Ietsje meer dan dat Ruud....quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zijn er nog 160 achter de schermen. 40 man moesten dus al opzouten...
En tegen Huub doet Brian echt aardig.quote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
Brian noemt Lieke paarse schoonheid![]()
Hopelijk kan Amanda zich dat morgen niet meer herinneren....
Ben je gek, hij kreeg ze van achter en mocht ieder 100 gevenquote:Op zondag 23 september 2007 01:39 schreef wie.. het volgende:
Brian die cp's uitdeelt ? zijn ze van hem ?
Die gast baalt dat hij zijn televisiemomentjes kwijt is, dit zijn nog een paar stuiptrekkinkjesquote:Op zondag 23 september 2007 01:40 schreef Varen het volgende:
En Dimitri geeft Nadia weer een knuffel
Als je dronken bent komt je ware aard naar boven zeggen ze..quote:Op zondag 23 september 2007 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En tegen Huub doet Brian echt aardig.
praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef tony38 het volgende:
ik wil die dikke van BOB in haar kont nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu weten we het welquote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef tony38 het volgende:
ik wil die dikke van dOB in haar kont nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat let je.Ga er effe heen zou ik zeggenquote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef tony38 het volgende:
ik wil die dikke van BOB in haar kont nemen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan had je niet op Fok moeten zitten maar in Eemnes.quote:Op zondag 23 september 2007 01:42 schreef tony38 het volgende:
effe die kroketten eruit werkenquote:Op zondag 23 september 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan had je niet op Fok moeten zitten maar in Eemnes.
Ik reageer niet op die zool hoor, zal ook wel wat ophebbenquote:Op zondag 23 september 2007 01:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan had je niet op Fok moeten zitten maar in Eemnes.
volgens mij danst ze zelfs op een weense wals nog op deze manierquote:Op zondag 23 september 2007 01:44 schreef wie.. het volgende:
Hoe zou Amanda dansen op flamengo ook op zijn teasers ?![]()
Ik denk een verdwaalde toerist die met een 5 euro biljet wapperde in Teasers....quote:Op zondag 23 september 2007 01:46 schreef yellowfirst het volgende:
Wie heeft Amanda ooit gezegd dat ze kan dansen............![]()
En zwaar dronken was............quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk een verdwaalde toerist die met een 5 euro biljet wapperde in Teasers....![]()
danst met nadia..quote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef Varen het volgende:
Waar is Dennis?
Daarom blijft Dimitri nu ook uit de buurtquote:Op zondag 23 september 2007 01:47 schreef riri het volgende:
nadia wordt steeds meer een plumpudding
Zal ons niet verbazen.Is dagelijkse kost voor haarquote:Op zondag 23 september 2007 01:48 schreef tony38 het volgende:
dit ga dalijk uit de hand lopen die amanda wordt straks in haar poe genomen!!
ja dacht het wel ja! hahahhhaahahahquote:Op zondag 23 september 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal ons niet verbazen.Is dagelijkse kost voor haar![]()
kim is er wel die word in de plee in haar poe genomen!!quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Jammer dat Kim foetsie is....
Of Suske en Wiske en de 100% knallende alphenaarquote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nieuwe Suske en Wiske titel: "De schurende snol" ?![]()
[afbeelding]
Ben er even weg van.![]()
Niet eens sexy maar zo ranzig.quote:Op zondag 23 september 2007 01:49 schreef riri het volgende:
die danseesjes dansen een stuk beter dan amanda
amanda danst alleen maar voortdurend hetzelfde....en als je die kop erbij zit helemaal verschrikkelijk
dat vind ik nou ook...quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Tsja dan wil ik dat (juist) ook zien....quote:Op zondag 23 september 2007 01:52 schreef tony38 het volgende:
[..]
kim is er wel die word in de plee in haar poe genomen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind niet dat ze onder doet voor die zogenaamde andere danseressenquote:Op zondag 23 september 2007 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
In- en intriest die Amanda...denken dat je de sterren van de hemel danst.........
Ja dat weet je nooitquote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef droomkoningin het volgende:
ik hou t voor gezien... achteraf heb ik spijt dat ik de hele avond achter de computer heb gezeten... maar ja... stel je voor dat je iets mist
Scheepstros................quote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef bosb het volgende:
Zou die dikke van DOB op dit moment nou echt trots zijn op het haar van amanda??? Het vliegt rond als een scheepstros.....
Wordt ze vermist?quote:Op zondag 23 september 2007 01:51 schreef bosb het volgende:
Als ze zelf vindt dat ze er schattig uit zag in die roze tent dan is het heel goed mogelijk dat het haar van Amanda ook prachtig vindtquote:Op zondag 23 september 2007 01:55 schreef bosb het volgende:
Zou die dikke van DOB op dit moment nou echt trots zijn op het haar van amanda??? Het vliegt rond als een scheepstros.....
idd... ik taai ook afquote:Op zondag 23 september 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
Luitjes, hou goed in de gaten wie gaat kotsen en wie in welk bed beland.
quote:Op zondag 23 september 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik heb een verzoeknummer:
Back by dope demand
Dan is het goed.........quote:Op zondag 23 september 2007 01:57 schreef markisboer het volgende:
amanda gaat brian para maken ofzow
issie al!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:00 schreef Shayndel het volgende:
brain zal zo wel weer bij amanda zijn. Zijn sletje is veelste los en Dimitri en Huub zijn ook in het water dus gevaar.
brian en Huub toch?quote:Op zondag 23 september 2007 01:59 schreef Dark het volgende:
Amanda ligt al in het zwembad, Dimitri en Huub volgen.....
Ach ja, als Amanda maar aandacht heeft, what the fuck about Brian..........quote:Op zondag 23 september 2007 01:59 schreef Dark het volgende:
Amanda ligt al in het zwembad, Dimitri en Huub volgen.....
Eerst gingen Dimitri en Huub.... daarna ging Huub eruit om samen met Brian met achteruitsalto er opnieuw in te duikenquote:
En haar fantastische kapsel dan..quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef Mani89 het volgende:
aub even herma int water pleuren als het kan?
Swingt lekker............quote:Op zondag 23 september 2007 02:03 schreef bosb het volgende:
Optreden nu is ook best aardig.... En dat terwijl iedereen rond het zwembad staat/hangt
Groovejet volgens mij,quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef wie.. het volgende:
Hoe heet dit nummer ?
Goed gedaanquote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Prospera het volgende:
Leuke shot achterover duiken voor de camera's
[afbeelding]
nee zit ook al te denken, maar kom er maar niet opquote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
Waar kan ik die zangeres van kennen? Iemand een idee? ze komt me zo bekend voor.
Die krullen zijn van haar zelf. Dus na die tijd kan ze het haar weer goed doen.quote:Op zondag 23 september 2007 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En haar fantastische kapsel dan..![]()
![]()
Ben ik ook benieuwd naar, en hoe heet dat bandje+dj?quote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
Waar kan ik die zangeres van kennen? Iemand een idee? ze komt me zo bekend voor.
Volgens mij is zij van Idols, Irma ofzo...quote:Op zondag 23 september 2007 02:04 schreef Larisje het volgende:
err. I gotta let you go, van dinges.quote:Op zondag 23 september 2007 02:02 schreef wie.. het volgende:
Hoe heet dit nummer ?
Ik dacht het ook al, maar wist het niet zeker.quote:Op zondag 23 september 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij is zij van Idols, Irma ofzo...
Ik ook niet. Ze is niet meer roodquote:Op zondag 23 september 2007 02:07 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar wist het niet zeker.![]()
Is het belangrijk dat Kim er nog is ofzo?quote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef bosb het volgende:
Jaap is weer in beeld, zou Kim er nog zijn?? (hoop van wel)
Idd, als ze nou elke maand zo'n optreden regelen is het die 3.95 dubbel en dwars waard..quote:Op zondag 23 september 2007 02:11 schreef wie.. het volgende:
Hier betaal ik nou graag voor goeie optredens
Ik vind haar een van de mooiste aanwezigen..... Dus Jaquote:Op zondag 23 september 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het belangrijk dat Kim er nog is ofzo?
zeker! Kim is leuk om naar te kijken ;-)quote:Op zondag 23 september 2007 02:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het belangrijk dat Kim er nog is ofzo?
+1quote:Op zondag 23 september 2007 02:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de mooiste aanwezigen..... Dus Ja
Ze hebben all een paar nummers gezongen van Sophie Ellis Bextorquote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef BarryK het volgende:
Iemand een idee hoe ik achter naam kom van bandje + dj etc?
in dit geval dus de mooiste AFwezige....helaasquote:Op zondag 23 september 2007 02:12 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik vind haar een van de mooiste aanwezigen..... Dus Ja
Via de DGK-site kun je mailen naar productie. Stel daar je vraag, ze sturen antwoord.quote:Op zondag 23 september 2007 02:10 schreef BarryK het volgende:
Iemand een idee hoe ik achter naam kom van bandje + dj etc?
quote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef bosb het volgende:
Lijkt wel alsof Palma pure Dreft drinkt..... Donkergroen en een grote schuimlaag. Pas ook wel bij haar rol als huishoudster.
Al was het een prostituee feestje, was hij echt wel van de partij geweest, hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Shayndel het volgende:
jaap is denk ik niet zo'n feestbeest. Die houd meer van rust en denkenwerk. Die prostitiuee feestje vind hij waardeloos en goor. denk ik.
Ja.. blijf hopen dat ze ergens in een hoekje zit;) maar ben bang dat ze, net zoals mellissa vertrokken is.quote:Op zondag 23 september 2007 02:14 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
in dit geval dus de mooiste AFwezige....helaas
dan heb je hem zeker een paar weken terug niet in de jacuzzi gezien met die dames van de bikini contest ?quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Shayndel het volgende:
jaap is denk ik niet zo'n feestbeest. Die houd meer van rust en denkenwerk. Die prostitiuee feestje vind hij waardeloos en goor. denk ik.
Laat me raden::::::Een klingonquote:
Gemist maar kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia wil Jaap blij maken......nou..dan moet ze een keer naar een aflevering van Jiskefet kijken, waarin Sinterklaas werd blijgemaakt......
Denk dat van der valk (witte bergen) vanavond niets te klagen heeft.quote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef chufi het volgende:
Zijn de Witte Bergen afgehuurd ? Of is de politie al gebeld voor een toevallige controle daar ?
Volgens mij wel. Maar anderen hebben het over ene Irmaquote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef neehe het volgende:
Is de zangeres Marlies van idols ??
Dat heb ik gezien en dat was meer een van zijn tv-momentjes die hij wil maken, niet omdat hij het leuk vind.quote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dan heb je hem zeker een paar weken terug niet in de jacuzzi gezien met die dames van de bikini contest ?
http://www.lyonpartners.nl/irma_van_pamelen.htmlquote:Op zondag 23 september 2007 02:17 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar anderen hebben het over ene Irma
Jaap is een hoerenloper. Zeg nou eerlijk, wat kan hij anders?quote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
dan heb je hem zeker een paar weken terug niet in de jacuzzi gezien met die dames van de bikini contest ?
quote:Op zondag 23 september 2007 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Gemist maar kan me er wel wat bij voorstellen
Thanks !! (ook de eerdere voor de hulp !)quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Larisje het volgende:
De band heet Danceblend
http://www.danceblend.nl/?page=home
Netjes....quote:Op zondag 23 september 2007 02:18 schreef Larisje het volgende:
De band heet Danceblend
http://www.danceblend.nl/?page=home
Graag gedaan!quote:Op zondag 23 september 2007 02:19 schreef BarryK het volgende:
[..]
Thanks !! (ook de eerdere voor de hulp !)
quote:Op zondag 23 september 2007 02:15 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia wil Jaap blij maken......nou..dan moet ze een keer naar een aflevering van Jiskefet kijken, waarin Sinterklaas werd blijgemaakt......
wat een loser!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:19 schreef chufi het volgende:
Dimitri wacht op Nadia ?
Nee, dat denk ik niet. Meer iets voor nix denk ik.quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef lorence1 het volgende:
is die man nou de vriend van die van dob die zo op brian zou lijken?
ja echt het mannetje !! Hij durft er geen moment allen te laten.. Zielig om dan ook te zien hoe ie haar aanspreekt soms en haar fiysiek misbruikt .quote:Op zondag 23 september 2007 02:20 schreef Shayndel het volgende:
nix is al weer bij nadia
Neh, hij is het manusje van alles van DOB.quote:Op zondag 23 september 2007 02:22 schreef lorence1 het volgende:
is die man nou de vriend van die van dob die zo op brian zou lijken?
Dimitri dus bedanktquote:
Klopt, Jaap voelt zich erg dik zei ie net.quote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Varen het volgende:
Nadia: Jaap voelt zich niet goed.
Hij is ook erg dik, dat scheeltquote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Klopt, Jaap voelt zich erg dik zei ie net.
bedankt...Hij zit er best wel sneu bijquote:
Die ene blonde lijkt erop alleen is ze een paar kilootjes meer maar een kniesoor die erop letquote:Op zondag 23 september 2007 02:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
zeker! Kim is leuk om naar te kijken ;-)
Lol, wel een blind kniesoorquote:Op zondag 23 september 2007 02:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die ene blonde lijtk erop alleen is ze een paar kilootjes meer maar een kniesoor die erop let
quote:Op zondag 23 september 2007 02:24 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Klopt, Jaap voelt zich erg dik zei ie net.
ja duh, Kim is weg....quote:Op zondag 23 september 2007 02:29 schreef Dark het volgende:
Het is wel een beetje deaud aan het gaan.............het feestje.........toch?
Tsja ze hadden deze muzikanten echt een paar uur eerder uit moeten nodigen (voor die diva's ofzo)quote:Op zondag 23 september 2007 02:29 schreef Dark het volgende:
Ja ze gaan veel te lang door, ze hadden anderhalf uur geleden moeten stoppen want toen sprong iedereen zo'n beetje het zwembad inquote:Op zondag 23 september 2007 02:29 schreef Dark het volgende:
Ja!quote:Op zondag 23 september 2007 02:31 schreef lorence1 het volgende:
hebben n at en nix nu woorden?
Snappum nietquote:Op zondag 23 september 2007 02:30 schreef yellowfirst het volgende:
Dat is een beetje gemeen van Nadia, terwijl de bazin van DOB besluit op te stappen, met de mededeling: "Heb je alles?"![]()
Is ook niet raar met zo'n leukerd als Dimitri in de buurt hequote:Op zondag 23 september 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Nadia Dennis een beetje zat begint te raken.![]()
Ze moet gewoon eens even heul los gaan, lekker doen waar ze zin in heeft.quote:Op zondag 23 september 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niet raar met zo'n leukerd als Dimitri in de buurt heEn volgens mij heeft ze ook aardig wat gedronken.
he kom je ook weer om het hoekje kijkenquote:Op zondag 23 september 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Is ook niet raar met zo'n leukerd als Dimitri in de buurt heEn volgens mij heeft ze ook aardig wat gedronken.
Was niet weg hoor, had gewoon even update-pauze nodigquote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef lorence1 het volgende:
[..]
he kom je ook weer om het hoekje kijken![]()
Maar wat moet ze dan vervolgens... zou dat eikeltje haar terugnemen.quote:Op zondag 23 september 2007 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze moet gewoon eens even heul los gaan, lekker doen waar ze zin in heeft.![]()
Haar gezicht is altijd afwijkend...haar lijf trouwens ookquote:Op zondag 23 september 2007 02:33 schreef chufi het volgende:
Naad kijkt met een afwijkend gezicht naar haar nagels en ontwijkt Nix kusjes
Kim niet. Helaas......quote:Op zondag 23 september 2007 02:35 schreef Stupidisco het volgende:
wie blijven er nou slapen ? palma ? herma ?
nee inderdaad helaas....jammer dat we Kim ook nog nooit in het zwembad of jacuzzi hebben gezien...quote:
Dan is ze binnen de kortste keren dus 95 kilo..mooi zo..quote:Op zondag 23 september 2007 02:36 schreef bosb het volgende:
Ze moeten nadia vaker dronker voeren, nu eet ze tenminste. Hele diner heeft ze laten staan.
Maar Dennis denkt van niet. Die weet dat hij héél anders is in het echte levenquote:Op zondag 23 september 2007 02:38 schreef BarryK het volgende:
De moeder van Nadia denkt dat Nadia over Dennix heen loopt op termijn...
Volgens mij loopt iedereen over Dennix heen....quote:Op zondag 23 september 2007 02:38 schreef BarryK het volgende:
De moeder van Nadia denkt dat Nadia over Dennix heen loopt op termijn...
Honderd procent, meer dan honderd procent, honderd is niet genoeg !!!!!quote:Op zondag 23 september 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Dennis denkt van niet. Die weet dat hij héél anders is in het echte leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |