abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53509427
Dat doet Maud (nog) niet....

Wat ze wel doet is veelvuldig vergeten dat ze nog niet los kan staan. Met alle bulten als gevolg.

Oplossing van je traphek lijkt me een goede. Misschien even in klussen met een foto van de trap wat tips vragen....

Deepfreeze hoe is het met Chris...?

Mwana hoe is het met Nune?
  donderdag 27 september 2007 @ 11:08:23 #82
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_53509878
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef Mibos het volgende:
[...]

Iemand trouwens nog een idee bij deze trap:

Aan 1 kan de muur om de bevestiging op te hangen en aan de andere kant van de trap is niets. Traphekje werkt dus niet. Nu hebben we het plan om 1 traphekje door te zagen en dan het bevestigen op zijn kop zodat dan de sluiting aan de binnenkant van de onderste trede komt maar of dit handig is? Je moet namelijk dan het hekje op de grond openmaken.
Ik heb een soort T van hout gemaakt en deze op de spil van de trap gelijmd. Op het uitstekende deel zit de 'vanger' van het traphekje.

Bij deze constructie moet je wel goed opletten dat je er bij het langslopen niet tegenaanloopt.
pi_53511359
Helaas gaat het nog niet helemaal goed. Gisteravond na zijn 17 en 20 uur flesje ook nog wat krampjes gehad. Maar die waren na een kwartiertje kruik al weg.
Vannacht helemaal geen last gehad. En vanochtend wel weer. Weer een kruik gebruikt en vrij snel weg, maar het duurde langer dan gisteravond.
Gisteren was het na de eerste middag fles het ergst. Dus ik ben nieuwsgierig wat er na de volgende fles gaat gebeuren..
We hebben nog een mogelijk reden voor die krampjes gevonden: Normaal had Chris 5 poepluiers per dag. Maar gisteren en eergisteren nog maar 1-tje per dag. Wat dus eigenlijk normaal is voor flesvoeding. Misschien zijn de darmpjes wat van streek door die plotselinge verandering. Toch blijft het gek dat het vannacht wel goed ging.
Als het na de volgende fles weer zo heftig is, haal ik wel wat cinababy. Want hij valt nu steeds uitgeput in slaap na die krampjes. Echt zo'n zielig gezicht, eerst brullen en daarna met rode oogjes in slaap...
pi_53512133
Al die rechtopstaande en (trap)lopende baby's...Wat knap!
Maar ja, die zijn al bijna geen baby meer natuurlijk. (sorry mama's)

Met Devin gaat alles lekker, wel een beetje verkouden waardoor hij heel lief knort in zijn slaap
Na een paar tips van hier, ben ik het nu anders gaan doen qua voeding op dagen dat ik werk.
Hij krijgt dan 2 grote flessen en ik geef ook 1 kleintje mee waarvan ik dus eigenlijk liever niet heb dat hij die krijgt. En als hij die toch krijgt, dan zal hij er niet genoeg aan hebben dus nog bij mij willen bijdrinken. Gister had hij die 3e niet nodig en heb ik hem zelf kunnen voeden, pas om 19:00 uur kwam 'ie.
Hoorde ik later van mijn schoonmoeder dat de fles van 14:30 200 cc bevatte en dat hij maar 20cc had overgelaten...
Kleine vreetzak!
Sinds een paar weekjes is Devin verliefd op zijn handjes. Hij loopt er continu luidruchtig op te sabbelen, soms gaan echt die complete vuistjes in zijn mond! Het is nu al een paar keer gebeurd dat hij zijn speen uit z'n mond trok om te kunnen vuistsabbelen, en ook al een paar keer dat hij zelfs de borst ervoor wegduwde

Vorige week dinsdag prikjes gehad, nu nog steeds harde bultjes op zijn heupen.
Is dat normaal na ruim een week?
Hij heeft er voor zover ik kan zien geen last van in ieder geval.
.... met gevoel voor drama....
pi_53512275
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Echt zo'n zielig gezicht, eerst brullen en daarna met rode oogjes in slaap...
En dan superschor worden van al dat gebrul waardoor dat huilen hartverscheurend zielig klinkt.

Succes met die krampjes, en geef anders maar gewoon Cinababy.
Pijn lijden is voor zowel mama als baby heel naar.
Devin heeft er gelukkig al bijna geen last meer van!
pi_53512459
Kersjes, fijn dat het nu goed loopt met je flesjes
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Kersjes het volgende:

Kleine vreetzak!
Sinds een paar weekjes is Devin verliefd op zijn handjes. Hij loopt er continu luidruchtig op te sabbelen, soms gaan echt die complete vuistjes in zijn mond! Het is nu al een paar keer gebeurd dat hij zijn speen uit z'n mond trok om te kunnen vuistsabbelen, en ook al een paar keer dat hij zelfs de borst ervoor wegduwde
hihi dat lijkt op die van mij hier.
Pepijn sabbelt ook steeds meer op zijn handjes, en spuugdoekjes, en knuffeltjes en alles wat hij maar in zijn handen krijgt. Ook dat borst inwisselen voor zijn vuistje gebeurt hier regelematig, en dan na even sabbelen heeeeel hard gaan krijsen omdat er geen melk uitkomt

Pepijn is met zijn schema aan het klooien, hij krijgt borstvoeding op verzoek en sinds een paar dagen is dat overdag steeds vaker om de 4 uur ipv om de 2,5-3 uur. Alleen de afgelopen 2 nachten komt hij dus voor 2 nachtvoedingen en zit er 's nachts soms maar 3 uur tussen, voorheen maakte hij vaak een ruk slaap van 5 uur en 4 uur ofzo en kreeg dus maar 1 nachtvoeding. . Hopen dat dat snel weer bij trekt.
pi_53512934

Dag lieve baby-mama's! Ik ben het niet meer, en dat is goed, we zijn er samen naar toe gegroeid! Ik hoop dat jullie net zoveel aan elkaar hebben als ik heb (gehad)

Eva's verjaardag was leuk! Alleen met papa en mama, taart, zwemmen en 's avonds uitgeput naar bed - zondag komt het bezoek (25 man )

[ Bericht 2% gewijzigd door Linda__ op 27-09-2007 14:07:29 ]
Eva en Maria
  donderdag 27 september 2007 @ 13:12:18 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53513501
Dag Eva, gefeliciteerd en bedankt voor alle tips mama Linda!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53515353
Om half 1 weer een flesje gehad.. Netjes 135 ml opgedronken. Heb hem halverwege ook even laten boeren, om alvast wat te ontluchten.
De krampjes waren er amper. Heb toen hij een beetje ging huilen en zijn buikje wat begon te krampen snel een kruik gepakt. Dus echt drama hebben we niet gehad. Alleen heeft hij wel een deel van de voeding teruggegeven. Meer dan een mondje terug. Dus hij voelt zich toch niet helemaal 100%.
Hij slaapt nu weer heerlijk in de wieg. Dus mama's hart is weer even gerustgesteld.
pi_53526591
Lieve Linda. Bedankt voor de gezellige tijd en de leuke en herkenbare verhalen over Eva.

Deepfreeze hoop dat het snel beter zal gaan. Dit klinkt beetje als buikgriepje of zo.

Maud is ook aan het rommelen met d'r tijden. 's Ochtends later willen slapen, maar ook niet elke dag en 's middags dan het ook even niet meer weten. Vandaag was het van 10.15-11.00 en van 15.00 tot 17.15 en daarna om 20.15 naar bed. Ach, we zullen wel zien wat het allemaal gaat worden.

Kersjes wat lekker dat je nu meer zelf kunt voeden. Super.
pi_53533018
Karin fijn dat Meike het zo goed doet!

Deepfreeze ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Ik moet het CB ook maar eens bellen of ze het dossier al hebben doorgestuurd, moet binnenkort voor de 7,5 maanden weer op bezoek. Eigenlijk volgende week al maar dat gaat vast niet lukken. Ik zou gebeld worden maar ik heb nog niks gehoord.

Met Damian gaat het super, het is echt een schatje. Ik kan er op het moment geen genoeg van krijgen! HIj heeft eindelijk door dat je ook zachtjes kan aaien ipv knijpen en krabben. Als ik hem oppak dan pakt hij mijn hoofd vast en aait met zijn handje over mijn gezicht. Zo lief!
En tijgert en rolt lekker door de kamer heen. Al lukt het tijgeren nog niet super, hij heeft er wel ontzettend veel geduld mee. Hij is gek op ballen en hij moet en zal dus bij de bal komen.
En met eten, het is net een vogeltje. Het liefst zou hij alles in 1 keer naar binnen schuiven en hij zit dan ook al lang klaar met zijn mond open voor de volgende lepel! En als het niet snel genoeg gaat pakt hij de lepel af en probeert het zelf.
Papa heeft nu vakantie dus die is er nu ook de hele dag bij. Damian vindt het echt geweldig. De hele dag maar lachen naar zijn papa en hem volgen.
Nouja hij is sowieso altijd vrolijk, erg makkelijk en tevreden! Het is gewoon echt een schatje!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:08:24 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53537490
Dag Linda en Eva Bedankt voor jullie fijne inbreng hier het afgelopen jaar!
En wat toevallig, wij hebben ook zondag zo'n 30 man op de verjaardag en op de verjaardag zelf gaan we ook zwemmen (of dierentuinen, bij goed weer)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53537570
@ appelsap: wat klinkt dat heerlijk!!

Wij zijn weer een nachtje verder. Gistermiddag na half 5 flesje weer krampjes. Toen maar besloten om na het eten cinababy te halen, want hij valt steeds uitgeput in slaap. En het is zo'n zielig gezicht.
Om 8 uur na zijn flesje weer raak. Dus ook maar wat cinababy gegegeven. Geen idee of het helpt, maar als er vandaag weer krampjes komen, dan ga ik het wel standaard geven voor een paar dagen.
In de nacht heeft hij helemaal een last gehad. van 10 tot nu geen krampje meer gezien. Maar de vorige 2 dagen begon het ook pas na 10 uur 's ochtends. Best wel gek eigenlijk..
Hij heeft geen verhoging, en zijn verkoudheid is ook weer over. Dus verder gaat het wel goed.
Ik denk zelf nog steeds dat het de verandering van de poepluier frequentie is.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:12:30 #94
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53537581
Dag Linda, dag Eva!

PM, ik wil wel een recente foto van Simon zien eigenlijk!

Deepfreeze, ik herken je frustratie. Geloof me, het gaat over (en hoort er een beetje bij helaas). Een heel intensieve tijd vond ik het. Cinababy hielp hier niet. Sab Simplex wel. Succes ermee.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:17:47 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53537702
appelsap, ik word helemaal emo van het stukje over papa, wat zal het fijn zijn als jullie straks allemaal in 1 huis wonen!
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:24:14 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53539251
Deepfreeze, Cinababy is een homeopatisch middel en werkt alleen indien je het gedurende enige tijd regelmatig geeft. Het geeft zeg maar geen directe verlichting. Succes ermee hoor!

Anna krijgt hier sinds een paar dagen een groentenpureetje. Zo, ma en di had ze worteltjes. Dat vond ze lekker! Zat ze helemaal te smakken om de lepel maar te krijgen! En woensdag had ik bloemkool gemaakt. Kom ik aan, met mijn bakje, zit ze al te stralen en te smakken, neemt ze een hap...en toen dacht ze: GATVER, dit zijn geen worteltjes. Ik moest zo lachen om dat beduusde toetje! Echt zo vertwijfeld slikte ze het door. Nou, die 5 lepeltjes zijn er in gegaan, maar het ging niet van harte hoor. Wel heel lief!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53540480
Haha Memmel, ik zie het al helemaal voor me
Na verloop van tijd zal ze die bloemkool ook wel gaan waarderen, toch?
Nog een paar maandjes en dan "mogen" wij ook gaan prutsen met groente en fruit.
Dat lijkt me zo leuk!
pi_53540564
Deepfreeze, ik heb eventueel nog een ongebruikt flesje Sab Simplex voor je!
Ik heb dat destijds via internet besteld uit Duitsland en heb toen maar gelijk 5 flesjes gedaan.
Krampjes zijn al veeeeel minder nu, ik verwacht niet dat ik dat laatste flesje nog nodig zal hebben.
Laat maar weten als je het wil.
pi_53540781
Memmel, prachtig! Heb je er een foto van?
Appelsap, mooi dat je zo van Damian geniet, hier net zo hoor, wat je schrijft klinkt heel herkenbaar!!
Deepfreeze, Cinababy hielp hier heel goed, en gaf bij Meike wel snel verlichting!!

Meike zegt PAPA!!!!! Haar papa vindt het helemaal geweldig natuurlijk.......!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53540801
Ik vergeet iets belangrijks

Eva en Linda!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_53540817
Fijn die goede berichten hier.

Met Juliette gaat 't ook erg goed, al is ze wel haast baby-af. Ze zegt papa en mama (als ze mij kwijt is staat ze beneden aan de trap te "mama!"-en), loopt overal langs, stapt over, staat los en doet als ze kwaad is of niet nadenkt bij wat ze doet wat losse eerste stapjes. En ze vindt 't erg grappig om met Myrthe samen om de beurt te gillen of heel hard 'nee' te schudden. Ze vindt alleen de backspace van de laptop iets te interessant dus soms ben ik ineens iets kwijt als ik wil reageren.
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:20:32 #102
190853 RockabeIIa
pi_53540820
Memmel, heb je een reden om zo vroeg met groentehapjes te beginnen? Niet dat ik me er mee wil bemoeien ofzo... Ik vraag het me gewoon af aangezien het vaak afgeraden wordt (niet groente maar bijvoeden in het algemeen).
pi_53541755
@ memmel, ik was van plan om vandaag ook de gewone dosering te gaan gebruiken voor een paar dagen als de krampjes weer zouden komen.

Maar meneer heeft nog steeds geen krampjes gehad vandaag (onbewerkt hout zoekt).
Hij ligt nu boven in zijn ledikant, ipv beneden in de wieg. Opzich is het niet druk beneden. Maar misschien is de rust van boven toch wat fijner. Of het was gewoon een fase.
Er veranderd ook zoveel deze week: Hij lijkt naar 6 flessen per dag te gaan. Grotere flesjes per keer makkelijk opdrinken. Die poepluiers nog maar 1 keer per dag. Heel veel lachen naar pratende mensen en al proberen terug te kirren. Rustig wakker en nieuwsgierig om zich heen kijken...
Ons mannetje is dan nog niet toe aan zijn groentehapjes of de eerste stapjes, maar ik zie hem elke dag groeien

@ kersje, bedankt voor het aanbod. Maar we kijken het voorlopig nog even aan. Als we het toch nog willen proberen weet ik je wel te vinden...
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:27:40 #104
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53542655
Rockabella: ik merk dat Anna veel zat te smakken, met haar mond bezig was en soms na een flesje nog wat onrustig was. Ik heb met cb overlegd en die zeiden dat ik voor de verandering best iets mocht geven. Ik zou het nog geen bijvoeding willen noemen, het zijn echt 5 kleine hapjes, maar ze lijkt er klaar voor. Hapt ook al bijzonder goed van een lepel trouwens. Bij het cb hier mag je vanaf vier maanden beginnen en ondersteunen ze dat ook ivm de smaakontwikkeling. Dus tot zes maanden doen we af en toe een paar hapjes en daarna gaan we echt bijvoeden.

Een foto moet ik thuis even uploaden. Ben nu namelijk "aan het werk"...ja, het is vrijdag hoor, ik heb ook zin in weekend..

Even iets anders nog: zou ik Anna d'r haren zelf kunnen knippen? Iemand tips? D'r haren beginnen namelijk in haar ogen te hangen...
pi_53543305
Memmel..hahaha
ik moest wel lachen om je 'haar knip vraag'
hier groeit het dus echt gewoon nauwelijks! Nogsteeds korte haartjes...hihihi

dat knippen doe ik wel als ze zo'n 2 jaar is denk ik !
pi_53543364
ohja... hoe zit jij met Anna verder qua voedingen ?
zomaar even om ilse te kunnen vergelijken !
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:02:33 #107
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53543576
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:54 schreef marit1978 het volgende:
ohja... hoe zit jij met Anna verder qua voedingen ?
zomaar even om ilse te kunnen vergelijken !
Anna eet om 7,11,15 en 19 uur 165 cc Nutrilon 1 en om 23 uur 200 cc Nutrilon 1 met twee eetlepels Nutrix Rijstebloem erdoorheen. En dan voor haar 19 uur fles krijgt ze nu af en toe een paar hapjes wortelpuree of bloemkoolpuree. Morgen gaan we snijbonen proberen.

Hoe gaat het met Ilse? Het gaat allemaal hard he...? Weet je nog dat we in Z&G zaten te babbelen over hoe en wanneer 'het' zou beginnen?

Tja, die haren....mijn collega's kunnen ook geen tips geven, want die kindjes zijn ook allemaal nog kaal!
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:05:35 #108
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53543647
Gewoon zelf een beetje knippen Memmel. Echt verknippen gebeurt niet zou gauw bij die kleintjes.

Maud moet ik binnenkort ook maar eens onderhanden nemen. Die heeft nog steeds een zeer eigenwijze babylok. En ze is bijna geen baby meer.......duss
pi_53543732
Dat is een snelle reaktie zeg !

fijn te horen dat het schema bij jullie zo'n beetje is wat het hier is
6:30
10:30
14:30
18:30
22:15 en dan zo'n 170cc wat ze totaal drinkt (laatste wel 200 ook)

Slim om het groentehapje voor die fles van 19:00uur te geven!
Gaan we hier ook maar doen denk ik, in de hoop dat als ze het een beetje goed eet,
de fles van 19uur naar later verschuift en die van 22uur vervalt!

Met wat voor speen drnkt ze de nutrix?

Ik vind het héérlijk dat het zo snel gaat!
het vergt nu veel minder van me, waar ik me stuk beter bij voel.
Leuk ook dat ik merk dat ik niet meer naar de toekomst kijk.... NU is het hartstikke leuk
dus ik geniet ook echt van het NU !
Ilse doet het prima, op de afgelopen 1,5week na
ze slaapt echt weer even slecht!
Maargoed, dat noemen we maar een fase
  vrijdag 28 september 2007 @ 14:12:53 #110
190853 RockabeIIa
pi_53543821
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:05 schreef chacama het volgende:
Gewoon zelf een beetje knippen Memmel. Echt verknippen gebeurt niet zou gauw bij die kleintjes.

Maud moet ik binnenkort ook maar eens onderhanden nemen. Die heeft nog steeds een zeer eigenwijze babylok. En ze is bijna geen baby meer.......duss
Brent heeft inmiddels echt al een heel dikke bos
Het zachte rooie babyhaar is laatst weggeknipt en nu is het glimmend blond (nog een beetje rossig) en dik. Net als mijn haar (alleen dat heeft zijn glans verloren ).
  vrijdag 28 september 2007 @ 15:43:06 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53546194
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:09 schreef marit1978 het volgende:
Dat is een snelle reaktie zeg !
.......
Met wat voor speen drnkt ze de nutrix?
....
Ilse doet het prima, op de afgelopen 1,5week na
ze slaapt echt weer even slecht!
Maargoed, dat noemen we maar een fase
Ja, ik verveel me echt te pletter op kantoor. Het is wel druk hoor, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten en heb echt een F5 dagje...

Ik heb voor de Nutrix een 3-standen speen van Avent. Standje twee lukt prima, ze gaat echt als een trein en drinkt 'm supersnel (eigenlijk iets té) leeg. Het lijkt wel alsof de 'gewone' nummer 2 spenen eigenlijk een stuk minder hard gaan.

Anna is nu ook weer wat rustiger, maar sliep ook een tijdje heel slecht. Ze zou het van kwart over tien tot zeven niet halen, denk ik. Net te lang.

Ik geniet ook echt van elk moment. Ik vind het heerlijk om er zo mee bezig te zijn. We hebben nu ook 's ochtends een momentje met z'n drieen ingebouwd. Anna de fles en wij lekker een bakkie koffie op het grote bed (geen koffie als we Anna vasthouden, natuurlijk!). Heerlijk! En dan daarna stressen omdat we veeeel te laat zijn.
pi_53546560
ja...zo lekker met z'n 3en in bed !
heerlijk!
Hier net zo .. één van ons gaat flesje en thee/koffie halen en dan lekker ilse tussen ons in aan de fles, wij om de beurt aan de thee/koffie
pi_53548155
Zo, ik heb het nadeel van maar 1 poepluier per dag ontdekt ===> Er moet elke dag nog dezelfde hoeveelheid uit.. Maar nu dus in 1 luier..
Of zoals nu, in 1 luier, Chris zijn romper, trui, broek en sokken (via de broekspijp). Die liggen nu in de inweekwas. En Chris heeft ook lekker ge-tummy-d.
Dat er nog vele chaosjes mogen volgen
pi_53548287
Hihi welkom in de nekluiers Deepfreeze... En nog een troost het blijft zo althans hier af en toe nog wel en het liefst onder etenstijd of kooktijd
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:07:03 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_53548304
Ja, dat is wel herkenbaar. Ik ben ook altijd blij als ze het in meerdere keren doet. Soms denk je had je het niet allemaal tegelijk kunnen doen, maar nu blijft alles in elk geval binnen de randjes. Oh, en Deepfreeze het zou ook kunnen schelen als je van maat verwisseld. Net ff groter kan al aanzienlijk schelen in de poetserijen.

@ Mibos of als ze net uit bed komt. En dat je dan die kamer binnenloopt (ook net wakker) en die wee-ige lucht al ruikt...meestal roep ik F. dan met de mededeling ga maar alvast onder de douche staan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:08:14 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53548335
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Het zachte rooie babyhaar is laatst weggeknipt
Bij Thies begint dat nu net een beetje te groeien!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_53548429
Ja das ook nog zo'n leuk tijdstip inderdaad hahaha dus DF maak je borst maar nat hoor!!!

Een spuitluier van Kaith heeft ervoor gezorgd dat mijn ouders nu nieuwe vloerbedekking hebben en toen was ze twee weken oud . Mijn moeder dacht de ze sneller was dan de spuitluier maar hoor. Vloer niet meer schoon te krijgen ook niet met zo'n speciaal gehuurd apparaat voor vloerbedekking...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:27:00 #118
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53548768
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, ik wil wel een recente foto van Simon zien eigenlijk!
keej dan

Mibos, wat erg, die vloerbedekking!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53550022
Wat ik me eigenlijk afvraag....als ze groter worden, komt er dan weer een avondvoeding bij of zoiets ?

Of ga je per voeding meer geven ? Zoals ik bij Marit lees, bijv. Of is het meerdere eetmomenten op een dag ? Of is dat erg divers bij iedereen en doe je wat goed bij het kind past en groei je daar gewoon naar toe ??
  vrijdag 28 september 2007 @ 18:57:15 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53550787
Je gaat dan ongeveer, als je, uiteindelijk, op 3 flesvoedingen zit zeg maar, per voeding 180 a 200 ml geven.
Dan krijgen ze inmiddels ook groentehapjes, fruit en brood.

Dean ging daarnet voor het eerst uit zichzelf staan

Oh, en hij heeft ook al echt "mensenhaar"
En een halve tand
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')