Ik heb een soort T van hout gemaakt en deze op de spil van de trap gelijmd. Op het uitstekende deel zit de 'vanger' van het traphekje.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef Mibos het volgende:
[...]
Iemand trouwens nog een idee bij deze trap:
Aan 1 kan de muur om de bevestiging op te hangen en aan de andere kant van de trap is niets. Traphekje werkt dus niet. Nu hebben we het plan om 1 traphekje door te zagen en dan het bevestigen op zijn kop zodat dan de sluiting aan de binnenkant van de onderste trede komt maar of dit handig is? Je moet namelijk dan het hekje op de grond openmaken.
En dan superschor worden van al dat gebrul waardoor dat huilen hartverscheurend zielig klinkt.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Echt zo'n zielig gezicht, eerst brullen en daarna met rode oogjes in slaap...
hihi dat lijkt op die van mij hier.quote:Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Kersjes het volgende:
Kleine vreetzak!
Sinds een paar weekjes is Devin verliefd op zijn handjes. Hij loopt er continu luidruchtig op te sabbelen, soms gaan echt die complete vuistjes in zijn mond! Het is nu al een paar keer gebeurd dat hij zijn speen uit z'n mond trok om te kunnen vuistsabbelen, en ook al een paar keer dat hij zelfs de borst ervoor wegduwde![]()
Anna eet om 7,11,15 en 19 uur 165 cc Nutrilon 1 en om 23 uur 200 cc Nutrilon 1 met twee eetlepels Nutrix Rijstebloem erdoorheen. En dan voor haar 19 uur fles krijgt ze nu af en toe een paar hapjes wortelpuree of bloemkoolpuree. Morgen gaan we snijbonen proberen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:54 schreef marit1978 het volgende:
ohja... hoe zit jij met Anna verder qua voedingen ?
zomaar even om ilse te kunnen vergelijken !
Brent heeft inmiddels echt al een heel dikke bosquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:05 schreef chacama het volgende:
Gewoon zelf een beetje knippen Memmel. Echt verknippen gebeurt niet zou gauw bij die kleintjes.
Maud moet ik binnenkort ook maar eens onderhanden nemen. Die heeft nog steeds een zeer eigenwijze babylok. En ze is bijna geen baby meer.......duss
Ja, ik verveel me echt te pletter op kantoor. Het is wel druk hoor, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten en heb echt een F5 dagje...quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:09 schreef marit1978 het volgende:
Dat is een snelle reaktie zeg !
.......
Met wat voor speen drnkt ze de nutrix?
....
Ilse doet het prima, op de afgelopen 1,5week na
ze slaapt echt weer even slecht!
Maargoed, dat noemen we maar een fase
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zachte rooie babyhaar is laatst weggeknipt
keej danquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, ik wil wel een recente foto van Simon zien eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |