quote:motor 522ci 1346hp twin supercharger street legal
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Vlad Luilakquote:Vlad zegt:
moet ik al een poos, maar te lui voor
hoezo woorden verdraaienquote:Op zondag 23 september 2007 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
Vlad Luilak![]()
NIet eens een nieuw topic openen![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het ging over schijten hè?
Wel schoon maken die billetje voor het op begint te drogen hequote:Op zondag 23 september 2007 19:26 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar probleem is opgeloist zonder mijn stoel uit te hoeven![]()
het klontert alquote:Op zondag 23 september 2007 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel schoon maken die billetje voor het op begint te drogen he![]()
Nog een Visa?quote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx heeft zonet een proefrit gemaakt, en nog zonetter naar de eigenaar gemailed dat hij hem gaat kopen.
kwestie van tijdig scherenquote:Op zondag 23 september 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
eraf krabben kan ook, alleen wel pijnlijk als er een konthaar in vast zit.
Weten ze het al op Citroforum?quote:
Nope, daar weten ze het nog niet.quote:Op zondag 23 september 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
Weten ze het al op Citroforum?
en je wou geen Citroen![]()
iig heb je genoeg reserveonderdelenquote:Op zondag 23 september 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, daar weten ze het nog niet.
ik ben wel benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden voordat ze met duct-tape aan elkaar geplakt moet wordenquote:Op zondag 23 september 2007 19:46 schreef lipje het volgende:
[..]
iig heb je genoeg reserveonderdelen
geen los hangende deuren, vergane zittingen en doorgeroeste randen?quote:Op zondag 23 september 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze is echt heel goed hoorWil ik net mee zijn, en geen deuken, tape en stickers
Foto van Visa 3: http://www.alexmiedema.com/images/visa/P9230005.JPG
Prison break vanmorgen gekeken. Is weer van hetzelfde laken een pakquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
premiere week in amerika
nieuwe csi, ncis, las vegas, prison break ook weer bezig
Heuj, t downloaden kan weer beginnenquote:Op zondag 23 september 2007 20:00 schreef Fugie het volgende:
premiere week in amerika
nieuwe csi, ncis, las vegas, prison break ook weer bezig
alles is van hetzelfde laken een pak, daar moet je doorheen kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 20:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Prison break vanmorgen gekeken. Is weer van hetzelfde laken een pak![]()
maar wel leuk![]()
alleen de achterbank heeft enige slijtageverschijsleen, zittigen zijn verder als nieuw, alle deuren en ramen openen zoals het hoort, en GEEN ROESTquote:Op zondag 23 september 2007 19:56 schreef lipje het volgende:
[..]
geen los hangende deuren, vergane zittingen en doorgeroeste randen?
ipv stickers heeft deze blaadjes?quote:Op zondag 23 september 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze is echt heel goed hoorWil ik net mee zijn, en geen deuken, tape en stickers
Foto van Visa 3: http://www.alexmiedema.com/images/visa/P9230005.JPG
Wat moet i met een Lancia zonder kenteken?quote:Op zondag 23 september 2007 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ipv stickers heeft deze blaadjes?
De Lancia Kappa uit het vorige topic was wel fraaier geweest
Nee.quote:Op zondag 23 september 2007 22:05 schreef Fastmatti het volgende:
Is hier nog wat te beleven?
Ik telefoon de hele dag door met af en toe best leuke jongeherenquote:Op zondag 23 september 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij telefooN?
Dan heet je op je werk Annebel!
Ik word eigenlijk nooit afgebektquote:Op zondag 23 september 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik bel voor het werk moet ik altidj mensen afbekken en zo
nop ik moest vrijdag tot laat werken. Was rond half 2 s'nachts klaar. Zaterdag om 13uur weer werken to 2:30 ongeveer. toen even naar de kroeg en uit eindelijk bij iemand nog wat gedronken. Was rond half 6 thuis. Dus ik was wat moequote:Op maandag 24 september 2007 10:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je nog naar dat sneakers feestje geweest?
Ik heb nog steeds last van m'n zaterdag![]()
valt mee. De rest van de tijd heb ik geslapenquote:Op maandag 24 september 2007 12:33 schreef cofi het volgende:
klinkt als een pittig weekend..
Mja verrassend. Ik ging gisteren echt kapotquote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nop ik moest vrijdag tot laat werken. Was rond half 2 s'nachts klaar. Zaterdag om 13uur weer werken to 2:30 ongeveer. toen even naar de kroeg en uit eindelijk bij iemand nog wat gedronken. Was rond half 6 thuis. Dus ik was wat moe![]()
je weet teminste dat je nog leeftquote:Op maandag 24 september 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja verrassend. Ik ging gisteren echt kapotJa hoi, betaal een paar euro, doe een gek pak aan, en zuip je verder helemaal klem met z'n allen, we kopen gewoon alle drank af, het is onbeperkt.
Gala'sDoodgaan
Lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet teminste dat je nog leeft
ik heb aan de glenfiddich 30 gezeten![]()
ik had het nooit gedronken, maar moet zeggen smaakte erg goed. Moest het proeven van mijn baas. Toen ik het op had werd mij de prijs verteld van 1 glasquote:Op maandag 24 september 2007 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Op dat gala hadden ze alleen maar Johnny Walker Red, dus heb ik aan de wisco's, baco's en wisprite's gezeten
¤15 ofzo?quote:Op maandag 24 september 2007 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik had het nooit gedronken, maar moet zeggen smaakte erg goed. Moest het proeven van mijn baas. Toen ik het op had werd mij de prijs verteld van 1 glas![]()
WTFquote:Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dus jij hebt die kutkloon geregistreerd!![]()
¤24quote:
tering, echt zo?quote:Op maandag 24 september 2007 18:32 schreef Fugie het volgende:
je mag geen kenker zeggen, dat is een heul enge ziekte!
das een budgetglasquote:
Traveller is ook gaafquote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef vlad het volgende:
is The Traveller eigenlijk wat? en ook ergens te downloaden?![]()
LPG is zooooquote:
nooit gezien, maar verhaal klinkt wel okequote:Op maandag 24 september 2007 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Traveller is ook gaafAlleen kut dat het redelijk laat komt op een maandag avond
![]()
kloptquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef lipje het volgende:
[..]
LPG is zoooo goed/slim/schoon/perfect/betrouwbaar/makkelijk
je moest eens weten, je moest eens weten.quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Fugie, pimp van de straat.
neem een vrouw in huisquote:
neuh, is maar tijdelijk appartement. Over aantal jaar koopt mijn pa het over om te verhuren en koop ik wat nieuwsquote:Op maandag 24 september 2007 19:47 schreef lipje het volgende:
foute appartement gekocht dus...
mneej lijkt me slecht plan, 15de krijg ik de sleutel van mijn appartement dus ik denk dat ik dat weekend druk aan het verhuizen ben en zulks. Misschien de volgende keerquote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef lipje het volgende:
Fuckie ga jij mee over twee weekjes een weekeinde rondhangen op de Ring?
Alexdepexmaaktevroegeregrappigeregrapjessexquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Renkerdekenkermandepenkerdekenkerman
sexquote:Op maandag 24 september 2007 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alexdepexmaaktevroegeregrappigeregrapjessex
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:56 schreef Paladijn het volgende:
Bijna deukje in de Honda
Links gekeken, geen auto gezien, langzaam de rotonde oprijden en de bus naast me voor laten gaan en op het moment van insturen opeens een zwart autootje naast me zien![]()
Zou kunnenquote:
Zit zelf ook te overwegen een te halenquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:25 schreef Fugie het volgende:
nou dat gaat dus een sony bravia full hd worden
Mja enige nadeel is de 1400 euro die je moet neertellen voor het goeiekoopste model full hdquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zit zelf ook te overwegen een te halenWil vroeger of later toch een ps3 met fatsoenlijke HD-tv, dus't is een nette aanbieding. Enige nadeel is dat ik dan geen thuisbios op mijn zolder maak... choices, choices
Ja, hier dus ook... maar een 'goede' thuisbios (beamer+scherm+audio+kabels+meubilair) kost ook het nodige. Ik heb alleen nog geen idee waar ik een 40" neer zou moeten zetten, ophangen is niet echt een optie gezien mijn antieke kast dan weg moetquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja enige nadeel is de 1400 euro die je moet neertellen voor het goeiekoopste model full hd
Laat dat nou net even boven mijn budget liggenBovendien vind ik 40" aardig overdreven, 37 is voor mij wel de max maar die heeft sony niet
mja de mijne komt bo stijl gewoon op een tv meubel te staan denk ik. Maar ik wil ook nog een home theater setje erbij kopen dus dan gaat het al richting de 2k alleen voor een tv en audioquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook... maar een 'goede' thuisbios (beamer+scherm+audio+kabels+meubilair) kost ook het nodige. Ik heb alleen nog geen idee waar ik een 40" neer zou moeten zetten, ophangen is niet echt een optie gezien mijn antieke kast dan weg moet
dit is een tijdelijke woningquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef ook_gek het volgende:
Als je een mooi huis hebt is het gewoon rete geil om de TV opte hangen aan de muur. Een sleuf te vrezen waar je een pvc pijp in kwijt kan voor kabels. Of een brede kabelgoot invrezen. Dat is het mooiste
dan moet je het niet doenquote:
je mag wel een keer komen kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:12 schreef Xtreem het volgende:
Dat gelul over TV's enzoik heb gewoon een 37cm scherm
u ook u ookquote:
Die heeft sony welquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
37 is voor mij wel de max maar die heeft sony niet
hebben ze dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die heeft sony welDe KDL-37P3000 komt zeer *zeer* beperkt naar Nederland aangezien die eigenlijk alleen in Belgie verkocht gaat worden. ( en is verder basis plat toestel, geen full-hd, geen live colour creation, geen 100hz, 2x hdmi en imho niet echt geweldig)
het is een kutmodel wat beperkt komt, dus hoge prijzen voor 3x niets. Geen optie dus ze hebben geen normale 37" lcd'squote:Op dinsdag 25 september 2007 12:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
dacht het welwij konden ze zelfs actie eenmalig inkoppen.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is een kutmodel wat beperkt komt, dus hoge prijzen voor 3x niets. Geen optie dus ze hebben geen normale 37" lcd's
ik heb je avatar op mn autogeplaktquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:03 schreef jackson het volgende:
Slowchattende mede autofreaks!
Dat doen er meer ja... Of op hun motor. Ben zelf een aantal maal per jaar te vinden op de ring als toeschouwer. Zelf nog geen auto ervoor. Veel Nederlanders tegenwoordig op de ringquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik heb je avatar op mn autogeplakt
druk hier btw
Tof!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:43 schreef Dangel het volgende:
Ik haal morgen een ringracer
Check!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:46 schreef Dangel het volgende:
Citroën Visa 11RE uit 1986
Helemaal niks. Maar ze is iig niet zo traag als mn andere twee Visa's. In een net iets mindere mate een rijdende chicanequote:Op dinsdag 25 september 2007 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Check!
Wat heb je eraan gedaan om hem "ringklaar" te maken ?
Maar je wil gewoon wat ervaring op doen op de ring?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef Dangel het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar ze is iig niet zo traag als mn andere twee Visa's. In een net iets mindere mate een rijdende chicane
Dat vind ik toch zo gay. Dat ding staat op kenteken, dan ga je er meer rijden ook. Ook NAAR de ring.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar je wil gewoon wat ervaring op doen op de ring?
Ga je hem daar ook stallen of rij je er naartoe op een aanhanger?
Ook redelijk zuur als je remmen het begeven en je hebt niet direct de mogelijkheid het te fixen. Om maar iets te noemen. Maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo gay. Dat ding staat op kenteken, dan ga je er meer rijden ook. Ook NAAR de ring.
ddr / ddr2 / ddr3 gek word je er vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fugie het volgende:
Ik kom net uit de mediamarkt met een extra reepje ddr, heb ik de verkeerde gekocht
Ook even bij tv's gekeken, eigelijk is 37" nog best aan de grote kantIk zou zelfs nog wel met 32" kunnen leven :p
Mja die ddr2 was het goeiekoopst, maar ik breng hem wel terug en bestel een nieuwe op internetquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef jackson het volgende:
[..]
ddr / ddr2 / ddr3 gek word je er van
Ikzelf heb denk ik een 32", 81 cm... of is dat 37? Ach, hij is mij groot zat![]()
sleepkabel ligt achterinquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook redelijk zuur als je remmen het begeven en je hebt niet direct de mogelijkheid het te fixen. Om maar iets te noemen. Maar ik snap je punt.
Kennis van me heeft gister trouwens een "redelijk" dikke audi gekocht![]()
Eindje slepen richting huisquote:
maak daar eens een linkje van poppenkontjequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Alfisti het volgende:
[/s]Pics van de Visa?[/s]
Lama
[afbeelding]
Hoi Dangel,quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:16 schreef Dangel het volgende:
Hoi Jackson leuk dat je nieuw bent, maar patsen met andermans auto maak je je hier niet populair mee, leert de geschiedenis
Hoi Robbiequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi Dangel,
Ik ben niet nieuw, voor jou wel misschien. Ik pats niet met de auto van een ander maar een rs4 is wel behoorlijk zeldzaam en was er redelijk van onder de indruk. Heb zelf een aantal jaar geleden het vorige model S4 gereden en stond enorm te kijken dat dit nog zoveel beter liep.
Geen kwestie van patsen denk ik
Ja wat nou?!quote:
Ja, en? Wat dan nog?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja wat nou?!
Ja en.... 300km slepen is kut EN duurt lang.
Niks... lekker doenquote:
32 is vrij klein vergeleken met een 37quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja die ddr2 was het goeiekoopst, maar ik breng hem wel terug en bestel een nieuwe op internetIs nog veel goedkoper ook
32" = 84cm geloof ik, maar het viel me ook wel op dat 40" sowieso echt veel te grote tv's zijnMaar ik vond het verschil tussen 32 en 37 nou ook niet zo heel erg boeiend dat ik perse een 37 wil. Misschien hendiger om een wat kleiner tvtje te nemen en dan wel weer betere home theater enzo
Zelfde hier maar vind hem nog steeds behoorlijk groot. Je raakt er wel snel aan gewendquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een 32" op mijn slaapkamer staan en die vind ik al vrij klein![]()
Iedereen hier in de SC rijdt gewoon in de dagelijkse auto over de ring, wat ben jij een jankzak zegquote:
Dat snap ik ook primaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:24 schreef Dangel het volgende:
[..]
Iedereen hier in de SC rijdt gewoon in de dagelijkse auto over de ring
knuppel ik ben toch net in de mediamarkt geweestquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
32 is vrij klein vergeleken met een 37
[afbeelding]
van links naar rechts. 23" 32" en 19"
ik moet ergens nog een foto van de 32" naast de 37" hebben. Maar die kan ik zo snel niet vinden
Ik heb een 32" op mijn slaapkamer staan en die vind ik al vrij klein![]()
als je wil kan ik vanavond een foto van de 32 voor de 37 maken. Dan zal je een groot verschil zien
LG heeft ook 40" modellen zonder speakers. Dus die zijn dan extra slank. En als je dan toch een home theater ding gaat gebruiken heb je die speakers niet nodigquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
knuppel ik ben toch net in de mediamarkt geweest
net is niet puur alleen het scherm, maar ook nog de rest eromheen maakt het aardig grootZeker die 40" dingen vond ik al te groot.
maar LG zuigtquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
LG heeft ook 40" modellen zonder speakers. Dus die zijn dan extra slank. En als je dan toch een home theater ding gaat gebruiken heb je die speakers niet nodig![]()
Eensch is! Heb zelf ook een samsung staanquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar LG zuigt
Ik heb even sharp, sony, philips en samsung gekeken en ik moet zeggen dat die samsungs kwa design echt een stukje voor hebben op de rest
Geld teveel? Losse onderdelen zijn schandalig duur bij de MM.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef Fugie het volgende:
Ik kom net uit de mediamarkt met een extra reepje ddr, heb ik de verkeerde gekocht
Euh, ik ga je niet slepen als je remmen het niet doenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja wat nou?!
Ja en.... 3400km slepen is kut EN duurt lang.
ja was er toch en die 4 euro maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geld teveel? Losse onderdelen zijn schandalig duur bij de MM.
Noord-holland / rotterdam die kant opquote:
Aantal mhz e.d wel netjes in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja was er toch en die 4 euro maakt niet uit
heb nu online besteld en dat was nog duurder ook![]()
Ach, dan ga ik met de trein naar huis, hebto9ch nog een autoquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euh, ik ga je niet slepen als je remmen het niet doen![]()
Je gaat ook mee de 13/14e?
Als mijn broertje niet meewil is er nog plek vrijquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:51 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ach, dan ga ik met de trein naar huis, hebto9ch nog een auto
Kan ik met je meerijden?
zaterdag is die meeting, dan ga ik jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als mijn broertje niet meewil is er nog plek vrij
Ging jij zondag nog naar Grins btw?
ja nu welquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Aantal mhz e.d wel netjes in de gaten gehouden?
Mocht het echt te erg zijn dan vermaak ik me wel met Wietskequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
zaterdag is die meeting, dan ga ik jajij dan met mij meerijden? Ik WIL mn broer niet eens mee namelijk
toen ik die 42" in me kamer zetten dacht ik tering ehquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
Mja die ddr2 was het goeiekoopst, maar ik breng hem wel terug en bestel een nieuwe op internetIs nog veel goedkoper ook
32" = 84cm geloof ik, maar het viel me ook wel op dat 40" sowieso echt veel te grote tv's zijnMaar ik vond het verschil tussen 32 en 37 nou ook niet zo heel erg boeiend dat ik perse een 37 wil. Misschien hendiger om een wat kleiner tvtje te nemen en dan wel weer betere home theater enzo
mja maar dan nog, wat is het nut ervanquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
toen ik die 42" in me kamer zetten dacht ik tering eh![]()
Maar het went heel snel![]()
Die wil ik ook wel eens een handje geven. Maar ik weet nog net van het hoe en wat, omdat ik nog niet weet of Fraubitch met me meerijd vanuit Limburg vrijdagnacht....quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mocht het echt te erg zijn dan vermaak ik me wel met Wietske![]()
De examinator wist dat ik bekend was in Leeuwrden, en zei gewoon "rij maar naar die en die straat" ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef Paladijn het volgende:
Zelfstandig route rijden
Eén van de nieuwe onderdelen van het vernieuwde praktijkexamen is het zelfstandig route rijden. De examinator kan de kandidaat
» zonder aanwijzingen naar of van een bekend punt laten rijden;
» of navigatieapparatuur laten gebruiken;
» of achtereenvolgens drie tot vijf opdrachten geven om een locatie te bereiken (‘clusteropdracht’).
Onderweg krijgt de kandidaat –anders dan nu nog het geval is– gedurende dit onderdeel verder geen aanwijzingen. De bedoeling van dit onderdeel is om te toetsen of de aanstaande rijbewijsbezitter veilig weggedrag en zelfstandigheid weet te combineren. Als zich files voordoen, wordt daarbij het rijgedrag
beoordeeld. Navigatieapparatuur wordt overigens alleen gebruikt als de rijschool de leerling daarmee vertrouwd heeft gemaakt.
![]()
![]()
![]()
Mja, ik kijk heel veel films en dan is het toch wel heel gaaf.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja maar dan nog, wat is het nut ervanKan me niet voorstellen dat je zoveel meer kijkgenot terugkrijgt in zo'n scherm.
is ook wel weer zo, maar met normale tv lijkt het me nogal overdrevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, ik kijk heel veel films en dan is het toch wel heel gaaf.
maargoed je moet er van houden
Ja je moet wel digitaal signaal hebben, want als je slechte kabel hebt is het 3x niks.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
is ook wel weer zo, maar met normale tv lijkt het me nogal overdreven![]()
Lijkt wel een auto kopen dit, zoveel keus
Ach, er komen ook nog iets van drie mensen die ik uit een grijs verleden ken (naast jou en Wiets). Het zal allemaal wel wat meevallenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens een handje geven. Maar ik weet nog net van het hoe en wat, omdat ik nog niet weet of Fraubitch met me meerijd vanuit Limburg vrijdagnacht....
jah ik heb dat nog niet echt uitgezochtquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja je moet wel digitaal signaal hebben, want als je slechte kabel hebt is het 3x niks.
collega van me in tilburg heeft zo'n zelfde scherm als ik heb.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
jah ik heb dat nog niet echt uitgezocht
Morgen moet ik mijn koopcontract tekenen, ik hoop dan nog even wat vragen te kunnen stellen enzoKan best zijn dat er al een bepaald abbonement in de energienota zit ofzo.
lees net dat kabel in mijn energierekening zitquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
collega van me in tilburg heeft zo'n zelfde scherm als ik heb.
Daar kun je van die kaartjes in prikken voor digitale TV...
Nu blijkt dat je zo'n "proef" kaartje erin kan doen voor 3 weken ( normaal moet je daarna dan abbo nemen )
Hij gooit gewoon elke 3 weken er zo'n nieuw proefkaartje in![]()
Alle zenders kan hij gewoon ontvangen![]()
je kan fietsen of je kan het niet ehquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
http://poststuff2.entensi(...)hp?media=friend2.wmvdie gaat op z'n plaat zeg
![]()
juistquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
je kan fietsen of je kan het niet eh
ik weet weer waarom ik geen motorrijbewijs moet gaan halenquote:
een actie voor jouquote:
mja, ik geef toch een 7 voor de afsprong.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet weer waarom ik geen motorrijbewijs moet gaan halen
trouwens wel een domme actie, je moet ook 2 handen aan het stuur houden![]()
Isle of man is gewoon ziek.quote:
15de krijg ik de sleutes, fotos moet ik even opzoekenquote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef ook_gek het volgende:
fugie gefeliciteerd
nu foto's en wanneer krijg je de sleutels![]()
ben benieuwdquote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
15de krijg ik de sleutes, fotos moet ik even opzoeken
niet zo, bovendien wen je er, zoals met alles, aan. En hij gaat in 2008 wegquote:Op woensdag 26 september 2007 13:01 schreef ook_gek het volgende:
heb je eigelijk geen last van de trein?
* Alfisti huiltquote:Op woensdag 26 september 2007 13:56 schreef Fugie het volgende:
2200 euro per vierkante meter, 60m² in totaal
Dit zou voor mij ook geen probleem zijn om dat te finacieren..........alleen is dit er gewoon nietquote:Ja, dat is het nut van een hbo opleiding dus
ik heb wel eens spoorlijn voor de deur en de wijk is erg allochtoon, maar in de toekomst zijn er plannen voor verbetering en dan hoop ik ook wel wat meer terug te vangenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:02 schreef ook_gek het volgende:
een huis hier met 60m² in oud scheveningen in een oud pand zit rond de 1.6ton koste koper![]()
gewoon debiel
mja toen ik in amsterdam ff keek had je voor anderhalve ton een studio van 50m² in een pand van 100 jaar oud enzoquote:Op woensdag 26 september 2007 14:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt![]()
Zoiets is hier gewoon ondenkbaar, vorige week is hier een kale garage ( zonder gas / licht / water ) in matige staat verkocht voor 30000 euro![]()
[..]
Dit zou voor mij ook probleem zijn om dat te finacieren..........alleen is dit er gewoon niet![]()
Sja, het is niet voor jou te hopen maar stiekem zou de huizenmartk eens in elkaar moeten klappen waarbij de prijzen weer normaliseren...........quote:Op woensdag 26 september 2007 14:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja toen ik in amsterdam ff keek had je voor anderhalve ton een studio van 50m² in een pand van 100 jaar oud enzo![]()
Oke dan zit je wel in het centrum maar dan nogPrijs van dit appartement is 10 jaar ook verdubbeld overigens
Huizenprijzen zullen niet dalen in nederland. Ruimte wordt steeds schaarser dus elk stukje grond wordt steeds meer waard, zeker in randstedelijke gebieden. Daarnaast heb je nog steeds iets als hypotheekrente aftrek wat ze noooooooit op korte termijn kunnen/willen vervangen. En met de economische groei / stabiliteit zal het ook niet snel dalen.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Sja, het is niet voor jou te hopen maar stiekem zou de huizenmartk eens in elkaar moeten klappen waarbij de prijzen weer normaliseren...........
laten we he houden op genoeg ervaring.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:13 schreef Fugie het volgende:
en wij hebben zoveel verstand van de huizenmarkt, we er onwijs lange studies voor gedaan
ja voor 63 per maand extra jaquote:Op woensdag 26 september 2007 15:20 schreef Paladijn het volgende:
Randstedelingen
Fryslân
![]()
Maar leuk appartement Fuug, scheelt natuurlijk wel dat je een garage erbij hebt voor die prijs
Dat valt erg mee, vooral als je een eigen parkeervak of zelfs afgeschermd gedeelte hebt. Voor een garagebox betaal ik hier tussen de 50 (woningbouwquote:
Als ik de garageplek mee reken is het bij mij 3500euro per M2quote:Op woensdag 26 september 2007 14:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti huilt![]()
Zoiets is hier gewoon ondenkbaar, vorige week is hier een kale garage ( zonder gas / licht / water ) in matige staat verkocht voor 30000 euro![]()
[..]
Dit zou voor mij ook geen probleem zijn om dat te finacieren..........alleen is dit er gewoon niet![]()
edit: woordje vergeten
Het blijven ambtenaren....en de ergste nog welquote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Die belastingdienst heeft gewoon al 3 brieven in 2 weken tijd gestuurd over het zelfde onderwerp![]()
Vervelen ze zich daar ofzo?!
Na 1 brief was het wel duidelijk hoor![]()
1 keer een beschikking,quote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Die belastingdienst heeft gewoon al 3 brieven in 2 weken tijd gestuurd over het zelfde onderwerp![]()
Vervelen ze zich daar ofzo?!
Na 1 brief was het wel duidelijk hoor![]()
pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics picsquote:Op woensdag 26 september 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa Visa
Goed opleten zo, ik vertrek zo om haar te halne. Ze is nu wle al verzekerd en op mijnnaamquote:Op woensdag 26 september 2007 18:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics
In dat opzicht welquote:Op woensdag 26 september 2007 15:42 schreef Fugie het volgende:
valt wel mee dan ja, of friesland is gewoon te duur
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goed opleten zo, ik vertrek zo om haar te halne. Ze is nu wle al verzekerd en op mijnnaam
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
1 keer een beschikking,
1 keer een acceptgiro
en 1 keer uitleg over gespreid betalen?
Ik heb ze ook gehad
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:22 schreef lipje het volgende:
http://www.haykranen.nl/balk/index.php
quote:lipje heeft weer niets beters te doen en zou, als je nu ziet dat je de teugels wilt bijhouden, beter als je nu ziet dat de discussie aan de orde is, eens koffie kunnen gaan halen
lipje heeft weer niets beters te doen en zou, als je nu ziet dat je nu, als je nu ziet dat je de teugels wilt bijhouden, ziet dat je de teugels wilt bijhouden, beter als je nu ziet dat je nu, als je nu ziet dat je de teugels wilt bijhouden, ziet dat de discussie aan de orde is, als je nu ziet dat de discussie aan de orde is, eens koffie kunnen gaan halenquote:
Ik snap er geen snars vanquote:
Zal'm zo ff vragenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:43 schreef Dangel het volgende:
Paal, weet je al of je broertje mee gaat?
en.... veilig aangekomen of heb je al een duct-tape operatie moeten toepassen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:19 schreef Dangel het volgende:
* Dangel is in de derde Visa naar het werk gegaan
Ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zal'm zo ff vragen
Jij had gisteravond wel licht?Stroomstoring van anderhalf uur oid...
geen tape op deze visa!quote:Op donderdag 27 september 2007 11:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en.... veilig aangekomen of heb je al een duct-tape operatie moeten toepassen?
1 seconde lijm dan?quote:
Dat laatste zometeen, scheelt iig weer wat rellerijquote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef lipje het volgende:
TF staat achter![]()
of hebben je buren weer een feestje
damn gelijk de gelijkamkerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef lipje het volgende:
TF staat achter![]()
Nou, omdathet 2cv was (sorry 2cvquote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef lipje het volgende:
Eikel hoe kijg je dat voor elkaar
Had je beter Paladijn kunnen uitnodigen
is t niet de zekering achter uit de radio?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:43 schreef lipje het volgende:
TF staat achter![]()
Zoent Alexxxx niet lekker dan?quote:
pics van (de radio aansluitingen in) Maroushkaquote:Op donderdag 27 september 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, omdathet 2cv was (sorry 2cv) heb ik al beust de radio in Barely Legal laten zitten, en de radio uit de donorvisa gehaald
Eerst deed ie het, en toen was er rook
Morgen in Barley Legal naar LImburg dus
Johan, ga ik mee over twee weekjes?quote:
binnenkortquote:Op donderdag 27 september 2007 22:24 schreef lipje het volgende:
[..]
pics van (de radio aansluitingen in) Maroushka![]()
En de enige die het weet ligt al op bed, het lcht ging uit nadat haar vriend weer naar huis ging (autos klussen op straat is zooooo leukquote:Op donderdag 27 september 2007 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Dat moet je niet aan mij vragen!
naar de ring bedoel jequote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naar de ring bedoel jemag niet van me lease
![]()
![]()
je mag wel mee in die roestbak van mequote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
naar de ring bedoel jemag niet van me lease
![]()
![]()
Ik denk dat ik mijn licht dadelijk ook maar eens uit ga doenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de enige die het weet ligt al op bed, het lcht ging uit nadat haar vriend weer naar huis ging (autos klussen op straat is zooooo leuk)
Ik heb al weekend. Maar geen zinin die trouwerij morgen, geen zin in de Groningen meet zaterdag, en geen zin in het Fehac gebeuren of de mack dag zondagquote:Op donderdag 27 september 2007 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn licht dadelijk ook maar eens uit ga doen.
Bijna weekend
Heerlijk
Ik heb gewoon helemaal geen fuck te doenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. Maar geen zinin die trouwerij morgen, geen zin in de Groningen meet zaterdag, en geen zin in het Fehac gebeuren of de mack dag zondag
quote:
weekend van de 14de is dat ???quote:Op donderdag 27 september 2007 22:32 schreef lipje het volgende:
[..]
je mag wel mee in die roestbak van me![]()
Als't niet past kun je altijd nog met de Visa III. Mijn broertje reageert niet echt op zijn SMS, dus nog geen antwoord retour... ik bel'm morgen wel even op, 't is nu al vrij laat.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Johan, ga ik mee over twee weekjes?En hoe gaan we het zaterdag tdoen, hoe laat moet ik je ophalen?
14:00 vertrekken vanaf jou?quote:Op donderdag 27 september 2007 23:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als't niet past kun je altijd nog met de Visa III. Mijn broertje reageert niet echt op zijn SMS, dus nog geen antwoord retour... ik bel'm morgen wel even op, 't is nu al vrij laat.
En zaterdag... roep maar, hoe laat wil je weg?
14:00 is vroeg, het was toch pas om 19:00 ofzo? Zelfs de Visa komt sneller in Groningen dan datquote:Op donderdag 27 september 2007 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
14:00 vertrekken vanaf jou?
En als ik niet met jou mee kan, ga ik maar één dag, dus ik zou qua reserveringen gewoon "opvulling bijrijdersstoel Paal" er van maken, dan komt t altijd goed.
nee, er is ook en middagprogramma, verzamelen tussen 14 en 15 uur in de 3 (quote:Op donderdag 27 september 2007 23:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
14:00 is vroeg, het was toch pas om 19:00 ofzo? Zelfs de Visa komt sneller in Groningen dan dat
En is goed om de telling wel even goed te houden, wie gaan er eigenlijk allemaal mee voor het hele weekend? Lip, Bara?
Mmmk, ik zorg wel dat ik rond 14:00 weer thuis ben danquote:Op donderdag 27 september 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, er is ook en middagprogramma, verzamelen tussen 14 en 15 uur in de 3 (te merkne dat het door niet groningers ge organiseerd word ja
). En de A7 ligt open op de ring of zo.
tof.quote:Op donderdag 27 september 2007 23:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mmmk, ik zorg wel dat ik rond 14:00 weer thuis ben dan
De vorige grote groningenmeets werden overigens ook gewoon in de drie gehoudenEn de A7 open... what's new?
ijshockey is wel vet, dat is echt de enige sport waarbij vechten gewoon is toegestaanquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:05 schreef vlad het volgende:
het is maar een spelletje![]()
Kerel ligt stuk op het ijs, en z'n collega's rossen nog even lekker met de stampers over hem heen![]()
in ieder geval niet met die scherpe stammpers bovenop hem staanquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ijshockey is wel vet, dat is echt de enige sport waarbij vechten gewoon is toegestaan![]()
maar wat zou jij doen als je teammaat zon omver gebeukt wordt![]()
ja mag alleen 1 op 1, bij groepsgevechten komen de scheidsrechters er wel tussen. Mogen is trouwens een groot woord, ze laten die gasten gewoon even uitrazen met zijn 2'en en dan mogen ze het veld verlatenquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:18 schreef vlad het volgende:
[..]
in ieder geval niet met die scherpe stammpers bovenop hem staan![]()
Vechten is toegestaan maar dit was wel buiten die grens![]()
idd. Tof om in het echt te zien. Bij de wedstrijd waar ik toen was, brak ook een gevecht uit. Geweldig om te zien hoe het publiek daarop reageertquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja mag alleen 1 op 1, bij groepsgevechten komen de scheidsrechters er wel tussen. Mogen is trouwens een groot woord, ze laten die gasten gewoon even uitrazen met zijn 2'en en dan mogen ze het veld verlaten
en ben jij al een keer goed dwars gegaan met je mx5 door de regenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:42 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, mijn bijrijdersstoel is nog vrij (broertje moet werken...)
Bij de rijvaardigheids/slipcursus meuk die ik voor mijn eerste circuitgebruik heb gedaan... was iig een reden om voorlopig even niet op circuits te rijden met regenquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en ben jij al een keer goed dwars gegaan met je mx5 door de regen
ik van de week gehad. Ging hij opeens uitbreken. Schrok me de tering![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |