Wat gaat Dean snel!
Tijn doet wel verwoedde pogingen, maar het lukt steeds net niet. Wel kruipt ie sinds vandaag
![]()
En dan ook echt met z'n buik los van de grond
Ander vraagje: hoeveel moet een baby van 9 maanden minimaal per dag binnenkrijgen? Het is hier momenteel huilen met de pet op
![]()
Per fles drinkt ie maar een cc of 60 als ik mazzel heb.. een paar hapjes fruit, met proppen hooguit een halve boterham.. Sap wil hij sowieso niet, Roosvicee niet,
Als ik vandaag optel kom ik op zo'n 350 cc
![]()
Maakt niet uit of het koud/warm/lauw is.. fles met speen2 of 3, andere fles, tuitbeker met en zonder anti-lek.. Afgelopen nacht kwam ie wel voor het eerst weer eens en wilde wel zo'n 100cc drinken, maar meer ook niet..
Hij is wel levendig en actief genoeg, heeft wel nog dunne luiers en hele rode billen. Als het maandag nog zo is, ga ik maandag even naar de HA want dit kan wel een paar dagen, maar niet structureel natuurlijk.
Het zou overal mee te maken kunnen hebben natuurlijk.. Tandjes die maar niet willen doorkomen, snipverkouden, een sprongetje, daardoor niet lekker in z'n velletje..
Voel me er niet helemaal lekker bij iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.