quote:motor 522ci 1346hp twin supercharger street legal
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Vlad Luilakquote:Vlad zegt:
moet ik al een poos, maar te lui voor
hoezo woorden verdraaienquote:Op zondag 23 september 2007 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Vlad Luilak![]()
NIet eens een nieuw topic openen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ging over schijten hè?
Wel schoon maken die billetje voor het op begint te drogen hequote:Op zondag 23 september 2007 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar probleem is opgeloist zonder mijn stoel uit te hoeven![]()
het klontert alquote:Op zondag 23 september 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel schoon maken die billetje voor het op begint te drogen he![]()
Nog een Visa?quote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx heeft zonet een proefrit gemaakt, en nog zonetter naar de eigenaar gemailed dat hij hem gaat kopen.
kwestie van tijdig scherenquote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
eraf krabben kan ook, alleen wel pijnlijk als er een konthaar in vast zit.
Weten ze het al op Citroforum?quote:
Nope, daar weten ze het nog niet.quote:Op zondag 23 september 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Weten ze het al op Citroforum?
en je wou geen Citroen![]()
iig heb je genoeg reserveonderdelenquote:Op zondag 23 september 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, daar weten ze het nog niet.
ik ben wel benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden voordat ze met duct-tape aan elkaar geplakt moet wordenquote:Op zondag 23 september 2007 19:46 schreef lipje het volgende:
[..]
iig heb je genoeg reserveonderdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |