Maar hoe weet jij nou dat het niet zo erg is als op het plaatje? niet lullig bedoelt hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ik heb er lenzen voor, het is overigens niet zo erg als op het plaatje![]()
Maak je maar niet ongerust, je tijd zal vast komen, en kijken of je dan nog van de lekkere verpleegsters "kunt" genieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef The_Interpreter het volgende:
Mijn pech is dat ik zo gezond ben. De afgelopen 15 jaar geen dag ergens last van gehad dus ook niet het genoegen gehad die lekkere verpleegsters te zien.
Oja, die was ik vergeten te noemen, mijn linkerbeen is ruim 2,5 cm korter maar omdat ik toch al flitsende steunzolen nodig had om de gewrichten in mijn voeten te ontzien hebben ze daar gelijk maar een aantal stukjes voor verhoging bijgeleverd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef Lady-M het volgende:
beenlengteverschil (?)
Mijn vader heeft ook Ichtyosis maar ik weet niet precies welke vorm.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:45 schreef Battlefan het volgende:
Ben geboren met Ichthyosis lamellaris, een zeer zeldzame huidziekte (Minder dan 1 op de 300.000 mensen heeft het), m'n huid ziet er hier en daar een beetje vreemd uit en m'n haar zit er vol mee, wat er soms ook raar uit ziet. Als het warm wordt krijg ik er last van (jeuk enzo) en mensen kijken je vreemd aan als ze het zien. Weet er verder eigenlijk niet veel van
Je bent de eerste die er ook van gehoord heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 02:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn vader heeft ook Ichtyosis maar ik weet niet precies welke vorm.
Ik vond het als kind altijd leuk om die velletjes los te peuteren![]()
Vorig jaar was er iemand in het programma 'je zal het maar hebben' die een hele zeldzame vorm van ichtyosis had, daarvan waren er hooguit 10 in Nederland als ik me goed herinner maar dat was echt heel erg!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:44 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Je bent de eerste die er ook van gehoord heeft![]()
Dat met die velletjes doe ik dus ook vaak automatisch, moet er op letten dat ik dat niet continu aan het doen ben
Ben er een keer langs gekomen, is alleen een beetje doodsquote:Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Edit: Ken je deze overigens al? Ichtyosisforum
Wellicht interessant voor je.![]()
wat zijn winterhanden? Loop je dan het hele jaar met handschoenen aan?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Angststoornissen
Bril
Onhandig
Oren die snel verstopt raken
Scheve rug
Winterhanden
Wintertenen maar dan aan de handen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wat zijn winterhanden? Loop je dan het hele jaar met handschoenen aan?.
Haha.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
wat zijn winterhanden? Loop je dan het hele jaar met handschoenen aan?.
Wintertenen:quote:Op zondag 6 januari 2008 23:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wintertenen maar dan aan de handen.
Zo heb ik het ongeveer het hele jaar doorquote:
Nekinstabiliteit misschien? Ga eens naar een fysiotherapeut, die kan je misschien hiermee helpen.quote:Op zondag 23 september 2007 21:49 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook!
soms zit mijn nek echt muurvast, issie helemaal stijf enzo. Even knakken en het is weer over
ik denk dat alles instabiel is danquote:Op maandag 14 januari 2008 23:22 schreef Knip het volgende: [..] Nekinstabiliteit misschien? Ga eens naar een fysiotherapeut, die kan je misschien hiermee helpen.![]()
hoi hoi,quote:Op zondag 6 januari 2008 01:45 schreef Battlefan het volgende:
Ben geboren met Ichthyosis lamellaris, een zeer zeldzame huidziekte (Minder dan 1 op de 300.000 mensen heeft het), m'n huid ziet er hier en daar een beetje vreemd uit en m'n haar zit er vol mee, wat er soms ook raar uit ziet. Als het warm wordt krijg ik er last van (jeuk enzo) en mensen kijken je vreemd aan als ze het zien. Weet er verder eigenlijk niet veel van
Hou ouder hij wordt hoe minder erg het wordt, als ik mijn ouders mag geloven lijkt het vooral de eerste paar dagen erg en valt het daarna eigenlijk heel erg meequote:Op donderdag 6 november 2008 19:50 schreef free-radicals het volgende:
[..]
hoi hoi,
Op 10 okt dit jaar Ben ik bevallen van een zoon.
Hij heeft ook lamellaire ichtyosis. Artsen en assistenten in het ziekenhuis in paniek. Hadden het nog nooit gezien. Zijn huidje was helemaal gebarsten en kwam vocht uit de wonden.
grz
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |