quote:Op zondag 23 september 2007 16:35 schreef filmfreek het volgende:
- lenzen
- hooikoorts
- kanker
Dat was het wel geloof ik.
*af klopt*quote:Op zondag 23 september 2007 20:21 schreef -skippybal- het volgende:
Hooikoorts en af en toe hartkloppingen.
Oh en hyperventilatie, maar dat is meer psychologisch![]()
Mensen die me niet kennen kijken nog weleens in afschuw als ik kraak, maar familie en vrienden kennen me niet anders en merken het amper op.quote:Op zondag 23 september 2007 21:42 schreef Muck het volgende:
oh ja, ik knak ook overal ero
mijn vriend en ouders worden er gek van (vooral als mijn nek knakt), maar ik heb nergens last van
dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Mensen die me niet kennen kijken nog weleens in afschuw als ik kraak, maar familie en vrienden kennen me niet anders en merken het amper op.
Als ik er zin in heb ben ik redelijk goed in het verbergen, maar soms moet het gewoon.
Als ik bv mijn vingers niet kraak zo af en toe dan kan ik ze gewoon niet goed meer bewegen, kan ik geen kracht zetten of niets.
Ben net een geweldige pianospeler, even kraken tussendoor, nu alleen nog leren pianospelen
Ik heb er lenzen voor, het is overigens niet zo erg als op het plaatjequote:Op zondag 23 september 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
[..]
Oeh, das erg. Al langs geweest bij Erasmus MC?
check, alleen mijn beenlengteverschil is wel iets meer dan een cm, maar ik heb er gelukkig niet zo veel last van als ik hoor te hebbenquote:Op zondag 23 september 2007 16:55 schreef MaLo het volgende:
- Mislukt bottengestel: ik heb een beenlengteverschil van nog net geen cm, (waarschijnlijk daardoor) scoliose (en dan een heel leuke, ik heb zowel een kronkel naar rechts als naar links) en een scheef bekken.
Gevolg: heel vaak lage rugpijn, niet lang kunnen staan (dan branden mijn heupen in hun kom), geen schoenen met hakken kunnen dragen, snel pijn tussen mijn schouderbladen (omdat door de scoliose één schouder hoger staat), snel nekpijn.
Geprobeerd: meerdere keren fysiotherapie, verschillende inlegzooltjes. Resultaat: noppes.
Heel herkenbaar (dat eerste stuk dan hequote:Op zondag 23 september 2007 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
check, alleen mijn beenlengteverschil is wel iets meer dan een cm, maar ik heb er gelukkig niet zo veel last van als ik hoor te hebben. Moet alleen niet te veel sjouwen (geen zware tassen etc) en niet te lang in één houding staan of zitten. Vooral wachten in de rij in bijv. een pretpark is altijd een beetje jammer. Als ik gewoon blijf lopen is er niets aan de hand. Heb gelukkig nooit een korset gemoeten, ik zat wel op het randje. Ik heb meestal pijn in de onderrug en halverwege zeg maar. Ik draag ook nooit strakke truitjes en bikini's draag ik liever ook niet, omdat je goed kunt zien hoe scheef ik sta.
Verder wordt het verergerd door een aangeboren botaandoening, osteogenesis imperfecta, waardoor ik snel wat breek of kneus. Ook is m'n gebit daardoor nogal breekbaar, ik ben wel eens een stuk kies of tand verloren tijdens het eten, van de week ook weer dus ik mag morgen weer naar de tandarts. Drie keer raden waar ik een fobie voor heb. Maar ik heb maar type 1 dus ik moet niet zeuren, ben verder kerngezond en heb al 15 jaar niets gebroken *even afkloppen*. Maar ik heb dus ook blauw oogwit, maar zie verder prima. Doof ben ik (nog) niet (ook even afkloppen).
http://www.voedselallergie.nl/koemelkallergiequote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef -skippybal- het volgende:
Koemelkallergie?
Zelf heb ik ook vaak last avn droge ogen als ik achter de PC zit. Ik heb er Duratears voor gekregen!quote:Op maandag 24 september 2007 13:12 schreef nVincible het volgende:
- Bril/lenzen -3,50 en -3,75, met als bijkomende leukigheid weinig traanvocht, waardoor mijn lenzen heel snel droog worden. Daarnaast een vaag soort vorm van m'n ogen, ze zijn niet hetzelfde of spiegelbeeld van elkaar. Stoor ik me persoonlijk erg aan.
- Op dit moment oog/voorhoofd/neus holte ontsteking aan de linkerkant
- Ben net over Acné heen gegroeid, van 12 tot ruim na m'n 17de last van gehad.
Ohja en ik was als klein jochie scheel, nu alleen een beetje als ik oververmoeid ben (hele nacht niet slapen enzo).
ik ben wat ehm dikkerquote:Op maandag 24 september 2007 10:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heel herkenbaar (dat eerste stuk dan he). In een bikini zie ik er ook idioot uit. Maar ik draag ze wel.
Ik was te laat voor een corset (uitgegroeid) en het was net niet nodig.
Maar mooi dat ze toen ik uitgegroeid was, nog die tweede kronkel ontdekten. Eerst had ik alleen een kronkel in mijn onderrug, maar toen ik twee jaar terug weer eens bij de dokter was (voor iets anders) zag hij dat ik nu ook boven in mijn rug een kronkel heb gekregenwaardoor mijn klachten bovenin de rug erger zijn geworden.
Nou ja, behalve het feit dat ik niet op schoenen met hakken kan lopen ben ik perfect gelukkig hoor.
Edit: ter illustratie: mijn rug. Vandaag gefotografeerd. Het lijkt alsof ik scheef zit, maar zo zit ik dus recht
.
[afbeelding]
Proost jongen! Morgen sterke koffie en de kater zal meevallen....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |