Altijd goed om met hersenschudding gelijk te beginnen met een katertje (y) respectquote:Op donderdag 13 november 2008 18:34 schreef SiGNe het volgende:
Zo te lezen kan dat wel kloppen ja.. hoop wel dat 't allemaal weer goed komt want sommige dingen die ik eerst lekker vond smaken me ook niet meer zo goed, rum-cola bijvoorbeeld..
Het laatste, anders was het een 'schedel basisfractuur' geweest.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef mcDavid het volgende:
Is dat dan een basisfractuur in je schedel, of een fractuur in je schedelbasis?
Okay, ik hou niet van leedvermaak, maar als je zelf al begint met dat het vast een grote schok was dat hij epilepsie heeft, dan ligt het er erg bovenopquote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Pyjama het volgende:
Zelf geen ervaring met schedelbasisfractuur, gelukkig. Wel met epilepsie (ook pas op latere leeftijd). Was een grote schok zeker, om opeens epilepsie te hebben?
Ik had er nog nooit eerder last van gehad en eerlijk gezegd kan ik me er ook helemaal niets meer van herinneren, alleen dat er opeens 3 ambulancebroeders om me heen stonden, dat was 20 minuten later,quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Pyjama het volgende:
Zelf geen ervaring met schedelbasisfractuur, gelukkig. Wel met epilepsie (ook pas op latere leeftijd). Was een grote schok zeker, om opeens epilepsie te hebben?
Ik had ook een schokkende gebeurtenis of een enorme klap kunnen zeggen, das al even dubbelzinnig.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay, ik hou niet van leedvermaak, maar als je zelf al begint met dat het vast een grote schok was dat hij epilepsie heeft, dan ligt het er erg bovenop
Neuh, als je valt en daardoor een schedelbasisfractuur krijgt dan ga ik uit van een "grand mal". De patient is dan compleet van de wereld voordat'ie valt. Niet echt een angstige ervaring.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:35 schreef dotKoen het volgende:
Zo, dat moet een angstige ervaring zijn geweest. Gelukkig geen ervaring mee.
Geloof me, ik weet hoe een epileptische aanval werktquote:Op donderdag 13 november 2008 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Neuh, als je valt en daardoor een schedelbasisfractuur krijgt dan ga ik uit van een "grand mal". De patient is dan compleet van de wereld voordat'ie valt. Niet echt een angstige ervaring.
Ik ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Geloof me, ik weet hoe een epileptische aanval werkt.
Dat lijkt me ookquote:Het feit dat je met een schedelbasisfractuur in een ziekenhuis ligt en merkt dat je gezichten anders ervaart lijkt me wel angstig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |