abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55005482
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:31 schreef toma het volgende:

[..]

Collectieve prestaties vergelijken met indivuele is als appels met peren vergelijken.
Met een kut nummer 9 wordt je nooit kampioen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55005550
Ergens heeft DAM wel een punt. Huntelaar heeft volgens mij nog nooit Ajax - Feyenoord/AZ/PSV/CL wedstrijd in zijn eentje voor ons gewonnen. Maar dat geleuter dat hij enkel tegen de kleintjes scoort slaat nergens op. Tuurlijk maakt hij maar 25% van zijn goals tegen ploegen uit het linkerrijtje. Dat doen Farfan, Koevermans, Lazovic, Makaay etc. allemaal net zo goed volgens mij.
pi_55005617
Euh Gatorade Cup finale vorig jaar. Ajax-PSV: 2-1.

Wie bezorgde daar Ajax de beker? Juist ja.
pi_55005643
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met een kut nummer 9 wordt je nooit kampioen

ja het is de schuld van Klaas-Jan dat we geen kampioen zijn geworden.
Wat een gelul allemaal.
pi_55005680
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Euh Gatorade Cup finale vorig jaar. Ajax-PSV: 2-1.

Wie bezorgde daar Ajax de beker? Juist ja.
Okee, dat klopt.
pi_55005760
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:47 schreef Fides het volgende:

[..]

Okee, dat klopt.
http://www.youtube.com/watch?v=l5TuuWLXodc

pi_55005836
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:37 schreef Fides het volgende:
Ergens heeft DAM wel een punt. Huntelaar heeft volgens mij nog nooit Ajax - Feyenoord/AZ/PSV/CL wedstrijd in zijn eentje voor ons gewonnen. Maar dat geleuter dat hij enkel tegen de kleintjes scoort slaat nergens op. Tuurlijk maakt hij maar 25% van zijn goals tegen ploegen uit het linkerrijtje. Dat doen Farfan, Koevermans, Lazovic, Makaay etc. allemaal net zo goed volgens mij.
Het gaat er dan ook om dat hij alleen scoort tegen kutclubs en vrijwel nooit tegen goede clubs of als het belangrijk wordt

Choker
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55005896
http://en.wikipedia.org/wiki/Choke_%28sports%29

Jammer dat Klaas-Jan er niet bij staat
pi_55006032
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Choke_%28sports%29

Jammer dat Klaas-Jan er niet bij staat
maar scoren tegen Inter Milaan is soms ook bezwijken onder grote druk?

pi_55006055
Ik heb het over zijn carriere niet over een wedstrijd
pi_55006126
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb het over zijn carriere niet over een wedstrijd
ja natuurlijk.

Een losse wedstrijd hoort niet bij zijn carriere, als je een argument aansnijdt dat hij een 'choker' is dan moet je kijken naar de belangrijkste wedstrijden tegen de grootste clubs. En op wedstrijden als tegen Inter Milaan, de beker-finale of voorronde Champions League en een eindtoernooi zoals het EK onder 21 staat totaal geen druk.

Maar er staat al helemaal geen druk op je als je als duurste aankoop in de historie van Ajax in een half jaar een seizoen moet redden.
pi_55006242
Iedereen zal wel weer roepen, wat een kut spits.
Inderdaad, wat een kutspits, hij loopt tot nu toe 1 op 1. Echt gewoon slecht te noemen.
pi_55007089
quote:
Op maandag 3 december 2007 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het gaat er dan ook om dat hij alleen scoort tegen kutclubs en vrijwel nooit tegen goede clubs of als het belangrijk wordt

Choker
Je hoeft niet in alle belangrijke wedstrijden te scoren, voetbal is een teamsport en een spits hoeft wedstrijden niet persoonlijk te winnen. Ik vind dat Huntelaar er vaak genoeg heeft gestaan in belangrijke wedstrijden. Bekerfinale, CL tegen Inter, Werder Bremen thuis, playoff wedstrijden tegen Feyenoord (twee seizoenen), halve finale beker tegen Roda in de 92e minuut, nog wat andere Europese wedstrijden. Ik ken geen één spits die altijd scoort, Farfán bijvoorbeeld heeft van de week weer voor het eerst sinds twee jaar Europees gescoord. Wil jij hem op basis van dat betitelen als een slechte spits?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55007266
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:25 schreef toma het volgende:

[..]

ja natuurlijk.

Een losse wedstrijd hoort niet bij zijn carriere, als je een argument aansnijdt dat hij een 'choker' is dan moet je kijken naar de belangrijkste wedstrijden tegen de grootste clubs. En op wedstrijden als tegen Inter Milaan, de beker-finale of voorronde Champions League en een eindtoernooi zoals het EK onder 21 staat totaal geen druk.

Maar er staat al helemaal geen druk op je als je als duurste aankoop in de historie van Ajax in een half jaar een seizoen moet redden.
Door wie werd Ajax ook al weer uitgeschakeld dat jaar?
pi_55007274
quote:
Op maandag 3 december 2007 01:38 schreef patrickt37 het volgende:
Iedereen zal wel weer roepen, wat een kut spits.
Inderdaad, wat een kutspits, hij loopt tot nu toe 1 op 1. Echt gewoon slecht te noemen.
Hoe doet Ajax het in Europa?
pi_55007282
quote:
Op maandag 3 december 2007 07:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je hoeft niet in alle belangrijke wedstrijden te scoren, voetbal is een teamsport en een spits hoeft wedstrijden niet persoonlijk te winnen. Ik vind dat Huntelaar er vaak genoeg heeft gestaan in belangrijke wedstrijden. Bekerfinale, CL tegen Inter, Werder Bremen thuis, playoff wedstrijden tegen Feyenoord (twee seizoenen), halve finale beker tegen Roda in de 92e minuut, nog wat andere Europese wedstrijden. Ik ken geen één spits die altijd scoort, Farfán bijvoorbeeld heeft van de week weer voor het eerst sinds twee jaar Europees gescoord. Wil jij hem op basis van dat betitelen als een slechte spits?
Farfan is een topspits
pi_55007428
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Farfan is een topspits
Maar wáárom dan precies? Doelpunten in belangrijke wedstrijden? Doelpunten tegen Ajax, AZ of Feyenoord en niet tegen kleintjes? Omdat hij met zijn club vier prijzen heeft gewonnen, terwijl voetbal een teamsport is en geen individuele sport? Omdat hij tot deze week twee jaar lang droog stond in Europa? Omdat hij belangrijke wedstrijden voor PSV persoonlijk heeft gewonnen? Zes vragen, beantwoord je ze?

Ik vind Farfán wel een goede spits hoor, daar niet van, maar de argumenten die jij aangeeft om Huntelaar af te kraken kun je net zo goed gebruiken om Farfán af te kraken en dan is Huntelaar veel beter dan Farfán.
pi_55007444
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoe doet Ajax het in Europa?
Dus omdat Ajax als team niet meer Europees speelt is Huntelaar een kutspits? Hij heeft dit seizoen dus geen enkele manier meer om zich te bewijzen. Oh, en in de wedstrijd tegen Zagreb bijvoorbeeld was Huntelaar de enige die echt wilde presteren, hij scoorde op doorzettingsvermogen twee keer bij een 0-3 achterstand en maakte er 2-3 van. Dat zijn belangrijke goals, bij 3-3 was Ajax gewoon door, dóór Huntelaar.
pi_55007449
Met Farfan gaat je team beter voetballen, met Huntelaar slechter
pi_55007479
Waarom ga je niet op mijn argumenten in, maar kom je op de proppen met die nergens op slaande oneliners van je? Kun je serieus niet een post langer dan één zin uit dat toetsenbordje van je produceren?
pi_55007496
Jawel

Overigens stond in die zin al je antwoorden
pi_55007541
Laat maar, laatste keer dat ik hier reageer. Je bent sinds je ban echt geen steek veranderd. Volgens mij heb je niet door dat FOK! een discussieforum is en de manier waarop jij discussiert is uiterst triest. Geloof vooral je eigen bekrompen mening maar. Geil op die Argentijnse en PSV-spelers, kots op Torres, Huntelaar, Benítez, zeg dat Bergkamp geen legende is, maar in 2004 wel, geef overal maar je mening zonder ook maar één keer met argumenten te komen of überhaupt een wedstrijd gezien te hebben. Reageer vooral niet op mensen die je statistisch en met feiten omver lullen. Succes ermee, held.
pi_55007563
Ik geef mening zonder een live wedstrijd te hebben gezien
  maandag 3 december 2007 @ 10:42:08 #224
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55008988
Huntelaar zit aan zijn top, maar de manier waarop jij hem afschildert is lichtelijk overtrokken, DAM.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55012225
Zijn top is dan makkelijk scorend tegen kutploegen en vooral falen als het belangrijk wordt
  maandag 3 december 2007 @ 13:52:12 #226
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55012368
Niet mee eens, maar gezien jouw reputatie voel ik er weinig voor om daar verder een discussie over aan te knopen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55013772
Volgens mij voert Huntelaar de ranglijst aan, en niet een Farfan, Alves of een Lazovic, dus dan kan je concluderen dat hij nog steeds doet waar hij voor betaald word, en dat is scoren...
En als nummer 1 ben je gewoon goed bezig. Hij scoorde ook tegen AZ.
Maar das subtop
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55013947
Huntelaar scoort meer dan Lazovic en Farvan zover bij elkaar, dus zo slecht zal hij ook niet zijn of niet DAM.
AFC AJAX
  maandag 3 december 2007 @ 15:51:17 #229
176521 Grulez
rasgroninger
pi_55014521
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:49 schreef RayMania het volgende:
Laat maar, laatste keer dat ik hier reageer. Je bent sinds je ban echt geen steek veranderd. Volgens mij heb je niet door dat FOK! een discussieforum is en de manier waarop jij discussiert is uiterst triest. Geloof vooral je eigen bekrompen mening maar. Geil op die Argentijnse en PSV-spelers, kots op Torres, Huntelaar, Benítez, zeg dat Bergkamp geen legende is, maar in 2004 wel, geef overal maar je mening zonder ook maar één keer met argumenten te komen of überhaupt een wedstrijd gezien te hebben. Reageer vooral niet op mensen die je statistisch en met feiten omver lullen. Succes ermee, held.
Adem in, adem uit...
pi_55015766
DAM... wat ben je toch stront eigenwijs

Als Farfan zo'n superspits verklaart u nader waarom hij afgelopen zomer op wéér geen interesse kon rekenen van clubs? Ik bedoel zelf hebben ze ook wel door dat hij twee ( !!) seizoenen droog heeft gestaan. Huntelaar heeft er in ieder geval nog meerdere malen aan mogen ruiken.

Je Peruaanse godenzoon stelt al twee jaar geen drol meer voor. Haal die plaat nou eens van je kop.
pi_55016422
Farfan mag de veters nog niet strikken van Huntelaar. Waarschijnlijk zal hij er over struikelen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 3 december 2007 @ 18:15:56 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55017395
Farfan en Huntelaar zijn natuurlijk totaal onvergelijkbare spelers, waar Farfan eerder aanvaller is dan spits is Huntelaar een pure spits
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55017580
quote:
Op maandag 3 december 2007 08:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geef mening zonder een live wedstrijd te hebben gezien
Dus je geeft je mening zonder iets gezien te hebben? Alleen op statistieken. Scorebordexpert

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55018468
Je kunt Huntelaar natuurlijk prijzen voor zo'n doorzettingsvermogen. Hij is tenslotte combinerend blijven spelen, terwijl hij toch zuiver afmaker is. Maar je bent dat niet verplicht. Als iemand als DAM zou zeggen dat Huntelaar dom is, omdat hij besloten heeft die achterlijke speelwijze te accepteren, dan heeft ie groot gelijk. Ondanks al die users met rode brillen op, die op Klaas-Jan en Ajax fappen.

Huntelaar wordt verneukt, en hij werkt daar openlijk zelf aan mee. Hoog tijd voor vertrek. De kwestie is: zal ie het zelf zien?
pi_55018493
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef okee6 het volgende:
Je kunt Huntelaar natuurlijk prijzen voor zo'n doorzettingsvermogen. Hij is tenslotte combinerend blijven spelen, terwijl hij toch zuiver afmaker is. Maar je bent dat niet verplicht. Als iemand als DAM zou zeggen dat Huntelaar dom is, omdat hij besloten heeft die achterlijke speelwijze te accepteren, dan heeft ie groot gelijk. Ondanks al die users met rode brillen op, die op Klaas-Jan en Ajax fappen.

Huntelaar wordt verneukt, en hij werkt daar openlijk zelf aan mee. Hoog tijd voor vertrek. De kwestie is: zal ie het zelf zien?
Hoe word een spits verneukt als ie 13 goals in 13 wedstrijden heeft?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55018530
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:14 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hoe word een spits verneukt als ie 13 goals in 13 wedstrijden heeft?
Hij kan er ook niets aan doen dat hij in de Mickey Mouse competitie speelt. Zijn marktwaarde wordt bovendien hoger als hij beter zou renderen. En als hij Europees mocht spelen.
pi_55018894
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:12 schreef okee6 het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens. Toen hij bij Heerenveen voetbalde was heel het elftal op hem afgestemd, dat doen ze nu ook met Alves. Bij Ajax ligt dat anders, daar komt de tactiek eerst en de posities worden dan ingevuld met de beste spelers. Bij Ajax is het zo dat een spits de bal moet kaatsen en zich soms moet laten terug zakken bij balbezit. Wanneer er een goede voorzet komt zie je de echte klasse van Huntelaar, 9 van de 10 goede voorzetten is een doelpunt. Het maakt dan vaak niet uit hoe de bal aankomt want hij maakt er altijd wel wat van.

En hij maakt niet alleen veel doelpunten, hij laat Ajax ook beter spelen. Maar dat zien niet veel mensen.
pi_55020010
Dan moet Ajax niet zo'n spits willen kopen. Huntelaar komt hier niet tot zijn volle recht en Ajax is bovendien zonder hem al helemaal geen (Europese) topclub meer.
pi_55022449
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:15 schreef rubbereend het volgende:
Farfan en Huntelaar zijn natuurlijk totaal onvergelijkbare spelers, waar Farfan eerder aanvaller is dan spits is Huntelaar een pure spits
Met Farfan zou Ajax beter voetballen en wel succes hebben.

Dat geldt ook voor Dembele bijvoorbeeld
pi_55022490
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:16 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hij kan er ook niets aan doen dat hij in de Mickey Mouse competitie speelt. Zijn marktwaarde wordt bovendien hoger als hij beter zou renderen. En als hij Europees mocht spelen.
Dat Ajax vroeg is uitgeschakeld(mede door hem) kost hem een transfer. Geen club die hem kan betalen neemt de eredivisie serieus en zijn kansen bij Oranje zijn ook klein
pi_55023958
Vroeger dacht Ajax na over de eigen opleiding, kon ook over zelfdenkende spelers worden beschikt. Nu kopen ze versleten ervaring om het niveauverschil met voorheen te dempen. En dan komt ook een Huntelaar, succesvol bij Heerenveen, of een Machlas, succesvol bij Vitesse, of een Anastasiou, succesvol bij Roda JC, of een Olaf Lindenbergh, nuttig bij AZ, aan de beurt.

En dan zou een speler als Huntelaar toch echt al iets hebben moeten ruiken aan het vastgeroeste management, maar nee. Andere clubs zien dat natuurlijk ook gebeuren, die willen zo'n ambitieloze speler dan niet meer. Huntelaar zal kortom veel moeten scoren.
pi_55024170
Huntelaar had inderdaad beter meteen naar City kunnen gaan, dat is toch ongeveer zijn niveau en had hij in een fatsoenlijke league gespeeld en al lang vast in de selectie van Bassie gestaan
pi_55026366
PSV 2x
Feyenoord 3x
Heerenveen 0x
Twente 3x
Roda JC 2x
NAC 2x
Utrecht 1x
Groningen 2x
AZ 2x
Graafschap 4x
Vitesse 4x
NEC 0x
VVV 1x
Willem 2 3x
Excelsior 4x
heracles 3x
Sparta 5x
RBC 4x
Ado den Haag 2x
RKC 2x
pi_55026500
Hou er maar over op, we weten toch allemaal dat De Graafschap kampioen wordt en Donny de Groot bin Oranje komt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_55026517
Die is inderdaad beter dan KJH
pi_55026917
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef okee6 het volgende:
Nu kopen ze versleten ervaring om het niveauverschil met voorheen te dempen. En dan komt ook een Huntelaar, succesvol bij Heerenveen, of een Machlas, succesvol bij Vitesse, of een Anastasiou, succesvol bij Roda JC, of een Olaf Lindenbergh, nuttig bij AZ, aan de beurt.

En dan zou een speler als Huntelaar toch echt al iets hebben moeten ruiken aan het vastgeroeste management, maar nee. Andere clubs zien dat natuurlijk ook gebeuren, die willen zo'n ambitieloze speler dan niet meer. Huntelaar zal kortom veel moeten scoren.
Oah, verstelen ervaring is wel wat overdreven. Hij was 22 ongeveer toen hij naar Ajax kwam, nog een hele carrière in het verschiet. Verder zijn er genoeg spitsen die een overstap maken naar Ajax, Feyenoord en PSV en die toch weten te scoren; Lazovic (succesvol bij Vitesse), Koevermans (versleten ervaring?), Makaay (versleten ervaring?), Koné (eigenlijk hetzelfde als Huntelaar; jong, uitgeblonken bij Roda JC).
pi_55027440
Eerst had ie een konijnen en een rotte bek, dat zag er helemaal niet uit
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:31:27 #249
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55030004
Laatste tijd maar matigheid troef bij KJH. Pas de 4-0 of de 1-3 in blessuretijd erin prikken, als de verdedigers al met de wedstrijd klaar zijn in hun hoofd.

Ballen die van zijn voet afspringen en vertragend spel, heeft hij ook een beetje patent op de laatste tijd. Vorig seizoen was Huntelaar nog bepalend, maar op dit moment is hij uit vorm.
Weisst
pi_55030176
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:31 schreef erkel het volgende:
Laatste tijd maar matigheid troef bij KJH. Pas de 4-0 of de 1-3 in blessuretijd erin prikken, als de verdedigers al met de wedstrijd klaar zijn in hun hoofd.

Ballen die van zijn voet afspringen en vertragend spel, heeft hij ook een beetje patent op de laatste tijd. Vorig seizoen was Huntelaar nog bepalend, maar op dit moment is hij uit vorm.
Wat bedoel je met laatste tijd? Kijk je naar de laatste wedstrijden of oordeel je over het gehele huidige seizoen? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')