Kijk maar naar de handen die zijn hetzelfde, op de linker foto staat ze een beetje achterover op de middelste juist iets voorover en heeft ze die draagdoek ook nog om, dat duwt de zaak waarschijnlijk ook nog iets op.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik bedoel echt die linker foto, die een beetje blauwig is, nee er is flink geknoeid.![]()
De handen van de vrouw zeggen ook al heel veel, naar mijn bescheiden mening heb je alweer gelijk!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de linkerfoto hoor. Maargoed, daar kunnen we het niet over eens worden kennelijkKijk anders naar de hand van het kindje
![]()
Nah keej dan, ik geef je gelijk. Tits die je weg kan drukken, daar ben ik onbekend mee...(nog geen ervaring mee, komt vanzelf wel, met het ouder worden, helaas...quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de linkerfoto hoor. Maargoed, daar kunnen we het niet over eens worden kennelijkKijk anders naar de hand van het kindje
![]()
http://www.news.com.au/story/0,23599,22480410-2,00.htmlquote:Ms Pennington is considered a vital witness by Portuguese detectives, with whom she spent more than 4 1/2 hours giving a statement.
She also claims British expat Robert Murat, the first suspect in the case, was in the area of the Ocean Club complex that night. He has repeatedly denied that he was there.
Talking from her mother's home in Leatherhead, Surrey, yesterday she said: "I was in the apartment less than five minutes after they found that Madeleine had gone.
Dat is gisteren al gepost, maar we nemen idd de draad weer op Kahaarin! De waarheid zal zegevieren....maar ja, wanneer?!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef kahaarin het volgende:
@ deedeetee, tja het kon ook niet uitblijven!
@ Suko: we hebben een focus, jawel ze is er weer de NANNY!
The 20-year-old Brit, who cared for children for the Mark Warner holiday complex in Praia da Luz, firmly believes the McCanns are innocent.
Speaking publicly for the first time yesterday, she described Mrs McCann in the aftermath as "a broken woman", shuddering and unable to move.
"We are trained to comfort people in this type of situation but she was just inconsolable," she said.
[..]
http://www.news.com.au/story/0,23599,22480410-2,00.html
Via: http://newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Madeleine+McCann
En ze gelooft heilig dat de McCanns onschuldig zijn.....
Klopt, maar deze is van News.com van een uur terug, en heeft nog een extra onhulling, houd je vast!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is gisteren al gepost, maar we nemen idd de draad weer op Kahaarin! De waarheid zal zegevieren....maar ja, wanneer?!
Dat heeft ze ook nooit eerder gezegd, buiten dat, die meid is me te camera geil.quote:The 20-year-old Brit, who cared for children for the Mark Warner holiday complex in Praia da Luz, firmly believes the McCanns are innocent.
NorthernStar kon nog wel eens gelijk hebben dat de marketing macine van de McCanns bewust de foto een ontzettende duw heeft gegeven om de aandacht te verschuiven van de ouders naar Maddy, weet er iemand al iets over de laatste DNA-sporen?quote:Das im Internet veröffentlichte Bild zeigt eine Gruppe, die eine Straße entlang geht. Eine Frau trägt ein Kind mit hellen Haaren auf ihrem Rücken. Interpol erklärte am Mittwoch, bereits viele Fotos mit Hinweisen auf Madeleine bekommen zu haben. Diese würden routinemäßig an die ermittelnde portugiesische Polizei weitergeleitet.
Madeleine ist seit 3. Mai vermisst. Die damals Dreijährige verschwand nach Darstellung ihrer Eltern aus einer Ferienwohnung an der Algarve, während sie in einem Restaurant der Hotelanlage zu Abend aßen. Die portugiesische Polizei hat die Eltern offiziell als Verdächtige eingestuft.
Toch maar even je leesbril opzetten hoor, staat wel degelijk in die eerdere post!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is van News.com van een uur terug, en heeft nog een extra onhulling, houd je vast!
[..]
Dat heeft ze ook nooit eerder gezegd, buiten dat, die meid is me te camera geil.
Als mocht blijken dat de McCanns er wel iets mee te maken hebben dan zal ze de eerste zijn die roep dat ze het altijd al een wazig verhaal heeft gevonden, het zal me niks verbazen als ze er een talk show uitnodiging en docu-drama aan over houdt, zo van: de orginele Nanny speelt haar eigen rol.![]()
Hoe doen we dat? Die cross posts?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef Suko het volgende:
[..]
Toch maar even je leesbril opzetten hoor, staat wel degelijk in die eerdere post!Vergeet niet dat veel kranten buiten de UK verhalen kopen en dan het nieuws (later) brengen als zijnde een onthulling, kan wel, maar dan voor het land waar de krant uitkomt. Ik ben wel benieuwd naar verdere onwikkelingen, of er nog wat uitkomt wat betreft die vriendenkring. The Times schrijft dat er sniffer dogs in woningen van die vrienden zijn geweest, in de Daily Mail wordt dat ontkend door de woordvoerder van de McCanns, Clarence Mitchell. Gisteren gepost. En één dezer dagen moet toch echt een keer de uiteindelijke resultaten van dat Britse lab loskomen, wat duurt dat lang zeg!
Die marketingmachine begint gewoon walgelijke vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:01 schreef kahaarin het volgende:
NorthernStar kon nog wel eens gelijk hebben dat de marketing macine van de McCanns bewust de foto een ontzettende duw heeft gegeven om de aandacht te verschuiven van de ouders naar Maddy, weet er iemand al iets over de laatste DNA-sporen?
Is daar al iets over naar buiten gebracht, ik heb iig niets gevonden.
Nou, inderdaad, ze hebben genoeg om uit te tappen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef Jane het volgende:
[..]
Die marketingmachine begint gewoon walgelijke vormen aan te nemen.Ik hoop iig dat ze dat Marokkaanse gezin een flink bedrag toeschuiven wegens ongewenste publiciteit. Immers, de McCanns kunnen toch putten uit een bodemloze put van geldschieters.
![]()
Toch - als we ervan uitgaan dat de McCanns dit in scène hebben gezet - is het wel heel slim gedaan. Hoe de menselijke psyche werkt. Deze foto-hype heeft bij héél veel mensen voor een omwenteling gezorgd, want stel je voor hoe spectaculair het was geweest als Madeleine dankzij een vakantiefoto van een willekeurige toerist boven water was gekomen, oh jee... dat 'boven water' is in deze kwestie wel een beetje ongelukkig gekozenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef Jane het volgende:
Die marketingmachine begint gewoon walgelijke vormen aan te nemen.Ik hoop iig dat ze dat Marokkaanse gezin een flink bedrag toeschuiven wegens ongewenste publiciteit. Immers, de McCanns kunnen toch putten uit een bodemloze put van geldschieters.
![]()
Inderdaad. Het zou ook het eerste doel zijn van hun PR team onder leiding van die Clarence Mitchell natuurlijk. Ook zonder dat de McCanns daarom vragen. Men bekijkt de situatie, stelt een doel en kijkt dan wat er voor nodig is om dat doel te bereiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:17 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En het zegt niks over de schuld of de onschuld van de McCanns, want in beide gevallen is het volkomen begrijpelijk dat ze de aandacht willen afleiden van hun eigen betrokkenheid bij haar verdwijning.
Mission accomplishedquote:
John McCann, Gerry's brother, said: "We are just glad people are still continuing to search for Madeleine and the focus is shifting from Kate and Gerry back onto her again."
Valt wel mee, toch? Als jij een vliegticket van de krant zou krijgen, plus wat zakgeld om je ter plaatse rond te laten rijden, is dat niet zo moeilijk. De vrouw staat dankzij haar maffe hoed heel herkenbaar op de foto, het meisje is inderdaad opvallend blond - je toert wat door de omgeving, laat de foto zien en vraagt of mensen weten wie de geportretteerden op de foto zijn. Toevallig bleken die mensen ook in de bewuste omgeving te wonen, dus dan heb je snel beet.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Overigens vind ik het zeer opvallend hoe snel ze dat andere meisje opgespoord hebben...
en zijn het niet juist de eerste 3 sightings van begin en eind mei die deze foto anders maken dan al die andere foto's ? En zeker van de eerste 2 gaan je nekharen overeind staan, op nog geen steenworp afstand en onafhankelijk van elkaar ..quote:Op donderdag 27 september 2007 08:29 schreef Rewimo het volgende:
Nu raak ik wel benieuwd naar die eerdere sightings. Want daar was toch iemand bij die het meisje had horen vragen "wanneer ze naar Mummy mocht"? Dat kan dus in elk geval geen Marokkaans kindje zijn geweest. Ik opteer voor een nieuwe speurtocht
Overigens vind ik het zeer opvallend hoe snel ze dat andere meisje opgespoord hebben...
Weer een staaltje marketing, wel een goed doel trouwens.quote:Friends and family of Gerry and Kate McCann are to send more than 2,000 toys and gifts left by well-wishers after their daughter Madeleine's disappearance to needy children in eastern Europe.
Cuddly toys and dolls were left at the war memorial in the family's home village of Rothley, Leicestershire, in May as a symbol of hope and support in the search for the four-year-old after she went missing in Praia da Luz, Portugal.
The gifts were removed over the summer along with thousands of yellow and green ribbons tied to railings at the memorial which had became a focal point for prayers for Madeleine.
Hoi, hoe bedoel je dat CRG er gewoon bij was? Ze zijn al vanaf mei ingehuurd, wordt er gezegd hoor: "A source close to the couple’s legal team confirmed that CRG had been working with the family since May." September 24, 2007 The Times Je zou toch denken dat er iets is gevonden, merk er alleen niks van. "The firm, which has long experience of kidnappings and search and rescue operations, is understood to have a small team in Portugal already." Daily Mail En verder: "However, CRG is understood to be focusing on other countries, such as Spain and Morocco, where a number of possible sightings have been reported." telegraph.co.uk Toevalligerwijs zijn er nu wat cijfers bekend geworden wat er inmiddels van het Madeleine-fonds is uitgegeven:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:28 schreef kahaarin het volgende:
http://www.channel4.com/n(...)nt+to+belarus/850712
[..]
Weer een staaltje marketing, wel een goed doel trouwens.
@Suko: Heb je niet het gevoel dat de CRG er gewoon bij was, iig mensen uit het McCann kamp?
Ik denk echt dat er wel iemand van hen bij was, onder het mom van hulpje oid, het was gewoon goede marketing.
Hopelijk raakt niet iedereen zo in de ban van de sightings dat er verder nergens meer naar wordt gekeken.
dat was tegelijkertijd met die noorse vrouw en die heeft het kind in het engels naar haar moeder horen vragenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef Suko het volgende:
Overigens zou de mogelijke vindplaats nr 2, zie kaartje verklaarbaar zijn, dat waren ook de ouders met dat meisje waarvan iedereen dacht dat het Madeleine was: "The couple also said that their daughter could be responsible for reported sightings of Madeleine in Marrakech. The family visited the city in May, when a British man claimed to have seen a girl matching Madeleine’s description." The Times.
Dan zou je toch denken dat die CRG al iets had ondernomen/gezocht, de McCanns zijn er in juni ook geweest, kan zijn in gezelschap van CRG-leden,wat snippers:quote:Op donderdag 27 september 2007 12:02 schreef moussie het volgende:
[..]
dat was tegelijkertijd met die noorse vrouw en die heeft het kind in het engels naar haar moeder horen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |