abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 19:34:15 #251
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_53494688
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Suko het volgende:

[..]

Ik bedoel echt die linker foto, die een beetje blauwig is, nee er is flink geknoeid.
Kijk maar naar de handen die zijn hetzelfde, op de linker foto staat ze een beetje achterover op de middelste juist iets voorover en heeft ze die draagdoek ook nog om, dat duwt de zaak waarschijnlijk ook nog iets op.

@Suko: idd, daar was geen eer mee te behalen.
be nice or go away
  woensdag 26 september 2007 @ 19:35:42 #252
145755 kahaarin
pi_53494724
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het ook over de linkerfoto hoor. Maargoed, daar kunnen we het niet over eens worden kennelijk Kijk anders naar de hand van het kindje
De handen van de vrouw zeggen ook al heel veel, naar mijn bescheiden mening heb je alweer gelijk!

be nice or go away
  woensdag 26 september 2007 @ 19:56:52 #253
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_53495298
Was zonet op RTL 4 compleet met de vermelding dat journalisten de mensen al hadden opgespoord en het Madeleine dus niet was.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_53495333
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb het ook over de linkerfoto hoor. Maargoed, daar kunnen we het niet over eens worden kennelijk Kijk anders naar de hand van het kindje
Nah keej dan, ik geef je gelijk. Tits die je weg kan drukken, daar ben ik onbekend mee...(nog geen ervaring mee, komt vanzelf wel, met het ouder worden, helaas... )
  woensdag 26 september 2007 @ 20:12:10 #255
145755 kahaarin
pi_53495784
@ deedeetee, tja het kon ook niet uitblijven!

@ Suko: we hebben een focus, jawel ze is er weer de NANNY!

The 20-year-old Brit, who cared for children for the Mark Warner holiday complex in Praia da Luz, firmly believes the McCanns are innocent.

Speaking publicly for the first time yesterday, she described Mrs McCann in the aftermath as "a broken woman", shuddering and unable to move.

"We are trained to comfort people in this type of situation but she was just inconsolable," she said.
quote:
Ms Pennington is considered a vital witness by Portuguese detectives, with whom she spent more than 4 1/2 hours giving a statement.

She also claims British expat Robert Murat, the first suspect in the case, was in the area of the Ocean Club complex that night. He has repeatedly denied that he was there.

Talking from her mother's home in Leatherhead, Surrey, yesterday she said: "I was in the apartment less than five minutes after they found that Madeleine had gone.
http://www.news.com.au/story/0,23599,22480410-2,00.html

Via: http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Madeleine+McCann

En ze gelooft heilig dat de McCanns onschuldig zijn.....
be nice or go away
pi_53495995
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef kahaarin het volgende:
@ deedeetee, tja het kon ook niet uitblijven!

@ Suko: we hebben een focus, jawel ze is er weer de NANNY!

The 20-year-old Brit, who cared for children for the Mark Warner holiday complex in Praia da Luz, firmly believes the McCanns are innocent.

Speaking publicly for the first time yesterday, she described Mrs McCann in the aftermath as "a broken woman", shuddering and unable to move.

"We are trained to comfort people in this type of situation but she was just inconsolable," she said.
[..]

http://www.news.com.au/story/0,23599,22480410-2,00.html

Via: http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Madeleine+McCann

En ze gelooft heilig dat de McCanns onschuldig zijn.....
Dat is gisteren al gepost, maar we nemen idd de draad weer op Kahaarin! De waarheid zal zegevieren....maar ja, wanneer?!
  woensdag 26 september 2007 @ 20:30:31 #257
145755 kahaarin
pi_53496267
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat is gisteren al gepost, maar we nemen idd de draad weer op Kahaarin! De waarheid zal zegevieren....maar ja, wanneer?!
Klopt, maar deze is van News.com van een uur terug, en heeft nog een extra onhulling, houd je vast!
quote:
Dat heeft ze ook nooit eerder gezegd, buiten dat, die meid is me te camera geil.
Als mocht blijken dat de McCanns er wel iets mee te maken hebben dan zal ze de eerste zijn die roep dat ze het altijd al een wazig verhaal heeft gevonden, het zal me niks verbazen als ze er een talk show uitnodiging en docu-drama aan over houdt, zo van: de orginele Nanny speelt haar eigen rol.
be nice or go away
  woensdag 26 september 2007 @ 21:01:13 #258
145755 kahaarin
pi_53497198
Even diep ademgehaald, iets te drinken ingeschonken en verder gelezen, volgens een Duitse krant zijn er nog veel meer foto's die bekeken moeten worden, de Portugese Politie wordt genoemd als meewerkend voorwerp. (!)
quote:
Das im Internet veröffentlichte Bild zeigt eine Gruppe, die eine Straße entlang geht. Eine Frau trägt ein Kind mit hellen Haaren auf ihrem Rücken. Interpol erklärte am Mittwoch, bereits viele Fotos mit Hinweisen auf Madeleine bekommen zu haben. Diese würden routinemäßig an die ermittelnde portugiesische Polizei weitergeleitet.
Madeleine ist seit 3. Mai vermisst. Die damals Dreijährige verschwand nach Darstellung ihrer Eltern aus einer Ferienwohnung an der Algarve, während sie in einem Restaurant der Hotelanlage zu Abend aßen. Die portugiesische Polizei hat die Eltern offiziell als Verdächtige eingestuft.
NorthernStar kon nog wel eens gelijk hebben dat de marketing macine van de McCanns bewust de foto een ontzettende duw heeft gegeven om de aandacht te verschuiven van de ouders naar Maddy, weet er iemand al iets over de laatste DNA-sporen?
Is daar al iets over naar buiten gebracht, ik heb iig niets gevonden.

http://www.n24.de/news_stories/article.php?articleId=154015
be nice or go away
pi_53497207
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Klopt, maar deze is van News.com van een uur terug, en heeft nog een extra onhulling, houd je vast!
[..]

Dat heeft ze ook nooit eerder gezegd, buiten dat, die meid is me te camera geil.
Als mocht blijken dat de McCanns er wel iets mee te maken hebben dan zal ze de eerste zijn die roep dat ze het altijd al een wazig verhaal heeft gevonden, het zal me niks verbazen als ze er een talk show uitnodiging en docu-drama aan over houdt, zo van: de orginele Nanny speelt haar eigen rol.
Toch maar even je leesbril opzetten hoor, staat wel degelijk in die eerdere post! Vergeet niet dat veel kranten buiten de UK verhalen kopen en dan het nieuws (later) brengen als zijnde een onthulling, kan wel, maar dan voor het land waar de krant uitkomt. Ik ben wel benieuwd naar verdere onwikkelingen, of er nog wat uitkomt wat betreft die vriendenkring. The Times schrijft dat er sniffer dogs in woningen van die vrienden zijn geweest, in de Daily Mail wordt dat ontkend door de woordvoerder van de McCanns, Clarence Mitchell. Gisteren gepost. En één dezer dagen moet toch echt een keer de uiteindelijke resultaten van dat Britse lab loskomen, wat duurt dat lang zeg!
  woensdag 26 september 2007 @ 21:04:00 #260
145755 kahaarin
pi_53497281
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Suko het volgende:

[..]

Toch maar even je leesbril opzetten hoor, staat wel degelijk in die eerdere post! Vergeet niet dat veel kranten buiten de UK verhalen kopen en dan het nieuws (later) brengen als zijnde een onthulling, kan wel, maar dan voor het land waar de krant uitkomt. Ik ben wel benieuwd naar verdere onwikkelingen, of er nog wat uitkomt wat betreft die vriendenkring. The Times schrijft dat er sniffer dogs in woningen van die vrienden zijn geweest, in de Daily Mail wordt dat ontkend door de woordvoerder van de McCanns, Clarence Mitchell. Gisteren gepost. En één dezer dagen moet toch echt een keer de uiteindelijke resultaten van dat Britse lab loskomen, wat duurt dat lang zeg!
Hoe doen we dat? Die cross posts?

Ik heb het gezien, ik pleit schuld in deze!
Die sniffer dogs hebben een lijkgeur gespot bij een arts, puhleese....
Dat is imho gewoon weer een storm in een borrelglaasje water.
be nice or go away
  woensdag 26 september 2007 @ 21:21:58 #261
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_53497972
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef kahaarin het volgende:

NorthernStar kon nog wel eens gelijk hebben dat de marketing macine van de McCanns bewust de foto een ontzettende duw heeft gegeven om de aandacht te verschuiven van de ouders naar Maddy, weet er iemand al iets over de laatste DNA-sporen?
Is daar al iets over naar buiten gebracht, ik heb iig niets gevonden.
Die marketingmachine begint gewoon walgelijke vormen aan te nemen. Ik hoop iig dat ze dat Marokkaanse gezin een flink bedrag toeschuiven wegens ongewenste publiciteit. Immers, de McCanns kunnen toch putten uit een bodemloze put van geldschieters.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 26 september 2007 @ 21:27:05 #262
145755 kahaarin
pi_53498187
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef Jane het volgende:

[..]

Die marketingmachine begint gewoon walgelijke vormen aan te nemen. Ik hoop iig dat ze dat Marokkaanse gezin een flink bedrag toeschuiven wegens ongewenste publiciteit. Immers, de McCanns kunnen toch putten uit een bodemloze put van geldschieters.
Nou, inderdaad, ze hebben genoeg om uit te tappen.
En we dachten dat de Portugezen de media bespeelden.
be nice or go away
pi_53505112
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef Jane het volgende:
Toch - als we ervan uitgaan dat de McCanns dit in scène hebben gezet - is het wel heel slim gedaan. Hoe de menselijke psyche werkt. Deze foto-hype heeft bij héél veel mensen voor een omwenteling gezorgd, want stel je voor hoe spectaculair het was geweest als Madeleine dankzij een vakantiefoto van een willekeurige toerist boven water was gekomen, oh jee... dat 'boven water' is in deze kwestie wel een beetje ongelukkig gekozen Maar wat ik dus bedoel, is dat de McCanns (als zij erachter zitten) hiermee een gouden zet hebben gedaan. Groot nieuws blijft altijd hangen, en in grote lijnen betekent dat: Misschien leeft ze nog. En als ze misschien nog leeft, heeft niemand haar dus vermoord, en als niemand haar heeft vermoord, dan de McCanns zelf al helemáál niet. Enzovoort.

Dat is de boodschap die nu blijft hangen. Dat is slim gedaan. Want hoewel dit meisje dus een doodgewoon Marokkaans meisje blijkt te zijn, heeft deze nieuwe hype ons weer op scherp gezet: Misschien Leeft Ze Nog! Of eigenlijk: Waarschijnlijk Leeft Ze Nog! Zie je wel, het zóu kunnen dat ze nog leeft. Je weet maar nooit. Er kan zomaar opeens een toerist met een fotorolletje naar voren stappen, en daarmee kan een compleet ontvoeringsdrama in één keer worden opgelost. Geweldig!

Volgens mij is dat menselijk: altijd blijven hopen. Een wonder... oh, wat zou dat mooi zijn. Dat willen we toch met z'n allen veel liever geloven dan dat ze op de bodem van de zee ligt? Ookal weten we best, diep in ons hart, dat mogelijkheid B waarschijnlijk veel dichter bij de werkelijkheid ligt.

Die foto heeft verwarring gezaaid, dat is de clou. En voor het PR-team van de McCanns was dát natuurlijk het doel: verwarring zaaien, nieuwe mogelijkheden opperen, hoop geven, laten zien dat er duizend scenario's mogelijk zijn, zodat het publiek dat ene scenario - de McCanns die er zélf mee te maken hebben - zo snel mogelijk vergeet. Het goeie is ook dat het een positief, hoopgevend scenario is. Daar worden mensen blij van. Bij het zien van die vage Marokkaanse foto, kun je toch niet meer geloven dat Maddie het loodje heeft gelegd? Ze leeft! En hoewel we inmiddels weten dat ze in elk geval niet dáár leeft, in dat stoffige Marokkaanse landschap, sluiten we helemaal niet meer uit dat ze misschien wel ergens ánders leeft.

Nee, ik vind het een geweldige stunt

En het zegt niks over de schuld of de onschuld van de McCanns, want in beide gevallen is het volkomen begrijpelijk dat ze de aandacht willen afleiden van hun eigen betrokkenheid bij haar verdwijning.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 04:37:34 #264
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53505940
quote:
Op donderdag 27 september 2007 01:17 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En het zegt niks over de schuld of de onschuld van de McCanns, want in beide gevallen is het volkomen begrijpelijk dat ze de aandacht willen afleiden van hun eigen betrokkenheid bij haar verdwijning.
Inderdaad. Het zou ook het eerste doel zijn van hun PR team onder leiding van die Clarence Mitchell natuurlijk. Ook zonder dat de McCanns daarom vragen. Men bekijkt de situatie, stelt een doel en kijkt dan wat er voor nodig is om dat doel te bereiken.

Een vage foto van een meisje ergens in Marokko was in dit geval genoeg.
quote:

John McCann, Gerry's brother, said: "We are just glad people are still continuing to search for Madeleine and the focus is shifting from Kate and Gerry back onto her again."
Mission accomplished

Wat dat betreft is het vanaf het moment dat Kate en Gerry een zak geld en professionele PR-mensen kregen een rigged game.

Als de verdenkingen van de politie naar de McCanns toch blijven is het interessant om te kijken of Clarence Mitchell zijn middelen ook in gaat zetten om bijvoorbeeld politieke druk uit te oefenen. Mocht er nog iets van een officiele aanklacht tegen de McCanns komen kun je daar wel haast zeker van zijn imo. Godverhoedde dat ze daadwerkelijk worden gearresteerd.

"Boycott Portugal! Dump your port!"

En anders heeft altijd iedereen nog wel een skelet in de kast. Ook rechercheurs en politici uit Portugal.
  donderdag 27 september 2007 @ 04:40:21 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53505945
Zijn we al wat verder?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 september 2007 @ 08:29:00 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53506619
Nu raak ik wel benieuwd naar die eerdere sightings. Want daar was toch iemand bij die het meisje had horen vragen "wanneer ze naar Mummy mocht"? Dat kan dus in elk geval geen Marokkaans kindje zijn geweest. Ik opteer voor een nieuwe speurtocht

Overigens vind ik het zeer opvallend hoe snel ze dat andere meisje opgespoord hebben...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53507593
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Overigens vind ik het zeer opvallend hoe snel ze dat andere meisje opgespoord hebben...
Valt wel mee, toch? Als jij een vliegticket van de krant zou krijgen, plus wat zakgeld om je ter plaatse rond te laten rijden, is dat niet zo moeilijk. De vrouw staat dankzij haar maffe hoed heel herkenbaar op de foto, het meisje is inderdaad opvallend blond - je toert wat door de omgeving, laat de foto zien en vraagt of mensen weten wie de geportretteerden op de foto zijn. Toevallig bleken die mensen ook in de bewuste omgeving te wonen, dus dan heb je snel beet.
pi_53507911
quote:
Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Nu raak ik wel benieuwd naar die eerdere sightings. Want daar was toch iemand bij die het meisje had horen vragen "wanneer ze naar Mummy mocht"? Dat kan dus in elk geval geen Marokkaans kindje zijn geweest. Ik opteer voor een nieuwe speurtocht

en zijn het niet juist de eerste 3 sightings van begin en eind mei die deze foto anders maken dan al die andere foto's ? En zeker van de eerste 2 gaan je nekharen overeind staan, op nog geen steenworp afstand en onafhankelijk van elkaar ..
En als ik het goed begrijp zijn ze niet gevonden maar hebben ze zich zelf gemeld, ze herkenden zich in die foto toch ?

en even mijn 2 cent over de veranderde strategie van de McCanns .. wat we niet mogen vergeten is dat ze tot voor kort geadviseerd werden door de PR-mensen van de overheid die , mi, verplicht zijn te adviseren zich aan de portugese wet te houden, anders heb je al gauw een internationaal conflict ..
wat dus resulteert in : de politie mag van alles en nog wat lekken naar de media, een verkeerd woord van de McCanns en ze zijn strafbaar
dus eerst uitvinden hoe dat zit met uitwijzen, dan een privépersoon aantrekken als adviseur past helemaal in dat plaatje .. men heeft besloten om, tot bepaalde hoogte, lak te hebben aan de portugese wet ?
pleased to meet you
pi_53508198
@ Nadine, mooie analyse en sommige hier hadden ook de PR-gedachte bij dit alles. Kan ook zijn dat de verdenking naar de ouder(s) nu dubbel en dwars keihard weer bij hen komt te liggen. Sinds het 'aanstellen' van dit PR-team lees je alleen maar statements van vrienden en collega's hoe goed de McCanns wel niet zijn en dat alle aantijgingen belachelijk zijn. Volgens mij krijgen ze zelfs voorgeschreven van het team wat ze vooral daarin moeten vermelden, zoals deze twee woorden, innocent en ludicrous, standaard in elke verklaring. Opeens is daar die Nanny, die de missing ours dekt, en ook een vriend die opeens meldt dat hij heeft gezien, toen hij op visite was, dat Madeleine naar bed is gebracht (dus leefde ze nog), en opeens was daar een restauranthouder (vlakbij het strand) die papa McCann 's middags dansend met Madeleine heeft gezien, achteraf niet waar dus. En opeens sluiten die vrienden, die daar ook waren, de rijen (verwijzen plotseling naar formeel verdacht Murat, iets wat de Nanny ook deed), maar verklaringen kloppen nog steeds niet, daar is de Portugese politie mee bezig. En opeens werd vorige week verteld dat McCanns deze week een media-stilte zouden houden, ze gaven nl bijna elke dag een kleine briefing en dan opeens wordt dan ook deze week een foto gezien met mogelijk Madeleine...nog even tussendoor een bericht rondstrooien dat Kate McCann een breakdown had in de kerk, dat gaat er altijd wel in.

En laten we dat ingehuurde team niet vergeten. Control Risks Group (CRG) Groots op maandag gebracht in de kranten Die zou wat wat speurwerk verrichten, behalve in Portugal want dat mag niet. Ook de BBC kwam daarmee en berichtte dat de CRG die dag nog met een verklaring zou komen. Uit een eerdere post: "Mr Mitchell said the company was expected to make a statement of its own later on Monday." Niets van dat al, sterker nog, de BBC had die zin alweer verwijderd. Waarschijnlijk was dit ook een opgeblazen verhaal waarbij de wereld vooral moet denken hoe het McCann-kamp alles in het werk stelt om Madeleine te zoeken/vinden. Tuurlijk heeft de Portugese politie vet fouten gemaakt en werd er stiekem met sleeze en dirt gegooid, overigens bleef het daar deze week ook stil, men zou bijna denken dat een deel is verzonnen door het PR-team, om dat politieteam zo zwart mogelijk af te schilderen.

Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald om de McCanns uit de beschuldigende hoek te krijgen en te houden. En lees je natuurlijk al vandaag hoe teleurgesteld ze zijn dat het meisje niet Madeleine is. Waarom gingen ze trouwens niet direct naar Marokko zou je denken, één journalist van de Londense Evening Standard had het meisje snel gevonden: "The journalist told the BBC he found her by showing the photo to villagers, who quickly identified the family." BBC Had dat ingehuurde CRG niet eerder ter plekke moeten zijn? Nee, het rammelt aan alle kanten als je de berichten nog eens de revue laat passeren.

Afijn, een mooi kaartje, met al of niet 'valse'meldingen, van de telegraph.co.uk voor de Control Risks Group met nog plekjes waar niet verder is gezocht, zet 'm op jongens en meisjes:

donderdag 27 september 2007 @ 10:28:12 #270
145755 kahaarin
pi_53508845
http://www.channel4.com/n(...)nt+to+belarus/850712
quote:
Friends and family of Gerry and Kate McCann are to send more than 2,000 toys and gifts left by well-wishers after their daughter Madeleine's disappearance to needy children in eastern Europe.

Cuddly toys and dolls were left at the war memorial in the family's home village of Rothley, Leicestershire, in May as a symbol of hope and support in the search for the four-year-old after she went missing in Praia da Luz, Portugal.

The gifts were removed over the summer along with thousands of yellow and green ribbons tied to railings at the memorial which had became a focal point for prayers for Madeleine.
Weer een staaltje marketing, wel een goed doel trouwens.

@Suko: Heb je niet het gevoel dat de CRG er gewoon bij was, iig mensen uit het McCann kamp?
Ik denk echt dat er wel iemand van hen bij was, onder het mom van hulpje oid, het was gewoon goede marketing.
Hopelijk raakt niet iedereen zo in de ban van de sightings dat er verder nergens meer naar wordt gekeken.
be nice or go away
  donderdag 27 september 2007 @ 11:33:54 #271
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_53510603
@ Suko, ik denk dat je je vwb CRG vergist. Deze lui werken op de achtergrond en proberen ten allen tijde media aandacht te voorkomen omdat dit het leven van een client in gevaar kan brengen.

het zou mij niets verbazen dat CRG vanaf het eerste moment betrokken is bij dit verhaal. ook omdat de McCann's "high profile" mensen in de dop zijn. De McCann's worden gesponsord door een aantal zeer vermogende mensen in Engeland. Die doen zo'n beetje allemaal zaken met bedrijven als CRG. CRG staat verder als een van de beste, zo niet als beste aangeschreven ter wereld.

time will tell.
Neerkomen wel!
pi_53510798
Hoe be
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef kahaarin het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)nt+to+belarus/850712
[..]

Weer een staaltje marketing, wel een goed doel trouwens.

@Suko: Heb je niet het gevoel dat de CRG er gewoon bij was, iig mensen uit het McCann kamp?
Ik denk echt dat er wel iemand van hen bij was, onder het mom van hulpje oid, het was gewoon goede marketing.
Hopelijk raakt niet iedereen zo in de ban van de sightings dat er verder nergens meer naar wordt gekeken.
Hoi, hoe bedoel je dat CRG er gewoon bij was? Ze zijn al vanaf mei ingehuurd, wordt er gezegd hoor: "A source close to the couple’s legal team confirmed that CRG had been working with the family since May." September 24, 2007 The Times Je zou toch denken dat er iets is gevonden, merk er alleen niks van. "The firm, which has long experience of kidnappings and search and rescue operations, is understood to have a small team in Portugal already." Daily Mail En verder: "However, CRG is understood to be focusing on other countries, such as Spain and Morocco, where a number of possible sightings have been reported." telegraph.co.uk Toevalligerwijs zijn er nu wat cijfers bekend geworden wat er inmiddels van het Madeleine-fonds is uitgegeven:

Fund Spends £300K In Madeleine Hunt Sky News
Nearly £300,000 has been spent so far on the search for Madeleine McCann. To date, according to its website, individuals and organisations have given £1,036,104 to Madeleine's Fund, a non-charitable not-for-profit company. Donations have rolled in from people touched by the appeals of parents Gerry and Kate McCann, whose daughter vanished from their holiday apartment in Praia da Luz, Portugal, on May 3.

Directors of the fund set up to help find Madeleine and support her family have met to discuss how the cash is spent. The exact figures for what the donations are spent on will not be disclosed until the end of the financial year when the accounts are made public, said director Esther McVey. But the board did reveal that nearly a third of the money collected has already been used.

Costs incurred include the launch of the Find Madeleine campaign, advertising, the production of the yellow and green wristbands and the employment of former campaign manager Justine McGuinness. Legal fees had to be met for the setting up of Madeleine's Fund.

Private investigators, understood to include ex-military personnel, are being employed to search for the Rothley youngster outside of Portugal. And with Mr McCann, the family's main earner, on unpaid leave from his job as consultant cardiologist, part of the Fund has been used to meet their living costs.

"I haven't got the exact figure but it is just under £300,000," said Ms McVey. A new £80,000 advertising campaign in the area of Portugal, Spain and Morocco, announced earlier this month, was among future costs discussed at the meeting."

@ Freeflyer. De McCanns en omgeving hebben alsmaar kritiek op de Portugese politie, dat er te weinig wordt gedaan om Madeleine te vinden, men zou hetzelfde kunnen zeggen van die ingehuurde CRG, al maanden 'bezig' (vanaf mei) en nog steeds niets gevonden....
pi_53511181
Overigens zou de mogelijke vindplaats nr 2, zie kaartje verklaarbaar zijn, dat waren ook de ouders met dat meisje waarvan iedereen dacht dat het Madeleine was: "The couple also said that their daughter could be responsible for reported sightings of Madeleine in Marrakech. The family visited the city in May, when a British man claimed to have seen a girl matching Madeleine’s description." The Times.
pi_53511424
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Suko het volgende:
Overigens zou de mogelijke vindplaats nr 2, zie kaartje verklaarbaar zijn, dat waren ook de ouders met dat meisje waarvan iedereen dacht dat het Madeleine was: "The couple also said that their daughter could be responsible for reported sightings of Madeleine in Marrakech. The family visited the city in May, when a British man claimed to have seen a girl matching Madeleine’s description." The Times.
dat was tegelijkertijd met die noorse vrouw en die heeft het kind in het engels naar haar moeder horen vragen
pleased to meet you
pi_53513671
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef moussie het volgende:

[..]

dat was tegelijkertijd met die noorse vrouw en die heeft het kind in het engels naar haar moeder horen vragen
Dan zou je toch denken dat die CRG al iets had ondernomen/gezocht, de McCanns zijn er in juni ook geweest, kan zijn in gezelschap van CRG-leden,wat snippers:

* The man said he is sure he saw the missing youngster in Marrakesh on May 9. The sighting came on the same day and in the same area of the city that Norwegian tourist Mari Pollard also believes she saw the little girl. In June, after Mrs Pollard's reported sighting was made public, Kate and Gerry McCann travelled to Morocco to appeal for information about their daughter. Daily Mail

* A number of media organisations have reported that private security firm Control Risks Group (CRG) were employed four months ago to check reported sightings and build up profiles of likely abductors. BBC

* Madeleine McCann's parents have flown back to Portugal from Morocco where they made the last of their foreign appeals for help in tracing their daughter. Tuesday June 12, 2007 Sky News

En het komt natuurlijk goed uit dat die CRG niet in Portugal mag zoeken (áls ze al zoeken)...maar dat is gemeen van mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 27-09-2007 13:24:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')