abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53468495
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Moonah het volgende:

Tot slot een demonstratie boontjes eten met je speen nog in je mond...
Haha

Die oogjes trouwens
Variety is the spice of life
pi_53468808
Thies, vent. Wat ben je toch een lekker jong. En boontjes zooooo lekker, maar zonder speen gaat het echt beter....
  Jubileum moderator dinsdag 25 september 2007 @ 20:24:08 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53468876
Geweldig filmpje Moonah
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2007 @ 20:24:52 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53468892
Moonah wat een geweldig leuk filmpje van Thies
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:26:38 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53468938
Schattig! Hij kijkt ook steeds zo vertwijfeld om, zo van: "Wie komt het ff voordoen"?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53469307
aaah thies wat is dat ventje rustig zeg, als hij het niet zn mond in krijgt wat verschillen kindjes toch
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_53469329
bartman wat een klein frummeltje.

deepfreeze wel fijn dat je idd wel snel terecht kunt.

chacama hier word het ook niet gewaardeerd hoor. wat gaat maud hard
mama van 3 kids!
pi_53474571
damn Moonah ik zie: this file no longer exists.... jammer!

Vandaag ook naar het cb geweest, is geloof ik landelijke we gaan naar het cb-dag
Meike is lang voor haar leeftijd, bijna 7 maand en 69,5 cm en een gewicht van 7940
Gewicht en lengte kwamen goed overeen.
Ze doet het super, op een gegeven moment ging de arts haar hartje luisteren, duwt Meike die stethoscoop (?) weg, was volgens de arts een reflex wat ze pas met 10 maand doen normaal gesproken...!!!
Meike mag nu brood eten, gelijk maar begonnen...jamjamjammie
En ze mag in de kinderstoel zitten, dus ook maar meteen in elkaar gezet, morgen maar eens zien wat ze daarvan vindt....vast leuk, Meike vindt zowat alles leuk

Bartman welkom met kleine Roos!!
Deepfreeze, hopelijk valt het mee met het ruisje van Chris! Wel goed dat ze er meteen goed naar kijken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:08:36 #59
192020 Furunkel
Op je reet !!!!!!!
pi_53474614
*weg*

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 26-09-2007 08:54:04 ]
Een steenpuist is te herkennen aan een rode, harde en pijnlijke plek in de huid. Vaak is dit in de oksels, tussen de billen of liezen. Na een paar dagen rijpt de steenpuist en ontstaat een zwarte, harde plek die uiteindelijk openbarst.
pi_53475274
moonah wat een schatje is Thies zeg. kon het filmpje niet eerder bekijken omdat ik moest werken

karin goed dat alles goed was met meike

wij zetten hier de kleine meid al veel langer in de kinderstoel maar die van ons kan dan ook schuin net als de wipstoel zou het dan slecht zijn geweest , het cb heeft er nooit iets over gezegd hier?
mama van 3 kids!
pi_53475648
Wat vreemd, hier komen ze elke week langs om te zien of ons interieur kindvriendelijk genoeg is

Fijn dat Meike het zo goed doet Karin (en ik blijft het een leuke naam vinden ook al kreeg ik 'm er hier niet door )
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:57:08 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53476157
Dean heeft een nieuw woord..ik hoor nu de hele dag "Mamamamama...NEENEENEENEH!!"

Nog geen 8 maanden is toch wat jong voor de peuterpuberteit
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53476185
Leuk om te weten wat je naam van je baby inhoudt ...

http://www.just-think-it.com/sbnname.htm
  woensdag 26 september 2007 @ 08:55:27 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53479284
Naar aanleiding van de landelijke cb-dag gisteren, heb ik toch een vraagje: vlakt de lengte/gewichtscurve snel af? Als Anna nl zo door blijft groeien, dan weegt ze bij 7 maanden al bijna 10 kilo ofzo. Dit nav Meike die met 7 maanden bijna 8 kilo weegt en mijn kleine meid die gisteren met 4 maanden 7 kilo en 10 grammen woog....
Ik maak me waarschijnlijk weer zorgen om niets...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:08:13 #65
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53479448
Vanaf een maand of 4 gaat het minder hard, Memmel
(Tijn woog op 4 maanden ruim 8 kilo en nu op bijna 9 was het ruim 10 kilo.. en hij gaat mooi volgens het lijntje )
Geen zorgen maken dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53479573
Memmel geen zorgen hoor! Kaith was met 3 maanden 6500 gram en nu met bijna elf maanden 8900 gram met 76,5 cm. Met andere woorden wat ET zegt...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_53479587
Moonah en dan in het begin die zucht van wat moet ik hier nou weer mee

Vivi leuk dat Dean al aan de klets gaat... Hier is het nog steeds mama, papa, euh euh, bah en etuh maar voornamelijk is het euh euh (drie keer raden waar ik soms de hele dag mee bezig ben).
  woensdag 26 september 2007 @ 09:38:42 #68
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53479944
quote:
Op woensdag 26 september 2007 09:16 schreef Mibos het volgende:
maar voornamelijk is het euh euh (drie keer raden waar ik soms de hele dag mee bezig ben).

Als jij de hele dag druk bezig bent met 'euh euh' slaat mijn vunzige geest meteen op hol, maar dat zal je vast niet bedoelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 september 2007 @ 09:41:14 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53479990
Pfewwww. Gelukkig maar, ik droomde al dat ik zo'n reus de buggy in zou moeten duwen. Tja, waar je al niet van kunt dromen he....

Grappig moment trouwens nog in de wachtkamer gisteren. Anna lag zo over mijn schouder alles eens gade te slaan. Ineens stootte ze een luid en duidelijk "Woeoeoehaaaa" eruit. Ze had de lachers natuurlijk direct op haar hand. Gekke clown van me...

Moonah....filmpje is inderdaad erg grappig. Je ziet 'm denken: hoe krijg ik die boon door mijn speen....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_53480097
Wat is het een rustig ventje, Moonah!
pi_53480891
Et heb jij zulke gedachten??? Nou snap ik pas waar jou derde wondertje vandaan komt hahaha...

Euh Euh nee dat mag niet, euh nee niet aan de afstandsbediening enz. enz. en nu gaat ze er zelf met haar hand naar toe en zegt dan euh en als ik dan zeg ja euh dan pakt ze het niet dus het begint te werken...
  woensdag 26 september 2007 @ 10:42:04 #72
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53481293
Memmel, voor hetzelfde geld is het wel een heavy kindje. Met nog geen 10 maand was Brent op een paar gram na 11 kg. En dan nog is het geen reden tot paniek!

Moonah, je filmpje! Ik heb het gemist
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_53481324
Thies en de boontjes. Echt leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53481373
Rock je moet op Moonah haar naam klikken en dan zie je links Thies met boontjes
  woensdag 26 september 2007 @ 12:07:59 #75
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53483404
Lishe, Lishe, Lihiesjuuuuuhhhhh!!! Wanneer kom je posten over je heldin? Nieuws wil ik, en foto's, NU!!! Kom nu maar eens van die wolk af hoor, het volk wil ook wat.

Ongeduldig, hoezo?

Hoop dat alles goed gaat! Dikke
  woensdag 26 september 2007 @ 13:17:38 #76
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53485010
Moonah!! Wat heb je toch een lieve bonen-snuiver!

Zo herkenbaar, in bed leggen-op de buik rollen-shhhhppop speen erin-pats pats pats staan! Exact hetzelfde!
(mijn moeder dacht pas eens de slaapzak aan te kunnen trekken als ze hem erop legde in bed. haa, dat lukte dus niet op de commode dus maar)

Bartman, nog proficiat met je kleine meid! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53486877
pff, wat een ellendige dag vandaag..
Chris heeft af en toe wat last van krampjes gehad in het begin. Maar dat ging de laatste paar weken al een stuk beter. Maar vandaag is het echt erg. Vanochtend na zijn 10 uur voeding was het brullen. Met wat op de buik masseren ging het wel snel weer weg. maar toch wel een half uurtje flink gebruld.
En zonet na de 12 uur voeding was het weer mis. Na een kwartiertje begon meneer echt flink te huilen. En zijn buikje voelde je helemaal verstijven. Eerst wat gemasseerd, en wat verschillende houdingen geprobeerd. Maar hij had niet eens rust tussen de krampen door ('s ochtends wel). Een warm bad bleek de oplossing. Tenminste voor eventjes. Toen hij eruit was begon het al snel weer. Hij is na anderhalf uur krampen uiteindelijk met een kruik op zijn buik in mijn schoot in slaap gevallen. En ligt nu lekker te slapen in zijn wiegje..
Wel gek dat het opeens zo'n krampdag is. Hij heeft gisteravond voor het laatst BV gehad, dus het zal niks zijn wat ik heb gegeten. Ik gok erop dat het gisteren te druk is geweest, en dat hij daardoor wat van streek is vandaag.
Gelukkig weet ik nu wel dat een kruik helpt. Kan die gelijk pakken als ik weer misgaat..
  woensdag 26 september 2007 @ 14:31:39 #78
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53487251
He Deepfreeze, wat vervelend. Kan zijn dat ie inderdaad een dagje van slag is hoor. Zou het misschien juist het feit dat hij geen bv heeft gehad kunnen zijn? Ik weet het niet hoor. Heel veel succes ermee iig!
pi_53487733
He Memmel, hij krijgt gemiddeld 1 flesje BV per dag. De rest is KV. Dus het is voor hem niet vreemd om een ochtend zonder BV te zitten. Gisteren heeft hij ook pas om 23 uur een fles BV gehad. En toen had hij overdag ook geen last.
Maar bedankt voor het meedenken!!!
pi_53507878
Deepfreeze hoe gaat het met Chris? Is het weer afgezwakt?

Hier een dametje die heel goed door heeft dat ze de trap op kan. Gistermiddag stond ze ineens op de eerst trede om vervolgens even te demonstreren hoe ze dan naar de tweede en derde kon. Nu staat ze voor de woonkamerdeur te schreeuwen want die zit dicht en kan ze niet naar de trap.

Iemand trouwens nog een idee bij deze trap:

Aan 1 kan de muur om de bevestiging op te hangen en aan de andere kant van de trap is niets. Traphekje werkt dus niet. Nu hebben we het plan om 1 traphekje door te zagen en dan het bevestigen op zijn kop zodat dan de sluiting aan de binnenkant van de onderste trede komt maar of dit handig is? Je moet namelijk dan het hekje op de grond openmaken.
pi_53509427
Dat doet Maud (nog) niet....

Wat ze wel doet is veelvuldig vergeten dat ze nog niet los kan staan. Met alle bulten als gevolg.

Oplossing van je traphek lijkt me een goede. Misschien even in klussen met een foto van de trap wat tips vragen....

Deepfreeze hoe is het met Chris...?

Mwana hoe is het met Nune?
  donderdag 27 september 2007 @ 11:08:23 #82
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_53509878
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:46 schreef Mibos het volgende:
[...]

Iemand trouwens nog een idee bij deze trap:

Aan 1 kan de muur om de bevestiging op te hangen en aan de andere kant van de trap is niets. Traphekje werkt dus niet. Nu hebben we het plan om 1 traphekje door te zagen en dan het bevestigen op zijn kop zodat dan de sluiting aan de binnenkant van de onderste trede komt maar of dit handig is? Je moet namelijk dan het hekje op de grond openmaken.
Ik heb een soort T van hout gemaakt en deze op de spil van de trap gelijmd. Op het uitstekende deel zit de 'vanger' van het traphekje.

Bij deze constructie moet je wel goed opletten dat je er bij het langslopen niet tegenaanloopt.
pi_53511359
Helaas gaat het nog niet helemaal goed. Gisteravond na zijn 17 en 20 uur flesje ook nog wat krampjes gehad. Maar die waren na een kwartiertje kruik al weg.
Vannacht helemaal geen last gehad. En vanochtend wel weer. Weer een kruik gebruikt en vrij snel weg, maar het duurde langer dan gisteravond.
Gisteren was het na de eerste middag fles het ergst. Dus ik ben nieuwsgierig wat er na de volgende fles gaat gebeuren..
We hebben nog een mogelijk reden voor die krampjes gevonden: Normaal had Chris 5 poepluiers per dag. Maar gisteren en eergisteren nog maar 1-tje per dag. Wat dus eigenlijk normaal is voor flesvoeding. Misschien zijn de darmpjes wat van streek door die plotselinge verandering. Toch blijft het gek dat het vannacht wel goed ging.
Als het na de volgende fles weer zo heftig is, haal ik wel wat cinababy. Want hij valt nu steeds uitgeput in slaap na die krampjes. Echt zo'n zielig gezicht, eerst brullen en daarna met rode oogjes in slaap...
pi_53512133
Al die rechtopstaande en (trap)lopende baby's...Wat knap!
Maar ja, die zijn al bijna geen baby meer natuurlijk. (sorry mama's)

Met Devin gaat alles lekker, wel een beetje verkouden waardoor hij heel lief knort in zijn slaap
Na een paar tips van hier, ben ik het nu anders gaan doen qua voeding op dagen dat ik werk.
Hij krijgt dan 2 grote flessen en ik geef ook 1 kleintje mee waarvan ik dus eigenlijk liever niet heb dat hij die krijgt. En als hij die toch krijgt, dan zal hij er niet genoeg aan hebben dus nog bij mij willen bijdrinken. Gister had hij die 3e niet nodig en heb ik hem zelf kunnen voeden, pas om 19:00 uur kwam 'ie.
Hoorde ik later van mijn schoonmoeder dat de fles van 14:30 200 cc bevatte en dat hij maar 20cc had overgelaten...
Kleine vreetzak!
Sinds een paar weekjes is Devin verliefd op zijn handjes. Hij loopt er continu luidruchtig op te sabbelen, soms gaan echt die complete vuistjes in zijn mond! Het is nu al een paar keer gebeurd dat hij zijn speen uit z'n mond trok om te kunnen vuistsabbelen, en ook al een paar keer dat hij zelfs de borst ervoor wegduwde

Vorige week dinsdag prikjes gehad, nu nog steeds harde bultjes op zijn heupen.
Is dat normaal na ruim een week?
Hij heeft er voor zover ik kan zien geen last van in ieder geval.
.... met gevoel voor drama....
pi_53512275
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Echt zo'n zielig gezicht, eerst brullen en daarna met rode oogjes in slaap...
En dan superschor worden van al dat gebrul waardoor dat huilen hartverscheurend zielig klinkt.

Succes met die krampjes, en geef anders maar gewoon Cinababy.
Pijn lijden is voor zowel mama als baby heel naar.
Devin heeft er gelukkig al bijna geen last meer van!
pi_53512459
Kersjes, fijn dat het nu goed loopt met je flesjes
quote:
Op donderdag 27 september 2007 12:29 schreef Kersjes het volgende:

Kleine vreetzak!
Sinds een paar weekjes is Devin verliefd op zijn handjes. Hij loopt er continu luidruchtig op te sabbelen, soms gaan echt die complete vuistjes in zijn mond! Het is nu al een paar keer gebeurd dat hij zijn speen uit z'n mond trok om te kunnen vuistsabbelen, en ook al een paar keer dat hij zelfs de borst ervoor wegduwde
hihi dat lijkt op die van mij hier.
Pepijn sabbelt ook steeds meer op zijn handjes, en spuugdoekjes, en knuffeltjes en alles wat hij maar in zijn handen krijgt. Ook dat borst inwisselen voor zijn vuistje gebeurt hier regelematig, en dan na even sabbelen heeeeel hard gaan krijsen omdat er geen melk uitkomt

Pepijn is met zijn schema aan het klooien, hij krijgt borstvoeding op verzoek en sinds een paar dagen is dat overdag steeds vaker om de 4 uur ipv om de 2,5-3 uur. Alleen de afgelopen 2 nachten komt hij dus voor 2 nachtvoedingen en zit er 's nachts soms maar 3 uur tussen, voorheen maakte hij vaak een ruk slaap van 5 uur en 4 uur ofzo en kreeg dus maar 1 nachtvoeding. . Hopen dat dat snel weer bij trekt.
pi_53512934

Dag lieve baby-mama's! Ik ben het niet meer, en dat is goed, we zijn er samen naar toe gegroeid! Ik hoop dat jullie net zoveel aan elkaar hebben als ik heb (gehad)

Eva's verjaardag was leuk! Alleen met papa en mama, taart, zwemmen en 's avonds uitgeput naar bed - zondag komt het bezoek (25 man )

[ Bericht 2% gewijzigd door Linda__ op 27-09-2007 14:07:29 ]
Eva en Maria
  donderdag 27 september 2007 @ 13:12:18 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53513501
Dag Eva, gefeliciteerd en bedankt voor alle tips mama Linda!
pi_53515353
Om half 1 weer een flesje gehad.. Netjes 135 ml opgedronken. Heb hem halverwege ook even laten boeren, om alvast wat te ontluchten.
De krampjes waren er amper. Heb toen hij een beetje ging huilen en zijn buikje wat begon te krampen snel een kruik gepakt. Dus echt drama hebben we niet gehad. Alleen heeft hij wel een deel van de voeding teruggegeven. Meer dan een mondje terug. Dus hij voelt zich toch niet helemaal 100%.
Hij slaapt nu weer heerlijk in de wieg. Dus mama's hart is weer even gerustgesteld.
pi_53526591
Lieve Linda. Bedankt voor de gezellige tijd en de leuke en herkenbare verhalen over Eva.

Deepfreeze hoop dat het snel beter zal gaan. Dit klinkt beetje als buikgriepje of zo.

Maud is ook aan het rommelen met d'r tijden. 's Ochtends later willen slapen, maar ook niet elke dag en 's middags dan het ook even niet meer weten. Vandaag was het van 10.15-11.00 en van 15.00 tot 17.15 en daarna om 20.15 naar bed. Ach, we zullen wel zien wat het allemaal gaat worden.

Kersjes wat lekker dat je nu meer zelf kunt voeden. Super.
pi_53533018
Karin fijn dat Meike het zo goed doet!

Deepfreeze ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Ik moet het CB ook maar eens bellen of ze het dossier al hebben doorgestuurd, moet binnenkort voor de 7,5 maanden weer op bezoek. Eigenlijk volgende week al maar dat gaat vast niet lukken. Ik zou gebeld worden maar ik heb nog niks gehoord.

Met Damian gaat het super, het is echt een schatje. Ik kan er op het moment geen genoeg van krijgen! HIj heeft eindelijk door dat je ook zachtjes kan aaien ipv knijpen en krabben. Als ik hem oppak dan pakt hij mijn hoofd vast en aait met zijn handje over mijn gezicht. Zo lief!
En tijgert en rolt lekker door de kamer heen. Al lukt het tijgeren nog niet super, hij heeft er wel ontzettend veel geduld mee. Hij is gek op ballen en hij moet en zal dus bij de bal komen.
En met eten, het is net een vogeltje. Het liefst zou hij alles in 1 keer naar binnen schuiven en hij zit dan ook al lang klaar met zijn mond open voor de volgende lepel! En als het niet snel genoeg gaat pakt hij de lepel af en probeert het zelf.
Papa heeft nu vakantie dus die is er nu ook de hele dag bij. Damian vindt het echt geweldig. De hele dag maar lachen naar zijn papa en hem volgen.
Nouja hij is sowieso altijd vrolijk, erg makkelijk en tevreden! Het is gewoon echt een schatje!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:08:24 #92
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53537490
Dag Linda en Eva Bedankt voor jullie fijne inbreng hier het afgelopen jaar!
En wat toevallig, wij hebben ook zondag zo'n 30 man op de verjaardag en op de verjaardag zelf gaan we ook zwemmen (of dierentuinen, bij goed weer)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53537570
@ appelsap: wat klinkt dat heerlijk!!

Wij zijn weer een nachtje verder. Gistermiddag na half 5 flesje weer krampjes. Toen maar besloten om na het eten cinababy te halen, want hij valt steeds uitgeput in slaap. En het is zo'n zielig gezicht.
Om 8 uur na zijn flesje weer raak. Dus ook maar wat cinababy gegegeven. Geen idee of het helpt, maar als er vandaag weer krampjes komen, dan ga ik het wel standaard geven voor een paar dagen.
In de nacht heeft hij helemaal een last gehad. van 10 tot nu geen krampje meer gezien. Maar de vorige 2 dagen begon het ook pas na 10 uur 's ochtends. Best wel gek eigenlijk..
Hij heeft geen verhoging, en zijn verkoudheid is ook weer over. Dus verder gaat het wel goed.
Ik denk zelf nog steeds dat het de verandering van de poepluier frequentie is.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:12:30 #94
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_53537581
Dag Linda, dag Eva!

PM, ik wil wel een recente foto van Simon zien eigenlijk!

Deepfreeze, ik herken je frustratie. Geloof me, het gaat over (en hoort er een beetje bij helaas). Een heel intensieve tijd vond ik het. Cinababy hielp hier niet. Sab Simplex wel. Succes ermee.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:17:47 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53537702
appelsap, ik word helemaal emo van het stukje over papa, wat zal het fijn zijn als jullie straks allemaal in 1 huis wonen!
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:24:14 #96
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_53539251
Deepfreeze, Cinababy is een homeopatisch middel en werkt alleen indien je het gedurende enige tijd regelmatig geeft. Het geeft zeg maar geen directe verlichting. Succes ermee hoor!

Anna krijgt hier sinds een paar dagen een groentenpureetje. Zo, ma en di had ze worteltjes. Dat vond ze lekker! Zat ze helemaal te smakken om de lepel maar te krijgen! En woensdag had ik bloemkool gemaakt. Kom ik aan, met mijn bakje, zit ze al te stralen en te smakken, neemt ze een hap...en toen dacht ze: GATVER, dit zijn geen worteltjes. Ik moest zo lachen om dat beduusde toetje! Echt zo vertwijfeld slikte ze het door. Nou, die 5 lepeltjes zijn er in gegaan, maar het ging niet van harte hoor. Wel heel lief!
pi_53540480
Haha Memmel, ik zie het al helemaal voor me
Na verloop van tijd zal ze die bloemkool ook wel gaan waarderen, toch?
Nog een paar maandjes en dan "mogen" wij ook gaan prutsen met groente en fruit.
Dat lijkt me zo leuk!
pi_53540564
Deepfreeze, ik heb eventueel nog een ongebruikt flesje Sab Simplex voor je!
Ik heb dat destijds via internet besteld uit Duitsland en heb toen maar gelijk 5 flesjes gedaan.
Krampjes zijn al veeeeel minder nu, ik verwacht niet dat ik dat laatste flesje nog nodig zal hebben.
Laat maar weten als je het wil.
pi_53540781
Memmel, prachtig! Heb je er een foto van?
Appelsap, mooi dat je zo van Damian geniet, hier net zo hoor, wat je schrijft klinkt heel herkenbaar!!
Deepfreeze, Cinababy hielp hier heel goed, en gaf bij Meike wel snel verlichting!!

Meike zegt PAPA!!!!! Haar papa vindt het helemaal geweldig natuurlijk.......!!!!
pi_53540801
Ik vergeet iets belangrijks

Eva en Linda!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')