Ik dus ookquote:Op maandag 10 december 2007 09:45 schreef Danielle__ het volgende:
* Grotere kans op Alzheimer omdat het zowel aan m'n vaders als moeders kant zit.
Ja, ik doe gezellig mee met dezequote:Op zondag 9 november 2008 19:54 schreef Pyjama het volgende:
- Ehler-Danlos syndroom (hypermobiel syndroom, met allerlei uiteenlopende gewrichtsklachten/ontstekingen/ontwrichtingen en altijd moe)
Ja, echt genietenquote:
Ja, die staat sinds kort ook in MyATquote:Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, echt genieten
Loopt ook een centraal topic over in LIF
Daar slik ik meestal paracetemol 500 mg voor (meeste andere pijnstillers werken niet echt bij mij als ik er last van heb).quote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef scrub_nurse het volgende:
chronische clusterhoofdpijn gelukkig onder controle met medicatie (isoptin 160SR)
Not really. Ignorance is bliss. Er zijn vaak tijden dat ik wou dat ik niet zo intelligent was als ik ben.quote:
er is niks mis met het platform, keigezelligquote:Op zondag 9 november 2008 22:42 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ja, die staat sinds kort ook in MyATWel prettig, niet zo'n heel forum zoals HMS platform maar gewoon een beetje casual.
Dit jaar een paar vage tests gehad waar uitbleek een vermoeden van autisme, en een iq van 96. Vrij laag gezien het gemiddelde 100 is. Als ik misschien autisme heb, heb ik liever hoogfunctionerend autisme. Maar gelukkig is dat beide nog niet bewezen.quote:Op woensdag 12 november 2008 03:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Not really. Ignorance is bliss. Er zijn vaak tijden dat ik wou dat ik niet zo intelligent was als ik ben.
En verder heb ik ADHD, huisstofmijtallergie, platvoeten en ben ik over het algemeen heel erg blessuregevoelig. Vast meer maar daar kom ik nu even niet op.
Ow, maar ik bedoel ook niet dat er iets mis is met het platform ofzoquote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef miss-piggy het volgende:
[..]
er is niks mis met het platform, keigezellig![]()
Komt me bekend voor, ik heb gelukkig geen geheel reukverlies maar ik ruik nu wel dingen die er eerst niet waren en mijn smaak is ook veranderd.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:03 schreef knep het volgende:
Totaal reukverlies na een schedelbasisfractuur, verder onderzoek moet uitwijzen of dit blijvend is.
Bijkomend gevolg is een vervlakking van de smaak.
Ik vind het eerder eng voor de mensheid zelf. Als deze fokkers zich onderling zouden voortplanten, zouden hun kleinkinderen een soort van gollems worden.quote:Op zondag 16 november 2008 12:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het is bijna eng om dit topic te lezen. Ik geloof gewoon niet dat ik maar van zo weinig last kan hebben en verwacht praktisch morgen allemaal enge ziektes te krijgen.
Alsof alle ziektes/aandoeningen erfelijk zijnquote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik vind het eerder eng voor de mensheid zelf. Als deze fokkers zich onderling zouden voortplanten, zouden hun kleinkinderen een soort van gollems worden.
Veel wel. En zwakke genen heersen blijkbaar wel hier als je dit allemaal zo eens leest.quote:Op zondag 16 november 2008 15:41 schreef kwiwi het volgende:
Alsof alle ziektes/aandoeningen erfelijk zijn
Wat me wel opvalt is dat 90% van de fokkers een bril nodig heeft. Teveel fok misschienquote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Veel wel. En zwakke genen heersen blijkbaar wel hier als je dit allemaal zo eens leest.
Bij werkt een inlegzooltje prima. Ik loop altijd met een hakverhoging van ong 1cm waardoor mijn benen evenlang worden, en daardoor kantelen mijn bekken recht, en daardoor zit mijn ruggegraat ook wat rechter. Ik zit trouwens op 28 graden(bij de 30 krijg je korset), en nul klachten. Misschien je rugspieren wat verstevigen dmv training?quote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heel herkenbaar (dat eerste stuk dan he). In een bikini zie ik er ook idioot uit. Maar ik draag ze wel.
Ik was te laat voor een corset (uitgegroeid) en het was net niet nodig.
Maar mooi dat ze toen ik uitgegroeid was, nog die tweede kronkel ontdekten. Eerst had ik alleen een kronkel in mijn onderrug, maar toen ik twee jaar terug weer eens bij de dokter was (voor iets anders) zag hij dat ik nu ook boven in mijn rug een kronkel heb gekregenwaardoor mijn klachten bovenin de rug erger zijn geworden.
Nou ja, behalve het feit dat ik niet op schoenen met hakken kan lopen ben ik perfect gelukkig hoor.
Edit: ter illustratie: mijn rug. Vandaag gefotografeerd. Het lijkt alsof ik scheef zit, maar zo zit ik dus recht
.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |