abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:09:39 #226
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53644735
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En daarom zie ik nog steeds zoveel polen in Nederland rondrijden?
't stukje gaat over een trend die zich de komende jaren zal gaan ontwikkelen. " "
pi_53656652
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:06 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dus omdat jij net de douche schoonmaakt, waarna zij er in douchen, zijn ze een ranzig kankervolk? Ze douchen toch? Beetje grote contradictie..... Blowde constant? Ga eens voor de grap (als het mag van je mama anders moet ze maar even mee) kijken in de coffeeshop op de hoek en tel de luie Nederlanders en Polen eens die daar de hele dag zitten.... en ook al douchen ze... stinken ze nog steeds? Weet jij wel hoe je een douche moet schoonmaken? Hmmm? Voor de rest klinkt dit:
Ten eerste: coffeeshops etc. heb ik niets op tegen en kom er zelf ook wel, ware het niet dat wij thuis absoluut geen drugs mogen gebruiken van onze huisbaas Maar z'n eigen personeel doet dat wel en maakt overdag (nadat ze klaar waren met werken) zoveel lawaai dat er van studeren of relaxen niets kwam.. Ze wilden ook niet luisteren of zich aanpassen aan ons toen wij er het er over wilden hebben met hun, terwijl wij dat in 1e instantie wel wilden...
En kijk, als je het voor elkaar krijgt dat een net schoongemaakte badkamer na 5 minuten onder de modder, schaamharen en andere ellende zit ben je ranzig.. En nadat je gedoucht heb je bezweette kleren aandoen is ook niet bevordelijk voor je persoonlijke hygiene dacht ik zo... Dan heb ik het nog niet eens over de hoe ze de hun koelkast achterlieten voor een huisgenoot van me... Dus ranzig kankervolk is het wel, dit geldt uiteraard niet voor alle Polen he
quote:
[..]

heel zielig... je weet zeker dat je ouder dan 15 bent?

pi_53695283
quote:
Op zondag 23 september 2007 16:01 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Het zijn net Marokkanen .
Ja maar toch tig keer erger want polen stinken en zijn zonder uitzondering allemaal lelijk.
The waves you made will always be
pi_53707466
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Is dat pools voor "ik ben een grote imbeciel"?
Geen flauw idee, moest ik doorgeven van een Poolse klasgenoot.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:36:36 #230
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53717893
Opvallend dat "geintegreerdepool" zich ook niet meer laat horen. Kutkloon.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53718206
Sad, speciaal voor een topic een kloon aan maken. En al helemaal als het een normaal topic is .
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:51:34 #232
177779 GeintegreerdePool
Space... The Final Frontier
pi_53719737
Waarom zou ik nog reageren? Jullie reacties zijn vervallen tot racistisch gezwam.
Divide et impera
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:06:33 #233
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53720178
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:51 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Waarom zou ik nog reageren? Jullie reacties zijn vervallen tot racistisch gezwam.
Gast feit is dat jouw land voor 50% homofoob is. Als kleurling ben je er je leven niet zeker. En polen vinden alles wat niet pools is minder.....

Ga effe snel eerst in je eigen land campagne voeren over rasisme en kom dan hier maar eens terug.
pi_53720532
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:06 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Gast feit is dat jouw land voor 50% homofoob is. Als kleurling ben je er je leven niet zeker. En polen vinden alles wat niet pools is minder.....

Ga effe snel eerst in je eigen land campagne voeren over rasisme en kom dan hier maar eens terug.
nouw in Nederland is 50% dat t tegenwoordig ook weer
En dat van kleurling is Bullshit mensen vinden het nog steeds apart om te zien maar tuurlijk zijn er mensen die Racistisch zijn en in Nederland werd een paar dagen terug nog een allochtone gezin weggepest uit een klein plaatsje dus jah of het hier al overal geweldig is....
  FOK!fotograaf vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:28:19 #235
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_53720757
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]
dus jah of het hier al overal geweldig is....
Dat zegt ie toch niet? het is opeens niet minder erg omdat het ergens anders ook gebeurd, toch?
pi_53720912
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Ronhui het volgende:

[..]

Dat zegt ie toch niet? het is opeens niet minder erg omdat het ergens anders ook gebeurd, toch?
Nee maar zijn bericht gaf mij het gevoel van wel en hij schildert Polen wel heel zwart af terwijl hij er denk ik nog nooit geweest is..?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:38:39 #237
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721044
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

Nee maar zijn bericht gaf mij het gevoel van wel en hij schildert Polen wel heel zwart af terwijl hij er denk ik nog nooit geweest is..?

Mijn schoonouders wonen 28 km van de poolse grens.....

En ik woon op 2 uur rijden van m'n schoonouders.... Doe weleens boodschappen daar
pi_53721705
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:38 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Mijn schoonouders wonen 28 km van de poolse grens.....

En ik woon op 2 uur rijden van m'n schoonouders.... Doe weleens boodschappen daar
ok dus je woont in Duitlsand?
Maar je hebt dus die dingen geconstanteerd toen je aan het winkelen was in Polen?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:07:31 #239
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721742
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:05 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

ok dus je woont in Duitlsand?
Duitlsand ? Nee Tsjechie
quote:
Maar je hebt dus die dingen geconstanteerd toen je aan het winkelen was in Polen?
Ja ze stinken en zijn lelijk.
pi_53721801
Waarna de beste man : "Ja maar, ik wou je alleen maar vragen of ik je huis mocht schilderen!" zei, toevallig?
pi_53721862
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:07 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Duitlsand ? Nee Tsjechie
[..]

Ja ze stinken en zijn lelijk.
hmm Tsjechie kan ook
Wat een lelijk antwoord en wat ik ook dikke bulshit vind ik kan je vertellen dat mijn familie zich daar elke dag doucht en echt niet stinken wat jij nu doet is generaliseren en antwoorden geven die gewoon nergens op slaan.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:14:39 #242
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53721902
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:12 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

hmm Tsjechie kan ook
Wat een lelijk antwoord en wat ik ook dikke bulshit vind ik kan je vertellen dat mijn familie zich daar elke dag doucht en echt niet stinken wat jij nu doet is generaliseren en antwoorden geven die gewoon nergens op slaan.
Ik ben eerlijk hier stinkt het ook vaak in de tram bij gebrek aan deodorant.. De Tsjechen zijn over het algemeen minder lelijk als de Polen.
pi_53722080
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:14 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk hier stinkt het ook vaak in de tram bij gebrek aan deodorant.. De Tsjechen zijn over het algemeen minder lelijk als de Polen.
ik vind het beledigend voor mij als Pool
Ik heb er zelf nooit last van stank gehad misschien ruik je jezelf
En knapheid tjah dat is voor elk persoon anders maar ik weet wel dat ik meer perfecte meisjes/vrouwen in Polen zie lopen dan hier.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:25:56 #244
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53722134
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:23 schreef magic_dreamer het volgende:

[..]

ik vind het beledigend voor mij als Pool
Ik heb er zelf nooit last van stank gehad misschien ruik je jezelf
En knapheid tjah dat is voor elk persoon anders maar ik weet wel dat ik meer perfecte meisjes/vrouwen in Polen zie lopen dan hier.
Jij woont in Nederland en bent bekend met het fenomeen deodorant.... In polen zijn de mensen dat niet..

Over de vrouwen heb je enigzins gelijk. Maar de mannen zijn oerlelijk.
pi_53722359
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:25 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij woont in Nederland en bent bekend met het fenomeen deodorant.... In polen zijn de mensen dat niet..

Over de vrouwen heb je enigzins gelijk. Maar de mannen zijn oerlelijk.
Toen ik afgelopen vakantie er was haalde mijn neef ook gewoon deo.
En ik zelf vind de meeste mannen daar ook wel lelijk zit een groot verschil tussen man en vrouw daar maar dat was wel goed voor mijn zelfvertrouwen met het vrouwelijk geslacht
Deo gebruiken de jongeren allemaal wel maar de jongens gebruiken daar haast geen gel 1 op de 20.
Ze doen daar ook niks aan het uiterlijk ben daar aantal keer uitgeweest zonder mijn haar te doen zou ik hier niet zo snel doen
pi_53722884
quote:
Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Overtuig mij dan maar eens met positieve bronnen over Poolse mensen [afbeelding]
Bij onze buren woont nu een poolse jongen die 60 uur per week werkt om zo genoeg geld bij elkaar te krijgen om zijn vrouw en 1 jarig kindje naar Nederland te halen. Die jongen werkt erg hard voor zijn geld en de Nederlandse maatschapij is daarmee een goed persoon rijker. Liever hem dan 1000 werkeloze uitkering trekkers.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:43:38 #247
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726506
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:51 schreef GeintegreerdePool het volgende:

En daarom post je ook zoveel in andere topics? Rot op kutkloon, heb gewoon de moed om onder je eigen username te posten. Dat je dat niet hebt is al veelzeggend.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:47:46 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726600
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 15:56 schreef -Muse- het volgende:
Bij onze buren woont nu een poolse jongen die 60 uur per week werkt om zo genoeg geld bij elkaar te krijgen om zijn vrouw en 1 jarig kindje naar Nederland te halen. Die jongen werkt erg hard voor zijn geld en de Nederlandse maatschapij is daarmee een goed persoon rijker. Liever hem dan 1000 werkeloze uitkering trekkers.

Ik heb het al vaker gezegd, als je hier drie maanden moet werken om de rest van het jaar op je luie kloten te kunnen liggen in polen, wil je wel werken.

En waarom moet zijn vrouw en kind zonodig naar Nederland komen? Hebben we hier nog niet genoeg opvreters?
pi_53726869
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:47 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd, als je hier drie maanden moet werken om de rest van het jaar op je luie kloten te kunnen liggen in polen, wil je wel werken.

En waarom moet zijn vrouw en kind zonodig naar Nederland komen? Hebben we hier nog niet genoeg opvreters?

Jeez, heb je nu echt niets anders om je zo over op te winden. OK, alle buitenlanders maar vooral de Polen zijn schoften, uitvreters die enkel een ander zn baan in willen pikken. Rasechte profiteurs die dit ook allemaal nog het liefst doen om jou persoonlijk dwars te zitten. Get a life
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:01:29 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_53726926
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:59 schreef Samson het volgende:
Jeez, heb je nu echt niets anders om je zo over op te winden. OK, alle buitenlanders maar vooral de Polen zijn schoften, uitvreters die enkel een ander zn baan in willen pikken. Rasechte profiteurs die dit ook allemaal nog het liefst doen om jou persoonlijk dwars te zitten. Get a life

Kijk, jij snapt het!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')