2 uur.
Ik niet, maar als je ook al niet meer veilig in de bus kan zitten, dan vraag ik me af waar het heen gaat met Nederland.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:33 schreef methodmich het volgende:
Wie gaat er wel eens met de bus naar Sliedrecht?
http://www.ad.nl/rotterdam/drechtsteden/article1757683.ece
mijn vriendin heeft het ook gehoord...ik bleef rustig slapenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:39 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Was een tyfoon ( hoorn ) van een trein. Ding kwam langs mijn flat gereden..
Zou het dan toch nog eens winter worden in dit land?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef rollator_GSI het volgende:
het is echt een stuk kouder 's ochtends,vorige week zat er zelfs een dun laagje ijs op mn auto.
binnenkort weer krabben![]()
Je draait oorzaak en gevolg om: het wordt kouder en daarom daalt de temperatuurquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:17 schreef TheSorrow het volgende:
Tuurlijk wordt het kouder, de temperatuur is steeds lager, doh
Ik ook, maar dan boeken die ik voor mijn plezier lees en ik denk dat het bij jou meer studieboeken zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef renz0r het volgende:
Hier nog 1, alleen zit toch vaak genoeg met mn neus in de boeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |